Календарне планування з німецької мови для 2 класу НУШ ІІ СЕМЕСТР

Опис документу:
Календарне планування з німецької мови для 2 класу (НУШ) ІІ СЕМЕСТР складене згідно програми Р.Б Шияна, за підручником С. І. Сотникової , Г. В. Гоголєвої " Deutsch lernen ist super" з інтегрованими змістовими лініями

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

2 клас

ІІ семестр

за підручником С. Сотникова, Г. Гоголєва « Deutsch lernen ist super»

№ п\п

Да-

та уро-ку

Підтема

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні види

мовленнєвої діяльності

Очікувані результати

При-мітка

Фонетика

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Екологічна безпека і ст..р

Громадянська відповідаль

Здоров’я і безпека

Підприємливість тт. фіф грамотність

Сприймання на слух

Зорове сприйма-ння

Усна взаємодія

Писемне продуку-вання

Дозвілля

49

Хобі та дозвілля. Введення нових ЛО та МЗ

Будувати товариські стосунки з оточуючими людьми

Уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Впр.1с.66

Інтонація роз. і пит. реч., що містять модальне слово «kоnnen»

Fußball spielen, Musik hören, Musik machen, Gitarre spielen, Klavier spielen, am Computer spielen, schwim-men, Schach spielen

Впр. 1,2

с. 66

впр.5 с.67

Впр.2 с.66

Впр.5 с.67

Впр.3 с.66

Впр.4 с.66

Впр5,6,7 с.67

Впр4 с.67

Рз

Сказати, що діти можуть робити на дозвіллі; розповісти,як мої діти однолітки проводять вільний час; розповісти віршик .

50

Наші іграшки. Розвивати навички усного мовлення.

Впр.1 ,2 с.68

Наказовий спосіб дієслів. Форми ihn, es, sie

das Puppenhaus, der Luftballon die

Eisenbahn, das Kuscheltier, der Dinosaurier, die Bausteine

Впр.1,2 с.68

Впр2 с.68

Впр.3,4,5,6 с.69

Рз

Називати іграшки;

Розповісти про іграшки,які в мене є і описати їх,заспівати пісеньку.

51

Дай мені свою ляльку.

Впр.1с.70

Множина іменників. Дієслово «haben»у теп. часі.

Множина іменників

Впр.1,3а с.70

Впр.3 с.70

Впр.4 с.71

Впр2,3 с.70

Впр.5 с.71

Рз

Називати іграшки в однині і множині, сказати,які іграшки в мене є.

52

53

Ми граємо на вулиці. Розвиток навичок мовлення.

Розуміння пра-вил безпечної повдінки на вулиці

Впр.1 с.72

Дієслова в теперішньому часі

Verstecken spielen, Fußball spielen, spazieren gehen, Fangen spielen, Rollschuh laufen,

Впр.1,2,3 с.72

Впр2 с.73

Впр.4,5,6 с.73

Рз

Назвати види дозвілля на вулиці;сказати,що я роблю на дозвіллі,що роблять діти.

54

55

Ми мандруємо. Розвиток навичок читання .

Ми мандруємо. Розвиток навичок читання та письма.

Цінувати і бережно ставитися до природи

Пропагувати здоровий спосіб життя

Впр.1 с.74

Будова простих розповідних речень РЗ впр.3 с.43

Wandern, Pilze sammeln, picknicken, fotografieren, Tiere beobachten Was machst du gern?

Впр.1,2 с.74

Впр.5 с.75

Впр.3с.74

Впр.4 с.75 Рз

Розповісти,що можуть робити діти під час мандрівки, знайти невідповідності на малюнку й у тексті,розповісти римування.

56

57

У селі. Введення нових ЛО та МЗ.

У селі. Активізація ЛО та МЗ. Розвиток навичок говоріння.

Цінувати і бережно ставитися до природи і тварин,як невід’ємної частини

Впр1 с.76

Множина іменників впр.3а с.76, 3Ь с.77 РЗ впр.2 с.44

Das Pferd, der Hahn, das Schaf, die Kuh, das Huhn, das

Schwein, die Ziege, die Ente

Впр.1,2,3а с.76

Впр.2 с.76

Впр.3б,4,5 с.77

Рз

Називати свійських тварин; розповісти про тварини,які живуть в селі; розповісти про дозвілля у селі; заспівати пісеньку.

58

59

Наші домашні улюбленці. Введення нових ЛО

Наші домашні улюбленці. Активізація ЛО

Впр1 78

Множина іменників. Модальне дієслово «können» у теперіш-ньому часі. Впр.3-5 с.79 РЗ впр. 2 с.45

Die Katze, der Hund, der Hamster, das Kaninchen, das Meerschweinchen

Впр.1,2 с.78

Впр1 с.78

Впр4 с.79

Впр.3,4,5 с.79

Рз

Називати домашні тварини; описувати їх; розповісти,що вміють робити домашні тварини; розповісти про свого домашнього улюбленця.

60

61

Повторення.

Діагности-чна робота

Впр.3 с.81

Впр1 с.80

Впр3 с.80

Впр1 с.80

62

Проект « Я знімаю фільм»

  • Повторення лексики за темою(уміння називати й описувати дії на дозвіллі, запитувати однокласників про їхню прогулянку й дії у вільний час і реагувати на такі запитання.

  • Усна взаємодія в групах

Людина

6364

Це людина. Введення нових ЛО та МЗ.

Виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їх фіф.та психолог. соціал. та. інших відмінностей.

Впр1 с.83

Множина іменників. Впр.4,6,7 с.84

РЗ впр.2 с.48

Der Kopf, der Hals, der Arm, der Finger, der Fuß, die Hand, das Bein, der Körper

Впр1,2 с.83

Впр. 4 с.84

Впр2 с.83

Впр3 с.83
впр. 5,6 с.84

Рз

Назвати деякі частини тіла, розповісти,з чого складається тіло людини.

65

66

Обличчя. Введення нових ЛО.

Впр.1 с.85

Дієслово sein у теперіш-ньому часі

Die Haare, das Ohr(en), das Auge(n) die Nase, der Mund, das Gesicht,

Впр.1, с.85

Впр2,3 с.85

Впр.4,5 с.86

Впр.3 с.85

РЗ

Назвати частини обличчя; розповідати скоромовку.

67

Ми описуємо людей. Розвиток навичок мовлення.

Розпізнавати позитивні та негативні чинники,що вплив плив на здоров’я і емоційний стан людини

Впр.1 с.87

Groß- klein, dick-dünn, lang-kurz, blond-dunkel, rund-oval, blau-braun

Впр1 с.87

Впр1,2 с.87 Впр3 с.88

Впр.4 ,5 с.88

Рз

Описувати зовнішність; впізнати людину за описом.

68

69

Якою є Тіна? Якою є Макс? Розвиток навичок читання.

Впр1 с.89

Інтонація розпові-дних і питальних речень. Впр.1 с.89

Fleißig, lustig, glücklich, klug, faul, lachen, zaubern, weinen

Wie ist Tina- Max? Sie ist.. Er ist….

Впр.1,2 с.89

Впр.2 с.89

Впр4 с.89

Впр5,6 с.89

Рз

Називати емоції; характеризувати людину або її поведінку; описувати людей і казкових персонажів.

70

Одяг. Введення нових ЛО.

Усвідомлювати необхідність дбайливого ставлення до власний речей і відвід від зайвого споживання

Впр1 с.91

Дієслово «tragen» у теперішньому часі. Впр.3 с.91, 4,5 с.92, РЗ впр.2 с.54

Das Kleid, die Hose, die Schuhe, der Rock, das Hemd, die Jacke, die Bluse, der Mantel Ich trage heute eine..einen…ein..

Впр.1-3 с.91

Впр2 с.91

Впр.3 с.91 впр.4,5 с.92

Рз

Назвати деякі предмети одягу; описувати свій одяг і одяг ін. людей.

71

72

Так багато одягу! Розвиток навичок монологічного мовлення.

Впр.1 93

Множина іменників

Множина іменників попереднього уроку

Впр.1 с.93

Впр2 с.93

Впр.3 с.93

Впр4,5,6 с.94

Рз

Називати предмети одягу; вживати в мовленні слова «hier“,“da“.

73

74

Що ти любиш носити? Розвиток навичок діалогічного мовлення та читання..

Впр1 с.95

Дієслово «tragen» у теп. часі. Впр.5,6 с.96

Впр.1 с.95

Впр2,3 с.95

Впр4

с.96

Впр5,6 с.96

Впр.4 с.96

Рз

Описувати одяг за кольором; розповісти ,який одяг я залюбки ношу я і запитувати іншу людину про її вподобання щодо одягу.

75

76

Повторення.

Діагности-чна робота

Ініціювати усну взаємодію для розв’язання коняре-тної життєвої ситуації.

Впр3 с.97

Впр.2 с.97

Впр.4,5 с.98

Впр.1,3 с.97

77

Проект «Гарний одяг.»

  • Виготовляти ляльки й одяг з паперу.

  • Повторення лексики за темою(уміння відрекомендовувати себе, описувати свій одяг,сприймати і-цію на слух про ім’я,вік,одяг,кольори,вподобання щодо одягу)

  • Усна взаємодія в групах

Свята і традиції.

78

Ми охоче святкуємо. Розвиток навичок усного мовлення та письма.

Впр1 с.100

Будова простих розповід-них речень впр. 5 с.101, 3 с.100

Der Nikolaustag, der Geburtstag, des Neujahr, Weihnachten, das Geschenk, die Blumen, die Party, die Torte

Впр.4 с.101

Впр. 3 с.100

Впр.,2 с.100

Впр6 с.101

Впр5 с.101

Називати німецькі свята; називати символи свят; розповісти про традиції святкування дня народження.

79

80

День народження. Розвиток навичок мовлення.

День народження. Розвиток навичок письма.

Уміння толерантно спілкуватися з іншими

Ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Впр.1 с.102

Знахідний відмінок особових займенників. Впр.3,4 с.102, 5 с.103, РЗ впр.1 с.63

Ich -mich, du - dich, er- ihn, es- es, sie- sie, wir - uns, ihr –euch, Sie - Sie

Впр1,3с.102

Впр.5 с.103

Впр.2 ,4 с.102

Впр. 6 с.103

Привітати людину з дн. нар.; розповідати про подарунки ; писати запрошення та розуміти його зміст.

81

82

Вечірка з нагоди дня народження.

Впр.1 с.104

Складні іменники. Впр.1 с.104, РЗ впр.1 с.65. Кількісні числівники 1-12. Дієслова в теперішньому часі. Впр. 2 с.104, РЗ впр.2 с.65

Впр.1 с.104

Впр3 с.105

Впр.2,3,4 с.104

Впр. 5 с.105

Розповідати про святкування нового року;розуміти ін-цію про святкове меню; складати меню;сказати, яка подобається їжа

83

Великдень. Введення ЛО та МЗ.

Впр.1 с.106

Складні іменники. Множина іменників. Впр.2 с. 106, РЗ впр.1 с.66. Інтонація стверджу-вальних і запереч-них речень. впр. 1 с.106

Das Ostern, die Osterkarte, Osterkarten schreiben, Ostereier bemalen, Ostereier suchen, Osterlieder singen

Впр.1,21 с.106

Впр4,5с.106

Впр.4,5 с.107

РЗ

Називати традиції святкування Великодня у Німеччині; розповісти віршик.

84

Вітання з Великоднем! Розвиток навичок усного мовлення.

Уміння толерантно спілкуватися з іншими

Ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Впр1 108

Впр4 с.109

Складні іменники. Впр.2 с. 108. Інтонація окличних речень із привіта-ннями. впр. 1 с.108, 4 с. 109

Впр.1 с.108

Впр4 с.109

Впр1,3 с.108

Впр2 с.108 впр.4 с.109

Впр.5 с.109

Привітати рідних та друзів з Великоднем; заспівати пісеньку про великодніх зайців; грати в гру

85

86

Повторення

Діагностична робота

Впр.3,4,5 с.110-111

Впр2 с.110

РЗ

87

Проект

« Вітальні листівки»

  • Виготовлення вітальної листівки.

  • Повторення лексики за темою(уміння привітати з різними святами й писати вітання в листівці; презентувати свою листівку,і розповідати для кого вона призначена.

  • Виставка-презентація листівок.

Природа

88

89

Пори року. Введення нових ЛО та МЗ.

Уміння сприймати природу як цілісну систему і бережно ставитися до неї.

Впр.1 с.113

Інтонація переліку. Впр. 1 с. 113

Der Winter, der Frühling, der Sommer, der Herbst, Januar, Februar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember

Впр.1-3 с.113

Впр5 с.114

Впр. 4 с. 114

Впр.3 с. 113

Називати німецькою мовою пори року й місяці. Розрізняти місяці й відносити їх до певної пори року.

90

91

Осінь. Введення нових ЛО та МЗ.

Впр1 с.115

Інтонація розповід-них речень. Будова розповід-них речень. Впр. 5 с. 116.

Der Baum – die Bäume, das Blat – die Blätter, die Wolke – die Wolken, bunt, ohne Blätter. Es regnet. Das Thermometer zeigt plus…..Grad.

Впр1,2 с.115

Впр. 4 с. 116, РЗ впр. 2 с. 74

Впр. 5 с. 116

Впр3 с.116

Описувати погоду восени. Розв’язування анаграми. Розповідати віршик про осінь.

92

93

Зима . розвиток навичок мовлення.

Уміння сприймати природу як цілісну систему і бережно ставитися до неї.

Толерантно ставитися до думки товаришів.

Ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Впр.1,2 с.117

Інтонація розповід-них речень. Будова простих розповід-них речень. Впр. 1,2 , 4 с. 118

Esistkalt. Esschneit. DieStraβensindglatt. ÜberallliegtvielSchnee. Das thermometer zeigt minus …Grad.

Впр1,2 с.117

Впр3 с.118

РЗ впр. 2 с. 76

Впр. 5,6 с. 118

Впр4 с.118

Називати зимові природні явища. Розвовідати про погоду взимку.

94

Зима приносить задоволення. Розвиток навичок читання.

Впр.1 с.119

Інтонація стверджу-вальних і запереч-них речень. Складні іменники. Впр. 2 с. 119. РЗ впр. 1 с. 78

Rodeln, einen Schneemann bauen, Ski laufen, Schlittschuh laufen, Eishockey spielen, im Winter, gern.

Впр.1-3 с.119

Впр4а с.120

РЗ впр. 3 с. 79

Впр. 4, 6 с. 120

Впр. 5 с. 120, РЗ впр.2 с. 78

Розповідати про зимові розваги дітлахів. Розповідати , що я охоче роблю взимку на вулиці.

95

96

Весна настає. Розвиток навичок говоріння.

Впр.1 с.121

Множина іменників. Впр. 4,5 с. 122. РЗ впр. 3,4 с.81. Дієслово «sein» у теперіш-ньому часі.

Der Himmel, die Sonne, das Gras- die Gräser, der Wald – die Wälder, der Vogel – die Vögel, das Schneeglöckchen – die Schneeglöckchen.

Впр.1,2 с.121

Впр. 4 с.122

Впр. 5 с. 122

Впр. 6 с. 122, РЗ впр. 2 с. 121

Впр.5 с.122

Називати й характеризувати елементи природи. Описувати малюнок із зображенням природи.

97

98

Погода навесні. розвиток навичок читання та письма.

Діагностична робота: аудіювання

Впр1 с.123

Es ist warm. Die Sonne scheint hell. Der Schnee taut.

Впр.1 с.123

Впр3 с.123

Впр4 с.124

Впр4,5 с.124

Впр.2 с.123

РЗ

Описувати весняну погоду. Знаходити невідповідності у тексті й на малюнку.

99

100

Влітку. Удосконалення навичок читання.

Діагностична робота: читання

Враховувати думку товаришів під час вибору того чи іншого виду відпочинку та толерантно ставитися одне до одного

Впр1 с.125

der Sommermonat, der Juni, der Juli, der August,

Впр1,3 с.125

Впр.2 с.125

Впр3,4 с.125

Впр5,: с.126

РЗ

Розповісти про літо; розповісти про улюблену пору року; порівнювати пори року.

101

Літо – чудова пора. Розвиток вміння сприймати інформацію на слух на аналізувати її.

Впр 1,2 с.127

Baden, in der Sonne liegen, schwimmen, Boot fahren, angeln.

Впр1,2 с. 127

Впр4 с.128

Впр5,6 с.128

Впр3 с.127

Назвати літні розваги дітлахів; заспівати пісеньку про літо; розповісти,що я охоче роблю влітку й розпитати інших про розваги

102

103

Повторення

Діагностична робота: письмо

Впр1,2 с.129

Впр3 с.130

Впр.1,2 с.129

Впр4 с.130

Впр3 с.130

104

Проект «Пори року»

  • Виготовлення колажу.

  • Повторення лексики за темою( уміння описувати природні явища і погоду; сприймати ін-цію на слух за темою.

  • Усна взаємодія у групах.

105

Діагностична робота : говоріння

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00