Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календрно-тематичне
планування
з курсу «Всесвітня історія»
(поглиблене вивчення)
на 2018-2019 н.р.
8 клас
Програма: Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів «Історія України. Всесвітня Історія 8-9 клас», Сайт МОН.
Підручник:
№ | Предмет | Клас | Годин на рік | І семестр | ІІ семестр | Всього годин на тиждень |
1. | Всесвітня історія | 8 | 70 | 2 |
Види контролю 8 клас
Клас | 8 | |
Семестри | І | ІІ |
роботи у формі: - узагальнення, тематичне оцінювання - практичні завдання | 5 5 | 7 11 |
№ з/п | Дата | Кількість годин | Тема уроку | Примітка | |
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП (3 год.) | |||||
1. | 1. | ПОВТОРЕННЯ Цивілізаційна спадщина Середньовіччя. Ключові поняття історії Середніх віків. Світ напередодні Нового часу. | |||
2-3. | 2 | ВСТУП Хронологічні межі й періодизація. Поняття Нового часу. Політична карта Європи. Народонаселення. Історичні джерела з історії Нового часу. | |||
Розділ 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ: ЗУСТРІЧ ЦИВІЛІЗАЦІЙ (7 год. ( 5 год. + 2 год. практична )). | |||||
4. | 1. | Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV–XVI ст. | |||
5. | 1. | Подорожі та відкриття європейців. | |||
6. | 1. | Доколумбові цивілізації Америки. | |||
7-8. | 2. | Розширення європейської цивілізації на Схід і Захід. Формування перших колоніальних імперій. | |||
9. | 1. | Практичне заняття: «Зустріч цивілізацій». | |||
10. | 1. | Практичне заняття: «Практичне заняття: Соціально-культурні наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства. Зміна поглядів на світ.». | |||
Розділ ІІ. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТА СПОСІБ ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ У РАННЬОМОДЕРНУ ДОБУ (10 год. (6 год. + 2 год. практична + 1 год. узагальнення + 1 год. тематичне оцінювання). | |||||
11. | 1. | Соціально-економічний вплив відкриття Нового Світу. «Революція цін». | |||
12. | 1. | Нові явища в суспільстві. | |||
13-14. | 2. | Розвиток техніки і засобів комунікації. Початок процесів модернізації. | |||
15-16. | 2. | Початок кризи аграрно-ремісничої цивілізації в Західній та Центральній Європі. | |||
17. | 1. | Практичне заняття: «Реміснича майстерня та мануфактура. Розвиток торгівлі. Біржа». | |||
18. | 1. | Практичне заняття: «Світ речей і спосіб життя людини ранньої нової доби». | |||
19. | 1. | Узагальнення вивченого за темою : «СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТА СПОСІБ ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ У РАННЬОМОДЕРНУ ДОБУ» | |||
20. | 1. | Тематичне оцінювання за темою: «СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТА СПОСІБ ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ У РАННЬОМОДЕРНУ ДОБУ» (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання). | |||
Розділ ІІІ. НОВІ ІДЕЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ (12 год. ( 7 год. + 3 год. практична + 1 год. узагальнення + 1 год. тематичне оцінювання)). | |||||
21. | 1. | Поширення ідей гуманізму . Ренесанс зміна погляду на людину і світ. | |||
22. | 1. | Пошук нових способів пізнання світу. Народження нової європейської науки. | |||
23. | 1. | Практичне заняття: «Леонардо да Вінчі – титан епохи Відродження». | |||
24. | 1. | Практичне заняття: «Втілення ідей гуманізму в мистецтві Відродження» | |||
25. | 1. | Криза релігійної свідомості . Реформація та її вплив на європейське суспільство. | |||
26. | 1 | Практичне заняття. Протестантизм та його різновиди:М. Лютер, Т. Мюнцер, Ж. Кальвін, Контрреформація. І. Лойола. | |||
27. | 1. | Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбургський релігійний мир 1555 р. та Нантський едикт. | |||
28. | 1 | Королівська Реформація в Англії | |||
29. | 1. | Практичне заняття: «Світ очима католика, православного, протестанта» | |||
30. | 1. | Нове у способі життя, ціннісних орієнтирах та нормах в епоху Відродження та Реформації та Контрреформації. Бароко. | |||
31. | 1. | Узагальнення за темою: «НОВІ ІДЕЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ». | |||
32. | 1. | Тематичне оцінювання за темою: «НОВІ ІДЕЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ». ( тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання). | |||
Розділ ІV. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ У ХVІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХVІІІ ст. (16 год. ( 11 год. + 3 год. практична + 1 год. узагальнення + 1 год. тематичне оцінювання) | |||||
33. | 1. | Особливості абсолютизму в різних країнах Європи. | |||
34. | 1. | Особливості іспанського абсолютизму. | |||
35. | 1 | Національно-визвольна війна у Нідерландах. Народження республіки. В. Оранський. | |||
36. | 1. | Французький абсолютизм. Протекціонізм і меркантилізм. Кардинал Рішельє. | |||
37. | 1. | Практичне заняття: ««Величний вік» Людовіка XIV – зразок абсолютної монархії. Класицизм». | |||
38-39. | 2. | Англія: від абсолютної – до парламентської монархії. Єлизавета І. Англійська революція. | |||
40. | 1. | Практичне заняття: «Становлення європейського парламентаризму. Білль про права» | |||
41. | 1. | Тридцятилітня війна та Вестфальський мир, їх вплив на Європу. | |||
42-43 | 2. | Своєрідність державного устрою і шляхетська демократія у Польщі. Утворення Речі Посполитої | |||
44. | 1. | Московське царство. Іван IV Грозний. «Смутні часи» в Росії. Початок правління династії Романових. | |||
45. | 1. | Практичне заняття. Петро І. Народження нової Росії. Ціна реформ. | |||
46. | 1. | Російська імперія після Петра І. в епоху «палацових переворотів» | |||
47. | 1. | Узагальнення за темою: «СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ У ХVІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХVІІІ ст.» | |||
48. | 1. | Тематичне оцінювання за темою: « СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ У ХVІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХVІІІ ст.» (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання). | |||
Розділ V. МОДЕРНІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ХVІІІ ст. (12 год. ( 8 год. +2 год. практична + 1 год. узагальнення + 1 год. тематичне оцінювання). | |||||
49. | 1. | Модернізаційні процеси в країнах Європи у 18 стол. та їх нерівномірність. | |||
50-51 | 2. | Початок промислового перевороту в Англії. Вплив промислового перевороту на життя різних верств населення. | |||
52. | 1. | Ідеї Просвітництва і європейське суспільство . | |||
53. | 1. | Практичне заняття: Погляди французьких просвітників на державу, суспільний устрій та церкву. | |||
54-55 | 2. | Ідеї освіченого абсолютизму в політиці європейських монархів Фрідріх ІІ. Марія -Терезія. Йосип ІІ. Катерина II. | |||
56-57. | 2. | Англійські колонії у Північній Америці. Основні події Війни за незалежність. Утворення США. | |||
58. | 1. | Практичне заняття: Декларація незалежності, Конституція США – втілення ідей Просвітництва | |||
59. | 1. | Узагальнення за темою: «Розділ V. МОДЕРНІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ХVІІІ ст.» | |||
60. | 1. | Тематичне оцінювання за темою: « СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ У ХVІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХVІІІ ст.» (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання). | |||
Розділ VІ. ТРАДИЦІЙНІ СУСПІЛЬСТВА СХОДУ (10 год. (5 год. + 1 год. практична + 1 год. узагальнення + 1 год. тематичне оцінювання + 1 год. узагальнення до курсу + 1 год. тематичне оцінювання за рік)) | |||||
61. | 1. | Особливості економічного й політичного розвитку країн Сходу як традиційних суспільств. | |||
62. | 1. | Османська імперія. Персія | |||
63. | 1. | Індія | |||
64-65. | 2. | Китай та Японія | |||
66. | 1. | Практичне заняття: «Релігійні та культурні цінності народів Сходу». | |||
.67. | 1. | Узагальнення за темою: “ТРАДИЦІЙНІ СУСПІЛЬСТВА СХОДУ» | |||
68. | 1 | Тематичне оцінювання за темою: «ТРАДИЦІЙНІ СУСПІЛЬСТВА СХОДУ» (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання). | |||
69. | 1. | Урок узагальнення до курсу. Значення Нового часу та ранньомодерної доби для розвитку цивілізації. | |||
70. | 1. | Тематичне оцінювання за рік.( (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання). |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»