Календарно-тематичне планування 7 клас (перша іноземна) ІІ семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування 7 клас (перша іноземна) ІІ семестр. Розроблено за змістом підручника Німецька мова (7-й рік навчання): підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закл. / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. - Х.: Вид-во "Ранок", 2015. - 240 с.: іл.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Німецька мова. ІІ СЕМЕСТР. 2019-2020 Н. Р. 7 клас (І ІНОЗЕМНА)

Кількість годин на семестр: 39 Кількість годин на рік: 69

Кількість годин на тиждень: 2

п/п

Дата проведення

Підтема

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Повторення

Фонетичний матеріали

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

Тема 4. Харчування. 6 годин

31.

Що ти їси щодня?

Навчати розповідати про основні прийоми їжі протягом дня, писати лист про традиції харчування в своїй родині, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 69

Словотвір: складні слова.

Впр. 1, с. 69

Die Konfitüre, die Beilage, die Gaststätte

Впр. 1, 2, с. 69

Впр. 6, с. 70

Обговорює правила поведінки за столом

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

ЛО теми

32.

Купувати і готувати

Навчати називати інгредієнти, необхідні для приготування страв, складати список продуктів, що необхідно купити, вести розмову з продавцем у магазині, формувати навички аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 71

Неозначені займенники „etwasinichts“.

Впр. 3, 4, с. 72

Вживання артикля перед іменниками, що позначають речовини, продукти

Die Himbeere, verdorben sein, riechen (roch, gerochen), haltbar sein bis (Akk.)

Впр. 1, c. 71

Розподіляє кошти на продукти харчування

ЛО теми

33.

Ми готуємо обід

Навчати називати посуд і описувати процес приготування їжі, складати меню страв, формувати навички письма й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 73

Впр. 1, с. 75

Вживання артикля перед іменниками, що позначають речовини, продукти.

Підрядне речення часу зі сполучником wenn

Впр. 3, с. 76

Впр. 4, с. 77

Der Kochtopf, die Pfanne, die Schüssel, der Löffel, das Messer, der Backofen, umrühren, Teig kneten

Впр. 2, с. 73

Впр. 3, с. 74

Der Fleischwolf, die Küchenmaschine, der Mixer, die Kaffeemaschine, die Mikrowelle, die Saftpresse, aufwärmen, zerkleinern

Впр. 2, с. 75

Підкреслює важливість використання екопродуктів.

Пропонує заходи щодо зменшення використання пристроїв на кухні

Обговорює шкідливість використання мікрохвильовки

ЛО теми

34.

Українська кухня найсмачніша

Навчати називати українські страви й розповідати, з чого їх готують, формувати навички письма й монологічного мовлення

Вживання артикля перед іменниками, що позначають речовини, продукти

Das Klößchen, das Hühnerkotelett nach Kyjiwer Art, das Tomatenmark, der Esslöffel, die Raspel, reiben, würzen

Впр. 1, с. 78

Демонструє розуміння цінності кулінарного розмаїття

Ставить питання про замовлення продуктів та страв по інтернету

ЛО теми

35.

Моя улюблена страва. Накриваємо на стіл

Писати повідомлення про свої улюблені українські страви, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 83

Модальне дієслово „müssen“:

man muss.

Впр. 2b, с. 81

Словотвір: складні слова

Впр. 1, с. 83

Das Fett, hacken, beiseite

Впр. 2a, с. 81

Die Tischdecke, die Serviette, die Gabel, der Teelöffel, die Untertasse, die Teekanne, der Brotteller, die Zuckerdose, der Salzsteuer

Впр. 1, 2, с. 83

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Демонструє знання правил сервіровки столу.

Надає рекомендації щодо здорового способу життя.

Підраховує витрати на святковий стіл

ЛО теми

36.

Узагальнюючий урок з теми «Харчування»

Навчати розповідати про правила поведінки за столом і давати поради щодо цього, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1а, с. 85

Kauen (kaute, hat gekaut), sich benehmen (benahm sich, sich benommen), zappeln (zappelte, hat gezappelt)

Впр. 2, с. 85

ЛО теми

Тема 5. Здоров’я. 6 годин

37.

Лікарні

Що болить?

Навчати розповідати й писати лист про медичні заклади міста, формувати навички читання, аудіювання й письма.

Навчати називати частини тіла людини, повідомляти, що болить, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 93

Впр. 1, с. 95

Множина іменників (повторення)

Впр. 1, с. 95

Das Krankenhaus, der Krankenwagen,

die Klinik, der Patient, der Notarzt

Впр. 2, 3, с. 93

Der Schmerz, weh tun, die Ausrede

Впр. 1–3, с. 95

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров’я і безпека

ЛО теми

38.

Лікарі

Навчати розповідати, яких лікарів відвідують хворі люди, називаючи причину візиту до лікаря

Впр. 1, с. 97

Підрядне речення причини

Впр. 3, 4, с. 98

Впр. 5, 7, с. 99

Der Chirurg, der Internist, der Augenarzt, der Hals-Nasen-Ohren-Arzt (der HNO-Arzt), der Kinderarzt, der Zahnarzt, der Hausarzt

Впр. 3, с. 98

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

39.

У лікаря

Навчати вести бесіду з лікарем, описуючи свій стан здоровя, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 100

Das Fieber, messen, die Erkältung, der Schnupfen, der Husten, niesen, untersuchen, verschreiben, gurgeln

Впр. 2, с. 100

Впр. 3, с. 101

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

40.

Що Ви порадите, лікарю?

Навчати розповідати про рекомендації лікаря хворим, формувати навички аудіювання, читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 103

Вживання неозначеної форми дієслів з часткою zuі без неї

Впр. 2, с. 103

Впр. 5, 7, с. 105

Empfehlen, versprechen, die Untersuchung, das Übergewicht, Gute Besserung!

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

41.

Життя здорово!

Навчати розповідати про здоровий спосіб життя, писати повідомлення про себе для інтернет-форуму, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 106

Вживання неозначеної форми дієслів з часткою zuі без неї.

Впр. 4, с. 107

Nützlich, schädlich, das Surfing, das Jogging

Впр. 3, с. 107

Здоров’я і безпека

ЛО теми

42.

Узагальнюючий урок з теми «Здоров’я». Самостійна робота

Тема 6. Спорт. 9 годин

43.

Види спорту

Навчати розповідати про різні види спорту й місця, де ними можна займатися, писати повідомлення про вподобання у спорті, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 2, с. 112

Das Skaten, das Reiten, der Kampfsport, draußen

Впр. 1, 3, с. 112

Впр. 4, с. 113

Здоров’я і безпека

ЛО теми

44.

Улюблені види спорту

Навчати коментувати статистику щодо улюблених видів спорту, проводити опитування щодо їхніх улюблених видів спорту, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 114

Ступені порівняння прислівникаgern (повторення)

Das Erlebnis, auf dem Platz, an der Stelle

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

45.

Зимові та літні види спорту

Навчати розповідати про зимові та літні види спорту й називати необхідне обладнання для занять спортом узимку, влітку

Впр. 1, с. 116

Впр. 1, с. 118

Неозначений займенник man(повторення)

Впр. 4, с. 117

Словотвір від дієслів

Впр. 1, с. 118

Der Langlauf, das Skispringen, die Sprung-schanze, der Ski, der Bobschlitten, hinabfahren (fuhr hinab, hinabgefahren)

Впр. 2, 3, 4, с. 116

Das Segeln, das Rudern, das Jogging, das Surfing, nachgehen (ging nach, nachgegangen), die Bewegung

Впр. 2, с. 118

Здоров’я і безпека

ЛО теми

46.

Екстремальні види спорту

Навчати розповідати про екстремальні види спорту й необхідне для них обладнання, висловлювати свою точку зору щодо того, які види спорту є небезпечними, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 2, с. 120

Неозначений займенник man(повторення)

Впр. 5, с. 122

Das Bungeejumping, das Mountainbiking, das Rafting, das Freiklettern, das Seil, der Haken, das Schlauchboot, der Fels

Впр. 3а, с. 120

Впр. 3b, с. 121

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

47.

Спортивне снаряддя

Навчати розповідати про спортивне знаряддя, необхідне для занять різними видами спорту, складати загадки про види спорту, формувати навички читання,письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 123

Неозначений займенник man(повторення)

Впр. 3, 5, с. 124

Das Ruder, die Inlineskates/Inliner (Pl)., der Schläger, das Surfbrett, der Boxhandschuh, der Eisschnelllauf

Впр. 2, с. 123

Впр. 3, с. 124

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

48.

Спортивні пропозиції

Навчати коментувати пропозиції в оголошеннях щодо занять спортом, писати такі оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

РЗ: впр. 1, с. 64

Словотвір: віддієслівні іменники

РЗ: впр. 1, с. 64

Das Angebot, anbieten (bot an, hat angeboten)

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

49.

На старт, увага, руш!

Навчати розповідати про спортивні змагання в школі, брати інтерв’ю за темою, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Словотвір: складні слова

Впр. 1, с. 127

Der Wettkampf, gewinnen (gewann, gewonnen), den Platz machen, die Meisterschaft, das Turnier, der Schlag

Впр. 1, 2, с. 127

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

50.

Швидше, вище, сильніше!

Навчати розповідати про олімпійські види спорту і про найвидатніших олімпійських чемпіонів, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 2, с. 130

Словотвір: складні слова

Впр. 1, с. 127

РЗ: впр. 1, с. 66

Die Medaille, das Kunstturnen, der Baseball, der Freestyle, Ski Alpin, vertreten

Впр. 3, с. 130

Впр. 4a, с. 131

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров’я і безпека

ЛО теми

51.

Узагальнюючий урок з теми «Спорт». Відомі німецькі та українські спортсмени

Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних німецьких спортсменів, використовуючи подану інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення.

Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних українських спортсменів, використовуючи подану інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 2, с. 133

РЗ: впр. 1, с. 68

Словотвір суфікс inіменників жіночого роду

Впр. 3, с. 133

Минулий час Präteritum (повторення)

РЗ: впр. 2, с. 68

Der Rennfahrer, der Skirennläufer, der Biathlet, der Sieg

der Fechter, das Schießen, der Schütze

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

ЛО теми

Тема 7. Німеччина та Україна. 11 годин

52.

Ми охоче подорожуємо

Навчати називати цілі подорожі, вживаючи географічні назви в правильній формі, описувати подорож мрії, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 146

Географічні назви

Впр. 3a, 3b , с. 144

Неозначені займенники „einer“ і „keiner

Впр. 4а, с. 147

Впр. 4b, 5, с. 148

Verreisen (verreiste, ist verreist), das Reiseziel

Впр. 1, 2, с. 143

Впр. 5а, с. 145

Die Reisevorbereitungen, einer/eins, keiner/keins, die Taschenlampe, der Koffer, das Zelt, die Kappe

Впр. 2, с. 146

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

53.

Їдемо у подорож

Навчати розповідати, що можна робити під час подорожі, давати поради щодо організації й проведення вдалої подорожі, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1, 2, с. 149

Словотвір: складні слова

РЗ: впр. 1, с. 73

Наказовий спосіб дієслів (повторення)

Впр. 4, 5, с. 150

Erledigen, besorgen sich (Dat.), überlegen, die Checkliste, der Eindruck

Впр. 3, с. 149

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

54.

Німеччина в Європі. Німецькі федеративні землі

Навчати називати сусідні країни Німеччини, повідомляти основні відомості про Німеччину, формувати навички аудіювання, читання й монологічного мовлення.

Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, використовуючи подану інформацію, описувати туристичний маршрут Німеччиною, формувати навички читання, письма

Впр. 1, с. 151

Впр. 1а, с. 153

Географічні назви

Nordeuropa, Südeuropa, Westeuropa, Osteuropa, Mitteleuropa, grenzen an (Akk)

Впр. 4, 6, с. 152

Vorhaben, übernachten, die Richtung, die Jugendherberge

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

ЛО теми

55.

Німецькі міста

Навчати називати основні визначні місця німецьких міст, описувати туристичний маршрут німецькими містами, форму-вати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 1а, с. 156

Словотвір: утворення прикметників від назв міст

Впр. 5, с. 158

Der Dom, wegfallen (fiel weg, ist weggefallen)

Впр. 1b, 2а, с. 156

Впр. 4, c. 157

Впр. 7, c. 158

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

ЛО теми

56.

Німецька столиця: вчора та сьогодні

Навчати повідомляти основні відомості про столицю Німеччини, знайомити з історією німецької столиці, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 159

Впр. 1, с. 161

Множина іменників (повторення)

Впр. 1, с. 159

Впр. 1, с. 161

Die Besonderheit, die Regierung, die Spree, sich befinden (befand sich, hat sich befunden), umgeben sein von (Dat.); das Wappen, der Begründer, die Urkunde

Впр. 2, с. 159

Громадянська відповідальність

ЛО теми

57.

Подорож Берліном

Навчати називати визначні місця Берліна, описувати екскурсію німецькою столицею, формувати навички аудіювання, читання, письма

Впр. 1, с. 163

Минулий час Präteritum (повторення)

Впр. 6, с. 165

Der Fremdenführer, die Glaskuppel, die Quadriga, die Museuminsel, Herzlich willkommen in…

Впр. 2, с. 163

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

58.

Наша Батьківщина

Навчати повідомляти основні відомості про Україну, писати повідомлення про свою Батьківщину, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1, с. 72

Словотвір: складні слова

Впр. 3, с. 173

Die Lage, die Staatsform, die Amtssprache

Впр. 3, 4, с. 173

Екологічна безпека та сталий розвиток

ЛО теми

59.

Визначні місця України. Рекорди України

Навчати розповідати про визначні місця України, складати й розгадувати загадки про визначні місця, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовленни.

Навчати розповідати й писати повідомлення про досягнення українців.

Впр. 1, с. 174

Впр. 1, с. 176

Ступені порівняння прикметників (повторення)

Die Art, die Pflanze, die Töpferei

Впр. 2, с. 174

Впр. 5, c. 175

Die Wüste, wiegen, verteilen, einen Rekord aufstellen, langlebig

Впр. 2, с. 176

Впр. 4a, c. 177

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

60.

Київ – столиця України

Навчати повідомляти основні відомості про столицю України, називати визначні місця Києва, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 1, с. 178

Множина іменників (повторення)

Das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, besiedelt sein, die Siedlung, der Fürst

Впр. 1, 2, с. 178

Громадянська відповідальність

ЛО теми

61.

Узагальнюючий урок з теми «Німеччина та Україна». Подорож визначними місцями Києва

Навчати розповідати про визначні місця Києва, коментувати статистику про найпопулярніші туристичні принади української столиці, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення.

Навчати проводити екскурсію Києвом, розповідаючи про головні принади української столиці, формувати навички читання, письма

РЗ: впр. 1, с. 87

Впр. 1, с. 184

Словотвір: складні слова

РЗ: впр. 1, с. 87

Множина іменників (повторення)

Впр. 1, с. 184

Der Denkmalschutz, befestigt, die Farbpalette, der Heilige

Впр. 4, с. 183

Die Aussicht, reich sein an (Dat.), die Kultureinrichtung

Впр. 2, с. 184

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ЛО теми

62.

Контроль письма

63.

Контроль аудіювання

64.

Контроль читання

65.

Контроль говоріння

66.

Аналіз контролю письма

67.

Аналіз контролів аудіювання та читання

68.

Узагальнюючий урок за ІІ семестр

69.

Узагальнюючий урок за рік

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00