Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ з/п | Зміст навчального матеріалу | Дата | ||
21 | В.Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Творчість відомого українського письменника. Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти в складних ситуаціях. | 11.01. | ||
22 | В.Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти в складних ситуаціях. | 16.01. | ||
23 | В.Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Тема боротьби українських козаків проти татарської орди. | 18.01. | ||
24 | Контрольна тестова робота №1. Загадково прекрасна і славна давнина України. | 23.01. | ||
Я І СВІТ | ||||
25 | Володимир Винниченко. «Федько - халамидник». Цікава історія з життя письменника. Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками. | 25.01. | ||
26 | Володимир Винниченко. «Федько - халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. ТЛ: головний герой, другорядні герої. | 27.01. | ||
27 | РМ № 2. Письмовий твір-роздум про роль краси в житті людей (на основі складеного плану). | 30.01. | ||
28 | Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). ТЛ: віршові розміри ямб, хорей. | 01.02 | ||
29 | Позакласне читання. Калинець І. «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою». | 06.02. | ||
30 | Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ. | 08.02. | ||
31 | Ігор Калинець. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (збірка «Дивосвіт»)- на вибір. Один із талановитих українських поетів, який пише для дітей. Цікавий епізод із його життя. Своєрідність форми його поезій. Образ найдорожчої людини – мами. Відчуття, навіяні поезією «Писанки». 1 вірш (на вибір) | 08.02. | Напам’ять | |
32 | Виразне читання віршів І. Калинця. Декламування напам’ять. | 13.02. | ||
33 | Емма Андієвська. «Казка про яян». Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. Прихований повчальний зміст твору. | 15.02. | ||
34 | Емма Андієвська. «Говорюща риба». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. | 20.02. | ||
35 | Контрольна тестова робота № 2. Я і світ. | 22.02. | Тематична | |
ПРИГОДИ І РОМАНТИКА | ||||
36 | Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки». | 27.02. | Зошит | |
37 | В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет повісті. | 01.03. | ||
38 | В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет повісті. Мрія і дійсність у повісті. | 06.03. | ||
39 | Контрольний твір за творчістю В. Нестайка. | 13.03. | ||
40 | Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні подіїв повісті, передані образним словом. | 15.03. | ||
41 | Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв. | 20.03. | ||
42 | Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності. | 22.03. | Зошит | |
43 | Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Стосунки між різними поколіннями в родині. ТЛ: сюжет. | 03.04. | ||
44 | Контрольна тестова робота № 3. Пригоди і романтика. | 05.04. | Тематична | |
ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ | ||||
45 | Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців. ТЛ: гумор, сатира.Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Щука», «Муха і Бджола». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. | 10.04. | Напам’ять | |
46 | Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Жаба і Віл». Побудова байки. ТЛ: байка, алегорія, мораль. | 12.04. | ||
47 | Степан Руданський. Коротко про письменника. «Свиня свинею», «Запорожці у короля». «Добре торгувалось», «Гуменний». Співомовки С. Руданського — унікальне явище у світовій культурі. Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність. ТЛ: гумореска, співомовка. | 19.04. | ||
48 | Павло Глазовий. «Найважча роль», «Заморські гості». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. | 24.04. | ||
49 | Павло Глазовий. «Еволюція», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. 1 гумореска напам’ять (на вибір) | 26.04. | Напам’ять | |
50 | Виразне й усвідомлене читання гуморесок. | 03.05. | ||
51 | РМ № 3. Складання гуморесок (письмово). | 08.05. | ||
52 | Позакласне читання. Література рідного краю. Ознайомлення із творчістю письменників-земляків, їхніми гумористичними творами. | 10.05. | ||
53 | Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення. | 15.05. | ||
54 | РМ №4. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення (усно). | 17.05. | ||
55 | Повторення та узагальнення вивченого. Рекомендована література для читання влітку. | 22.05. | ||
56 | Контрольна тестова робота № 4. Гумористичні твори. | 24.05. | Тематична Зошит |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»