Календарне планування з образотворчого мистецтва за підручником О.Лобової

Опис документу:
Календарне планування з образотворчого мистецтва 3 клас до підручника Ольги Лобової. За програмою під керівництвом О.Я. Савченко. З очікуваними результатами та освітніми галузями. На І семестр. З яскравим оформленням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

№ уроку

Тема

Освітні галузі

Очікувані результати

Дата

1

Розмаїття мистецького світу

МИО

організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності; дотримується охайності і правил техніки безпеки; самостійно користується знайомими художніми інструментами (палітрою, різними видами пензлів, стеками, ножицями тощо); добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне), в якому працює; розпізнає форми (реалістичні, декоративні); досліджує форму предмету та спрощує її до геометричної подібності;

порівнює будову різних природних форм, їх пропорцій; добирає відтінки кольору за насиченістю; створює реалістичні, казкові, фантастичні образи; виконує елементарні замальовки з натури та за уявою в ескізній формі (предмети побуту, об’єкти природи та архітектури); обирає формат (прямокутний, квадратний, трикутний, в колі, в овалі) для кращого втілення задуму; виділяє композиційний центр, головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, композиційні засоби та правила; передає в зображеннях елементарну будову птахів, тварин, людини, посильно передає рух; ілюзорні зміни розмірів предметів в залежності від розміщення у просторі; смислові зв’язки між об’єктами в сюжетних композиціях; конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції; комбінує знайомі художні техніки, звуки, ритми, рухи, лінії, кольори, форми, фактури, матеріали тощо для втілення ідеї в художньому образі; розпізнає власні емоції від художньої творчості, обирає види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою; передає власні емоції в кольорі; дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо); емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; характеризує колір об’єктів довкілля відповідно до часу доби та пір року; висловлює судження щодо передання емоційного стану зображуваних об’єктів та явищ навколишнього світу у творі (зокрема, у стані спокою та в русі); розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо); Порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням; визначає власні емоції від сприймання мистецьких творів; добирає слова для характеристики вражень із власного запасу; пояснює, що подобається або не подобається у творі; характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; пояснює, що вдалося чи не вдалося; визначає за допомогою вчителя/ вчительки труднощі; обирає (за допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення; презентує результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) перед рідними, однолітками; пояснює задум; бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, виставках, фестивалях, інсценізаціях народних обрядів, арт-мобах, тижнях мистецтва тощо), у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів улюбленого виду мистецтва і художньо-творчої діяльності; виконує різні дії / ролі в колективному творчому процесі, виявляючи повагу до інших.

2

Народне та авторське, давнє й сучасне

МИО

3

Види музичного мистецтва

МИО

4

Таємниці вокальної музики

МИО

5

Царина музичних інструментів

МИО

6

Мінливий світ мистецтва рухів

МИО

7

Види театрального мистецтва

МИО

8

Сторінка-повторинка

МИО

9

Види образотворчого мистецтва

МИО

10

Графіка – основа малювання

МИО

11

Мистецтво «живого писання»

МИО

12

Об’ємний світ скульптури

МИО

13

Декоративно-прикладне мистецтво

МИО

14

Мистецтво створення споруд

МИО

15

Магічне мистецтво кіно

МИО

16

Сторінки-повторинки

МИО

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»