Календарно - тематичне планування біологія 6 клас 2 семестр

Біологія

Для кого: 6 Клас

07.03.2021

148

6

0

Опис документу:
Календарно- тематичне планування з біології 6 клас на другий навчальний семестр з наскрізними змістовими лініями. Складено згідно програми Міністерства освіти і науки України. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків біологія 6 клас

(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)

Складено згідно навчальної Програми з біологія для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Затвердженї Міністерством освіти і науки України

з/п

Дата

Примітка

Тема уроку

Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми

Наскрізні змістові лінії

30

13.01.

Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

31

15.01.

Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

Лабораторне дослідження7

будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);

32

20.01.

Розмноження рослин: статеве та нестатеве.

Дослідницький практикум

Вегетативне розмноження рослин.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

33

22.01.

Вегетативне розмноження рослин.

34

27.01.

Квітка - орган статевого розмноження.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

35

29.01.

Квітка - орган статевого розмноження.

Лабораторне дослідження8

будова квітки;

36

03.02.

Суцвіття.

37

05.02.

Запилення.

38

10.02.

Запліднення.

39

12.02.

Насінина.

Лабораторне дослідження9

будова насінини;

Дослідницький практикум

Дослідження умов проростання насіння.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

40

17.02.

Плід, поширення плодів.

Лабораторне дослідження10

будова плода;

41

19.02.

Поняття про класифікацію рослин.

42

24.02.

Міні-проект (за вибором):

1)Листопад. 2)Квіти і комахи.

3)Рослини мандрівники.4)Рослини хижаки.

«Підприємли вість і фінансова грамотність»

43

26.02.

Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»

Тема 4. Різноманітність рослин (13 годин)

44

03.03.

Способи класифікації рослин(за середовищем існування, будовою, розмноженням, тощо.)

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

Лабораторне дослідження11

Будова зелених нитчастих водоростей.

45

05.03.

Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

46

10.03.

Мохи.

Лабораторне дослідження12

Будова моху.

47

12.03.

Папороті.

Лабораторне дослідження13

Будова папоротей.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

48

17.03.

Хвощі

49

19.03.

Плауни.

50

24.03.

Міні-проект (за вибором)

Як утворився торф і кам’яне вугілля?

Викопні рослини.

«Підприємли вість і фінансова грамотність»

51

31.03.

Голонасінні.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

Лабораторне дослідження14

Будова голонасінних.

52

02.04.

Голонасінні

53

07.04.

Покритонасінні (Квіткові).

54

09.04.

Покритонасінні (Квіткові).

55

14.04.

Практична робота№3: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

56

16.04.

Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

57

21.04.

Практична робота№4: Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.

58

23.04.

Життєві форми рослин.

Рослинні угруповання.

59

28.04.

Значення рослин для існування життя на планеті Земля.

Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

60

30.04.

Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»

Тема 5. Гриби (12 годин)

61

05.05.

Особливості живлення грибів.

62

07.05.

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.

63

12.05.

Практична робота№5:

Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

64

14.05.

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.(Будова цвілевих грибів)

«Екологічна безпека і сталий розвиток»

65

19.05.

Розмноження та поширення грибів.

66

21.05.

Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

67

26.05.

Сапротрофні – цвільові гриби;

паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).

68

28.05.

Значення грибів у природі та житті людини.

69

02.06.

Контрольна робота №2

70

04.06.

Міні-проект

Гриби у біосфері та житті людини.

«Підприємли вість і фінансова грамотність»

71

09.06.

Узагальнення «Будова та життєдіяльність організмів»

72

11.06.

Узагальнення знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.