Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно - тематичне планування 8 клас Біологія 2020- 2021 н.р. ІІ семестр

Біологія

Для кого: 8 Клас

23.01.2021

280

9

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування 8 клас Біологія 2020- 2021 н.р. Розробка виконана за програмою:Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Підручником:Біологія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ В. І. Соболь – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2016.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІІ СЕМЕСТР

Тема 5. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН (7 год)

32

Внутрішнє середовище організму. Гомеостаз.

Опрацювати § 17, (відповідати на питання усно ).

33

Кров, її склад та функції. Лімфа.

Лабораторна робота 1. Мікроскопічна будова крові людини.

Опрацювати § 18, 19 (кросворд ст. 55 письмово)

34

Групи крові та переливання крові. Зсідання крові.

Опрацювати § 20,(самостійна робота з ілюстрацією письмово)

35

Імунна система. Специфічний і неспеціфічний імунітет. Іммунізація. Алергія. СНІД.

Опрацювати § 59-61, (ст. 260 самостійна робота письмово)

36

Система кровообігу. Серце: будова та функція. Робота серця. Кровотечі.

Лабораторне дослідження №5. Вимірювання частоти серцевих скорочень.

Опрацювати § 21, (самостійна робота з таблицею письмово).

37

Будова та функції кровоносних судин. Рух крові. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.

Дослідницький практикум 3.

Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

Опрацювати § 22-23.

38

Узагальнення з теми “Транспорт речовин”.

Тематична.

Тест оцінювання 5 ст. 107.

Тема 6.ВИДІЛЕННЯ, ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ.

ЗВ'ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. НЕРВОВА СИСТЕМА.

( 7 год )

39

Виділення — важливий етап обміну речовин. Будова та функції сечовидільної системи.

Опрацювати § 24, (“Діяльність” - письмово, відповідати на питання усно ).

40

Захворювання нирок та їх профілактика. Значення і будова шкіри. Терморегуляція.

Захворювання шкіри. Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри, тепловому та сонячному ударі.

Захист проектів

Опрацювати § 26. Підготувати проект “Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою.”

41

Будова нервової системи та її функція. Центральна і периферична нервова система.

Опрацювати § 34-35, (самостійна робота з ілюстрацією письмово, відповідати на питання усно).

42

Спинний мозок, будова та функція.

Лабораторне дослідження №6 Вивчення будови спинного мозку.

Опрацювати § 36.

43

Головний мозок, будова та функція.

Лабораторне дослідження №7 Вивчення будови головного мозку.

Опрацювати § 37, 38 (відповідати на питання усно ).

44

Соматична та вегетативна нервова

система. Профілактика захворювань нервової системи.

Опрацювати § 39, (самостійна робота з ілюстрацією письмово)

45

Узагальнення з теми “Виділення, терморегуляція”.

Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем.

Нервова система.”

Тематична.

Тест застосування 8 Нервова система. ст. 180.

Тема 7 . ЗВЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ. ( 7 год)

46

Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.

Опрацювати § 41, Діяльність- письмово

47

Зорова сенсорна система. Око.

Лабораторне дослідження №8 Виявлення сліпої плями на сітківці ока.

Опрацювати § 42.

48

Зір людини. Гігієна зору.

Лабораторне дослідження№ 9 Визначення акомодації ока.

Опрацювати § 43, (відповідати на питання усно).

49

Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.

Лабораторне дослідження №10 Вимірювання порога слухової чутливості.

Опрацювати § 44,(відповідати на питання усно).

50

Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху.

Опрацювати § 45, 46 (“Діяльнність” - письмово, ст. 200, відповідати на питання усно)

51

Сенсорні системи дотику, температури та болю.

Дослідницький практикум 4. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.

Опрацювати § 47, (відповідати на питання усно)

52

Узагальнення з теми ”Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи”.

Тематична.

Тест конструювання 9. Сенсорні системи. ст. 210).

Тема 8. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (орієнтовно 7 год)

53

Поняття про вищу нервову діяльність (ВНД) і її основні типи.

Дослідницький практикум 5. Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту.

Опрацювати § 48, (відповідати на питання усно).

54

Безумовні рефлекси. Вроджена поведінка. Інстинкти. Умовні рефлекси. Набута поведінка.

Лабораторне дослідження №11. Визначення реакції зіниць на світло.

Опрацювати § 48-49,(відповідати на питання усно).

55

Научіння. Розумова діяльність.

Опрацювати § 50.

56

Мова. Мислення. Поняття сигнальні системи.

Опрацювати § 51.

57

Пам'ять. Свідомість.

Лабораторне дослідження №12. Дослідження різних видів пам'яті.

Опрацювати § 52, (відповідати на питання усно).

58

Сон. Біологічні ритми.

Опрацювати § 53.

59

Контрольна робота 2

з теми “Вища нервова діяльність”.

тест оцінювання 9. ВНД ст. 240.

Тема 9. ЕНДОКРИННА СИСТЕМА

РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ. ( 7 год )

60

Ендокринна система.

Опрацювати § 56, опанувати конспект.

61

Залози внутрішньої та змішаної секреції. Профілактика захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем.

Захист проектів.

Опрацювати § 57-58, Підготувати проект “Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика”.

62

Будова та функції репродуктивної системи людини. Статеві клітини. Гаметогенез.

Опрацювати § 62.

63

Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. Вагітність.

Опрацювати § 63.

64

Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров'я.

Опрацювати § 64-65.

65

Узагальнення з теми “Розмноження та розвиток людини”

Тематична.

Відповідати на питання усно, ст 287 узагальнення з теми).

УЗАГАЛЬНЕННЯ (1 год)

66

Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.