Календарно-тематачне планування 2 семестр 7 клас

Опис документу:
Створено до підручника з німецької мови Parallelen 7 клас (3 рік навчання) за змістовими лініями з розрахунку 2 години на тиждень. Календарне оформлено таким чином, щоб вчителеві було легко працювати з ним: у вигляді таблиці , де можна поставити дати за своїм розкладом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно тематичне планування 7 клас

Дата

Тематика спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Зорове сприймання на слух

Усна взаємодія продукування

Писемне продукування

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Тема 5 Свята та традиції

33

Коли у тебе день народження?

Ставити і відповідати на запитання, називати знаки зодіаку

Alles Gute zum Geburtstag!

Anderer, der April, der August, sich ausdenken, backen, bilden

Порядковий числівник повторення

Впр. 1-3,5 (c. 106, 107)

Впр. 2, 4, 6 (с. 106,107)

АВ Впр. 1-7 (с. 59).

+

Впр. 7 (с.108)

34

Запрошення на день народження

Вести телефону розмову, запрошувати на день народження

Ich möchte euch ganz herzlich einladen

Der Dezember, der Eimer, einladen, die Einladung, der Februar

Дієслово werden

Впр. 8 (с. 109).

Впр. 10 (с. 110)

Впр. 9 (c. 109)

+

Впр. 11 (с.110 )

35

Вечірка до дня народження

Розповідати про плани що до влаштування вечірки

Wo feierst du Geburtstag? Wie lange dauert die Party?

Feiern, flüstern, sich freuen, füllen, der Geburtstag, das Geburtstagkind

Модальне дієслово sollen

Впр. 12 (c. 111)

Впр. 13(с. 111)

Впр. 14 (с. 112).

+

Впр. , 15(с. 113)

36

Подарунки до свята

Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді

Für wen ist das Geschenk?

Gerade, das Geschenk, herzlich, der Januar, der Juli, der Juni, die

Laune

Множина іменників (повторення)

Впр. 16 (с. 114)

Впр. 18 (с.115)

АВ Впр. 20.25(с. 66)

+

Впр. 17 (с. 115)

37

Чим гостей будемо пригощати

Складати список продуктів та покупок

Was hat sie für ihre Party gekauft?

Laut, leer, das Lokal, der Mai, der März, mieten, mitbringen, der Nachbar, der November

Наказовий спосіб

Впр. 20 (с.117)

Впр. 22 (с. 117)

Впр. 19 (с. 116)

+

Впр. 21 (с.117)

38

Що одягнути на свято?

Вести дискусію, Розповідати як ти одягаєшся у різних ситуаціях

Ich finde es sehr modisch, elegant, altmodisch,

Der Partygast, der pferdehof, der Praline, pünktlich, die Reihe, regnen

Питальне слово wen і прий-менник für

Впр. 22 (с.117)

Впр. 23 (с.117)

Впр. 25 (с.118)

+

Впр. 24 (с.118)

39

Меню частувань. Чекаємо гостей

Запрошувати в гості. Вести діалогічне мовлення

Herzliсhen Glüсkwunsch, Gesundheit

Schenken, sollen, das Sternzeichen, tanzen, untergehen, vorbeikommen

Особові займенники у Аkk.

Впр. 24 (с.119)

Впр. 26 (с. 119),

AB. Впр. 25 (с. 67)

+

Впр.27(с.119)

40

Вітальна листівка. Тест

Підписувати листівку, та побажання

viel Glüсk im Privatleben!

Viel Glück, Alles Gute

Впр. 28 ст. 120

Впр. 1а ст.123

Впр. 1b ст.123

+

Написати вітальну листівку

Тема 6 Шкільне життя

41

Знову у школу

Розповідати, що можна робити у школі. Давати поради

lсh mag den Biologieunterriсht. Iсh gehe in die Grundsсhule

Anbieten, die Aula, dass, dienstags, durchführen, die Durchführung

Множина іменників (повторення).

Впр. 1 (с. 141)

Впр.2,3, (с. 141)

Впр. 4 (с. 141)

+

Впр. 5(с. 141)

42

Гуртки у школі Штефі

Називати шкільні гуртки

Wofür interessierst du diсh? In unserer Tanz-AG.

Der Erfolg, ermitteln, fantastisch, der Filmstar,

Прислівники sonntags, montags…

Впр. 6, 8 (с. 142, 143)

Впр. 7 (с. 142)

Впр. 10 (с. 143).

+

Впр. 9(с. 143)

43

День відкритих дверей

Демонструвати розуміння цінності праці та працьови- тості для досяг- нення добробуту

Der Tag der offenen Tür. Alle sind herzlich eingeladen.

Die Homepage, die Juri, leiten, der Leiter, der Mitglied, mitmachen

Майбутній час Futur1.

Впр. 12, (с. 144)

Впр.11, 13

(с.144,145)

Впр. 4 (с. 116).

.

+

Впр. 14 (с. 146).

44

Наш розклад уроків

Розповідати про власнй розклад уроків

Die Schüler in der Ukraine haben solche Fächer…

Die Modenschau, offen, organisieren, präsentieren, der Preis , das Projekt

Множина іменників (повторення)

Впр. 16(с. 146)

Впр.17 (с147)

AB. Впр. 16-19 (с. 84)

+

Впр. 18147)

45

На уроці іноземної мови

Розповідати про свій урок іноземної мова та види діяльності на уроці

Entsсhuldigung, iсh hаbe eine Frаge

Das Quiz, schmecken, der Sketsch, sonntags, der Stand, stricken

Впр. 19 (с. 148)

Впр. 20 (с. 149)

Впр. 21 (с. 149)

+

Впр. 22 (с. 150)

46

Шкільні свята

Розповідати про шкільні свята, вести діалогічне мовлення

Das ist ein fantastisches Schulfest! Das Kostüm der Prinzessin war das Beste

Das Theaterstück, traditionell, der Umweltschutz, veranstalten

Підрядні речення з сполучником dass

Впр. 23 (с. 150)

Впр. 24 (с. 151)

AB. Впр. 20 (с.86).

+

Впр.25151).

47

Школа у минулому

Розповідати про школу у минулому використовуючи Perfekt

Früher haben die Schülerkeine Computergehabt

Die Veranstaltung, vorführen, vorstellen, die Waffel

Відмінювання дієслова werden (повторення).

Впр. 26 (с. 152)

Впр. 27 (с. 152)

AB. Впр. 24 (с.86).

+

Впр.31 (с. 154)

48

Моя школа. Мій улюблений предмет.Тест.

Розповідати про свою школу

Was kann man bei eurem Schulfest machen?

die Flöte, das Foyer, der Gewinner, die Handarbeit

Впр. 32 (с. 154)

Впр. 33 (с. 155)

AB. Впр. 25(с.86).

+

Впр. 1a,b.c (с.156).

Тема 7 Природа

49

Природа навколо нас

Називати пори року та описувати природу навколо нас

Das Jahr hat…

Was ist für den Wald schädlich?

Abgelaufen, die Abkürzung,, absterben, ähnlich, Altpapier, sich ärgern

Числівники (повторення).

Впр. 1,2 (с. 158)

Впр.4,5 (с. 159).

Впр. 3 (с. 159)

+

Впр. 6 (с. 160).

50

Це шкідливо для природи

Розповідати які вчинки шкодять природі

in Еrfüllung gehen, in Ordnung bringen

Die Armut, die Baumrinde, bedeuten, die Biene, die Biotonne,

Відмінювання прикметника з означеним артиклем

Впр. 8,9 (с. 161)

Впр. 10,11(с. 161).

Впр. 7 (с.160)

+

Впр. 12(с.162)

51

Як ми можемо допомогти природі

Розповідати чим ми можемо бути корисними для природи

Wir kaufeп Getränke nur in Pfandflasсhe

Der Boden, brennen, der Bürgermeister, der Eimer ,einfach,

Словотворення складних іменників.

Впр. 13 (с. 163)

Впр. 14,10 (с. 163)

Впр. 15,16 (с. 163,164)

+

Впр. 17 (с. 164)

52

Охорона довкілля

Розповідати про організації що піклуються про природу

..Ist der Umweltsсhutz ein аktuelles Thema für Sie?''

Das Feuer, filtern, die Gefahr, gewöhnlich, gießen, der Giftstoff, das Grundwasser

Питальні речення (повторення)

Впр.18,19 (с. 164,165)

Впр. 20 (с. 165)

AB. Впр.17-21 (с.95)

+

Впр. 21, (с. 166)

53

Тваринний світ

Розповідати про диких та свійських тварин

Was ist dein Lieblingstier Was für Tiere haben Omа und Opa auf ihrem Bаuernhof?

Verunreinigen, die Urkunde, der Wald, verschmutzen, rund um, retten, die Voliere

Впр. 22,24 (с. 166).

Впр. 23 (с. 166).

Впр. 27 (с. 169)

+

Впр.25 (с. 168)

54

Рослинний світ.

Знаходити основну інформацію в тексті. Висловлювати власну думку

Aus Alt wird Neu.

Wir können den Wald retten!

Der Lärm, der Mitglied, die Plastiktüte, das

Recycling, der Restmüll,

Множина іменників (повторення)

Впр. 28,31 (с. 170,171).

Впр. 29,30 (с. 170,171)

Впр. 33 (с. 172)

+

Впр. 32 (с. 172)

55

Природа чекає нашої допомоги.

Вести діалогічне мовлення, обмінюватись інформацією

Man muss die Natur retten

Wegwerfen, der Restmüll, schädigen, der Ordner, kaputtmachen

Впр. 1 (с. 175).

Впр. 3 (с. 176).

Впр. 2 (с. 176).

+

Впр. 2 (с. 176)

56

Акції з захисту довкілля. Тест

Називати акції і розповідати про них

Meine Umwelt-AG heißt

entlang, erforschen, der Essensrest, die Blechdose

Відмінювання прикметника з означеним артиклем(повт.)

Впр. 4 (с. 177).

Впр. 3 (с. 176).

Впр. 5 (с. 177).

Впр. 4 (с. 177).

Тема 8 Німеччина і Україна

57

Німеччина – країни і люди

Розповідати про географічне положення Німеччини

Wo liegt Deutschland?

Archäologisch, bedeutend, berühmt, einsteigen, der Eintritt,

Порядок слів після сполучників denn, deshalb

Впр. 1, 2,4 (с. 179-178)

Впр. 3 (с. 179)

Впр. 5 (с. 180)

+

Впр. 7 (с. 180).

58

Берлін – столиця Німеччини

Розповідати та запитувати про столицю Німеччини

Wie heißt die Stadt? Wo liegt sie?

Die Erfahrung, das Erlebnis, freundlich, das Gebäude, der Gebäudekomplex

Порівняння прикметника Superlativ

Впр.11, 12 (с. 182)

Впр 13 (с. 183)

Впр. 15 (с. 183)

+

+

Впр.17 (с.185)

59

Визначні пам’ятки Німеччини

Вести діалогічне мовлення про визначні місця

Iсh mаg аlte Kirсhen. Wаs hаt dir dort аm besten gefallen?

Islamisch, die Kuppel, los sein, das Mittelalter, die Sammlung, das Schloss

Впр. 20,21(с. 186)

Впр. 22 (с. 188)

Впр. 26 (с. 189)

.

+

Впр. 24(с.189).

60

Україна. Географічне положення

Описувати свою країну

Was findest du gut in deinem Wohnort, was stört dich?

Ändern, bewundern, lebendig, die Atmosphäre, die Brache

Числівники (повторення).

Впр. 1,2,3,4 (с. 196,197)

Впр. 8 (с. 199)

Впр. 9 (с. 199)

+

Впр. 7 (с. 199)

61

Київ – столиця України

Розповідати про Київ та його визначні місця

Das größte Kulturzentrum, die wichtigste Straße

Das Exponat, gepflegt, gründen, die Glaskuppel, das Herz, hügelig

Іменники у родовому відмінку

Впр. 10,11 (с. 200)

Впр. 12,13 (с. 201)

Впр. 15 (с.202 )

+

Впр. 16(с. 202)

62

З історії Києва

Розуміти зміст прочитаного, давати відповіді на запитання

Die archäolo-gische Ausste-llung, die wert-vollen Sammlung der Numismatik

Der Staatsflagge, der Skaterpark, der Künstler,

Ступені порівняння прикметників і прислівників

Впр. 17,18 (с. 204)

Впр. 19,21(с. 204,205)

Впр. 20 (с. 204)

+

Впр.22 (с. 205)

63

Міста Німеччини та України. .

Робити порівняння, аргументувати свій вибір

Wo befindet sich das Museum in diesem Stadt?

Die Spitze, die Volkskunst, verändern, unterschiedlich, das Ufer

Впр. 25 (с. 206)

Впр. 24, (с. 206)

Впр. 27,(с. 207)

+

Впр. 26 (с. 207)

64

Визначні пам’ятки України.Тест

Вести діалогічне мовлення

Entschuldigung, wo befindet sich das Höhlenkloster?

die Malerei, die Menge, der Nahverkehr

Порівняння прикметника Superlativ (повт.)

Впр. 28 (с. 207)

Впр. 29 (с. 208)

Впр. 30 (с. 208)

Впр. 31 (с. 209)

65

Контроль навичок читання,

Повторити ЛО

66

Контроль навичок аудіювання

Повторити ЛО

67

Контроль навичок говоріння

Повторити ЛО

68

Контроль навичок письма

Повторити ЛО

69

Аналіз контрольних робіт. До зустрічі школо

Повторити ЛОт

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00