Календарне планування за програмою Савченко 3 клас НУШ

НУШ

Для кого: 3 Клас

04.05.2021

786

0

43

Опис документу:
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ: За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик, О. Вашуленко. МАТЕМАТИКА: За підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ: За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук, М. Корнієнко, С. Крамаровської, І. Зарецької. МИСТЕЦТВО: За підручником Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед. ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ: за підручником «Маленький трудівничок» Л.І.Роговська. ІНФОРМАТИКА: за підручником М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дизайн і технології

(ІІ семестр)

1 год/тиждень

за підручником «Маленький трудівничок» Л.І.Роговська

(1 година на тиждень)

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

16

13.01

Сніговичок з ниточок

Завдання у Classroom

17

20.01

Пташки взимку

Середовище проектування

Завдання у Classroom

18

27.01

Зимова казка

Середовище проектування

19

03.02

Біла сова

20

10.02

Морозиво-ріжок

Інформаційно-комунікаційне середовище

21

17.02

Восьминіг та рибки

22

24.02

Жабенятко

23

03.03

День-ніч

24

10.03

Як красиво складати серветки

25

17.03

Співучі пташки

Середовище проектування

26

31.03

Піаніно

27

07.04

Кульбабки

28

14.04

Курчатко із сюрпризом

Інформаційно-комунікаційне середовище

29

21.04

Подарунок до Великодня

30

28.04

Смачне чаювання

31

05.05

Рамочка для фото

32

12.05

Сердечко

Інформаційно-комунікаційне середовище

33

19.05

Брелок-смайлик

34

26.05

Незвичайна фотосесія

Перевірено

Заступник директора з НВР ________________ К.І.Колесник

Інформатика (І група)

(ІІ семестр)

1 год/тиждень

за підручником М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької

(2 частина)

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

16

14.01

Як форматувати текст

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Завдання у Classroom

17

21.01

Як вставити зображення

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Завдання у Classroom

18

28.01

Що таке інформаційна модель

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

19

04.02

Що таке комп’ютерна презентація

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

20

11.02

Працюємо зі слайдами презентації

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

21

18.02

Працюємо з текстовими об’єктами

Об’єкт. Властивості об’єкта

22

25.02

Працюємо з графічним об’єктами

Об’єкт. Властивості об’єкта

23

04.03

Створюємо презентацію-фотоальбом

Об’єкт. Властивості об’єкта

24

11.03

Команди і виконавці. Алгоритми

Лінійні алгоритми

25

18.03

Команди і виконавці. Алгоритми

Лінійні алгоритми

26

01.04

Як подаються алгоритми

Лінійні алгоритми

27

08.04

Як подаються алгоритми

Лінійні алгоритми

28

15.04

Середовище програмування скретч

Лінійні алгоритми

29

22.04

Створюємо програми у скретч

Лінійні алгоритми

30

29.04

Створюємо програми у скретч

Лінійні алгоритми

31

06.05

Як переміщуватися сценою

Лінійні алгоритми

32

13.05

Як переміщуватися сценою

Лінійні алгоритми

33

20.05

Логічні висловлювання

Лінійні алгоритми

34

27.05

Відкриваємо секрети програмування

Лінійні алгоритми

Перевірено

Заступник директора з НВР ______________ К.І.Колесник

Інформатика (ІІ група)

(ІІ семестр)

1 год/тиждень

за підручником М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької

(2 частина)

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

16

12.01

Як форматувати текст

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Завдання у Classroom

17

19.01

Як вставити зображення

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Завдання у Classroom

18

26.01

Що таке інформаційна модель

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

19

02.02

Що таке комп’ютерна презентація

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

20

09.02

Працюємо зі слайдами презентації

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

21

16.02

Працюємо з текстовими об’єктами

Об’єкт. Властивості об’єкта

22

23.02

Працюємо з графічним об’єктами

Об’єкт. Властивості об’єкта

23

02.03

Створюємо презентацію-фотоальбом

Об’єкт. Властивості об’єкта

24

09.03

Команди і виконавці. Алгоритми

Лінійні алгоритми

25

16.03

Команди і виконавці. Алгоритми

Лінійні алгоритми

26

30.03

Як подаються алгоритми

Лінійні алгоритми

27

06.04

Як подаються алгоритми

Лінійні алгоритми

28

13.04

Середовище програмування скретч

Лінійні алгоритми

29

20.04

Створюємо програми у скретч

Лінійні алгоритми

30

27.04

Створюємо програми у скретч

Лінійні алгоритми

31

11.05

Як переміщуватися сценою

Лінійні алгоритми

32

18.05

Як переміщуватися сценою

Лінійні алгоритми

33

25.05

Логічні висловлювання. Відкриваємо секрети програмування

Лінійні алгоритми

Перевірено

Заступник директора з НВР ______________ К.І.Колесник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

(ІІ семестр)

6 год/тиждень

за підручником Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. 

уроку

Дата

Уроку

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

ІІ семестр

91

11.01

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків

92

12.01

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків

93

12.01

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків

94

13.01

Досліджуємо задачі.

95

14.01

Досліджуємо задачі

96

15.01

Розв’язуємо задачі

97

18.01

Перевіряємо свої досягнення

98

19.01

Навчальний проєкт « Яка користь від математики?»

99

19.01

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків

Розділ ІІІ. Вивчаємо трицифрові числа

100

20.01

Одержуємо трицифрові числа.

101

21.01

Читаємо і записуємо трицифрові числа

102

22.01

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

103

25.01

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

104

26.01

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

105

26.01

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

106

27.01

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду

107

28.01

Порівнюємо трицифрові числа

108

29.01

Досліджуємо задачі

109

01.02

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел

110

02.02

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць

111

02.02

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць

112

03.02

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого про­порційного

113

04.02

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр

114

05.02

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна

115

08.02

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення

116

09.02

Множимо і ділимо на кругле число

117

09.02

Множимо і ділимо на кругле число

118

10.02

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел

119

11.02

Додаємо і віднімаємо круглі числа

120

12.02

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

121

15.02

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

122

16.02

Діагностична робота № 5

123

16.02

Додаємо і віднімаємо круглі числа

124

17.02

Аналіз діагностичної роботи №5.

Додаємо і віднімаємо числа двома способами

125

18.02

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно

126

19.02

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами

127

22.02

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорцій­ного

128

23.02

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа

129

23.02

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорцій­ного

130

24.02

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

131

25.02

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропор­ційного

132

26.02

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням

133

01.03

Досліджуємо задачі

134

02.03

Виконуємо додавання і віднімання письмово

135

02.03

Виконуємо додавання і віднімання письмово

136

03.03

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами

137

04.03

Розв’язуємо задачі

138

05.03

Розв’язуємо задачі

139

09.03

Розв’язуємо задачі

140

09.03

Розв’язуємо задачі

141

10.03

Перевіряємо свої досягнення

142

11.03

Навчальний проєкт «Мій бюджет»

143

12.03

Діагностична робо­та № 6

144

15.03

Аналіз діагностичної роботи №6 Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення

Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення

145

16.03

Знайомимось із діленням з остачею

146

16.03

Знайомимось із діленням з остачею

147

17.03

Вивчаємо ділення з остачею

148

18.03

Перевіряємо ділення з остачею

149

19.03

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею

150

29.03

Досліджуємо ділення з остачею

151

30.03

Вивчаємо правило множення суми на число

152

30.03

Перевіряємо ділення з остачею

153

31.03

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове

154

01.04

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове

155

02.04

Вивчаємо правило ділення суми на число

156

05.04

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одно­цифрове

157

06.04

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове

158

06.04

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове

159

07.04

Розв’язуємо задачі

160

08.04

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці

161

09.04

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

162

12.04

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

163

13.04

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами

164

13.04

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами

165

14.04

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

166

15.04

Діагностична робо­та № 7

167

16.04

Аналіз діагностичної роботи № 7 Виконуємо ділення на кругле число

168

19.04

Виконуємо ділення на кругле число

169

20.04

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число

170

20.04

Виконуємо ділення на кругле число

171

21.04

Знайомимось із задачами на спільну роботу

172

22.04

Розв’язуємо задачі на спільну роботу

173

23.04

Досліджуємо задачі на спільну роботу

174

26.04

Досліджуємо задачі на спільну роботу

175

27.04

Вивчаємо ділення на двоцифрове число

176

27.04

Розв’язуємо задачі на спільну роботу

177

28.04

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами

178

29.04

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50

179

30.04

Знайомимось із нерівностями зі змінною

180

05.05

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25

181

06.05

Множимо і ділимо на 5; 20; 25

182

07.05

Розв’язуємо нерівності зі змінною

183

10.05

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101

184

11.05

Розв’язуємо задачі на час

185

11.05

Розв’язуємо задачі на час

186

12.05

Діагностична робо­та № 8

187

13.05

Аналіз діагностичної роботи № 8 Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99

188

14.05

Множимо на 11; 99

189

17.05

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

190

18.05

Повторюємо вивчене

191

18.05

Множимо на 11; 99

192

19.05

Перевіряємо свої досягнення

193

20.05

Навчальний проєкт «Математична газета»

194

21.05

Повторюємо вивчене. Рівняння

195

24.05

Повторюємо вивчене. Частини цілого.

196

25.05

Повторюємо вивчене. Тисяча.

197

25.05

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

198

26.05

Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення.

199

27.05

Повторюємо вивчене. Задачі

200

28.05

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

Перевірено.

Заступник директора з НР К.І. Колесник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мистецтво. Образотворче мистецтво.

за підручником Т.Рублі, І.Мед, Т.Щеглевої

(1 година на тиждень)

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

16

15.01

Новорічні та різдвяні свята. Ялинкові прикраси. Створення новорічних прикрас та подарунків (техніки і матеріали за вибором)

«Художньо-творча діяльність»

Завдання у Classroom

17

22.01

Ранкова прогулянка. Побутовий жанр. Створення сюжетної композиції «Зимові розваги та ігри» (акварельні фарби)

Завдання у Classroom

18

29.01

Вечір. Вечірня музика. Абрис. Створення силуетної композиції (кольорові олівці)

19

05.02

Дитячі колисанки. Пропорції людського тіла. Створення сюжетної композиції за уявою (акварельні фарби)

«Художньо-творча діяльність»

20

12.02

Портрет в мистецтві Портрет. Форми обличчя. Створення портрету близької людини або друга/подруги (акварельні фарби)

21

19.02

Ігри та іграшки. Виготовлення іграшок із різних матеріалів (за вибором)

22

26.02

Як зима з весною зустрічається. Створення протилежних за характером, настроєм образів Зими і Літа (акварельні фарби)

«Художньо-творча діяльність»

23

05.03

Афіша й плакат. Створення ескізу афіші до улюбленої вистави (матеріали за вибором)

24

12.03

Театр ляльок. Створення макету сцени, задників і ляльок для лялькової вистави (робота і групах)

«Сприймання та інтерпретація мистецтва»

25

19.03

На гостини до театру. Опера. Художники-декоратори. Декорації. Створення декорації до опери «Коза-Дереза» (матеріали за вибором)

«Сприймання та інтерпретація мистецтва»

26

02.04

На гостини до театру. Балет. Театральний костюм. Створення ескізу театрального костюма улюбленого персонажа (матеріали за вибором)

«Сприймання та інтерпретація мистецтва»

27

09.04

Чарівний світ кіно. Створення образу улюбленого героя чи улюбленої героїні кіно (акварельні фарби)

«Сприймання та інтерпретація мистецтва»

28

16.04

Весняні замальовки. Замальовка (начерк). Створення сюжетної композиції «Весняні роботи» (матеріали і техніка виконання за вибором)

«Художньо-творча діяльність»

29

23.04

Світле свято Великодня. Писанки. Створення тематичної композиції «Писанки» (акварельні фарби) (с. 109-111).

30

30.04

Витоки народного мистецтва. Вишивка. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку, кольорові олівці або фломастери)

«Сприймання та інтерпретація мистецтва»

31

07.05

Пам’ятки архітектури. Перегляд: відео презентація «Національний музей народної архітектури та побуту України у Пирогові». Зображення пам’ятки архітектури (за вибором) (кольорові олівці або акварельні фарби)

«Сприймання та інтерпретація мистецтва»

32

14.05

Мультфільми. Створення декоративної сюжетної композиції за мотивами творчості М. Примаченко (акварельні фарби)

33

21.05

Літо зустрічаймо! Виконання творчої роботи за уявою «Літо» (акварельні фарби)

34

28.05

Підсумок за рік

Перевірено.

Заступник директора з НВР ________________ К.І.Колесник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова

(ІІ семестр)

3,5 год/тиждень

за підручником М.Вашуленка, Н.Васильківської, С.Дубовик

(1 частина)

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

53

11.01

Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів. (ст.. 84 -85)

Взаємодіємо письмово

Zoom, завдання у Classroom

54

13.01

Правопис слів із префіксами роз-, без- (ст. 86 – 87)

Взаємодіємо письмово

Zoom, завдання у Classroom

55

14.01

Урок розвитку зв’язного мовлення № 9»Створення коміксу»

Zoom, завдання у Classroom

56

15.01

Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-. (ст. 88 – 89)

Взаємодіємо письмово, усно

Zoom, завдання у Classroom

57

18.01

Вимова і правопис слів з апострофом (ст. 90 – 91)

Взаємодіємо письмово, усно

Zoom, завдання у Classroom

58

20.01

Правило вживання апострофа після префіксів (ст. 91 – 92)

Взаємодіємо письмово, усно

Zoom, завдання у Classroom

59

22.01

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом (ст. 93)

Взаємодіємо письмово

Zoom, завдання у Classroom

60

25.01

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова (ст. 94 – 95)

Взаємодіємо письмово

61

27.01

Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль (ст. 96)

62

28.01

Урок розвитку зв’язного мовлення № Твір – розповідь «Лижні змагання»

63

29.01

Словотворчі вправи та моделювання будови слів (ст. 97)

Взаємодіємо письмово

64

01.02

Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (ст. 98 – 99)

65

03.02

Діагностична робота № 6 Диктант

67

05.02

Аналіз діагностичної роботи № 6. Узагальнюючий урок із розділу «Будова слова». (ст. 100)

Частини мови

Іменник

68

08.02

Поняття про іменник як частину мови. (ст. 102 – 103)

Взаємодіємо письмово

69

10.02

Іменники – назви істот та неістот (ст. 104 – 105)

Взаємодіємо письмово

70

11.02

Урок розвитку зв’язного мовлення №11»Творення віршів»

71

12.02

Власні й загальні іменники (ст. 106 – 107)

Взаємодіємо письмово

72

15.02

Велика буква у власних іменниках ( ст. 108)

Взаємодіємо письмово

73

17.02

Діагностична робота № 7 Списування

74

19.02

Аналіз діагностичної роботи № 7

Іменники, утворені від прикметників і дієслів (ст.109)

75

22.02

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній (110 – 111)

Взаємодіємо письмово

76

24.02

Визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників (ст. 112 – 113)

Досліджуємо мовні явища

77

25.02

Урок розвитку зв’язного мовлення № 12 «Складання загадок»

78

26.02

Змінювання іменників за числами (ст. 114 – 115)

79

01.03

Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (ст. 116 – 117)

Досліджуємо мовні явища

80

03.03

Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні (ст. 118 – 119)

81

05.03

Узагальнюючий урок з теми «Іменник» (ст. 120 – 121)

82

10.03

Діагностична робота № 8 Мовна тема «Іменник»

83

11.03

Урок розвитку зв’язного мовлення №13 Твір – розповідь «Моя заповітна мрія»

Прикметник

84

12.03

Аналіз діагностичної роботи № 8

Поняття про прикметник як частину мови (ст. 122 – 123)

Взаємодіємо письмово

85

15.03

Зв’язок прикметників з іменниками ( ст. 124 – 125)

Взаємодіємо письмово

86

17.03

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (ст. 126 – 127)

87

19.03

Узгодження прикметника з іменником у різних формах (ст. 128 – 129)

88

29.03

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників ( ст. 130 – 131)

89

31.03

Визначення роду і числа прикметників за іменниками (131)

Взаємодіємо письмово

90

02.04

Розпізнавання форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням (ст. 132 – 133)

Взаємодіємо письмово

91

05.04

Спостереження за ролю прикметників у мовленні (ст. 134 – 136)

Досліджуємо мовні явища

92

07.04

Узагальнюючий урок з теми «Прикметник» (ст. 136 – 137)

93

08.04

Урок розвитку зв’язного мовлення №14 Твір – опис «Надійшла весна прекрасна»

Числівник

94

09.04

Загальне поняття про числівник (ст. 138 – 139)

95

12.04

Вимова і правопис найуживаніших числівників (ст. 140 – 141)

Взаємодіємо письмово, усно

96

14.04

Правильне прочитання числових виразів (ст. 142 – 143)

Взаємодіємо усно

97

16.04

Узагальнюючий урок з теми «Числівник» (ст. 143)

Дієслово

98

19.04

Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні (ст. 144 – 145)

99

21.04

Вправи на встановлення звязу дієслів з іменником в реченні (ст. 146 – 147)

100

22.04

Урок розвитку зв’язного мовлення №15 Переказ із творчим доповненням

101

23.04

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах (ст. 147)

Досліджуємо мовні явища

102

26.04

Дієслова-синоніми. (ст. 148)

Взаємодіємо письмово

103

28.04

Дієслова-антоніми ( ст. 148)

Взаємодіємо письмово

104

30.04

Уживання дієслів у прямому і переносному значеннях (ст. 149)

105

05.05

Час дієслів (ст. 150 – 151)

106

06.05

Урок розвитку зв’язного мовлення №16 «Творення казки»

Взаємодіємо усно

107

07.05

Змінювання дієслів за часами (ст. 152 – 153)

108

10.05

Написання не з дієсловами (ст. 154 – 155)

109

12.05

Діагностична робота № 9 Диктант

110

14.05

Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок із теми «Дієслово» ( ст. 156 – 157)

Повторення вивченого за рік

111

17.05

Повторення матеріалу з розділів «Текст» і «Речення»

112

19.05

Діагностична робота. № 10 Мовна тема «Частини мови»

113

20.05

Урок розвитку зв’язного мовлення №17 Створення історії

114

21.05

Аналіз діагностичної роботи № 10. Повторення матеріалу з розділу «Слово. Значення слова»

115

24.05

Аналіз перевірної роботи. Повторення матеріалу з розділу «Частини мови»

116

26.05

Підсумковий урок

117

28.05

Підсумковий урок

Перевірено.

Заступник директора з НР К.І. Колесник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Літературне читання

(ІІ СЕМЕСТР)

3,5 ГОД/ТИЖДЕНЬ

за підручником О.Вашуленко

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

Тема 6. Легенди рідного краю

56

11.01

Народна легенда «Легенда про мак»

Завдання у Classroom

57

12.01

Народна легенда «Легенда про сон-траву»

Zoom, завдання у Classroom

58

13.01

Ф.Мамчур «Бузина»

Завдання у Classroom

59

18.01

Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького»

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного

Завдання у Classroom

60

19.01

Наші проєкти: легенди

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

Zoom, завдання у Classroom

61

20.01

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю».

Завдання у Classroom

62

21.01

Позакласне читання В.Голобородько «Рукавичка», «Спека», «Після дощу», «Великий дощ», «Коник», «Дружимо з деревцем»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

Завдання у Classroom

Тема 7. Читаю байку для науки

63

25.01

Езоп «Пастух-жартівник», «Двоє приятелів і ведмідь»

64

26.01

Л.Глібов «Коник-стрибунець» (напам’ять)

65

27.01

Діагностична робота № 6. Аудіювання (письмово)

66

01.02

Аналіз діагностичної роботи № 6. П.Глазовий «Жолудь»

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного

67

02.02

Наші проєкти: байки

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

68

03.02

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки».

69

04.02

Позакласне читання Л.Вороніна «Пригоди голубого папуги» ст.60-66

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

Тема 8. Квітує радісно весна

70

08.02

С.Черкасенко «Зима і весна», А.Назаренко «Який це місяць?»

71

09.02

С.Мацюцький «У гостях у весни»

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного

72

10.02

Л.Костенко «Вербові сережки», «Берізка по коліна у воді»

73

15.02

В.Скомаровський «Місяць-квітникар»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

74

16.02

Н.Козленко «Не зривайте первоцвіти»

75

17.02

О.Копиленко «Найвеселіший місяць»

76

18.02

Позакласне читання Л.Вороніна «Пригоди голубого папуги» ст.67-73

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

77

22.02

Наші проєкти: весна. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна».

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

Тема 9. Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає

78

Л.Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки»

79

23.02

Т.Шевченко «Зацвіла в долині», «Тече вода з-під явора»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

80

24.02

Діагностична робота № 7. Читання мовчки (письмово)

81

01.03

Аналіз діагностичної роботи № 7.

О.Олесь «Степ»

82

02.03

Г.Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

83

03.03

Г.Бойко «Булка з маслом», «Де Іванко?», «Мій зореліт»

84

04.03

Позакласне читання М.Савка «Казка про старого лева»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

85

09.03

С.Дерманський «Кого беруть у космонавти»

86

10.03

В.Кириленко «Випливає з-за гори», Л.Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». В.Довжик. Акровірші. Д.Білоус. Акровірш

87

15.03

А.Костецький «Новенька»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

88

16.03

А.Костецький «Як захочеш – буде все!»

89

17.03

Г.Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати»

90

18.03

Позакласне читання О.Лущенська «Півонія, Аль і я», «Пташка»,

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

91

29.03

Наші проєкти: Письменники та поети мого краю

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

92

30.03

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає».

Тема 10. Читаю оповідання про дітей

93

31.03

А.Григорук «Льодохід»

94

01.04

Позакласне читання О.Лущенська «Літо», «Я-мов зайчик»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

95

05.04

А.Григорук «Гра в шашки»

96

06.04

Діагностична робота № 8. Робота з літературним твором (письмово)

97

07.04

В.Чухліб «Дикі каченята»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

98

12.04

В.Чухліб «Дикі каченята»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

99

13.04

А.Туз «Новий планшет»

100

14.04

Д.Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти»

101

15.04

Позакласне читання «Д.Кузьменко «Чим корова не собака»»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

102

19.04

Д.Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти»

103

20.04

Наші проєкти: оповідання. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей».

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

Тема 11. Україна – це я, це ти, це ми!

104

21.04

М.Савка «Україна»

105

26.04

Є.Гуменко «Дідусів сюрприз», «Україна – велика країна у центрі Європи»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

106

27.04

Є.Гуменко «Простори рідної землі», «Родючі землі»

107

28.04

За М.Магерою «Чубчик»

108

29.04

Позакласне читання М.Григорів. Вірші з книжки «Зелена квітка тиші»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

109

05.05

За М.Магерою «Чубчик»

110

10.05

Г.Павлишин «Економія слів» (уривок напам’ять)

111

11.05

З.Мензатюк «Квіти з Петриківки»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

112

12.05

Діагностична робота № 9. Читання вголос (усно)

113

13.05

Аналіз діагностичної роботи № 9.

Позакласне читання С.Дерманський «Мрія Маляки»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

114

17.05

З. Мензатюк «Квіти з Петриківки»

115

18.05

Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

116

19.05

Х.Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах»

117

24.05

За О.Ємченком «Перший космонавт незалежної України»

Взаємодіємо усно за змістом прослуханого

118

25.05

Наші проєкти: Україна. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна – це я, це ти, це ми!».

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

119

26.05

Підсумковий урок за рік

120

27.05

Позакласне читання Г. Вдовиченко «Найдовші вуса»

Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

Перевірено.

Заступник директора з НР К.І. Колесник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я досліджую світ

(ІІ семестр)

3 год/тиждень

за підручником Н.Бібік, Г.Бондарчук

(1 частина)

Дата

Тема уроку

Змістовні лінії

Примітки

48

11.01

Гриби

«Природа»

Завдання у Classroom

49

12.01

Стережись отруйних грибів

«Природа»

Завдання у Classroom

50

14.01

Природні угруповання

«Природа»

Zoom, завдання у Classroom

51

18.01

Природне угруповання – ліс

«Природа»

завдання у Classroom

52

19.01

Розповідаємо про тварину, яка живе в лісі

«Природа»

Завдання у Classroom

53

21.01

Природне угруповання – луки

«Природа»

Zoom, завдання у Classroom

54

25.01

Природне угруповання – прісна водойма

«Природа»

Завдання у Classroom

55

26.01

Природне угруповання – море

«Природа»

56

28.01

Цікаві факти про морських мешканців

«Природа»

57

01.02

Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості

58

02.02

Діагностична робота №5

59

04.02

Аналіз діагностичної роботи №5

Людина. Організм людини 

«Людина»

60

08.02

Догляд за тілом 

«Людина»

61

09.02

Як ти ростеш і змінюєшся

«Людина»

62

11.02

Проводимо дослідження. Які зміни відбулися зі мною?

«Людина»

63

15.02

Як бути здоровими 

«Людина»

64

16.02

Проводимо дослідження. Робота мого організму

«Людина»

65

18.02

Людина – частина природи і суспільства

«Людина в суспільстві»

66

22.02

Символіка. Що це таке?

67

23.02

Діагностична робота №6

«Людина і світ»

68

25.02

Аналіз діагностичної роботи № 6. Проводимо дослідження. Символами яких країн є тварини?

«Людина і світ»

69

01.03

Проводимо дослідження. Символами яких міст є пам’ятні споруди?

«Людина і світ»

70

02.03

Державні символи нашої країни 

«Людина і світ»

71

04.03

Українська мова – державна мова України

«Людина в суспільстві»

72

09.03

Проєкт-дослідження. Ми — громадяниУкраїни 

«Людина в суспільстві»

73

11.03

Розповідаю про себе та інших

«Людина»

74

15.03

Зовнішність людини

«Людина»

75

16.03

Що таке характер?

«Людина»

76

18.03

Я маю право на права 

«Людина»

77

29.03

У природі все взаємопов’язане

78

30.03

Діагностична робота №7

«Природа»

79

01.04

Аналіз діагностичної роботи. №7. Доповнення ланцюгів живлення. Складання історії за малюнками

«Природа»

80

05.04

Охорона природи. Червона книга України 

«Природа»

81

06.04

Проводимо дослідження. Рослини і тварини, занесені до Червоної книги України

«Природа»

82

08.04

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край

83

12.04

Збережемо довкілля

84

13.04

Сторінка дослідників.  Нове життя старих речей

85

15.04

Діагностична робота №8

86

19.04

Аналіз діагностичної роботи № 8.

Ти і світ людей 

87

20.04

Розігрування життєвих ситуацій

88

22.04

Ти і твоя родина

«Людина в суспільстві»

89

26.04

Оформлення родовідного дерева

«Людина в суспільстві»

90

27.04

Уроки чемності 

«Людина в суспільстві»

91

29.04

Моє ставлення до інших

«Людина в суспільстві»

92

06.05

Народні ремесла 

«Людина в суспільстві

93

11.05

Святковий календар 

94

13.05

Україна і світ

«Людина в суспільстві»

95

17.05

Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні

96

18.05

Діагностична робота №9

97

20.05

Аналіз діагностичної роботи № 9.Виготовлення лепбуків «Моє літо»

98

24.05

Узагальнення та систематизація вивченого

99

27.05

Підсумковий урок за рік

Перевірено.

Заступник директора з НР К.І. Колесник

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця