Календарне планування з української мови 2клас до підручника Пономарьової

Опис документу:
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень (впр.1-12,с.6-7) Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки.(впр.1-11,с.89) Розвиток зв’язного мовлення № 1 Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви , що позначають приголосні звуки.(впр.1-9,с.10-11)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська мова

( за підручником К.І.Пономарьової)

3.5 години на тиждень

56 годин/семестр

п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Вступ

Давай знайомитись!

Досліджую звуки і букви, склад , наголос.

2

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень (впр.1-12,с.6-7)

3

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки.(впр.1-11,с.89)

4

Розвиток зв’язного мовлення № 1

5

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви , що позначають приголосні звуки.(впр.1-9,с.10-11)

6

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів.(впр.1-10,с.11-12)

7

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками.(впр.1-7,с.13-14)

8

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення(впр.1-9,с.14-15)

9

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’]. Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр.1-11,с.16-17)

10

Спостерігаю за словами з буквами г, щ. робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр.1-11,с.17-18)

11

Розвиток зв’язного мовлення № 2

12

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями(впр.1-10,с.19-20)

13

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б,п,в,м,ф та р, перед апострофом. Написання запрошення(впр.1-10,с.21-22)

14

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень(впр.1-7,с.23-24)

15

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр.1-7,с.24-25)

16

Правильно наголошую слова. Робота зі словником(впр.1-10,с.26-27)

17

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр.1-8,с.28-29)

18

Розвиток зв’язного мовлення № 3

19

Контрольна робота № 1 . Списування.

20

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр.1-11,с.30-31)

21

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання(впр.1-11,с.32-33)

22

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученням «дж», «дз», буквами й, ь та апострофом (впр.1-11,с.34-35)

23

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання (впр.1-11,с.36-37)

24

Шукаю слово у словнику за алфавітом(впр.1-9,с.37-38)

25

Розвиток звязного мовлення № 4

26

Перевіряю свої знання із розділу «Досліджую звуки і букви»

Досліджую значення слова

27

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом(впр.1-9,с.39-40)

28

Розпізнаю пряме і переносне значення слова. Складання розповіді про море за картиною та поданими словами(впр.1-12,с.41-42)

29

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр.1-9,с.43-44)

30

Добираю протилежні за значенням слова(впр.1-7,с.44-45)

31

Добираю близькі за значенням слова(впр.1-8,с.46-47)

32

Розвиток зв’язного мовлення № 5

33

Добираю слова, які прикрашають мовлення(впр.1-8,с.47-48)

34

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень(1-10,с.49-50)

35

Контрольна робота №2 .Диктант

36

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень(авпр.1-10,с.51-52

37

Добираю слова на певну тему(впр.1-8,с.52-53)

38

Перевіряю свої досягнення із розділу «Досліджую значення слова»

39

Розвиток зв’язного мовлення № 6

Досліджую іменники

40

Розрізняю назви живих і неживих предметів. Ставлю до них запитання(впр.1-11,с.54-55)

41

Розпізнаю іменники(впр.1-9,с.56-57)

42

Добираю іменники. Складання речень(впр.1-12,с.58-59)

43

Пишу з великої букви імена, по-батькові, прізвища. Складання речень(впр.1-10,с.60-61)

44

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень(впр.1-12,с.62-63)

45

Контрольна робота № 3. Диктант.

46

Розвиток зв’язного мовлення № 7

47

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень(впр.1-8,с.64-65)

48

Пишу з великої букви назви міст і сіл(впр.1-8,с.65-66)

49

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів(впр.1-11,с.67-68)

50

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів(впр.1-11,с.69-70

51

Розрізняю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання(впр.1-7,с.70-71)

52

Повторення вивченого матеріалу.

53

Контрольна робота № 4. Мовна тема

54

Розвиток зв’язного мовлення № 8

55

Повторення вивченого матеріалу

56

Перевіряю свої досягнення

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали