Календарний план з німецької мови клас

Опис документу:
Розгорнуте календарно-поурочне планування уроків німецької мови в 5-му класі на перший семестр (2-га іноземна мова) за підручником Сотникової. Календарно-тематичне планування включає в себе очікувані результати та інтегровані змістовні лінії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Дом.зав.

Лексика

Граматика

Сприйман-ня на слух

Зорове сприйман-ня

Писемна взаємо-дія

Усна взаємодія

Продукування

А

Б

ТЕМА 1. ДОЗВІЛЛЯ

1

03.09

02.09

Привіт! Добрий день!

вітатися та попрощатися, знайомитися з однолітками

Hallo!, Tschüs! heißen, die Name, Sehr angenehm

Впр.1, с.6

Впр.6, с.8

Впр.3, с.6

Впр.4,5, с.7

Характеризує знайомство з новою мовою

Демонструє здатність співвідносити себе з громадою

Впр.7, с.8, розіграти гру

2

04.09

03.09

Як вас звуть?

знайомитися з дорослими німецькою мовою

Guten Tag!

Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! Auf Wiedersehen

Впр.1, с.9

Впр.3,4, с.9

Впр.5, с.10

Впр.2, с.9

Впр.6, с.10

Впр.7, с.10

скласти

діалог

3

10.09

09.09

Так чи ні?

відрекомендувати іншу людину, читати й писати слова з літерами A, M, D, N, T

Da,

sein, der Herr, die Frau, die Sonne

Порядок слів у реченнях

Впр.1, 3, с.11

Впр.4, с.12

Впр.2, с.11

Впр.5, с.12

Впр.6, с.13

Розіграти гру

4

11.09

10.09

Хто це?

запитати про імя іншої людини, читати й писати слова з літерами I, E, W, S, R

Wer, Wolf, mein, dein, sind

Впр.1,3, с.14

Впр.2, с.14

Впр.4, с.15

Впр.6, с.15

Впр.5, с.15, скласти речення

5

17.09

16.09

Що це?

Назвати особу чи предмет, читати й писати слова з літерами B,O,U,C,H

der Computer, der Ochse, die Maus, der Uhu

Рід іменника. Артикль

Впр.1,2, с.16

Впр.4, 5, с.17

Впр.3, с.17

Впр.6, с.17

скласти речен-ня

6

18.09

17.09

Ти – Тіна?

Читати й писати слова з літерами L,K,P,G, поставити запит

die Frage, die Antwort, das Lineal, der Ball

Дієслово sein

Впр.1,2, с.18

Впр.4, с.18

Впр.5,7, с.19

Впр.3, с.18

Впр.6, с.19

скласти

речення

,№ з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Дом.зав.

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприйман-ня

Писемна взаємо-дія

Усна взаємодія

Продукування

7

24.09

23.09

Скільки тобі років?

читати й писати слова з літерами F,V,J,Z, рахувати до 12, називати вік

der Fuchs, das Jahr,

der Vogel, der Junge

Кількісні

числівники

Впр.1-3, с.20

Впр.4,5, с.21

Розповідає про проведення дозвілля

Впр.6, с.21

Склас-ти картки

8

25.09

24.09

Як у тебе справи?

читати й писати слова з eu, sch,sp,st, запитати про самопочуття

der Freund, die Schule, das Spiel, der Stuhl

Впр.1-3 с.22

Впр.4, с.23

Впр.5, с.23

Склас-ти діалоги

9

01.10

30.09

Це правильно?

читати й писати слова з äu,tsch,ig,ä,ö,ü, розповідати про вік третьої особи

die Übung, der Apfel, das Klavier, der Igel, kein, nicht

Зaперечні частки nicht/ kein/keine

Впр.1, 4, с.24

Впр. 2,3, с.24

Впр.6, с.25

Впр.5, с.25

Впр.7, с.25

Розіграти гру

10

02.10

01.10

Ми знаємо весь алфавіт

читати й писати слова з літерами Y,X,Q, розповідати, звідки вони

das Alphabet, die Phonetik, das Bild

Впр.1,2, с.26

Впр.5, с.27

Впр.7, с.27

Впр. 3, 4, с.26

Впр.6, с.27

11

08.10

07.10

Приємно познайомитись!

складати діалоги

Відповісти на питання

скласти

діалог

ТЕМА 2. Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ

12

09.10

08.10

Моя родина

назвати членів родини, намалювати родинне дерево

Die Familie, die Mutter, der Vater, der Sohn

Особові займенники

Впр.1, с.30

Впр.3, с.31

Впр.2, с.30

Впр.7, с.32

Впр.4,5, с.31

Демонструє взаємодопомога членів родини, сімейні традиції

Впр.6, с.32, намалювати р.дерево

13

15.10

11.10

Мої рідні

представити свою родину

Die Tante, der Onkel,

Впр.1, с.33

Впр.5, с.34

Впр.3,

с.33

Впр.5,

с.29

впр.7, с.34

Впр.2, с.33

Впр.4, с.34

Впр.6, с.34, зав.на с.

з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Дом.зав.

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприйман-ня

Писемна взаємо-дія

Усна взаємодія

Продукування

14

16.10

15.10

Які рідні в тебе є?

розуміти розповіді інших людей про їх рідних, розповідати про свою рідню

Eine Tante, eine Kusine, eine Schwester, eine Oma

haben +

Akkusativ

Впр.1,2, с.35

Впр.6, с.37

Впр.4, с.36

Впр.3, с.35 Впр.5, с.36

Впр.8, с.37

Демонструє цінність праці для досягнення добробуту

Описує власні уподобання

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту

Впр.7, с.37

Завдання на сайті

15

22.10

21.10

Скільки років цим людям?

рахувати до 100, розповідати про вік дорослих

der Mann, die Frau, der Beruf

Числівники від13 до 100

Впр.1,2, с.38

Впр.4,с.39

Впр.3,5,6, с.39

Впр.7, с.39 скласти речення

16

23.10

22.10

Яка в тебе адреса?

Запитати про адресу й телефон, розповісти про родини інших людей

Die Adresse, die Telefonnummer, die Straße

Присвійні займенники

Впр.1,2, с.41

Впр.5, с.42

Впр.3, с.42

Впр.4, с.42

Впр.6, с.43

Впр.7, с.43

Доповнити лист

17

05.11

04.11

Де ти живеш?

розповідати, де живуть їхні рідні і знайомі

leben, wohnen, in Deutschland, in der Ukraine, in Österreich

Відмінювання слабких дієслівна прикладі leben, wohnen

Впр.1,2, с.44

Впр.6, с.46

Впр.4, с.45

Впр.5, с.45

Впр.3, с.44

Впр.7, с.46, скласти діалог

18

06.11

05.11

Звідки ти?

Розповідати, хто де живе та звідки родом

Woher?, kommen,

aus Deutschland, aus der Ukraine

Питальні речення з 3 Wo? Woher?

Впр.1, с.47

Впр.2, с.47

Впр.3, с.48

Впр.5, с.49

Впр.4, с.48

Впр.6, с.49, описати вибрану особу

19

08.11

11.11

Мої друзі

відповідати на питання про своїх друзів

Виконати вправи

Відповісти на питання

Написати лист

з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Дом.зав.

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємо-дія

Усна взаємодія

Продукування

ТЕМА 3. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ. СВЯТА І ПОРИ РОКУ

20

12.11

Що ми робимо в школі?

запитувати товариша, що він робить у школі і розповідати про себе на уроках

essen, spielen, lesen, springen, turnen, rechnen

Відмінювання сильних дієслів

Впр.1, с.52

Впр.3, с.53

Впр.4, с.53

Впр.6, с.53

Впр.2, с.52

Впр.5, с.53, виконати завдання на сайті

21

13.11

18.11

На уроці німецької мови

розповідати про свій урок німецької мови

geben, nehmen,

übersetzen

Відмінювання сильних дієслів geben, nehmen

Впр.1, с.54

Впр.5, с.56

Впр.3, с.55

Впр.4, с.55

Впр.7, с.56

Впр.2, с.54

Впр.6, с.56, виконати завдання на сайті

22

19.11

Наша класна кімната

називати предмети у класній кімнаті, називати кольори

die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Tür

Множина іменників

Впр.1, с.57

Впр.2, 4, с.57

Впр.5, с.58

Впр.3, с.57

Впр.7, с.58

Впр.8, с.58

Впр.6, с.58, виконати завдання на сайті

23

20.11

25.11

Шкільні речі

сказати, які речі вони беруть до школи, а які - ні

der Pinsel, das Heft, das Mäppchen, das Lineal

Займенник kein/keine

Впр.1,2, с.59

Впр.5, с.60

Впр.4, с.60

Впр.3, с.59, виконати завдання на сайті

24

26.11

02.12

Діти, вчіть німецьку!

формулювати прохання, використовуючи наказовий спосіб

Die Regel, diktieren, erklären, bitte

Наказовий спосіб

Впр.1, с.61

Впр.6, с.63

Впр.7, с.63

Впр.2, с.61

Впр.3, с.62

Впр.4, с.62

Впр.5, с.63, скласти прохання

з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємо-дія

Усна взаємодія

Продукування

25

27.11

03.12

Пори року. Місяці

називати пори року та місяці

die Jahreszeit, der Frühling, der Sommer, der Herbst, der Winter, der Januar, der Februar, der März, der April, Mai, der Juni, der

Zahlwörter

Впр.1, с.66

Впр.3, с.66

Впр.5, с.67

Впр.2, с.66

Виражає необхідність толерантного ставлення до людей

Впр.7,

с.66

Написати 5 про-хань

26

03.12

09.12

Зимові свята

назвати зимові свята і розповісти, що дарують до цих свят

das Fest, der Feiertag, das Plätzchen, das Bonbon, die leckere Speisen

Personal-Pronomen im Dativ

Впр.1, с.68 Впр.2, с.68

Впр.3, с.68

Впр.5, с.69

Впр.8, с.68

Впр.4, с.68

Впр.6, с.69

Впр.6, с.69

Написати лист Міхае-лю

27

04.12

10.12

Ми любимо святкувати

написати лист про новорічне свято

gratulieren, wünschen, viel Glück, frohe Weihnachten

Gebrauch der Personal-Pronomen

Впр.1, с.70

Впр.2, с.70

Впр.3, с.70

Впр.6, с.71

Впр.5, с.71

Вивчи-ти вірш

28

06.12

13.12

Коли?

називати дату святкування

wann? Der Frauentag,

Впр.1,2, с.72

Впр.3, с.73

Впр.8,с.74

Впр.4,с.73

Впр.5,7,с.74

Впр.6, с.74, сайт

з/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємо-дія

Усна взаємодія

Продукування

29

10.12

16.12

Весняні свята

розповісти про святкування Великодня у Німеччині

allerbeste, ganz genau, Ostern, Ostereier, der Osterhase

Впр.7, с.77

Впр.2, с.75

Впр.5, с.76

Впр.4, с.76

Впр.8, с.77

Впр.1, с.75

Впр.6, с.77

Впр.3, с.75, завдання на сайті

30

11.12

17.12

Контроль читання

31

17.12

23.12

Контроль аудіювання

32

18.12

24.12

Контроль письма

33

24.12

26.12

Контроль говоріння

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00