Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарне планування з всесвітньої історії 9 клас 2020-2021 н.р.

Всесвітня історія

Для кого: 9 Клас

26.08.2020

1475

162

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування розроблено згідно з оновленою навчальною програмою «Історія України. 5-9 класи», затвердженою Наказом МОН України від 21.02.2019 № 236, відповідно до Листа МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році» та навчальної програми "Всесвітня історія.7-9 класи", затверджені наказом МОН України від 17.06.2017 р. №804.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії за оновленими програмами, 9 клас

Всесвітня історія (35 годин)

Всесвітня історія: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч.  закладів /  С.В. Д᾽ячков, С.В. Литовченко —  Х.  :  Вид-во  «Ранок»,   2017. —  192 с.  :  іл.

з/п

Дата

Д/З

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн

1

§2

Початок Французької революції кінця ХVІІІ ст.

2

§3

Завершення Французької революції кінця ХVІІІ ст.

3

§4

Консульство та імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз

4

§5

Практичне заняття. «Від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона»

5

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.)

6

§6

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки

7

§8

Велика Британія –« майстерня світу»

8

§9

Франція та Австрійська імперія у 20-40 рр ХІХ ст

9

§10

Франція у період Реставрації Бурбонів

10

§11

«Весна народів». Революції 1848 – 1849 рр. в Західній та Центральній Європі ( На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учителя)

11

§12

Німеччина та Італія

12

§13

Російська імперії

13

§14

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня

14

§15

Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово)

15

§7

Практичне заняття. Повсякденне життя. ( Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення)

16

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.

Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.

17

§16

17

Основні тенденції суспільного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Формування індустріального суспільства

18

§18

Франція

19

§19

Німецька імперія

20

§20

Велика Британія

21

§21

Італія

22

§22

Економічне піднесення США

23

§23

Російська імперія

24

§24

Австро – Угорщина –дуалістична монархія

25

§25

Доба Мейдзі в Японській імперії

26

§26

Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція

27

§27

Спроби модернізації Османської імперії

28

§29

Міжнародні відносини наприкінці XIX cтоліття

Україна в геополітичних планах Російської, Австро-Угорської, Німецької імперій на зламі XIX – XX століть

29

§28

Практичне заняття. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

30

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя ( кінець XVIII – початок XX ст.)

31

§30

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення

32

§31

Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства

33

Практичне заняття. підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;

34

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

35

§32

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX cтоліття

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.