Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

календарне планування з всесвітньої історії 11 клас

Всесвітня історія

Для кого: 11 Клас

27.08.2020

818

63

1

Опис документу:
календарно-тематичне планування з всесвітньої історії 11 клас. Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії 11 клас. Укладено згідно рекомендацій та настанов Міністерства освіти та науки України. Сумарна кількість годин - 35.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування з всесвітньої історії 11 клас

Тема

Дата

Примітки

Реалізація ялтинсько-потсдамських домовленостей лідерів провідних держав антигітлерівської коаліції: здобутки та невдачі. Ознаки Ялтинсько-Постдамської системи міжнародних відносин. ООН. Спеціалізовані організації під егідою ООН. «Загальна декларація прав людини» (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966р.) Радянська окупація Східної Європи.

Початок «холодної війни». Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчілля у Фултоні. Доктрина Г. Трумена і «план Маршала».

Оформлення біполярного світу. Поділ Німеччини. НАТО та Організація Варшавського договору: закріплення біполярності світу.

Формування постіндустріального суспільства після Другої світової війни. Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем.

Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

Національні, соціальні і суспільні рухи в Північній Америці і Європі. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіпі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.

Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

Економічні виклики постіндустріального суспільства. Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності. «Німецьке економічне диво». Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель

Інтеграційні процеси. Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського Союзу (ЄС). Проблема брексіту. Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах. Орієнтовні теми для написання есе: «Яким має бути сучасний політичний лідер?»

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділів 1 та 2 «Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства».

Розвиток країн Центрально-Східної Європи після Другої світової війни. Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція «Вісла»

Країни Центрально-Східної Європи в 1950-1970-х роках. Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ). Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 р. Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину.

Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 р. Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину.

Країни Центрально-Східної Європи та СРСР: від «відлиги» до перебудови. Завершення епохи Сталіна. «Хрущовська відлига». Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70-80-х рр. ХХ ст..

Перебудова в СРСР та «оксамитові революції» в Європі. Перебудова в СРСР. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи.

Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст. Країни Центрально- Східної Європи на початку ХХІ ст.., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 3 «Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси».

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін.

Індія. Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

Практична робота. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.

Країни Близького Сходу в другій половині ХХ — на початку XXI ст. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

Країни Африки в другій половині ХХ — на початку XXI ст. Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

Латинська Америка. Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 4 «Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку».

Міжнародні відносини періоду «холодної війни» Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані)

Період розрядки. Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

Від біполярного до багатополярного світу. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна. Рецедиви «холодної війни» на зламі ХХ-ХХІ ст.. Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.

Практична робота. Демонтаж результатів періоду «розрядки»: причини і наслідки.

Основні напрями науково-технічної революції та її вплив на життя людей. Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.

Становлення постіндустріальної цивілізації. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура «віртуальної реальності». Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти.

Основні тенденції розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно та спорту.

Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділів 5 та 6 «Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура».

Узагальнення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.