Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарний план занять з хореографії
із дітьми 6-го року життя
ІІ півріччя
№ тижня | № заняття | Дата | Тема | Програмовий зміст | План заняття |
Січень | |||||
1 | 1 | 05.01.15 | Вивчення поклону «кніксен» (уривчастий, короткий). | Навчати дітей виконувати поклон «кніксен», Провести хореографічні ігри, розвивати увагу, память, виховувати взаємоповагу. |
|
1 | 2 | 31.01.15 | Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Ворітця». | Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу. |
|
2 | 3 | 12.01.15 | Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Ворітця». | Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу. |
|
2 | 4 | 16.01.15 | Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Струмочок». | Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», «Струмочок», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу. |
|
3 | 5 | 1901.15 | Вироблення вміння будування танцювальних фігур. «Велика зірка». | Навчати дітей вибудовувати танцювальні фігури, будувати фігуру «Ворітця», «Струмочок», «Велика зірка», розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали, займати своє положення у фігурі, виховувати взаємоповагу. |
|
3 | 6 | 23.01.15 | Розвиток імпровізаційної активності, шляхом проведення хореографічних ігор. | Навчати дітей утворювати нові комбінації рухів із уже знайомих елементів, розвивати імпровізаційні можливості дітей, виховувати ініціативність, творчість. |
|
4 | 7 | 26.01.15 | Розвиток уміння запрошувати один одного на танець. | Навчати дітей зарошувати один одного до танцю з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість. Виховувати ввічливість у танці. |
7. Уклін та вихід із зали. |
4 | 8 | 30.01.15 | Розвиток уміння дякувати один одному за танець. | Навчати дітей зарошувати один одного до танцю та дякувати за танець з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість. Виховувати ввічливість у танці. |
7. Уклін та вихід із зали. |
Лютий | |||||
5 | 9 | 02.02.15 | Перешикування. Навчання розходитися з колони по одному по обидва боки і знову зєднуватись в колону, але вже по двоє. | Навчати дітей розходитися з колони по одному по обидва боки і знову зєднуватись в колону, але вже по двоє, розвивати увагу, уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати дисциплінованість. |
|
5 | 10 | 06.02.15 | Пружинний крок. Розучування основного руху до танців до Свята мам. | Навчати дітей виконувати пружинний крок, розучувати основний рух до таночку до свята мам, розвивати правильну осанку, силу рук та ніг, виховувати любов до танцю. |
|
6 | 11 | 09.02.15 | Пружинний крок. Розучування основного руху до танців до Свята мам. | Навчати дітей виконувати пружинний крок, розучувати основний рух до таночку до свята мам, розвивати правильну осанку, силу рук та ніг, виховувати любов до танцю. |
|
6 | 12 | 13.02.15 | Розвиток вміння змінювати характер руху, танцювального образу згідно з певними змінами у музиці. | Навчати дітей змінювати характер руху, танцювального образу згідно з певними змінами у музиці, розвивати музичний слух, виховувати любов до хореографії. |
|
7 | 13 | 16.02.15 | Розучування таночків до Свята мам. | Навчати дітей основним рухам, на яких базуватимуться таночки до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю. |
|
7 | 14 | 20.02.15 | Розучування таночків до Свята мам. | Навчати дітей основним рухам, на яких базуватимуться таночки до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю. |
|
8 | 15 | 23.02.15 | Удосконалення виконання таночків до Свята мам. | Навчати дітей таночкам до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю. |
|
8 | 16 | 27.02.15 | Робота над емоційним виконанням таночків до Свята мам. | Навчати таночкам до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю. |
|
Березень | |||||
9 | 17 | 02.03.15 | Робота над імпровізаційною частиною танцю до Свята мам. | Навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, працювати над імпровізаційною частиною танцю, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю. |
|
9 | 18 | 06.02.15 | Ознайомлення дітей із бальним танцем. Перегляд відео виконання бальних танців дітьми та дорослими. | Ознайомити дітей із із бальним танцем, переглянути відео виконання бальних танців дітьми та дорослими, розвивати правильну поставу, хореографічний смак, виховувати цікавість до занять різними видами танцю. |
|
10. | 19 | 13.03.15 | Бальний танець. Вивчення поклону. | Ознайомити дітей із із бальним танцем, навчати дітей поклону, розвивати правильну поставу, хореографічний смак, виховувати цікавість до занять різними видами танцю. |
|
11 | 20 | 16.02.15 | Бальний танець. Основні положення рук та ніг. | Продовжувати ознайомлення дітей із бальним танцем, навчати дітей приймати основні положення рук та ніг, розвивати виворітність, нучкість, виховувати любов до танцю. |
|
11 | 21 | 20.02.15 | Бальний танець. Положення в парі. | Продовжувати ознайомлення дітей із бальним танцем, навчати дітей приймати основні положення рук та ніг, приймати положення в парі, розвивати виворітність, нучкість, виховувати любов до танцю. |
|
12 | 22 | 23.04.15 | Бальний танець. Положення в парі. | Продовжувати ознайомлення дітей із бальним танцем, навчати дітей приймати основні положення рук та ніг, приймати положення в парі, розвивати виворітність, нучкість, виховувати любов до танцю. |
|
12 | 23 | 27.03.15 | Бальний танець. Розвиток уміння ритмічно плескати в долоні. | Удосконалювати уміння дітей із бального танцю, навчати ритмічно плескати в долоні, використовувати плескання у хороеграфічному етюді, розвиватимузичний слух, увагу, виховувати любов до хореографії. |
|
13 | 24 | 30.0315 | Бальний танець. Легкий біг у ритмі вальсу. | Навчати дітей основам балного танцю, виконанню легкого бігу у ритмі вальсу, розвивати увагу, память, почуття ритму, виховувати взаємоповагу. |
|
Квітень | |||||
13 | 25 | 03.0415 | Бокові приставні кроки. Розучення елементів таночків до випускного вечора. | Навчати дітей виконувати приставні кроки, розучувати основніх рухів таночків до випускного вечора, розвивати кмітливість, уважність, виховувати чемність, взаємоповагу. |
|
14 | 26 | 06.04.15 | Робота над постановкою таночків на випускний вечір. | Навчати дітей виконанню таночків на випускний вечір, Слідкувати за правильністю виконання рухів, розвивати почуття ритму, музичний слух, Виховуувати любов до занять хореоргафією. |
|
14 | 27 | 10.04.15 | Робота над виконанням таночків. Різноманітні кружляння в парі. | Працювати над виконанням таночків до випускного вечора, розучити різні варіанти кружляння в парі, розвивати увагу, память, виховувати взаємоповагу. |
|
15 | 28 | 17.04.15 | Робота над виконанням таночків. Спрямування на відповідну передачу настрою танцю. | Навчати дітей розрізняти настрій танцю, відпрацьовувати виконання таночків, фотмувати уміння передавати настрій в рухах, розвивати імпровізаційну активність дітей. виховувати наполегливість, активність. |
|
16 | 29 | 20.04.15 | Вчити крок вальсу. Постановка випускного вальсу. | Навчати дітей виконувати крок вальсу, вивчати вальс до випускного вечора, розвивати музичний слух, увагу, уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати взаємоповагу, уміння працювати в парі. |
|
16 | 30 | 24.04.15 | Вивчення випускного вальсу. | Навчати дітей виконувати крок вальсу, вивчати вальс до випускного вечора, розвивати музичний слух, увагу, уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати взаємоповагу, уміння працювати в парі. |
|
17 | 31 | 27.04.15 | Повторення вальсу та таночків на випускний вечір. | Удосконалювати виконання дітьми таночків до випускного вечора, слідкувати за синхронністю та правильністю виконання рухів, розвивати музичний слух, ритмічність, виховувати любов до занять хореографією. |
|
18 | 32 | 08.05.15 | Удосконалення уміння орієнтуватися в просторі зали під час виконання фігури «зміна партнера». | Удосконалення уміння орієнтуватися в просторі зали під час виконання фігури «зміна партнера», удосконалювати виконання дітьми таночків до випускного вечора, слідкувати за синхронністю та правильністю виконання рухів, розвивати музичний слух, ритмічність, виховувати любов до занять хореографією. |
|
19 | 33 | 15.05.15 | Удосконалення вміння по різному зєднувати руки у таночках. | Удосконалення уміння по різному зєднувати руки у таночках, удосконалювати виконання дітьми таночків до випускного вечора, слідкувати за синхронністю та правильністю виконання рухів, розвивати музичний слух, ритмічність, виховувати любов до занять хореографією. |
|
20 | 34 | 18.05.15 | Вироблення емоційності виконання таночків до випускного вечора. | Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість. |
|
20 | 35 | 22.05.15 | Підготовка до випускного вечора, відпрацювання таночків. | Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість. |
|
21 | 36 | 25.05.15 | Підготовка до випускного вечора, відпрацювання таночків. | Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість. |
|
21 | 37 | 29.05.15 | Підведення підсумків проведеної роботи за рік. | Провести підсумки проведеної роботи за рік, відзначити дітей, що були активними впродовж усього року, провести хореографічні ігри. |
|
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»