Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарне планування з української мови за підручником М.Вашуленко

Українська мова

Для кого: 4 Клас

16.08.2021

272

52

0

Опис документу:
Календарне планування з української мови 3 клас до підручника Миколи Вашуленко, Надії Васильківської, Світлани Дубовик. За програмою під керівництвом О.Я. Савченко. З очікуваними результатами та яскравим оформленням
Перегляд
матеріалу
Отримати код

№ уроку

Тема

Очікувані результати

Дата

Текст


Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками.

сприймає уважно усну інформацію;

ставить уточнювальні запитання відповідно до мети слухання; виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо навчальних завдань; обирає для власного повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір букв тощо); складає самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми пише переказ (докладний, вибірковий) тексту розповідного змісту з елементами опису або міркування; сприймає критично доступні медіатексти; визначає мету й цільову аудиторію окремих медіапродуктів; декодує (тлумачить) повідомлення у простих медіатекстах, виявляє очевидні ідеї; висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в медіатексті; пояснює, чи змінилися під впливом медіатексту власні уявлення або думки про предмет повідомлення, як саме; створює прості медіапродукти, враховує мету й аудиторію; обговорює (в парі чи групі) враження від створеного медіапродукту; знаходить у тексті його структурні частини; формулює тему і мету тексту; добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; складає план тексту; будує текст за поданим планом; розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; будує розповіді, описи, міркування, есе; розрізняє і будує тексти художнього і науково-популярного стилів; використовує засоби зв’язку речень у тексті




Засоби зв′язності тексту. Визначаю слова, які допомагають пов’язувати речення в тексті.



Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми та головної думки тексту.



Типи текстів. Розпізнаю типи текстів.



Будова тексту.  План. Визначаю структурні частини текстів.



Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом



Розвиток зв’язного мовлення.

_____________________________

______________________________




Тексти різних стилів. Медіатекст. Розрізняю тексти різних стилів.



Досліджую медіапродукти.



Навчаюся творити медіатексти .



Узагальнюю знання про текст.



Діагностувальна робота. Диктант

_____________________________

_____________________________


Речення


Розпізнаю та будую речення, різні за метою висловлювання та інтонацією

правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією; знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках; встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань; виявляє в реченні однорідні члени; складає речення з однорідними членами, правильно їх інтонує і записує; використовує різні за структурою і метою висловлювання речення для вираження власних думок і почуттів; самостійно контролює виконання загальних правил письма;

нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою, зберігаючи розбірливість;

спрощує окремі форми букв, їх поєднання, зберігаючи розбірливість читання написаного; пише в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел;




Правильно відтворюю інтонацію речень



Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання.



Розвиток зв’язного мовлення.

_____________________________

______________________________




Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення.



Установлюю зв’язок між членами речення.



Складаю і поширюю речення.



Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення.



Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників.



Розвиток зв`язного мовлення.

_____________________________

_____________________________




Будую речення із залежними словами при однорідних членах.



Узагальнюю знання про речення.



Діагностувальна робота. Мовна тема._________________________

______________________________



Слово. Значення слова


Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю багатозначні слова, використовую їх у мовленні.

знаходить потрібне слово в навчальному словнику (тлумачному, орфографічному, синонімів, антонімів, фразеологічному тощо), користуючись алфавітом; утворює словосполучення з прямим і переносним значеннями;

добирає до поданого слова 2-3 найуживаніші синоніми, антонім, користуючись відповідними навчальними словниками; розкриває значення найуживаніших багатозначних слів, вводить їх у словосполучення, речення; пояснює значення найуживаніших фразеологізмів;

добирає до фразеологізмів близькі за значенням слова; знаходить синоніми, антоніми, багатозначні слова, фразеологізми в тексті і пояснює їх роль; розпізнає застарілі й нові слова в текстах; досліджує походження слів;

використовує у власному мовленні слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова, фразеологізми для досягнення мети спілкування;





Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні.



Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся їх вживати у мовленні.



Розвиток зв′язного мовлення.

___________________________

___________________________




Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні.



Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова.



Розпізнаю нові слова.



Походження слів. Досліджую походження слів.



Узагальнюю знання про слово.



Діагностувальна робота. Списування.

____________________________

_____________________________



Будова слова


Частина слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Орфограми у префіксах. Визначаю закінчення слова і частини слова.

правильно записує слова із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті); розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками; правильно пише слова з апострофом після префіксів;

розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і при-; утворює нові слова за допомогою префіксів, з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості тощо; дотримується правил вимовляння слів з ненаголошеними голосними [е], [и], дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, подовженими приголосними звуками;

правильно наголошує загальновживані слова; будує самостійно усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування, есе) за спостереженнями в навколишньому світі, ілюстрацією, поданим зачином або кінцівкою, за опорними словами, за поданим або колективно чи самостійно складеним планом; використовує виражальні засоби мови; виражає своє ставлення до висловлюваного дає загальну оцінку почутому діалогу або розповіді, опису, есе чи міркуванню пропонує, як можна вдосконалити або доповнити зв’язне висловлення; пише розбірливо; робить охайні виправлення; дотримується абзаців, полів зошита; записує слова в колонку;заповнює таблицю;




Розвиток зв′язного мовлення.

____________________________

____________________________




Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів.



Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів.



Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами 

пре, при.



Правильно пишу апостроф після префіксів.



Розпізнаю і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками.



Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словником.



Розвиток зв′язного мовлення.

____________________________

_____________________________




Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова.



Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними [е], [и].



Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.



Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними.



Подовженні м′які приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими м′якими приголосними звуками.



Узагальнюю слова про будову слова.



Розвиток зв’язного мовлення.

___________________________

___________________________




Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

____________________________

_____________________________




Повторюю все про текст та речення.



Повторюю все про слово, значення слова та будову слова.



Підсумковий урок за семестр.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.