Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарне планування з всесвітньої історії 9 клас

Всесвітня історія

Для кого: 9 Клас

27.08.2020

381

28

0

Опис документу:
Календарне планування з всесвітньої історії 9 клас КАлендарне планування з всесвітньої історії для 9 класу створене згідно рекомендаціям Міністерства освіти та науки України. Сумарна кількість годин - 35
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

9-й клас (35 год.)

Тема

Дата

Примітка

Повторення. Людство в епоху Нового часу.

Вступ. Світ наприкінці ХVІІІ - у ХІХ ст. Періодизація Нової історії

Початок Великої французької революції кінця XVIII ст. Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

Завершення Великої французької революції кінця XVIII ст. Французька революція кінця XVIII ст.

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз

Практичне заняття. Підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів «Повторення. Вступ. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн»

Початок становлення індустріального суспільства. Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм.

Велика Британія. Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії

Франція. Бельгійська революція. Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія

Австрійська та Російська імперії. Росія у першій половині ХІХ ст. Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

Революції 1848–1849 рр. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

Об’єднання Німеччини та Італії. Практична робота: на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учителя/учительки)

Сполучені Штати Америки Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово)

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)»

Основні тенденції соціально-економічного і політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу

Практичне заняття Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки (на підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж)

Франція Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо

Німеччина Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики»

Велика Британія Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії.

Практичне заняття. Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії

Сполучені Штати Америки Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. Економічне піднесення США. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона

Російська імперія «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах

Японія Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії

Китай Сунь Ятсен. Сіньхайська революція

Спроби модернізації Османської імперії

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії»

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

Практична робота. Простежити міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме

Наука і техніка ХІХ ст. Практична робота. Зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва.

Література та мистецтво ХІХ ст. Зародження масової культури. Масове виробництво.

Практичне заняття. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.». Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)»

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.