Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування для 11 класу 2019-2020 навчального року ІI семестр (3години) За підручником С. Сотнікова,Г.Гоголєва «H@llo Freunde» . Рівень стандарту». 11 клас, для загальноосвітніх навчальних закладів, видавництво «Ранок», 2019 р. | |||||||||
№ з/п | Дата | Тема | Лексика | Граматика | Аудіювання | Говоріння | Читання | Письмо | Домашнє завдання |
5 | Natur und Umwelt. При рода та довкілля | ||||||||
48 | 14.01 | Наша природа | die Lunge -n, der Ozean -e, die Vegetation -en, erwärmen (erwärmte, hat erwärmt) | Впр. 1, 2 с. 70 | Впр. 3 с. 70 Впр. 4, 5 с. 71 | Впр. 6 с. 71 | Впр. 7 с. 71 Напиши відповідь на форум | ||
49 | 15.01 | Природа та погода | die Bö -en/Böe -n, frostfrei, gebietsweise, mancherorts, unverändert | Впр. 3 с. 72 | Впр. 1 с. 72 | Впр. 2 с. 72 Впр. 5 с. 74 | Впр. 4 с. 73 | Впр. 3 с. 72 | Впр. 6 с. 74 Напиши про твою уявну подорож до Німеччини |
50 51 | 16.01 21.01 | Поновлювані джерела енергії | der Energieträger, die Solaranlage -n, der Meeresspiegel (nur Sg.), die Stromerzeugung -en, der Treibhauseffekt -e, die Windturbine -n, erneuerbar | Впр. 3 с. 75 | Впр. 1 с. 75 | Впр. 2 с. 75 Впр. 4, 5 с. 76 Впр. 6, 7 с. 77 | Впр. 3 с. 75 | Впр. 8 с. 77 Напиши коментар до діаграми | |
52 | 22.01 | Сталий туризм | die Allmendweide -n, das Biosphärengebiet -e, der Naturpark -s, beeindrucken (beeindruckte, hat beeindruckt), umfassen (umfasste, hat umfasst), nachhaltig | Впр. 1, 3 с. 78 | Впр. 2 с. 78 Впр. 4 с. 79 | Впр. 3 с. 78 | Впр. 5 с. 79 Підготуй презентацію про туризм | ||
53 54 | 23.01 28.01 | Екоподорож по Україні | der Buchenwald -"-er, der Felsgrat -e, der Nadelwald -"-er, der Nationalpark -s, das Naturwunder -, das Rehabilitationszentrum ...Zentren, vom Aussterben bedroht | Впр. 1 с. 80 Впр. 6 с. 82 | Впр. 2 с. 80 Впр. 3 с. 81 Впр. 7 с. 82 | Впр. 4 с. 81 | Впр. 8 с. 82 Напиши про національні парки України | ||
55 | 29.01 | Узагальнююче повторення | Повторити лексику | ||||||
6 | Kunst. Мистецтво | ||||||||
56 | 30.01 | Жанри мистецтва | die Gattung -en, das Genre -s, begleiten (begleitete, hat begleitet), darstellen (stellte dar, hat dargestellt), erzeugen (erzeugte, hat erzeugt), vorführen (führte vor, hat vorgeführt) | Впр. 4 с. 87 | Впр. 2 с. 86 | Впр. 1 с. 86 Впр. 5, 6, 7 с. 88 | Впр. 3 с. 86 | Впр. 4 с. 87 | Впр. 8 с. 88 Напиши загадку |
57 58 | 04.02 05.02 | Мистецькі епохи | die Abbildung -en, der Fortschritt -e, der Künstler das Rokoko (nur Sg.), die Wirklichkeit -en, hervorrufen (rief hervor, hat hervorgerufen), schaffen (schuf, hat geschaffen) | Впр. 1 с. 89 Впр. 6 с. 91 | Впр. 2 с. 89 | Впр. 3 с. 89 Впр. 4, 5 с. 91 | Впр. 7 с. 91 Напиши повідомлення на форум про улюблений жанр мистецтва | ||
59 | 06.02 | Що мені каже ця картина? | edel, gleichgültig, imponierend, lebhaft, seltsam, warmherzig | Впр. 1 с. 92 Впр. 2, 3, 4 с. 93 | Впр. 5 с. 93 | Впр. 6 с. 93 Напиши листа | |||
60 | 11.02 | Графіті - татуювання на стінах? | das Graffiti -s, die Schmiererei -en, besprühen (besprühte, hat besprüht), streichen (strich, hat gestrichen), beschmiert, bei Bedarf | Впр. 1, 2, 4 с. 94 | Впр. 3 с. 94 | Впр. 5 с. 95 Прочитай повідомлення та напиши коментар | |||
61 | 12.02 | Роль мистецтва | die Definition -en, die Entwicklung -en, abhängen (hing ab, hat abgehangen) von (Dat.), ästhetisch, obwohl, trotzdem | Впр. 4, 5, 6 с. 97 | Впр. 1 с. 96 | Впр. 2 с. 96 | Впр. 3 с. 96 | Впр. 4, 5, 6 с. 97 | Впр. 7 с. 97 Напиши повідомлення на форум |
62 63 | 13.02 18.02 | Театр, телебачення чи кіно? | das Drehbuch -"-er, die DVD -s, die Reality-Show -s, die Talkshow -s, einmalig, in Frage kommen | Впр. 1 с. 98 | Впр. 2 с. 98 Впр. 4, 5 с. 99 | Впр. 3 с. 98 | Впр. 6 с. 99 Напиши коментар до статистики | ||
64 | 19.02 | Телебачення та кіно проти Інтернету | basieren (basierte, hat basiert) auf (Dat.), gucken (guckte, hat geguckt), endgültig, vorbei sein, vs. (versus = gegen) | Впр. 1 с. 100 | Впр. 2 с. 100 Впр. 5, 6 с. 101 | Впр. 3, 4 с. 100 | Впр. 7 с. 101 Напиши повідомлення на форум | ||
65 | 20.02 | Мій улюблений фільм | die Auszeichnung -en, der Hauptdarsteller, die Titelrolle -n, die Verfilmung -en, erfinden (erfand, hat erfunden), verfilmen (verfilmte, hat verfilmt), die Regie führen | Впр. 1 с. 102 | Впр. 2, 3 с. 102 | Впр. 4 с. 102 | Впр. 6 с. 103 Опиши свій улюблений фільм | ||
66 | 03.03 | Фестивалі | das Festival -s, die Festspiele (PL), das Freilichtspiel -e, die Hochburg -en, die Jury -s, das Open-Air-Festival -s, das Schloss -"-er | Впр. 1 с. 104 | Впр. 2 с. 104 Впр. 4 с. 105 | Впр. 3 с. 104 | Впр. 5 с. 105 Напиши оголошення | ||
67 | 04.03 | Узагальнююче повторення | Повторити лексику | ||||||
7 | Wissenschaft und Fortschritt. Наука та прогрес | ||||||||
68 69 | 05.03 10.03 | Німецькі винаходи | die Erfindung -en, das Düsenflugzeug -e, der Fallschirm -e, die Glühbirne -n, der Kaffeefilter, die Stromerzeugung (nur Sg.), zusammenfaltbar | Впр. 4 с. 109 | Впр. 1, 2 с. 109 Впр. 3 с. 110 Впр. 6 с. 112 | Впр. 5 с. 111 | Впр. 4 с. 110 | Впр. 7 с. 112 Напиши загадку про винахід | |
70 | 11.03 | Історія автомобіля | die Automarke -n, das Herstellungsland -"-er, das Warenzeichen -, einbauen (baute ein, hat eingebaut) | Впр. 1 с. 113 Впр. 5 с. 115 | Впр. 1 с. 113 | Впр. 2, 3 с. 113 | Впр. 4 с. 114 | Впр. 6 с. 115 | Впр. 7 с. 115 Знайди в Інтернеті інформацію про німецькі автомарки |
71 | 12.03 | Як працює комп’ютер? | der Bildschirm -e/der Monitor -e/-en, der Drucker, das Laufwerk -e, die Maus -”-e, der Prozessor -en, der WLAN-Router -, anschließen (schloss an, hat angeschlossen), speichern (speicherte, hat gespeichert) | Впр. 1 с. 116 | Впр. 2 с. 116 Впр. 4, 5, 6, 7 с. 117 | Впр. 3 с. 116 | Впр. 8 с. 117 Опиши всі кроки для набору тексту | ||
72 73 | 17.03 18.03 | Мобільні пристрої | die Ausstattung -en, das Endgerät -e, das Zugangsgerät -e, mobil, posten (postete, hat gepostet), gefolgt von... | Впр. 1 с. 118 | Впр. 2, 3, 4 с. 118 Впр. 6 с. 119 | Впр. 5 с. 119 | Впр. 7 с. 119 Знайди інформацію про використання мобільних пристроїв | ||
74 | 19.03 | Німецькі молодіжні дослідження | der Brandschaden -"-, die Emissionswerte (Pl.), die UV-Strahlung, sich auswirken (wirkte sich aus, hat sich ausgewirkt) auf (Akk.), feststellen (stellte fest, hat festgestellt), löschen (löschte, hat gelöscht) | Впр. 1 с. 120 | Впр. 2 с. 120 | Впр. 3 с. 120 Впр. 4 с. 121 | Впр. 5 с. 122 | Впр. 6 с. 122 Напиши відповідь Максу | |
75 | 24.03 | Українські молодіжні дослідження | die Entsalzung -en, die Gewinnung -en, das Süßwasser -/-"-, der Ultraschall -e, behindert | Впр. 1 с. 123 | Впр. 2 с. 123 Впр. 4 с. 124 | Впр. 3 с. 123 | Впр. 5 с. 124 Напиши про українських винахідників | ||
76 | 25.03 | Смарт машини та люди | der Abbau (nur Sg.), die Bedrohung -en, der Einsatz -”-e, ersetzen (ersetzte, hat ersetzt), kreieren (kreierte, hat kreiert), überflüssig, j-m (Dat.) überlegen sein, umgekehrt | Впр. 1 с. 125 | Впр. 2, 3 с. 125 Впр. 6 с. 127 | Впр. 4 с. 126 | Впр. 5 с. 127 | Впр. 7 с. 127 Напиши статтю на форум «Що зможе робот через 50 років?» | |
77 | 26.03 | Прогрес та його наслідки | das Artensterben (nur Sg.), die Erschöpfung -en, der Fußabdruck -"-e, die Nachhaltigkeit (nur Sg.), die Wegwerfgesellschaft -en, erschöpfen (erschöpfte, hat erschöpft), hinterlassen (hinterließ, hat hinterlassen), einerseits, andererseits | Впр. 1 с. 128 | Впр. 2 с. 128 Впр. 4, 5, 6 с. 130 | Впр. 3 с. 128 | Впр. 7 с. 130 Напиши статтю «Мій відбиток» | ||
78 | 31.03 | Узагальнююче повторення | Повторити лексику | ||||||
8 | Arbeit und Beruf. Робота та професія | ||||||||
79 | 01.04 | Переглянуті професії | das Gericht -e, der Priester der Rechtsanwalt -”-e, ausüben (übte aus, hat ausgeübt), verteidigen (verteidigte, hat verteidigt), angesehen, verpflichtet | Впр. 2 с. 135 | Впр. 1 с. 135 Впр. 4 с. 136 Впр. 5, 6, 7 с. 137 | Впр. 3 с. 135 | Впр. 8 с. 137 Напиши коментар до діаграми | ||
80 81 | 02.04 14.04 | Робота мрії | der/die Angestellte -n, die Bedingung -en, die Versicherung -en, Teilzeit arbeiten, die Herausforderung -en, der Sachbearbeiter - | Впр. 1 с. 138 | Впр. 2 с. 138 Впр. 5 с. 140 Впр. 6 с. 141 | Впр. 3 с. 138 | Впр. 4 с. 140 | Впр. 7 с. 141 Напиши повідомлення на форум | |
82 | 15.04 | Професії з майбутнім | der Einfluss -"-e, die Hotellerie (nur Sg.), der Mangel -"-, der Mechatroniker -, der Social-Media-Manager -, der Software-Entwickler -, die Vernetzung -en, gefragt | Впр. 1 с. 142 | Впр. 3, 4 с. 144 | Впр. 2 с. 142 | Впр. 5 с. 144 Напиши загадку для шкільної газети | ||
83 84 | 16.04 21.04 | Вибір професії | der Aufstieg -e, die Beratung -en, die Bezahlung -en, die Sonderleistung -en, der Zweifel -, sich entscheiden (entschied sich, hat sich entschieden) | Впр. 1, 2 с. 145 Впр. 4 с. 147 | Впр. 3 с. 146 | Впр. 5 с. 147 Напиши, які фактори впливають на твій вибір професії | |||
85 | 22.04 | Пошук роботи | der Arbeitgeber -, der Arbeitnehmer -, die Betreuung -en, die Teilzeitarbeit -en, die Vollzeitarbeit -en, mindestens | Впр. 3 с. 149 | Впр. 1 с. 148 | Впр. 2 с. 148 Впр. 4 с. 149 | Впр. 5 с. 151 Напиши свою біографію через 50 років | ||
86 | 23.04 | Узагальнююче повторення | Повторити лексику | ||||||
9 | Unsere Länder und die Welt. Наші країни та світ | ||||||||
87 | 28.04 | Україна як держава | der Chef -s, die Präsidentschaftswahlen (PL), die Verfassung -en, die Währung -en, die Regierung -en, das Staatsoberhaupt -"-er | Впр. 1 с. 156 | Впр. 2 с. 156 Впр. 3 с. 157 | Впр. 4 с. 157 Впр. 6 с. 158 | Впр. 5 с. 158 | Впр. 7 с. 158 Напиши відповідь Тіні | |
88 89 | 29.04 30.04 | Міжнародні організації | die Menschenrechte (PL), der Mitgliedstaat -en, die Zusammenarbeit -en, die Sicherung -en, die Vereinten Nationen (VN), fördern (förderte, hat gefördert) | Впр. 1 с. 159 Впр. 6 с. 161 | Впр. 2, 3, 4 с. 159 Впр. 7 с. 161 | Впр. 4 с. 160 | Впр. 5 с. 161 | Впр. 8 с. 161 Знайди інформацію про міжнародні організації | |
90 91 | 05.05 06.05 | Україна у світі | das Abkommen -, die Botschaft -en, der Handel (nur Sg.), das Konsulat -e, der Reisepass -”-e, die Vertretung -en, unterzeichnen (unterzeichnete, hat unterzeichnet) | Впр. 1, 4 с. 162 | Впр. 2, 3 с. 162 | Впр. 4 с. 162 | Впр. 5 с. 163 | Впр. 6 с. 163 Знайди інформацію про співпрацю України з іншими міжнародними організаціями | |
92 | 07.05 | Події, які роблять історію | die Besatzung -en, der Bund -"-e, die Gewalt -en, die Macht -"-e, die Würde (nur Sg.) | Впр. 1 с. 164 | Впр. 2, 3, 4 с. 164 | Впр. 5 с. 165 | Впр. 6 с. 165 Напиши загадку | ||
93 | 12.05 | Контроль аудіювання | Повторити лексику | ||||||
94 | 13.05 | Контроль читання | Повторити граматику | ||||||
95 | 14.05 | Контроль письма | Повторити теми півріччя | ||||||
96 | 19.05 | Контроль говоріння | Словникова робота | ||||||
97 | 20.05 | Відомі люди | der Begründer der Friedensnobelpreis -e, entwerfen (entwarf, hat entworfen), der Walzer -, die Weltrangliste -n | Впр. 1 с. 166 | Впр. 2, 3 с. 166 | Впр. 4 с. 167 | Впр. 5 с. 168 | Впр. 6 с. 168 Зроби вікторину | |
98 | 21.05 | Узагальнююче повторення. Підсумковий урок | Повторити лексику |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»