Календарно-тематичне планування

Опис документу:
ІІ семестр

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п/п

Зміст уроку

Дата

Примітка

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА…»

Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб». Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні.

Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». Актуальні морально-етичні проблеми в ньому. Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві.

Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». Трагічна й комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

Ліна КОСТЕНКО. «Коротко про письменницю. Дощ полив…». Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях.

Ліна КОСТЕНКО. «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

Ліна КОСТЕНКО. «Чайка на крижині». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально.

Ліна КОСТЕНКО. «Крила». Духовне багатство – найбільший скарб у житті.

Василь СИМОНЕНКО. Коротко про митця. «Лебеді материнства».

Контрольний твір. Ессе. «Можна все на світі вибирати, сину…».

Василь СИМОНЕНКО. Коротко про митця. «Ти, що ти — людина…». Громадянські, патріотичні мотиви його лірики.

Василь СИМОНЕНКО. «Гей, нові Колумби й Магеллани…». Загальнолюдські цінності та ідеї.

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

Позакласне читання. Степан ПРОЦЮК. «Аргонавти». Мрія в житті людини, пошуки істини, людина і гроші, доля заробітчанина – проблеми сучасного життя, розкриті через образи твору.

Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.

Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).

ТЛ: новела.

Контрольна тестова робота № 3. «ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА…».

МИ – УКРАЇНЦІ

Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). Олена Теліга. «Сучасникам». Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам.

РМ №3. Складання поезії (усно).

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

РМ № 4. Лист літературному герою.

Андрій МАЛИШКО. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.

Андрій МАЛИШКО. «Чому, сказати, й сам не знаю…».

Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій
А. Малишка.

Позакласне читання. Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про мальви», «Водограй»). Пісні митця, що сприяли відродженню національної самосвідомості, патріотичних почуттів.

Позакласне читання. Література рідного краю. Мистецькі крила поетів-піснярів Сумщини.

Позакласне читання. Література рідного краю. Олексій Столбін. «Терористка».  Повість про зворушливу, повну несподіваних пригод, дружбу. 

УРОК-ПІДСУМОК

Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

Контрольна тестова робота № 4. МИ – УКРАЇНЦІ.

15.01.

17.01.

22.01.

24.01.

29.01.

31.01.

ЗОШ

05.02.

07.02.

12.02.

14.02.

19.02.

21.02.

26.02.

28.02.

ЗОШ

05.03.

07.03.

12.03.

14.03.

19.03.

21.03.

ЗОШ

02.04.

04.04.

11.04.

16.04.

18.04.

23.04.

25.04.

30.04.

ЗОШ

07.05.

14.05.

16.05.

21.05.

23.05.

ЗОШ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!