Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно - тематичне планування 8 клас Біологія 2020- 2021 н.р. І семестр

Біологія

Для кого: 8 Клас

26.09.2020

568

29

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування 8 клас Біологія 2019- 20202 н.р. Розробка виконана за програмою:Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Підручником:Біологія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ В. І. Соболь – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2016.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія», 8 клас

70 годин – 2 години на тиждень

Програма:

Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Підручник:

Біологія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ В. І. Соболь – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2016.

п/п

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

ВСТУП (2 год)

1

Первинний інструктаж з ТБ під час занять з біології.

Біосоціальна природа людини.

Опрацювати конспект, § 4.

2

Значення знань про людину для збереження її здоров'я.

ст. 20-21 (відповідати на питання усно)

Тема 1. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА (7 год)

3

Організм людини як біологічна система.

Опрацювати § 1.

4

Різноманітність клітин організму людини.

Опрацювати §2 ст. 10-11

5

Тканини.

Лабораторне дослідження №1. Ознайомлення з препаратами тканин людини.

Опрацювати §2.

6

Органи. Фізіологічні системи органів.

Опрацювати конспект, §1 ст 7-8 (“Діяльність” - письмово).

7

Механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.

Опрацювати конспект, §3.

8

Імунна та гуморальна регуляція. Поняття про гормони.

Опрацювати конспект,§3 Повторити §1-3.

9

Узагальнення з теми “Організм людини як біологічна система”.

Тематична.

Виконати тест на ст. 23

Тема 2. ОПОРА ТА РУХ (7 год )

10

Значення опорно-рухової системи, її будова та функції.

Опрацювати § 28.

11

Кістки, хрящі.

Опрацювати § 29.

12

Огляд будови скелета. З'єднання кісток.

Опрацювати § 30.

13

Функція та будова скелетних м'язів. Основні групи скелетних м'язів.

Лабораторне дослідження №2. Мікроскопічної будови кісткової, хрящової та м'язової тканин.

Опрацювати § 31

14

Робота і втома м'язів.

Лабораторне дослідження №3. Розвитку втоми при статичному та динамічному навантаженні; впливу ритму й навантаження на розвиток втоми.

Опрацювати § 32. Підготувати проект “Гіподинамія - ворог сучасної людини.”

15

Профілактика порушень та надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Захист проектів.

Повторити §28-33.

16

Узагальнення з теми “Опора та рух”.

Тематична.

Виконати тест-оцінювання 7 на ст. 150.

Тема 3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ, ТРАВЛЕННЯ (10 год)

17

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини.

Харчування та обмін речовин.

Їжа та її компоненти.

Дослідницький практикум 1. Самоспостереження за співвідношенням ваги та росту тіла.

Опрацювати § 5. Підготувати проект “Збалансоване харчування”

18

Склад харчових продуктів. Харчові та енергетичні потреби людини.

Опрацювати § 6

19

Значення компонентів харчових продуктів.

Захист проектів .

Опрацювати § 7.

20

Травлення людини.

Опрацювати § 8.

21

Будова органів травлення.

Дослідницький практикум 2 . Дія ферментів слини на крохмаль.

Повторити § 8.

22

Травлення в ротовій порожнині.

Лабораторне дослідження №4. Зовнішньої будови зубів.

Опрацювати § 9.

23

Травлення у шлунку.

Опрацювати § 10.

24

Травлення в кишечнику.

Опрацювати § 11,

(ст 53 кросворд).

25

Регуляція травлення.

Харчові розлади та їх запобігання.

Опрацювати § 12, Повторити § 5-12.

26

Контрольна робота 1

з тем “Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини”, “Травлення”.

Тематична.

Тема 4. ДИХАННЯ (5 год )

27

Дихання та його значення.

Опрацювати § 13.

28

Дихальна система людини.

Опрацювати § 14,(самостійна робота з ілюстрацією письмово.

29

Газообмін у легенях і тканинах.

Опрацювати § 15.

30

Профілактика захворювань дихальної системи.

Опрацювати § 16.

31

Узагальнення з теми “Дихання”.

Тематична.

Тест оцінювання 4 ст. 77 письмово.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.