Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування. 5 клас. Зарубіжна література І-ІІ семестр + види контролю

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

15.04.2021

533

29

0

Опис документу:
КТП розроблено відповідно до програми «Зарубіжна література. 5-11 класи: навчальні програми,методичні рекомендації щоло організації навчально-виховного процесу в 2017/2018 навчальному році / Укладач О.Ю. Котусенко. - Харків : Вид-во "Ранок", 2017. - 144 с."» (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017р. №804)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

70 год., 2 год. на тиждень

п/п

Дата

5-А 5-Б

Тема уроку

ТЛ

Примітка

1

Світова література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.

2

Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри

різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у світовій усній народній творчості. Література і фольклор.

Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня

3

Розвиток мовлення №1. Твір за прислів’ям(письмово)

Казки народів світу

4

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки.

5

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки.

6

Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-персик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро. Національний колорит японських казок.

7

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.

8

Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець»(третя подорож). Утілення в образі Синдбада-мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.

9

Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець». Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці

10

Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Значення діяльності братів Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору

Автор літературного твору

11

Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці та її художні особливості.

антитеза

12

Позакласне читання №1. Брати Ґрімм. Казка «Бременські музиканти»

13

Контрольна робота №1. «Вступ. Казки народів світу (індійська, японська, китайська, арабська, німецька)» (різнорівневі тести)

Літературна казка

14

О. С. Пушкін — творець російської літературної казки. Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. С. Пушкіна. Система образів. Автор.

Вивчити напам’ять вступ до поеми «Руслан і Людмила»

15

О. С. Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»

16

Перемога справжньої краси над заздрістю та підступністю. Чарівне в казці. Особливості поетичної мови

17

Г. К. Андерсен. Казка «Снігова королева». Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової королеви.

18

Велич краси людського серця. Антитеза.

19

Позакласне читання №2. Протистояння «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей».

20

Оскар Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка».

21

Основний конфлікт, казкові персонажі.

22

Еволюція образу головного героя. Символічний зміст назви твору.

23

Контрольна робота №2. Творчість О. С. Пушкіна,

Г. К. Андерсена, О. Уайльда (різнорівневі тести).

Природа і людина

24

Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея.

Тема, ідея

25

Йоганн Вольфґанґ Ґете «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі.

Пейзаж, епітет

Вивчити напам’ять

26

Виразне читання напам’ять. Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Нічна пісня подорожнього».

27

Генріх Гейне «Задзвени із глибини…». Утілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором (пісня).

Метафо-ра

Вивчити напам’ять

28

Ернест Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи. Зображення автором поведінки і звичок тварин.

29

Природа, в якої ми вчимося (моральні проблеми оповідання Е. Сетона-Томпсона «Лобо»). Взаєморозуміння природи й людини.

30

Розкриття у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо» любові автора до світу природи. Утвердження любові до всього живого. Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору.

31

Контрольна робота №3. Творчість Дж. Кітса, Й. В. Ґете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона (відповіді на запитання).

32

Розвиток мовлення №2. Бесіда «Роль книги в житті людини»

Світ дитинства

33

Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Автобіографічні мотиви та багатоплановість повісті.

Повість

34

Перші почуття у повісті.

35

Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті.

36

Світ дорослих і світ дітей у повісті.

37

Герої повісті — Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.

Портрет

38

Порівняльна характеристика героїв.

39

Ставлення автора до своїх героїв. Провідні ідеї твору.

40

Елеонор Портер. Американська письменниця та її роман «Полліанна».

Роман

41

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

42

Полліанна та її друзі.

43

Художні засоби розкриття образу Полліанни.

44

Ідейно-художній зміст твору.

45

Ідея радості життя й відкриття світу в творі.

46

Розвиток мовлення №3. Усна порівняльна характеристика Тома Сойєра та Полліанни.

47

Контрольна робота №4. Творчість М.Твена, Е.Портер (різнорівневі тести).

Сила творчої уяви

48

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби.

Фантастика,
літературна казка

49

Сюжет твору.

50

Образ Аліси, світ її уяви й захопливі пригоди.

51

Пригоди Аліси в світі її уяви. Персонажі, які оточують героїню.

52

Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри(гра з часом і простором, гра зі словами(назвами), гра з правилами).

53

Позакласне читання №3. Л.Керролл «Аліса в Задзеркаллі»

54

Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші. Знайомі образи з прочитаних книг.

Вірш

55

Образ ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

56

Розвиток мовлення №4. Твір-відгук «Музика для душі» за мотивами вірша М.Цвєтаєвої.

57

Позакласне читання №4. Е.Т.А.Гофман «Лускунчик і Мишачий король»: особливості зображення казкового світу в народній та авторській казці.

58

Контрольна робота №5. Творчість Л.Керролла, М.Цвєтаєвої (відповіді на запитання).

Сучасна література. У колі добрих героїв.

59

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Виразне читання прозового тексту.

60

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

Персонаж, герой літературного твору

61

Доброта і щирість головного героя.

62

Туве Янсон «Капелюх Чарівника». Чарівність художнього світу твору.

63

Персонажі твору. Утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

64

Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».

65

Яскравість художнього світу твору.

66

Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.

67

Реальне і фантастичне у творі. Елементи фольклору (казки) та їхнє значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.

68

Контрольна робота №5. Твір-відгук «Мій улюблений твір сучасної дитячої літератури»

69

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

70

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

Види контролю

І семестр

ІІ семестр

Контрольна робота

3

2

Класний контрольний твір

1

Розвиток мовлення

2 (у+п)

2 (у+п)

Позакласне читання

2

2

Виразне читання

1

1

Зошити

щомісяця

щомісяця

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.