і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Календарний план занять з хореографії із дітьми 3-го року життя ІІ півріччя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарний план занять з хореографії

із дітьми 3-го року життя

ІІ півріччя

тижня

заняття

Дата

Тема

Програмовий зміст

План заняття

Січень

1

1

05.01.15

Вправи на підлозі для вироблення розтяжки.

Розвивати гнучківсть, розтяжку осанку. Виховувати взаємоповагу.Навчати дітей розміщуватись на підлозі для виконання вправ так, щоб не заважати один одному, навчати тримати дистанцію, ознайомити дітей із вправами на підлозі для вироблення розтяжки.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вправи н апідлозі для вироблення розтяжки.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

2

2

14.01.15

Вправи на підлозі для вироблення гнучкості (продовження).

Розвивати гнучківсть, осанку. Виховувати взаємоповагу.Продовжувати навчати дітей розміщуватись на підлозі для виконання вправ так, щоб не заважати один одному, навчати тримати дистанцію, ознайомити дітей із вправами на підлозі для вироблення гнучкості.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вправи н апідлозі для вироблення розтяжки.

  4. Вправи на підлозі для вироблення гнучкості.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали

2

3

16.01.15

Вправи на підлозі для вироблення розтяжки та гнучкості (продовження).

Розвивати гнучківсть, осанку. Виховувати взаємоповагу.Продовжувати навчати дітей розміщуватись на підлозі для виконання вправ так, щоб не заважати один одному, навчати тримати дистанцію, ознайомити дітей із вправами на підлозі для вироблення гнучкості.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вправи н апідлозі для вироблення розтяжки.

  4. Вправи на підлозі для вироблення гнучкості.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали

3

4

21.01.15

Розвиток умінь релаксації шляхом виконання хореографічних вправ.

Розвивати у дітей умніння відпочивати у танці, під музику. Навчати дітей релаксуванню шляхом виконання хореографічних вправ, виробляти у дітей гнучкість та розтяжку, виховувати самоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Прослуховування музики.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід з зали.

3

5

23.01.15

Розвиток умінь релаксації шляхом виконання хореографічних вправ.

Розвивати у дітей умніння відпочивати у танці. Навчати дітей релаксуванню шляхом виконання хореографічних вправ, виробляти у дітей гнучкість та розтяжку, виховувати уміння відпочивати під музику.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Прослуховування музики.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід з зали.

4

6

28.01.15

Музично-хореографічні ігри з використанням віршованих компонентів.

Розвивати у дітей музичний слух, память. виховувати естетичне сприймання хореографії. Навчати дітей грати у музично-ритмічні ігри з віршованим компонентом; удосконалювати навички рухатися відповідно темпу та характеру музики.

  1. Вхід до залу.

  2. Виконання розминки на середині залу.

  3. Повторення позицій рук та ніг..

  4. Музично-ритмічні забави у поєднанні з віршованим компонентом.

  5. Хореографічні ігри на сприймання характеру музики.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із залу.

4

7

30.01.15

Вивчення основного руху, на якому базуватиметься загальний танець до Свята мам. Хореографічні ігри.

Розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю. Навчати дітей основним рухам, на яких базуватиметься таночки до Свята мам, провести хореографічні ігри.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення основних рухів до загального таночка.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

Лютий

5

8

04.02.15

Постановка загального танцю. Відпрацювання рухів. Хореографічні ігри.

Навчати дітей орієнтуватися у просторі зали під час виконання загального таночка, відпрацьовувати з дітьми правильність та чіткість виконання основних рухів до таночків. Розвивати музичний слух. Виховувати дисциплінованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення основних рухів до таночка.

  4. Постановка танцю.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

5

9

06.02.15

Вивчення загального танцю. Хореографічні ігри (продовження).

Розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали під час виконання загального таночка, відпрацьовувати з дітьми правильність та чіткість виконання основних рухів до таночків. Виховувати дисциплінованість

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення основних рухів до таночка.

  4. Постановка танцю.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на релаксацію.

  7. Уклін та вихід із зали.

6

10

11.02.15

Вивчення загального танцю. Хореографічні ігри (продовження)

Розвивати у дітей уміння орієнтуватися у просторі зали під час виконання загального таночка, відпрацьовувати з дітьми правильність та чіткість виконання основних рухів до таночків. Виховувати дисциплінованість

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення основних рухів до таночка.

  4. Постановка танцю.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на релаксацію.

  7. Уклін та вихід із зали.

6

11

13.02.15

Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

Навчати дітей основним рухам, на яких базуватимнться таночки до Свята мам, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Повторення загально танцю.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Уклін та вихід із зали.

7

12

18.02.15

Вивчення основних рухів підгрупових таночків. Навчання емоційному виконанню рухів за показом педагога.

Навчати дітей основним рухам, на яких базуватимуться таночки до Свята мам, навчати емоційному виконанню рухів за показом педагога, провести хореографічні ігри, розвивати увагу дітей, спостережливість.Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на сеедині зали.

  3. Вивчення основних рухів підгрупових таночків.

  4. Повторення загально танцю.

  5. Вправи на підлозі.

  6. Уклін та вихід із зали.

7

13

20.02.15

Постановка підгрупових таночків. Розвиток уміння орієнтуватися у просторі зали.

Навчати дітей орієнтуватися у просторі зали під час виконання загального та підгрупових таночків, відпрацьовувати з дітьми правильність та чіткість виконання основних рухів до таночків. Розвивати музичний слух. Виховувати дисциплінованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування основних рухів до таночків.

  4. Постановка підгрупових таночків.

  5. Повторення загального танцю.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з зали.

8

14

25.02.15

Вивчення підгрупових таночків. Розвиток уміння орієнтуватися у просторі зали.

Навчати дітей орієнтуватися у просторі зали під час виконання загального та підгрупових таночків, відпрацьовувати з дітьми правильність та чіткість виконання основних рухів до таночків. Розвивати музичний слух. Виховувати дисциплінованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування основних рухів до таночків.

  4. Постановка підгрупових таночків.

  5. Повторення загального танцю.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з зали.

8

15

27.02.15

Відпрацювання загального та підгрупових таночків.

Удосконалювати вміння дітей правильно виконувати руи таночків, навчати рухатися в такт музиці, передавати відповідні емоції в танці, розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання таночків.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід з зали.

Березень

9

16

04.03.15

Відпрацювання емоціності виконання загального та підгрупових таночків.

Удосконалювати вміння дітей правильно виконувати руи таночків, навчати рухатися в такт музиці, передавати відповідні емоції в танці, розвивати музичний слух, почуття ритму. Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання таночків, звернення уваги на емоційність виконання.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід з зали.

9

17

06.03.15

Хореографічні ігри. Вправи на підлозі.

Навчати дітей дотримуватися правил хореографічних ігор, рухатися в такт музиці, виробляти розтажку та виворітність у дітей, виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри.

  4. Вправи на підлозі.

  5. Уклін та вихід із зали.

10

18

11.03.15

Хореографічні ігри. Вправи на підлозі.

Навчати дітей дотримуватися правил хореографічних ігор, рухатися в такт музиці, виробляти розтажку та виворітність у дітей, виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри.

  4. Вправи на підлозі.

  5. Уклін та вихід із зали.

10

19

13.03.15

Проведення ігор на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

Навчати дітей дотримуватися правил хореографічних ігор, рухатися в такт музиці, відтворювати показані рухи виробляти розтажку та виворітність у дітей, виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

  4. Вправи на підлозі.

  5. Уклін та вихід із зали.

11

20

18.03.15

Проведення ігор на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

Навчати дітей дотримуватися правил хореографічних ігор, рухатися в такт музиці, відтворювати показані рухи виробляти розтажку та виворітність у дітей, виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  1. Розминка на середині зали.

  2. Хореографічні ігри на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

  3. Вправи на підлозі.

  4. Уклін та вихід із зали.

11

21

20.03.15

Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

Навчати дітей утворювати нові комбінації рухів із уже знайомих елементів, розвивати імпровізаційні можливості дітей, виховувати ініціативність, творчість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

12

22

25.03.15

Проведення ігор на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

Навчати дітей дотримуватися правил хореографічних ігор, рухатися в такт музиці, відтворювати показані рухи виробляти розтажку та виворітність у дітей, виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

  4. Вправи на підлозі.

  5. Уклін та вихід із зали.

12

23

27.03.15

Проведення ігор на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

Навчати дітей дотримуватися правил хореографічних ігор, рухатися в такт музиці, відтворювати показані рухи виробляти розтажку та виворітність у дітей, виховувати ввічливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток уваги та уміння відтворювати побачений хореографічний матеріал.

  4. Вправи на підлозі.

  5. Уклін та вихід із зали.

Квітень

13

24

01.04.15

Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

Навчати дітей утворювати нові комбінації рухів із уже знайомих елементів, розвивати імпровізаційні можливості дітей, виховувати ініціативність, творчість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

13

25

03.04.15

Хореографічні ігри, спрямовані на розвиток синхронності виконання рухів у дітей.

Навчати дітей виконувати рухи синхронно, під рахунок, виплескування чи вистукування, ознайомити з ритмічними малюнками, розвивати уміння виконувати синхронно прості рухи, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри, спрямовані на розвиток синхронності виконання рухів у дітей.

  4. Ознайомити із найпростішими ритмічними малюнками.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

14

26

08.04.15

Хореографічні ігри, спрямовані на розвиток синхронності виконання рухів у дітей. Виплескування ритмічних малюнків.

Навчати дітей виконувати рухи синхронно, під рахунок, виплескування чи вистукування, ознайомити з ритмічними малюнками, розвивати уміння виконувати синхронно прості рухи, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри, спрямовані на розвиток синхронності виконання рухів у дітей.

  4. Ознайомити із найпростішими ритмічними малюнками.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

14

27

10.04.15

Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

Навчати передавати настрій музики рухами, продовжити ознайомлення з ритмічними малюнками, розвивати уміння виконувати синхронно прості рухи, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

  4. Виплескування ритмічних малюнків.

  5. Уклін та вихід із зали.

15

28

15.04.15

Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

Навчати передавати настрій музики рухами, продовжити ознайомлення з ритмічними малюнками, розвивати уміння виконувати синхронно прості рухи, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

  4. Виплескування ритмічних малюнків.

  5. Уклін та вихід із зали.

15

29

17.04.15

Постановка хореографічного етюду. Музично-ритмічні ігри.

Навчати дітей новому хореографічному етюду, удосконалювати навички виплескувати прості ритмічні малюнки, розвивати музичний слух, виховувати наволегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення нового етюду.

  4. Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

  5. Виплескування ритмічних малюнків.

  6. Уклін та вихід із зали.

16

30

22.04.15

Вивчення хореографічного етюду. Музично-ритмічні ігри.

Навчати дітей новому хореографічному етюду, удосконалювати навички виплескувати прості ритмічні малюнки, розвивати музичний слух, виховувати наволегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення нового етюду.

  4. Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

  5. Виплескування ритмічних малюнків.

  6. Уклін та вихід із зали.

16

31

24.04.15

Вивчення хореографічного етюду. Музично-ритмічні ігри.

Навчати дітей новому хореографічному етюду, удосконалювати навички виплескувати прості ритмічні малюнки, розвивати музичний слух, виховувати наволегливість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення нового етюду.

  4. Хореографічні ігри, спрямовані на передавання настрою музики.

  5. Виплескування ритмічних малюнків.

  6. Уклін та вихід із зали.

17

32

29.04.15

Відпрацювання хореографічного етюду. Музично-ритмічні ігри.

Відпрацьовувати із дітьми хореографічний етюд, удосконалювати навички виплескувати прості ритмічні малюнки, розвивати музичний слух, виховувати наволегливість

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Відпрацювання етюду.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Виплескування ритмічних малюнків.

  6. Уклін та вихід із зали.

Травень

17

33

06.05.15

Легкий біг новколо себе в один та інший бік.

Навчати дітей кружляти навколо себе легким бігом спочатку з допоміжним предметом, а потім без нього, розвивати увагу, правильну поставу, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Виконання легкого бігу по колу, навколо предмету та навколо себе.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

18

34

08.05.15

Постановка етюду з елементом «легкий біг навколо себе». Хореографічні ігри.

Навчати дітей кружляти навколо себе легким бігом, використати цей елемент у новому хореографічному етюді, розвивати увагу, правильну поставу, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Удосконалення виконання легкого бігу навколо себе.

  4. Постановка етюду.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

18

35

13.05.15

Вчити збиратися у коло збігаючись із вихідних місць. Хореографічні ігри.

Навчати дітей збиратися у коло із вихідних місць, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати дисциплінованість, вихованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчання збиратися у коло збігаючись із вихідних місць.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід із зали.

19

36

15.05.15

Вчити утворювати коло з двох паралельних ліній.

Навчати дітей утворювати коло з двох паралельних ліній, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати дисциплінованість, вихованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчання збиратися у коло з двох паралельних ліній.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід із зали.

19

37

20.05.15

Вчити ставати парами по колу.

Навчати дітей ставати парами по колу, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали, виховувати дисциплінованість, вихованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчання ставати парами по колу.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Уклін та вихід із зали.

20

38

22.05.15

Постановка хореографічного етюду з використанням фігур «коло» та «пари».

Навчати дітей кружляти навколо себе легким бігом, збиратися у коло, розучити хореографіний етюд з використанням фігур «коло» та «пари», розвивати увагу, правильну поставу, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Постановка хореонафічного етюду.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

20

39

27.05.15

Хореографічні розваги.

Провести із дітьми хореографічні ігри на ровиток музичного слуху та почуття ритму, розвивати правильну поставу, гнучкість, виховувати дисциплінованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

21

40

29.05.15

Підведення підсумків проведеної роботи за рік.

Провести підсумки проведеної роботи за рік, відзначити дітей, що були активними впродовж усього року, провести хореографічні ігри.

  1. Вхід до зали.

  2. Підведення підсумків.

  3. Хореограічні ігри.

  4. Уклін та вихід із зали.

Опис документу:
Календарний план занять з хореографії із дітьми 3-го року життя ІІ півріччя

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
294 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти