Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 5 класу(ІІ-га іноземна мова,перший рік навчання

Опис документу:
Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 5 класу(ІІ-га іноземна мова,перший рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальна установа

«Корецький районний методичний кабінет»

Копитівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»

Календарне-тематичне планування

з німецької мови

для учнів 5 класу

(ІІ-га іноземна мова,

перший рік навчання)

Підготувала: Бойко Г.С.,

вчитель німецької мови,

спеціаліст

«вищої кваліфікаційної

категорії»

2020рік

Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 5 класу(ІІ-га іноземна мова,перший рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).

І семестр

З/п

Дата

Сфера

Спілку

вання

Тематика ситуативного мовлення

Лексич

ний інвентар

Граматич

ний

інвентар

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадян

ська

Відпові

да

льність

Здоровя і безпека

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

1.

Особис

тісна

Я, моя родина, мої друзі.

БуквиA,B,C,D

Наголос у німецькій мові.

Просте речення .Звязки в однині та множині.

Розподіл обов’яз

ків між членами родини.

Дотримання особис

тої гігієни.

2.

Вік.

Букви E,F,G,H

Звукheу німецькій мові

Просте речення.

Означе

ний та неозначе

ний артиклі.

3.

Адреса.

Букви I,J,K

Звуки chsch

Просте речення.

Означе

ний та неозначе

ний артиклі.

4.

Місце проживання.

Букви LMN

Звуки chschtschsh

Нульовий артикль в німецькій мові.

5.

Члени родини.

БуквиOPQRS

Довгі та короткі голосні

Дієслова,їх відмінювання.

Сімейні традиції.

Ілюстра

ція

Здорово

го способу життя.

6.

Родинні зв’язки.

Букви

TUV

Звуки eieuie

Модальні дієслова.

7.

Конкурс-захист проекту «Моя родина».

8.

Відпочинок і дозвілля.

БуквиWY

Звуки eieuie

Наказова форма дієслова.

Необхідні

стьприбиран

ня за собою під час відпочин

ку.

9.

Види відпочинку.

Букви

X Z

Особові займенни

ки..

Безпечні та небезпечні ситуації під час відпочин

ку.

10.

Хобі.

Повторення алфавіту

Особові займенни

ки.

11.

Моє хобі.Моє захоплення.

Повторення алфавіту

Присвійні займенни

ки.

12.

Захоплення моїх друзів.

Повторення алфавіту

Присвійні займенни

ки

13.

Час.

Повторення алфавіту

Неозначено-особовий займенник es

14.

Конкурс-захист проектів «Відпочинок у моїй родині», «Як я відпочиваю?».

15.

Людина.

Повторення алфавіту

Число.

16./17.

Предмети одягу.

Повторення алфавіту

Питальні слова.

Вибір одягу залежно від погоди.

18.

Види одягу навесні та влітку.

Повторення алфавіту

Вставні слова.

Купівля одягу відповідно до сімейного бюджету.

19.

Види одягу восени та взимку.

Довгі та короткі

голосні

Вставні слова

20.

Кольори.

Довгі та короткі

голосні

Теперішній час.

Вибір одягу. Залежно від кольорів, які пасують.

21.

Як я одягаюся?

Довгі та короткі

голосні

Теперішній час.

22.

Як одягаються мої друзі?

Звуки та букви мови

Теперішній час.

23.

Природа.

Іменник у німецькій мові.

Погодні умови в різні пори року.

24.

Природа навесні та влітку.

Звуки та букви мови

Іменник у німецькій мові. Відмінювання іменників.

Погодні умови в різні пори року.

25.

Природа восени та взимку.

Відмінювання іменників.

Погодні умови в різні пори року.

26.

Місяці.

Звуки та букви мови

Рід іменників.

27.

Дні тижня.

Рід іменників

28.

Тварини.

29.

Конкурс-захист проекту «моя улюблена пора року».

30.

Повторення вивченого матеріалу за І-й семестр.

31.

Контроль аудіювання. Міні-твір.

32.

Контрольписьма. Диктант з граматичним завданням.

33.

Контроль читання . Тест.

34.

Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми.

ІІ семестр

35.

Публіч

на

Свята і традиції.

Заперечяні часткиkein/nicht

36.

Свята і традиції в Україні.

Заперечяні часткиkein/nicht

Порівняння свят в Україні та Німеччині

37.

Державні свята в Україні.

Заперечяні часткиkein/nicht

Обговорен

ня важливості відзначення державних свят в Україні.

38.

Свята і традиції в Німеччині

Прийменники у німецькій мові.

39.

Державні свята в Німеччині.

Прийменники у німецькій мові.

Обговорен

ня важливості відзначення державних свят в Німеччині.

40.

День народження.

Прийменники у знахідному відмінку..

41.

Мій день народження.

Прийменники у знахідному відмінку

42.

Які свята я люблю відзначати?

Прийменники у знахідному відмінку

43.

Україна-моя батьківщина.

Присліники

Gern, da,hier,heute,immer

44.

Київ-столиця України.

Присліники

Gern, da,hier,heute,immer

Повідомлення про пам’ятки культури.

Правила безпеки пересування Києвом.

45.

Великі міста України.

Присліники

Gern, da,hier,heute,immer

46.

Визначні місця України.

Adyektiv.

Pradikat.

Складання правил поведінки під час екскурсій.

47.

Німеччина.Зага

льні відомості.

48.

Берлін-столиця України.

49.

Великі міста Німеччини.

50.

Визначні місця Німеччини.

Правила поведінки у європейських столицях.

51.

Порівняльна характеристика Києва та Берліна.

52.

Освітня.

Шкільне життя.

Участь у житті школи/кла

су.

53.

У школі.

54.

Класна кімната.

55.

Предмети у класній кімнаті.

56.

Шкільне приладдя.

57.

На перерві.

58.

На уроці іноземної мови.

59.

Я вивчаю іноземні мови.

60.

Захист проекту «Моя школа».

61.

Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр.

62.

Повторення вивченого матеріалу за рік.

63.

Контроль аудіювання. Евристична бесіда.

64.

Контроль письма. Диктант з лексичним завданням.

65.

Контроль читання . Тест.

66.

Контроль говоріння. Усне діалогічне мовлення на запропоновані теми.

67

Диспут «Що я знаю про Європу».

68.

Диспут «Чи подобається мені вивчати німецьку мову?».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00