і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Календарний план занять з хореографії із дітьми 6-го року життя ІІ півріччя

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарний план занять з хореографії

із дітьми 6-го року життя

ІІ півріччя

тижня

заняття

Дата

Тема

Програмовий зміст

План заняття

Січень

1

1

05.01.15

Вивчення поклону «кніксен» (уривчастий, короткий).

Навчати дітей виконувати поклон «кніксен», Провести хореографічні ігри, розвивати увагу, память, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розмика на середині зали.

  3. Вивчення поклону «кніксен» (уривчастий, короткий).

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

1

2

31.01.15

Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Ворітця».

Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Ворітця».

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

2

3

12.01.15

Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Ворітця».

Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Ворітця».

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

2

4

16.01.15

Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Струмочок».

Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», «Струмочок», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння будування танцювальних фігур. Повторення фігури «Ворітця».

  4. Вивчення фігури «Струмочок».

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

3

5

1901.15

Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Велика зірка».

Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», «Струмочок», «Велика зірка», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння будування танцювальних фігур. Повторення фігури «Ворітця», «Струмочок».

  4. Вивчення фігури «Велика зірка».

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

3

6

23.01.15

Розвиток імпровізаційної активності, шляхом проведення хореографічних ігор.

Навчати дітей утворювати нові комбінації рухів із уже знайомих елементів, розвивати імпровізаційні можливості дітей, виховувати ініціативність, творчість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

4

7

26.01.15

Розвиток уміння запрошувати один одного на танець.

Навчати дітей зарошувати один одного до танцю з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість.

Виховувати ввічливість у танці.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розучування варіантів запрошення на танець.

  4. Постановка хореографічного етюду з використанням розученого запрошення до танцю.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

7. Уклін та вихід із зали.

4

8

30.01.15

Розвиток уміння дякувати один одному за танець.

Навчати дітей зарошувати один одного до танцю та дякувати за танець з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість.

Виховувати ввічливість у танці.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розучування варіантів подяки за танець.

  4. Удосконалення виконання запрошення до танцю.

  5. Постановка хореографічного етюду з використанням розучених запрошення та подяки за танець.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

7. Уклін та вихід із зали.

Лютий

5

9

02.02.15

Перешикування. Навчання розходитися з колони по одному по обидва боки і знову зєднуватись в колону, але вже по двоє.

Навчати дітей розходитися з колони по одному по обидва боки і знову зєднуватись в колону, але вже по двоє, розвивати увагу, уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати дисциплінованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Перешикування. Навчання розходитися з колони по одному по обидва боки і знову зєднуватись в колону, але вже по двоє.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

5

10

06.02.15

Пружинний крок. Розучування основного руху до танців до Свята мам.

Навчати дітей виконувати пружинний крок, розучувати основний рух до таночку до свята мам, розвивати правильну осанку, силу рук та ніг, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення пружинного кроку.

  4. Розучування основного руху до танців до Свята мам.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Уклін та вихід із зали.

6

11

09.02.15

Пружинний крок. Розучування основного руху до танців до Свята мам.

Навчати дітей виконувати пружинний крок, розучувати основний рух до таночку до свята мам, розвивати правильну осанку, силу рук та ніг, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення пружинного кроку.

  4. Розучування основного руху до танців до Свята мам.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Уклін та вихід із зали.

6

12

13.02.15

Розвиток вміння змінювати характер руху, танцювального образу згідно з певними змінами у музиці.

Навчати дітей змінювати характер руху, танцювального образу згідно з певними змінами у музиці, розвивати музичний слух, виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розвиток вміння змінювати характер руху, танцювального образу згідно з певними змінами у музиці.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід з зали.

7

13

16.02.15

Розучування таночків до Свята мам.

Навчати дітей основним рухам, на яких базуватимуться таночки до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Вивчення
    загально танцю.

  5. Вправи на підлозі.

  6. Уклін та вихід із зали.

7

14

20.02.15

Розучування таночків до Свята мам.

Навчати дітей основним рухам, на яких базуватимуться таночки до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Повторення загально танцю.

  5. Вправи на підлозі.

  6. Уклін та вихід із зали.

8

15

23.02.15

Удосконалення виконання таночків до Свята мам.

Навчати дітей таночкам до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Повторення загально танцю.

  5. Вправи на підлозі.

  6. Уклін та вихід із зали.

8

16

27.02.15

Робота над емоційним виконанням таночків до Свята мам.

Навчати таночкам до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Повторення загально танцю.

  5. Вправи на підлозі.

  6. Уклін та вихід із зали.

Березень

9

17

02.03.15

Робота над імпровізаційною частиною танцю до Свята мам.

Навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, працювати над імпровізаційною частиною танцю, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Повторення загально танцю.

  5. Робота над імпровізаційною частиною танцю до Свята мам.

  6. Вправи на підлозі.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

18

06.02.15

Ознайомлення дітей із бальним танцем. Перегляд відео виконання бальних танців дітьми та дорослими.

Ознайомити дітей із із бальним танцем, переглянути відео виконання бальних танців дітьми та дорослими, розвивати правильну поставу, хореографічний смак, виховувати цікавість до занять різними видами танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Ознайомлення із бальним танцем.

  4. Перегляд відео виконання бальних танців дітьми та дорослими.

  5. Вправи на розтяжку.

  6. Уклін та вихід із зали.

10.

19

13.03.15

Бальний танець. Вивчення поклону.

Ознайомити дітей із із бальним танцем, навчати дітей поклону, розвивати правильну поставу, хореографічний смак, виховувати цікавість до занять різними видами танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення поклону.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

11

20

16.02.15

Бальний танець. Основні положення рук та ніг.

Продовжувати ознайомлення дітей із бальним танцем, навчати дітей приймати основні положення рук та ніг, розвивати виворітність, нучкість, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення основних положень рук та ніг.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

11

21

20.02.15

Бальний танець. Положення в парі.

Продовжувати ознайомлення дітей із бальним танцем, навчати дітей приймати основні положення рук та ніг, приймати положення в парі, розвивати виворітність, нучкість, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення поклону, положень рук та ніг.

  4. Положення в парі.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

12

22

23.04.15

Бальний танець. Положення в парі.

Продовжувати ознайомлення дітей із бальним танцем, навчати дітей приймати основні положення рук та ніг, приймати положення в парі, розвивати виворітність, нучкість, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення поклону, положень рук та ніг.

  4. Положення в парі.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

12

23

27.03.15

Бальний танець. Розвиток уміння ритмічно плескати в долоні.

Удосконалювати уміння дітей із бального танцю, навчати ритмічно плескати в долоні, використовувати плескання у хороеграфічному етюді, розвиватимузичний слух, увагу, виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Удосконалювати уміння дітей із бального танцю, навчати ритмічно плескати в долоні.

  4. Розучення хореографічного етюду.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

13

24

30.0315

Бальний танець. Легкий біг у ритмі вальсу.

Навчати дітей основам балного танцю, виконанню легкого бігу у ритмі вальсу, розвивати увагу, память, почуття ритму, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчати дітей основам балного танцю, виконанню легкого бігу у ритмі вальсу.

  4. Повторення хореографічного етюду.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

Квітень

13

25

03.0415

Бокові приставні кроки. Розучення елементів таночків до випускного вечора.

Навчати дітей виконувати приставні кроки, розучувати основніх рухів таночків до випускного вечора, розвивати кмітливість, уважність, виховувати чемність, взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Бокові приставні кроки.

  4. Розучення елементів таночків до випускного вечора.

  5. Вправи на розтяжку.

  6. Уклін та вихід із зали.

14

26

06.04.15

Робота над постановкою таночків на випускний вечір.

Навчати дітей виконанню таночків на випускний вечір, Слідкувати за правильністю виконання рухів, розвивати почуття ритму, музичний слух, Виховуувати любов до занять хореоргафією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування основних рухів.

  4. Робота над постановкою таночків на випускний вечір.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

14

27

10.04.15

Робота над виконанням таночків. Різноманітні кружляння в парі.

Працювати над виконанням таночків до випускного вечора, розучити різні варіанти кружляння в парі, розвивати увагу, память, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Робота над виконанням таночків.

  4. Різноманітні кружляння в парі.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

15

28

17.04.15

Робота над виконанням таночків. Спрямування на відповідну передачу настрою танцю.

Навчати дітей розрізняти настрій танцю, відпрацьовувати виконання таночків, фотмувати уміння передавати настрій в рухах, розвивати імпровізаційну активність дітей. виховувати наполегливість, активність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Таночки, робота над емоційністю виконання, передачі настрою.

  4. Ігри на розвиток імпровізації.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

16

29

20.04.15

Вчити крок вальсу. Постановка випускного вальсу.

Навчати дітей виконувати крок вальсу, вивчати вальс до випускного вечора, розвивати музичний слух, увагу, уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати взаємоповагу, уміння працювати в парі.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вчити крок вальсу.

  4. Постановка випускного вальсу.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

16

30

24.04.15

Вивчення випускного вальсу.

Навчати дітей виконувати крок вальсу, вивчати вальс до випускного вечора, розвивати музичний слух, увагу, уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати взаємоповагу, уміння працювати в парі.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вчити крок вальсу.

  4. Постановка випускного вальсу.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

17

31

27.04.15

Повторення вальсу та таночків на випускний вечір.

Удосконалювати виконання дітьми таночків до випускного вечора, слідкувати за синхронністю та правильністю виконання рухів, розвивати музичний слух, ритмічність, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення вальсу та таночків на випускний вечір.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

18

32

08.05.15

Удосконалення уміння орієнтуватися в просторі зали під час виконання фігури «зміна партнера».

Удосконалення уміння орієнтуватися в просторі зали під час виконання фігури «зміна партнера», удосконалювати виконання дітьми таночків до випускного вечора, слідкувати за синхронністю та правильністю виконання рухів, розвивати музичний слух, ритмічність, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення вальсу та таночків на випускний вечір.

  4. Удосконалення уміння орієнтуватися в просторі зали під час виконання фігури «зміна партнера».

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

19

33

15.05.15

Удосконалення вміння по різному зєднувати руки у таночках.

Удосконалення уміння по різному зєднувати руки у таночках, удосконалювати виконання дітьми таночків до випускного вечора, слідкувати за синхронністю та правильністю виконання рухів, розвивати музичний слух, ритмічність, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення вальсу та таночків на випускний вечір.

  4. Удосконалення вміння по різному зєднувати руки у таночках.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

20

34

18.05.15

Вироблення емоційності виконання таночків до випускного вечора.

Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання таночків.

  4. Робота над емоційністю виконання рухів та танців.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з залу.

20

35

22.05.15

Підготовка до випускного вечора, відпрацювання таночків.

Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання таночків.

  4. Робота над емоційністю виконання рухів та танців.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з залу.

21

36

25.05.15

Підготовка до випускного вечора, відпрацювання таночків.

Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання таночків.

  4. Робота над емоційністю виконання рухів та танців.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід з залу.

21

37

29.05.15

Підведення підсумків проведеної роботи за рік.

Провести підсумки проведеної роботи за рік, відзначити дітей, що були активними впродовж усього року, провести хореографічні ігри.

  1. Вхід до зали.

  2. Підведення підсумків.

  3. Хореограічні ігри.

  4. Уклін та вихід із зали.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарний план занять з хореографії із дітьми 6-го року життя ІІ півріччя
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    102
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    WX464233
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь