і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Календарний план занять з хореографії із дітьми 4-го року життя ІІ півріччя

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарний план занять з хореографії

із дітьми 4-го року життя

ІІ півріччя

тижня

заняття

Дата

Тема

Програмовий зміст

План заняття

Січень

1

1

05.01.15

Вивчення бокового кроку з приставкою, положення підтримування спіднички з обох боків, закладання розпрямлених долоньок за спину. Хореографічні ігри.

Навчати дітей рухатися боковим кроком з приставкою,дівчаток підтримувати спідничку з обох боків, а хлопчиків – закладати розпрямлені долоньки за спину. Розвивати у дітей уміння рухатися в такт музики, працювати в парі. Виховувати спостережливість, уважність.

  1. Вхід дітей до зали.

  2. Виконання розминки.

  3. Вивчення бокового кроку з приставкою.

  4. Навчання дівчат підтримувати спідничку з обох боків, а хлопчиків – закладати розпрямлені долоньки за спину.

  5. Постановка хореографічного етюду з використанням вивчених елементів.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

2

2

12.01.15

5

8

Вивчення положення «руки в боки». Хореографічні ігри.

Навчати дітей правильно приймати положення «руки в боки», удосконалювати навички дітей виконання бокового кроку з приставкою, підтримування спіднички з обох боків, закладання розпрямлених долоньок за спину. Розвивати виворітність, стрункість постави. Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід дітей до зали.

  2. Виконання розминки.

  3. Вивчення положення «руки в боки».бокового кроку з приставкою.

  4. Повторення бокового кроку з приставкою, підтримування спіднички з обох боків, закладання розпрямлених долоньок за спину.

  5. Повторення хореографічного етюду з використанням вивчених елементів.

  6. хореографічні ігри.

  7. Вправи на заспокоєння дихання.

  8. Уклін та вихід із зали.

2

3

14.01.15

Вивчення переведення рук з положення «руки внизу» в «руки на талії» відповідно темпу музики. Постановка етюду.

Навчати дітей правильному переведенню

рук з положення «руки внизу» в «руки на талії» відповідно темпу музики. Відпрацьовувати виконання хореографічних елементів під час танцю. Розвивати гнучкість, граційність виконання елементів танцю. Виховувати увагу та уяву.

  1. Вхід до зали.

  2. Виконання розминки.

  3. Вивчення переведення рук з положення «руки внизу» в «руки на талії» відповідно темпу музики.

  4. Повторення раніше вивчених рухів та елементів.

  5. Постановка хореографічного етюду.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

3

4

19.01.15

Розучування запрошення партнера до танцю. Постановка етюду.

Навчати дітей правильно та виховано запрошувати один одного до танцю. Розвивати уміння танцювати в парі. Виховувати спостережливість, уяву.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. пригадування попередніх вивчених рухів.

  4. Розучування запрошення партера до танцю.

  5. Постановка етюду.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

3

5

21.01.15

Розучування варіантів подяки за танець. Відпрацювання уміння запрошення та подяки у хореографічному етюді.

Навчати дітей варіантам подяки за танець, удосконалювати навички запрошення партнера до танцю. Розвивати спостережливість, уміння працювати в парі.

Виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розучування варіантів подяки за танець.

  4. Удосконалення виконання запрошення до танцю.

  5. Постановка хореографічного етюду з використанням розучених запрошення та подяки за танець.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

4

6

26.01.15

Удосконалення у хлопчиків уміння запрошувати дівчат до танцю і навпаки.

Навчати дітей зарошувати один одного до танцю та дякувати за танець з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість.

Виховувати ввічливість у танці.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розучування варіантів подяки за танець.

  4. Удосконалення виконання запрошення до танцю.

  5. Постановка хореографічного етюду з використанням розучених запрошення та подяки за танець.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

7. Уклін та вихід із зали.

4

7

28.01.15

5

8

Формування уміння зєднувати руки внизу з партнером ставши поруч або один навпроти одного.

Навчати дітей зєднувати руки внизу з партнером ставши поруч або один навпроти одного, відпрацьовувати навички дітей запрошувати та дякувати за танець. Розвивати уміння передавати почуття у танці. Виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Формування уміння зєднувати руки внизу з партнером ставши поруч або один навпроти одного.

  4. Повторення вивченого етюду.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід з зали.

Лютий

5

8

02.02.15

Постановка нескладних етюдів на основі вивчених рухів.

Удосконалювати виконання дітьми раніше вивчених рухів, розвивати увагу та память, виховувати спостережливість, творчу уяву.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Постановка етюдів.

  4. Робота над правильністю виконання етюдів.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

5

9

04.02.15

Виконання вивчених етюдів

Удосконалювати виконання дітьми раніше вивчених рухів, розвивати увагу та память, виховувати спостережливість, творчу уяву.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Постановка етюдів.

  4. Робота над правильністю виконання етюдів.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

7. Уклін та вихід із зали.

6

10

09.02.15

Вироблення вміння ритмічно і рівномірно стрибати, мяко опускаючись на стопи.

Навчати дітей ритмічно і рівномірно стрибати, мяко опускаючись на стопи, розвивати голіностопний сустав, виворитність. Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння ритмічно і рівномірно стрибати, мяко опускаючись на стопи.

  4. Повторення вивчених етюдів.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

6

11

11.02.15

Конкурс на краще виконання вивчених елементів.

Удосконалювати виконання дітьми вивчених елементів, розвивати виворітність, правильну поставу. Виховувати прагнення правильного виконання хореографічних елементів.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на седині зали.

  3. Пригадування вивчених елементів.

  4. Конкурс на краще виконання вивчених елементів.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

7

12

16.02.15

Вироблення вміння змінювати характер руху відповідно до танцювального образу. Постановка таночків до Свята мам.

Навчати дітей змінювати характер рухів відповідно до танцювального образу. Навчати основних рухів, на яких будуватимуться таночки до свята. Розвивати уяву, спостережливість. Виховувати любов до танцювального мистецтва.

  1. Вхід до зали.

  2. Розинка на середині зали.

  3. Вироблення вміння змінювати характер руху відповідно до танцювального образу.

  4. Вивчення основних рухів до таночків.

  5. Постановка таночків до Свята мам.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

7

13

18.02.15

Робота у парах, кружляння в парі, зєднавши руки за асоціацією «човником». Вивчення таночків до Свята мам.

Навчати дітей кружляти в парі, зєднавши руки за асоціацією «човником», розучення таночків до Свята мам. Розвивати спростережливість, увагу. Виховувати уміння передавати настрій в рухах.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Робота у парах, кружляння в парі, зєднавши руки за асоціацією «човником».

  4. Вивчення таночків до Свята мам.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

8

14

23.02.15

Вивчення виведення ноги на каблук. Доопрацювання таночків до Свята мам.

Навчати дітей вивочити ногу на каблук у такт музиці, удосконалювати вміння дітей кружляти у парі «човником», розвивати уміння працювати у парі. Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчання дітей виводити ногу на каблук в такт музики.

  4. Удосконалення вміння дітей кружляти у парі «човником».

  5. Доопрацювання таочків до Свята мам.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Улін та вихід із зали.

8

15

25.02.15

Відпрацювання вивчених рухів та таночків.

Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розмика на середині зали.

  3. Відпрацьовування вивчених рухів та таночків.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

Березень

9

16

02.03.15

Вироблення емоційності виконання таночків.

Відпрацьовувати з дітьми правильність виконання вивчених рухів та таночків, працювати над емоційнічтю виконання рухів та таночків розвивати силу ніг та рук, виховувати наполегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання таночків.

  4. Робота над емоційністю виконання рухів та танців.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з залу.

9

17

04.03.15

5

8

Вивчення рухів, що можна проасоціювати з тваринами чи певною дією.

Навчати дітей виконувати рухи за асоціацією, провести хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності. Розвивати творчу активність дітей, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення рухів, що можна проасоціювати з тваринами чи певною дією.

  4. Ігри на розвиток імпровізаційної активності.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

10

18

11.03.15

Вивчення рухів, що можна проасоціювати з тваринами чи певною дією(продовження).

Навчати дітей виконувати рухи за асоціацією, провести хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності. Розвивати творчу активність дітей, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення рухів, що можна проасоціювати з тваринами чи певною дією.

  4. Ігри на розвиток імпровізаційної активності.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

11

19

16.03.15

Вивчення рівномірної ходи (на кожну чверть) та бігу (на кожну вісімку).

Навчати дітей рівномірній ході та бігу, удосконалювати уміння дітей рухатися по колу один за одним, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали. Виховувати вихованість у танці.

  1. Вхід у залу.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення рівномірної ходи (на кожну чверть) та бігу (на кожну вісімку).

  4. Хореографічні ритмічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

11

20

18.03.15

Вивчення рівномірної ходи (на кожну чверть) та бігу (на кожну вісімку).

Навчати дітей рівномірній ході та бігу, удосконалювати уміння дітей рухатися по колу один за одним, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали. Виховувати вихованість у танці.

  1. Вхід у залу.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення рівномірної ходи (на кожну чверть) та бігу (на кожну вісімку).

  4. Хореографічні ритмічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

12

21

23.03.15

Притупування ногою на кожну чверть чи на половину такту. Хореографічні ігри.

Навчати дітей притупувати ногою на кожну чверть чи на половину такту, провести із дітьми ритмічні ігри, розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати любов до танцю.

  1. вхід до зали.

  2. розминка на середині зали.

  3. притупування ногою на кожну чверть чи на половину такту.

  4. Плескання ритмічних малюнків.

  5. Римічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

12

22

25.03.15

Притупування ногою на кожну чверть чи на половину такту. Хореографічні ігри.

Навчати дітей притупувати ногою на кожну чверть чи на половину такту, провести із дітьми ритмічні ігри, розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати любов до танцю.

  1. вхід до зали.

  2. розминка на середині зали.

  3. притупування ногою на кожну чверть чи на половину такту.

  4. Плескання ритмічних малюнків.

  5. Римічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

13

23

30.03.15

Формування уміння узгоджувати притупування ногою з плесканням.

Удосконалювати вміння дітей притупувати ногою, навчати дітей притупування узгоджувати з плесканням, навчати виплескувати ритмічні малюнки з використанням притупування. Розвивати музичний слух, почуття ритму.

Виховувати уважність.

  1. Вхід до зали.

  2. Виконання розминки на середині зали.

  3. Формування уміння узгоджувати притупування ногою з плесканням.

  4. Виплескування ритмічних малюнків з притупуванням.

  5. Вправи на розтяжку.

  6. Уклін та вихід із зали.

13

24

01.04.15

Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали.

Навчати дітей використовувати елементи вивчених рухів для створення нових комбінацій. Розвивати імпроівзаційну активність дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. Виховувати любов до творчості.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід із зали.

14

25

06.04.15

Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали.

Навчати дітей використовувати елементи вивчених рухів для створення нових комбінацій. Розвивати імпроівзаційну активність дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. Виховувати любов до творчості.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід із зали.

14

26

08.04.15

Спрямування дітей на передачу відповідного настрою танцю. Ігри на розвиток імпровізації.

Навчати дітей розрізняти настрій танцю, рочучувати нові етюди, фотмувати уміння передавати настрій в рухах, розвивати імпровізаційну активність дітей. виховувати наполегливість, активність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні етюди, робота над емоційністю виконання, передачі настрою.

  4. Ігри на розвиток імпровізації.

  5. Впраи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

15

27

15.04.15

Спрямування дітей на передачу відповідного настрою танцю. Ігри на розвиток імпровізації.

Навчати дітей розрізняти настрій танцю, рочучувати нові етюди, фотмувати уміння передавати настрій в рухах, розвивати імпровізаційну активність дітей. виховувати наполегливість, активність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні етюди, робота над емоційністю виконання, передачі настрою.

  4. Ігри на розвиток імпровізації.

  5. Впраи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

16

28

20.04.15

Формування імпровізаційної активності дітей шляхом виконання творчих завдань.

Навчати дітей використовувати елементи вивчених рухів для створення нових комбінацій. Розвивати імпроівзаційну активність дітей шляхом комбінування вивчених рухів чи довільного руху у просторі зали. Виховувати любов до творчості.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом виконання творчих завдань.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід із зали.

16

29

22.04.15

Вивчення хореографічного етюду. Хореографічні ігри.

Навчати дітей рухатися відповідно темпу та настрою музики, розвивати уміння ловити темп музики, виховувати музичний слух.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Постановка хореографічних етюдів.

  4. Вправи на підлозі.

  5. Уклін та вихід із зали.

17

30

27.04.15

Повторення вивчених етюдів, відрацювання рухів.

Навчати дітей рухатися відповідно темпу та настрою музики, розвивати уміння ловити темп музики, виховувати музичний слух.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання хореографічних етюдів.

  4. Вправи на підлозі.

5. Уклін та вихід із зали.

17

31

29.04.15

Формування вміння звужувати та розширювати коло.

Навчати дітей звужувати та розширювати коло, розвивати уміння тримати однакову дистанцію, виховувати сумлінність, старанність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Формування вміння звужувати та розширювати коло.

  4. Хореографічні ігри з використанням фігури «коло».

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

Травень

18

32

06.05.15

Формування вміння виконувати фігуру «лопнув обруч».

Удосконалювати вміння дітей звужувати та розширювати коло, навчати виконувати фігуру «лопнув обруч», розвивати творчу уяву, виховувати стриманість, уміння слухати.

  1. Вхід до зали.

  2. Виконання розминки на середині зали.

  3. Удосконалення вміння дітей звужувати та розширювати коло.

  4. формування вміння виконувати фігуру «лопнув обруч».

  5. Хореографічні ігри.

  6. Впраи на підлозі.

  7. Уклін та вихід із зали.

19

33

13.06.15

Удосконалювати вміння дітей розрізняти характер та темп музики, рухатися вдповідно до цього.

Удосконалювати вміння дітей розрізняти характер та темп музики, рухатися вдповідно до цього,

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вправи на визначення характеру та темпу иузики.

  4. Повторення виконання елементу «лопнув обруч».

  5. Музично-ритмічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

20

34

18.06.15

Проведення хореографічних розваг.

Навчати дітей поводити себе ввічливо під час хореографічних ігор, розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, уміння рухатися в такт музиці. Виховувати старанність та сумлінність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Проведення хореографічних ігор.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід із зали.

20

35

20.02.15

Проведення хореографічних розваг.

Навчати дітей поводити себе ввічливо під час хореографічних ігор, розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, уміння рухатися в такт музиці. Виховувати старанність та сумлінність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Проведення хореографічних ігор.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід із зали

21

36

25.05.15

Вивчення жартівливих та веселих етюдів.

Зацікавлювати дітей до занять хореографією хляхом вивчення нескладних етюдів, проведення хореографічних ігор, розвивати увагу, виховувати уміння виконувати правила.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розучення етюдів.

  4. Проведення хореографічних ігор.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали

21

37

27.05.15

Проведення підсумків вивченого за рік.

Провести підсумки проведеної роботи за рік, відзначити дітей, що були активними впродовж усього року, провести хореографічні ігри.

  1. Вхід до зали.

  2. Підведення підсумків.

  3. Хореографічна розвага.

  4. Уклін та вихід із зали.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарний план занять з хореографії із дітьми 4-го року життя ІІ півріччя

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти