Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас 2020-2021 н.р.

Всесвітня історія

Для кого: 8 Клас

18.08.2020

3073

290

1

Опис документу:
Календарно-тематичне планування розроблено згідно з оновленою навчальною програмою «Історія України. 5-9 класи», затвердженою Наказом МОН України від 21.02.2019 № 236, відповідно до Листа МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії за оновленими програмами, 8 клас

(35 годин на рік)

Всесвітня історія: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів/ О.В.Гісем,О.О.Мартинюк. Х. : Вид-во  «Ранок»,   2016. —  256  с.  :  іл.

з/п

Дата

Д/З

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

1

с. 3-7

Повторення.Вступ.Середні віки в історії Європи та України.Поняття і періодизація Нового часу. Початок роботи над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці “Європа в Ранньомодерну добу ” / за зразком/

Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин

2

§ 1

Причини й передумови Великих географічних відкриттів ХVVІ ст.Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фердинана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки (оглядово) (ацтеки, майя, інки)

3

§ 2

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал

4

§ 3

Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин.

5

§ 4

Повсякденне життя Західної Європи: описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст.

6

§ 5

Практичне заняття:Наслідки Великих географічних відкриттів.

7

§1-4

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

8

§ 6

Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження.

9

§ 7

Культура бароко. Народження нової європейської науки.

10

§ 9

Реформація в Німеччині. Мартін Лютер і народження протестантизму.

11

§ 10

Поширення Реформації. Жан Кальвін. Контрреформація в Європі.

12

§ 8

Практичне заняття: Люди і пам’ятки епохи Відродження( Уявна подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва

13

§6-10

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI – XVII століттях

14

§ 11

Становлення абсолютної монархії у Франції.

15

§12

Завершення формування абсолютної монархії у Франції.

16

§ 13

Англія у XVI ст. Королівська реформація в Англії. Єлизавета І.

17

§ 14

Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права»

18

§ 15

Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна війна в Нідерландах.

19

§17

Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. Вестфальська система міжнародних відносин.

20

§16

Практичне заняття:Образ абсолютного монарха країн Західної Європи ( укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. (на вибір учителя/учительки або учнів/ учениць)

21

§ 11-17

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 4. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVІІ – XVІІІ ст.

22

§ 18

Османська імперія.

23

§ 19

Річ Посполита

24

§ 20

Московська держава. Іван IV Грозний. Смутний час.

25

§ 21

Практичне заняття: Внутрішня та зовнішня політика Петра І.( обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І.)

26

§18-21

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 5. Епоха Просвітництва

27

§22

Вплив промислової революції на життя населення. Просвітництво.

28

§23

Освічений абсолютизм

29

§24

Міжнародні відносини у XVIII ст.

30

§25

Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.

31

§26

Практичне заняття: Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст.( проаналізувати повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст., виявити зміни, які стали наслідком промислової революції / поширення ідей Просвітництва.)

32

§22-26

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 6. СХІДНИЙ СВІТ В ХVІ –ХVІІІ СТ.

33

§

27

Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст.

34

§

28

Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. .

35

Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.