До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
7
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Календарне планування "Зарубіжна література 11 клас"

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 11 класі № з\п, тема уроку (зміст навчального матеріалу, корегування. 35 уроків. Теорія літератури (ТЛ). Література і культура (ЛК). Україна і світ (УС). Елементи компаративістики (ЕК).Міжпредметні зв’язки (МЗ)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зарубіжна література 11 клас – 35 годин

з/п

Тема уроку

11 - А

Примітка

Дата

Корегування

Із літератури першої половини ХХ ст.

Загальна характеристика розвитку літератури першої половини ХХ ст. Авангардизм в літературі. Доля реалізму. Елітарна та масова культура.

Розвиток зв’язного мовлення (письмово). Складання тез за темою «Авангардизм 1910 – 1920-х рр. та здійснювана ним «революція в мистецтві».

Традиції реалізму ХІХ ст. та їхня взаємодія з новими літературними течіями на початку ХХ ст. Життєвий і творчий шлях О. Купріна. Романтичне кохання – одна з провідних тем творчості письменника.

«Гранатовий браслет» - гімн «сильному, як смерть, коханню». Життєва основа твору. Протиставлення в оповіданні справжнього кохання банальними взаєминами між чоловіком і жінкою. Моральний і символічний сенс загибелі Желткова. Символіка гранатового браслета, роль біблійних цитат у творі.

Розвиток зв’язного мовлення (усно). М. Пруст, Дж. Джойс, Ф. Кафка як засновники європейської модерністської прози. Дослідження особливостей творчості.

Життєвий і творчий шлях Франца Кафки – австрійського письменника-модерніста. Своєрідність світобачення та його художнього втілення у новелі «Перевтілення».

Грегор Замза та його родина. Особливості стилю Кафки, специфіка поєднання реальності та міфотворчості у його гротесковому художньому світі.

Контрольна робота №1 за темою «Із літератури першої половини ХХ ст.»

Поезія першої половини ХХ ст.

Глибинні зрушення в поезії ХХ ст. Модернізм та основні течії європейської поезії ХХ ст. Рейнер Марія Рільке «Сонети до Орфея». «Орфей, Евридіка, Гермес», «Згаси мій зір…». Гійом Аполлінер «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй».

Срібна доба російської поезії: розмаїття напрямів, течій, Олександр Блок «Незнайомка». Анна Ахматова «Реквієм».

Володимир Маяковський «А ви могли б?..». «Послухайте!». Борис Пастернак «Зимова ніч», «У всьому хочу я дійти…», «Гамлет».

Позакласне читання. Найвидатніші явища зарубіжної поезій першої половини ХХ ст.

Життєвий і творчий шлях Михайла Булгакова. Булгаков і Київ. Роман «Майстер і Маргарита». Особливості композиції – «роман у романі».

Проблематика та система образів твору «Майстер і Маргарита». Особистість і влада: різні аспекти трактування проблеми. Поєднання реальності й фантастики в романі.

«Московські» та «єршалаїмські» розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку. Трагізм долі творця (майстра)

Контрольна робота №2 за темою «Поезія першої половини ХХ ст.». Твір.

Із літератури другої половини ХХ ст. Проза та драматургія 1920 – 1040-х рр.

Тема Другої світової війни й руху Опору в повоєнні десятиліття. Поширення екзистенціалізму в літературі цього періоду. Життєвий і творчий шлях Бертольта Брехта. Брехт як драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади й творча практика.

«Матінка Кураж та її діти» - драма-пересторога напередодні Другої світової війни. Історико-літературні джерела та сучасний політичний підтекст твору, його антивоєнний пафос й алегоричний сенс.

Нові явища та тенденції в зарубіжній літературі 1950 – 1970-х рр. «1984» - роман антиутопія Джорджа Оруелла.

Сатирична повість-притча «Скотоферма» як алегорія революції 1917 р. та наступних подій у Росії.

Друга світова війна у дзеркалі літератури

Особистий досвід участі у Другій світовій війні та його вплив на творчість Г. Белля. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»: осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для уцивілізації та душі. Мотив національної провини й відповідальності та розв’язання війни

Огляд життя Пауля Целана (Анчеля). Звязки поета з Україною. Пошуки нової поетичної мови для втілення досвіду Другої світової війни у творчості поета. Модерністське зображення трагедії Голокосту в поезії «Фуга смерті»

Розвиток зв’язного мовлення (письмово). Написання асоціативного етюду, викликаного художніми образами прочитаних творів

Контрольна робота №3 за темами: «Із літератури другої половини ХХ ст.. Проза та драматургія 1920-1940-х рр.» та «Друга світова війна у дзеркалі літератури». Твір

Огляд життя та творчості Карела Чапека – письменника, драматурга, фантаста. «Війна із саламандрами» - сатиричний науково-фантастичний роман, роман-антиутопія та роман-попередження.

Життєвий і творчий шлях Ернеста Міллера Хемінгуея, вплив його особистості та доробку на сучасників. «Старий і море». Філософсько-символічний сенс сюжету. Оспівування волі, мужності, героїзму буденного життя людини.

Огляд життя та творчості Габріеля Гарсіа Маркеса. «Магічний реалізм» письменника. «Старигань із крилами»: особливості ставлення людей до янгола, сенс фіналу та назви оповідання.

Західна драматургія 1950 – 1970-х рр.

Загальна характеристика європейського театру. Розвиток драми-притчі. Виникнення «театру абсурду».

Література останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.

Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ 2 п. ХХ ст., його теоретичні засади та художня (літературна) практика. Найяскравіші представники постмодерністської прози.

Хорхе Луїс Борхес «Вавилонська бібліотека». Йосип Бродський «Пілігрими», «Різдвяна зірка».

Мілорад Павич «Кімната, у якій зникають кроки». Крістоф Рансмайр «Останній світ»

Позакласне читання. У. Еко «Ім’я троянди», Патрік зюскінд «Запахи, або історія одного вбивці».

Розвиток зв’язного мовлення (усно). Світ літератури модернізму.

Контрольна робота №4 за темами «Західна драматургія 1950-1970х рр.» та «Література останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.».

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Узагальнення та систематизація вивченого впродовж навчального року

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.