Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарно - тематичне планування 9 клас Біологія 2020- 2021 н.р. ІІ семестр

Біологія

Для кого: 9 Клас

23.01.2021

209

9

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування 9 клас Біологія 2020- 2021 н.р. Розробка виконана за програмою:Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Підручником:Підручник: Біологія: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./ В. І. Соболь – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2017.- 288 с.:іл.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІІ СЕМЕСТР

Тема 5.

Закономірності успадкування ознак (10 год)

30

Класичні методи генетичних досліджень. Генотип та фенотип. Алелі.

Опрацювати § 33, зробити конспект. Підготуватися до проекту : Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня).

31

Закони Менделя, їх генетичні основи.

Опрацювати § 34 - 35, виконати кровсорд.

32

Ознака як результат взаємодії генів.

Інструктаж з БЖ. Практична робота № 3 Складання схем схрещування.

Опрацювати § 36.

Виконати таблицю.

33

Поняття про зчеплення генів і кросинговер.

Опрацювати § 37.

Зібрати інформацію про різні способи визначення статі в природі та про організми, для яких вони характерні.

34

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

Опрацювати § 38. Ст.163.Завдання на застосування знань.

35

Форми мінливості. Лабораторне дослідження №3 Мінливості в рослин і тварин.

Опрацювати § 39-40.

36

Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.

Опрацювати § 41.

Виписати заходи щодо захисту від впливу мутагенних чинників.

37

Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.

Захист проектів

Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)

Опрацювати § 41.

38

Сучасні методи молекулярної генетики.

Опрацювати конспект.

39

Узагальнюючий урок з теми : Закономірності успадкуваня ознак.

Тематична.

Тест – застосування 5. Ст.181

Тема 6. Еволюція органічного світу ( 7 годин)

40

Популяції живих організмів та їх основні характеристики.

Опрацювати §43.

41

Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін.

Повторити §43. Ст.185 Завдання на застосування знань.

42

Механізми видоутворення.

Опрацювати §46.

43

Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна. Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції

Опрацювати §44.

44

Еволюція людини. Етапи еволюції людини.

Ст.189 Завдання на застосування знань.

45

Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.

Опрацювати §48-49.

46

Узагальнюючий урок з теми : Еволюція органічного світу.

Тематична.

Тест – застосування 5. Ст.211.

Тема 7.

Біорізноманіття .Надорганізмові біологічні системи (11 год.)

47

Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти.

Опрацювати §50-53.

Підготувати проект: Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості.

48

Огляд основних еукаріотичних таксонів.

Ст.215 Завдання на застосування знань.

49

Неклітинні форми життя: віруси.

Опрацювати §51.

50

Екосистема. Різноманітність екосистем.

Опрацювати §54- 55.Вказати, які найтиповіші природні угруповання зустрічаються в вашій місцевості

51

Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах

Склади ланцюг живлення: лісу, річки, степу, моря.

52

Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.

Опрацювати §56.

53

Стабільність екосистем та причини її порушення.

Опрацювати §57- 58. Виписати причини порушення екосистем.

54

Біосфера як цілісна система.

Опрацювати §59.

55

Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища.

Захист проекту (дослідницький).Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості.

Підготуватися до контрольної роботи.

56

Контрольна робота №2.

Біорізноманіття .Надорганізмові біологічні системи.

57

Узагальнюючий урок з теми : Біорізноманіття .Надорганізмові біологічні системи.

Виписати приклади організмів, які беруть участь у перетворенні оболонок Землі та доведіть планетарну роль живої речовини.

Тема 8.

Біологія, як основа біотехнології та медицини ( 6 год)

58

Введення в культуру рослин. Одомашнення тварин.

Опрацювати §61.

59

Поняття про селекцію. Методи селекції рослин. Методи селекції тварин.

Опрацювати §61- 62.

За допомогою підручника визначте суть основних методів та заповніть таблицю в робочому зошиті.

60

Огляд традиційних біотехнологій.

Опрацювати §63. Виписати приклади, що підтверджують значення біотехнології у різних галузях діяльності людини.

61

Основи генетичної та клітинної інженерії.

Опрацювати §64.

62

Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині.

Опрацювати §65. Доповіді про ГМО.

63

Узагальнюючий урок з теми : Біологія, як основа біотехнології та медицини.

Тест – застосування 9. Ст.284.

Узагальнення(1 год)

64

Основні загальні властивості живих систем, їх єдність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.