Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарний план занять з хореографії
із дітьми 4-го року життя
ІІ півріччя
№ тижня | № заняття | Дата | Тема | Програмовий зміст | План заняття |
Січень | |||||
1 | 1 | 05.01.15 | Вивчення бокового кроку з приставкою, положення підтримування спіднички з обох боків, закладання розпрямлених долоньок за спину. Хореографічні ігри. | Навчати дітей рухатися боковим кроком з приставкою,дівчаток підтримувати спідничку з обох боків, а хлопчиків – закладати розпрямлені долоньки за спину. Розвивати у дітей уміння рухатися в такт музики, працювати в парі. Виховувати спостережливість, уважність. |
|
2 | 2 | 12.01.15 5 8 | Вивчення положення «руки в боки». Хореографічні ігри. | Навчати дітей правильно приймати положення «руки в боки», удосконалювати навички дітей виконання бокового кроку з приставкою, підтримування спіднички з обох боків, закладання розпрямлених долоньок за спину. Розвивати виворітність, стрункість постави. Виховувати любов до танцю. |
|
2 | 3 | 14.01.15 | Вивчення переведення рук з положення «руки внизу» в «руки на талії» відповідно темпу музики. Постановка етюду. | Навчати дітей правильному переведенню рук з положення «руки внизу» в «руки на талії» відповідно темпу музики. Відпрацьовувати виконання хореографічних елементів під час танцю. Розвивати гнучкість, граційність виконання елементів танцю. Виховувати увагу та уяву. |
|
3 | 4 | 19.01.15 | Розучування запрошення партнера до танцю. Постановка етюду. | Навчати дітей правильно та виховано запрошувати один одного до танцю. Розвивати уміння танцювати в парі. Виховувати спостережливість, уяву. |
|
3 | 5 | 21.01.15 | Розучування варіантів подяки за танець. Відпрацювання уміння запрошення та подяки у хореографічному етюді. | Навчати дітей варіантам подяки за танець, удосконалювати навички запрошення партнера до танцю. Розвивати спостережливість, уміння працювати в парі. Виховувати ввічливість. |
|
4 | 6 | 26.01.15 | Удосконалення у хлопчиків уміння запрошувати дівчат до танцю і навпаки. | Навчати дітей зарошувати один одного до танцю та дякувати за танець з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість. Виховувати ввічливість у танці. |
7. Уклін та вихід із зали. |
4 | 7 | 28.01.15 5 8 | Формування уміння зєднувати руки внизу з партнером ставши поруч або один навпроти одного. | Навчати дітей зєднувати руки внизу з партнером ставши поруч або один навпроти одного, відпрацьовувати навички дітей запрошувати та дякувати за танець. Розвивати уміння передавати почуття у танці. Виховувати любов до хореографії. |
|
Лютий | |||||
5 | 8 | 02.02.15 | Постановка нескладних етюдів на основі вивчених рухів. | Удосконалювати виконання дітьми раніше вивчених рухів, розвивати увагу та память, виховувати спостережливість, творчу уяву. |
|
5 | 9 | 04.02.15 | Виконання вивчених етюдів | Удосконалювати виконання дітьми раніше вивчених рухів, розвивати увагу та память, виховувати спостережливість, творчу уяву. |
7. Уклін та вихід із зали. |
6 | 10 | 09.02.15 | Вироблення вміння ритмічно і рівномірно стрибати, мяко опускаючись на стопи. | Навчати дітей ритмічно і рівномірно стрибати, мяко опускаючись на стопи, розвивати голіностопний сустав, виворитність. Виховувати любов до танцю. |
|
6 | 11 | 11.02.15 | Конкурс на краще виконання вивчених елементів. | Удосконалювати виконання дітьми вивчених елементів, розвивати виворітність, правильну поставу. Виховувати прагнення правильного виконання хореографічних елементів. |
|
7 | 12 | 16.02.15 | Вироблення вміння змінювати характер руху відповідно до танцювального образу. Постановка таночків до Свята мам. | Навчати дітей змінювати характер рухів відповідно до танцювального образу. Навчати основних рухів, на яких будуватимуться таночки до свята. Розвивати уяву, спостережливість. Виховувати любов до танцювального мистецтва. |
|
7 | 13 | 18.02.15 | Робота у парах, кружляння в парі, зєднавши руки за асоціацією «човником». Вивчення таночків до Свята мам. | Навчати дітей кружляти в парі, зєднавши руки за асоціацією «човником», розучення таночків до Свята мам. Розвивати спростережливість, увагу. Виховувати уміння передавати настрій в рухах. |
|
8 | 14 | 23.02.15 | Вивчення виведення ноги на каблук. Доопрацювання таночків до Свята мам. | Навчати дітей вивочити ногу на каблук у такт музиці, удосконалювати вміння дітей кружляти у парі «човником», розвивати уміння працювати у парі. Виховувати любов до танцю. |
|
8 | 15 | 25.02.15 | Відпрацювання вивчених рухів та таночків. | Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість. |
|
Березень | |||||
9 | 16 | 02.03.15 | Вироблення емоційності виконання таночків. | Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість. |
|
9 | 17 | 04.03.15 5 8 | Вивчення рухів, що можна проасоціювати з тваринами чи певною дією. | Навчати дітей виконувати рухи за асоціацією, провести хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності. Розвивати творчу активність дітей, виховувати любов до танцю. |
|
10 | 18 | 11.03.15 | Вивчення рухів, що можна проасоціювати з тваринами чи певною дією(продовження). | Навчати дітей виконувати рухи за асоціацією, провести хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності. Розвивати творчу активність дітей, виховувати любов до танцю. |
|
11 | 19 | 16.03.15 | Вивчення рівномірної ходи (на кожну чверть) та бігу (на кожну вісімку). | Навчати дітей рівномірній ході та бігу, удосконалювати уміння дітей рухатися по колу один за одним, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали. Виховувати вихованість у танці. |
|
11 | 20 | 18.03.15 | Вивчення рівномірної ходи (на кожну чверть) та бігу (на кожну вісімку). | Навчати дітей рівномірній ході та бігу, удосконалювати уміння дітей рухатися по колу один за одним, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали. Виховувати вихованість у танці. |
|
12 | 21 | 23.03.15 | Притупування ногою на кожну чверть чи на половину такту. Хореографічні ігри. | Навчати дітей притупувати ногою на кожну чверть чи на половину такту, провести із дітьми ритмічні ігри, розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати любов до танцю. |
|
12 | 22 | 25.03.15 | Притупування ногою на кожну чверть чи на половину такту. Хореографічні ігри. | Навчати дітей притупувати ногою на кожну чверть чи на половину такту, провести із дітьми ритмічні ігри, розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати любов до танцю. |
|
13 | 23 | 30.03.15 | Формування уміння узгоджувати притупування ногою з плесканням. | Удосконалювати вміння дітей притупувати ногою, навчати дітей притупування узгоджувати з плесканням, навчати виплескувати ритмічні малюнки з використанням притупування. Розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати уважність. |
|
13 | 24 | 01.04.15 | Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. | Навчати дітей використовувати елементи вивчених рухів для створення нових комбінацій. Розвивати імпроівзаційну активність дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. Виховувати любов до творчості. |
|
14 | 25 | 06.04.15 | Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. | Навчати дітей використовувати елементи вивчених рухів для створення нових комбінацій. Розвивати імпроівзаційну активність дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. Виховувати любов до творчості. |
|
14 | 26 | 08.04.15 | Спрямування дітей на передачу відповідного настрою танцю. Ігри на розвиток імпровізації. | Навчати дітей розрізняти настрій танцю, рочучувати нові етюди, фотмувати уміння передавати настрій в рухах, розвивати імпровізаційну активність дітей. виховувати наполегливість, активність. |
|
15 | 27 | 15.04.15 | Спрямування дітей на передачу відповідного настрою танцю. Ігри на розвиток імпровізації. | Навчати дітей розрізняти настрій танцю, рочучувати нові етюди, фотмувати уміння передавати настрій в рухах, розвивати імпровізаційну активність дітей. виховувати наполегливість, активність. |
|
16 | 28 | 20.04.15 | Формування імпровізаційної активності дітей шляхом виконання творчих завдань. | Навчати дітей використовувати елементи вивчених рухів для створення нових комбінацій. Розвивати імпроівзаційну активність дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. Виховувати любов до творчості. |
|
16 | 29 | 22.04.15 | Вивчення хореографічного етюду. Хореографічні ігри. | Навчати дітей рухатися відповідно темпу та настрою музики, розвивати уміння ловити темп музики, виховувати музичний слух. |
|
17 | 30 | 27.04.15 | Повторення вивчених етюдів, відрацювання рухів. | Навчати дітей рухатися відповідно темпу та настрою музики, розвивати уміння ловити темп музики, виховувати музичний слух. |
5. Уклін та вихід із зали. |
17 | 31 | 29.04.15 | Формування вміння звужувати та розширювати коло. | Навчати дітей звужувати та розширювати коло, розвивати уміння тримати однакову дистанцію, виховувати сумлінність, старанність. |
|
Травень | |||||
18 | 32 | 06.05.15 | Формування вміння виконувати фігуру «лопнув обруч». | Удосконалювати вміння дітей звужувати та розширювати коло, навчати виконувати фігуру «лопнув обруч», розвивати творчу уяву, виховувати стриманість, уміння слухати. |
|
19 | 33 | 13.06.15 | Удосконалювати вміння дітей розрізняти характер та темп музики, рухатися вдповідно до цього. | Удосконалювати вміння дітей розрізняти характер та темп музики, рухатися вдповідно до цього, |
|
20 | 34 | 18.06.15 | Проведення хореографічних розваг. | Навчати дітей поводити себе ввічливо під час хореографічних ігор, розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, уміння рухатися в такт музиці. Виховувати старанність та сумлінність. |
|
20 | 35 | 20.02.15 | Проведення хореографічних розваг. | Навчати дітей поводити себе ввічливо під час хореографічних ігор, розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, уміння рухатися в такт музиці. Виховувати старанність та сумлінність. |
|
21 | 36 | 25.05.15 | Вивчення жартівливих та веселих етюдів. | Зацікавлювати дітей до занять хореографією хляхом вивчення нескладних етюдів, проведення хореографічних ігор, розвивати увагу, виховувати уміння виконувати правила. |
|
21 | 37 | 27.05.15 | Проведення підсумків вивченого за рік. | Провести підсумки проведеної роботи за рік, відзначити дітей, що були активними впродовж усього року, провести хореографічні ігри. |
|
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»