Календарне планування з укр. мови, 2 клас І семестр (за програмою Р. Шияна)

Українська мова

Для кого: 2 Клас

19.07.2020

459

39

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української мови та читання за 2 клас, І семестр, програма Р. Шияна, підручник Большаков І. О., Пристінська М. С.. Використано у 2019/2020 навчальному році. З планом діагностичих робіт.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

(Підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 / І. О. Большакова, М. С. Пристінська. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 96 с.: іл.)

5 год на тиждень

Дата

з/п

Тема уроку

Примітка

І семестр

Розділ 1. Мова і мовлення

02. 09

1.

Я вивчаю українську мову. «Чарівні» слова. Роль ввічливих слів у спілкуванні

с. 5-6

03. 09

2.

Я у школі. Г. Фалькович «Робот я і робот Доллі». Розвиток мовлення: «Школа майбутнього»

с. 7

04. 09

3.

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення

с. 8

05. 09

4.

Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав (-ла) влітку

с. 9

06. 09

5.

Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадки

с. 10-11

09. 09

6.

Розвиток мовлення. Загадка

с. 11

10. 09

7.

Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення

с. 12

11. 09

8.

Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки

с. 13

12. 09

9.

Письмо як засіб спілкування

с. 14

13. 09

10.

Письмо як засіб спілкування. «Як було написано першого листа» (за Р. Кіплінгом)

с. 15-16

16. 09

11.

Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист

с. 16

17. 09

12.

Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески

с. 17-18

18. 09

13.

Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят». Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» (напам’ять)

с. 18-20

19. 09

14.

Повторюємо. Слово

с. 21

20. 09

15.

Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. П. Воронько «Картина» (скорочено)

с. 22-23

23. 09

16.

Повторюємо. Текст. О. Мамчич «В лісі метелики летіли». В. Сухомлинський «Два метелики»

с. 23-24

24. 09

17.

Діагностична робота: диктант «Назва диктанту»

Розділ 2. Звуки і букви

25. 09

18.

Аналіз діагностичної роботи. Звуки.

с. 25-26

26. 09

19.

Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дитячою книжкою: казки народів світу

27. 09

20.

Звуки і букви. Абетка. Г. Демченко «Юрасева іграшка»

с. 27-28

30. 09

21.

Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники

с. 28-29

01. 10

22.

Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель» (за І. Франком). Діагностична робота: аудіювання. Автор «Назва твору»

с. 30-31

02. 10

23.

Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Дж. Родарі)

с. 32-33

03. 10

24.

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами

с. 34-35

04. 10

25.

Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.

Поширення речень за запитаннями.

П. Сорока «Каже білочці їжак…».

с.35-36

07. 10

26.

Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади

с. 36-38

08. 10

27.

Склад. Наголос. Абзац. План.

Д. Кузьменко «Мій домашній улюбленець»

с. 38-40

09. 10

28.

Складання і записування розповіді про домашнього улюбленця

с. 40

10. 10

29.

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок .

В. Сухомлинський «Добре, що сонечко сяє». Робота з дитячою книжкою: оповідання В. Сухомлинського про дітей

с. 40-41

11. 10

30.

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. Г. Фалькович «Хоробрі хробаки»

с. 42-43

15. 10

31.

Казка. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм).

с. 44-45

16. 10

32.

Пом’якшені приголосні звуки. Поділ слів для переносу. Д. Кузьменко «Дракон»

с. 45-47

17. 10

33.

Досліджуємо медіа. Написання повідомлень в газету чи на сторінку в Інтернеті про подію, яка описана в оповіданні «Дракон»

с. 47

18. 10

34.

Перенос слів із ь і ьо.

с. 48-49

21. 10

35.

Вірш. Рима. А. Костецький «Дивна звичка» (скорочено)

с. 49-50

22. 10

36.

Буква й. Поділ слів для переносу. Текст. Послідовність подій

с. 51-52

23. 10

37.

Діагностична робота: списування

24. 10

38.

Аналіз діагностичної роботи. Буквосполучення йо та ьо. Дискусія

с. 53

25. 10

39.

М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис

с. 54-55

04. 11

40.

Перенос слів із м'яким подовженим приголосним

с. 55-56

05. 11

41.

Розвиток мовлення. Оголошення

с. 56

06. 11

42.

Апостроф. Розрізнення слів з апострофом

с. 57

07. 11

43.

Апостроф. Перенос слів

с. 58-59

08. 11

44.

Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка

с. 59-60

11. 11

45.

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся – супер героїня» (за М. фон Лон). Діагностична робота: усний переказ прочитаного твору. Автор «Назва твору»

с. 60-61

12. 11

46.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Діагностична робота: усний переказ прочитаного твору. Автор «Назва твору»

с. 62-63

13. 11

47.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Діагностична робота: усний переказ прочитаного твору. Автор «Назва твору»

с. 63-64

14. 11

48.

Перенос слів зі збігом приголосних.

с. 64

15. 11

49.

Вірш. Головна думка. О. Мамчик «Котик під оладки…». Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей

с. 65

18. 11

50.

Звуки [дж], [дз], [дз’]. Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз

с. 65-66

19. 11

51.

Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Н. Малетич).

с. 67-68

Розділ 3. Слово. Значення слова

20. 11

52.

Слово. Лексичне значення слова

с. 69

21. 11

53.

Вірші-небилиці. Правда і вигадка.

М. Сингаївський «Що воно за диво?» (напам’ять)

с. 70

22. 11

54.

Слова з прямим і переносним значенням

с. 71

25. 11

55.

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за О. Кротюк)

с. 72-73

26. 11

56.

Слова однозначні й багатозначні

с. 73-74

27. 11

57.

Омоніми. Переносне значення слів

с. 75

28. 11

58.

Багатозначні слова і омоніми . Грицько Бойко «Носить півник-співунець…», «Приклад списував у кого?..».

с. 76

29. 11

59.

Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за В. Сухомлинським). «Сонечко» (за О. Іваненко)

с. 77-78

02. 12

60.

Слова, близькі за значенням

с. 78-79

03. 12

61.

Слова, протилежні за значенням. Діагностична робота: аудіювання. Автор «Назва твору»

с. 79-80

04. 12

62.

Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Ж. Тібо)

с. 80-82

05. 12

63.

Діагностична робота з теми «Слово. Значення слова».

06. 12

64.

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток мовлення: книжки, які я люблю читати

с. 82

Розділ 4. Будова слова

09. 12

65.

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення та основу слова

с. 83

10. 12

66.

Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні

с. 84-85

11. 12

67.

Діагностична робота: диктант «Назва диктанту»

12. 12

68.

Аналіз діагностичної роботи. Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за А. Григоруком)

с. 85-86

13. 12

69.

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція

с. 86-87

16. 12

70.

Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси. Діагностика навички читання вголос. Автор «Назва твору»

с. 88.

17. 12

71.

Корінь. Споріднені слова. Діагностика навички читання вголос. Автор «Назва твору»

с. 89-90

18. 12

72.

Корінь. Споріднені слова. Лічилка.

Є. Гуцало «Лис зустрів у лісі лиса». Діагностика навички читання вголос. Автор «Назва твору»

с. 90

19. 12

73.

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей.

с. 91

20. 12

74.

Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» (за А. Обіолс).

с. 92

23. 12

75.

Форма слова і споріднені слова.

Т. Коломієць «Снігова казка»

с. 93

24. 12

76.

Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні

с. 94

26. 12

77.

Зимові свята. Колядки, щедрівки.

Г. Фалькович «Зимові канікули…»

с. 95

27. 12

78.

Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр

Розділ 5. Слово

Слово. Повторення

Авторська казка. Оповідання

Розвиток мовлення. Інструкція

Слова — назви предметів.

Слова — назви предметів. Хто? Що?

Про бібліотеку

Однина і множина

Оповідання. Діалог

Розвиток мовлення. Історія

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові

Давні імені та прізвища

Книга – мій друг

Велика буква в кличках тварин

Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків

Велика буква в кличках тварин

Оповідання. Головні герої

.

УКРАЇНСЬКА МОВА в інтегрованому курсі

Тема

Дата

1

Участь у сюжетно-рольових іграх. Висловлення власної думки. Постановка питань до усного повідомлення. Відтворення графічних знаків за зразком. Відгадування загадок.

2

Підтримка діалогу. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнків. Створення простих медіапродуктів. Висловлення своїх думок і почуттів з приводу почутого чи побаченого.

3

Постановка запитань до усного повідомлення та надання відповідей .Розпізнавання відомих букв в записаних словах. Слухання казок, віршів, розповідей.

4

Обговорення усної інформації. Опис книжок, які подобаються. Імпровізація засобами пантоміми. Висловлення власної думки. Використання в мовленні слів -назв ознак предметів.

5

Розвиток навичок письма. Створення невеликих усних висловлювань на тему.Підтримка діалогу. Вживання під час висловлювання несловесних засобів (жести, міміка). Участь у сюжетно-рольвій грі.

6

Написання прямих ліній. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників (без терміна) та виражальних можливостей прикметника. Використання голосу, тембру для створення образу. Співвіднесення почутого твору з власним досвідом.

7

Доброзичливе сприймання усних реплік. Позначення звуків буквами на письмі. Дослідження значень слів. Пояснення вчинків персонажів . Використання фактичного змісту для обговорення інформації.

8

Створення письмового повідомлення за допомогою символів, малюнків. Дослідження виражальних засобів у творі та значень слів, повязаних із темою. Відтворення графічних знаків за зразком. Висловлення думки та пережитих емоцій.

9

Відтворення графічних знаків за зразком. Дослідження походження слів –вересень, жовтень , листопад. Слухання монологічного висловлювання. Визначення кількості складів у слові. Письмо відомих друкованих літер.

10

Добір ілюстрацій до художнього тексту. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Письмо відомих друкованих букв. Складання іншої кінцівки твору. Розрізнення звуків.

11

Висловлення власної думки. Представлення інформації за допомогою ілюстрацій. Підтримка діалогу відповідною лексикою . Відтворення графічних символів за зразком.

12

Розпізнавання в словах відомих букв. Дослідження та творення споріднених слів.Сприймання простого аудіотексту. Особливості казки. Створення простих медіапродуктів (листівки). Переповідання події з власного життя.

13

Дослідження значень нових слів. Створення підписів друкованими літерами. Називання в словах відомих букв. Розгадування та створення ребусів. Визначення кількості складів , опираючісь на голосні звуки.

14

Обговорення сюжетно-рольової гри. Пояснення вчинків персонажів. Спостереження за діалогом , розгляд проблеми з різних боків. Висловлення власних вражень.

15

Доречне використання емотиконів. Експерименти з мовними одиницями. Визанчення звуків у слові та кількості складів. Дослідження значення слів.

16

Дослідження звуків мови та складів.розповідь про свої враження від художнього тексту. Перегляд простого медіатексту (мультфільму) Висловлення своїх вражень.

17

Експерименти з мовними одиницями. Визначення звуків та складів у слові. Розпізнавання відомих букв. Утворення нового слова з відомих складів. Використання лічилок у грі.

18

Позначення голосних звуків буквами на письмі. Запис елементарних повідомлень. Дослідження значення слів. Відшукування незнайомих слів. Висловлення власної думки.

19

Вживання слів ввічливості при звертанні. Вправляння у правильній вимові і наголошуванні слів. Відшукування потрібної інформації . Записування під диктовку слів з відомими літерами.

20

Підтримка діалогу, участь у обговоренні. Дослідження значень слів. Читання за ролями фрагментів твору, фантазування на основі прочитаного. Створення простих медіапродуктів, елементарних повідомлень.

21

Обговорення усної інформації. Розгадування ребусів. Фантазування на основі прочитаного. Постановка запитань.

22

Дослідження значень слів. Висловлення думок та почуттів з приводу почутого. Розпізнавання ключових слів у тексті. Графічне представлення інформації. Відтворення графічних знаків за зразком.

23

Ілюстрування художнього тексту.Висловлення власних вражень і почуттів. Перетворення усної інформації на основі фактичного змісту.

24

Обговорення сюжетно-рольвої гри, участь у ній. Підтримка діалогу. . Сприймання монологічного мовлення.

25

Розпізнавання букв у записаних словах. Відтворення графічних знаків за зразком. Сприймання монологічного мовлення. Виявлення і пояснення ролі епітетів (без терміна) у художньому тексті. Постановка запитань до почутого.

26

Читання вголос коротких текстів. Записування слів з відомими буквами. Робота зі словами: правильне наголошення, значення.

27

Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок. Вживання великих/малих літер у власних/загальних назвах.

28

Читання коротких текстів. Обговорення змісту медіапродуктів. Участь у сюжетно-рольвій грі. Визначення послідовності подій у художньому тексті.

29

Слухання монологічного висловлювання. Постановка запитань за прослуханим. Вправляння у правильній вимові та наголошуванні слів. Письмо друкованими літерами. Запис під диктовку.

30

Обмін елементарними письмовими повідомленнями. Читання вголос коротких текстів. Опис власних почуттів.

31

Запис елементарних повідомлень Письмо друкованими літерами власних назв. Читання вголос коротких текстів.

32

Запис слів з вивченими буквами, вимова і написання яких збігається. Обговорення сюжетно-рольової гри. Вживання відповідної до ситуації лексики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.