Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
2 клас
ІІ семестр
за підручником С. Сотникова, Г. Гоголєва « Deutsch lernen ist super»
№ п\п | Да- та уро-ку | Підтема | Змістова лінія | Мовний інвентар | Комунікативні види мовленнєвої діяльності | Очікувані результати | При-мітка | |||||||||||||||||
Фонетика | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | ||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека і ст..р | Громадянська відповідаль | Здоров’я і безпека | Підприємливість тт. фіф грамотність | |||||||||||||||||||||
Сприймання на слух | Зорове сприйма-ння | Усна взаємодія | Писемне продуку-вання | |||||||||||||||||||||
Дозвілля | ||||||||||||||||||||||||
49 | Хобі та дозвілля. Введення нових ЛО та МЗ | Будувати товариські стосунки з оточуючими людьми | Уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації | Впр.1с.66 | Інтонація роз. і пит. реч., що містять модальне слово «kоnnen» | Fußball spielen, Musik hören, Musik machen, Gitarre spielen, Klavier spielen, am Computer spielen, schwim-men, Schach spielen | Впр. 1,2 с. 66 впр.5 с.67 | Впр.2 с.66 Впр.5 с.67 | Впр.3 с.66 Впр.4 с.66 Впр5,6,7 с.67 | Впр4 с.67 Рз | Сказати, що діти можуть робити на дозвіллі; розповісти,як мої діти однолітки проводять вільний час; розповісти віршик . | |||||||||||||
50 | Наші іграшки. Розвивати навички усного мовлення. | Впр.1 ,2 с.68 | Наказовий спосіб дієслів. Форми ihn, es, sie | das Puppenhaus, der Luftballon die Eisenbahn, das Kuscheltier, der Dinosaurier, die Bausteine | Впр.1,2 с.68 | Впр2 с.68 | Впр.3,4,5,6 с.69 | Рз | Називати іграшки; Розповісти про іграшки,які в мене є і описати їх,заспівати пісеньку. | |||||||||||||||
51 | Дай мені свою ляльку. | Впр.1с.70 | Множина іменників. Дієслово «haben»у теп. часі. | Множина іменників | Впр.1,3а с.70 | Впр.3 с.70 Впр.4 с.71 | Впр2,3 с.70 Впр.5 с.71 | Рз | Називати іграшки в однині і множині, сказати,які іграшки в мене є. | |||||||||||||||
52 53 | Ми граємо на вулиці. Розвиток навичок мовлення. | Розуміння пра-вил безпечної повдінки на вулиці | Впр.1 с.72 | Дієслова в теперішньому часі | Verstecken spielen, Fußball spielen, spazieren gehen, Fangen spielen, Rollschuh laufen, | Впр.1,2,3 с.72 | Впр2 с.73 | Впр.4,5,6 с.73 | Рз | Назвати види дозвілля на вулиці;сказати,що я роблю на дозвіллі,що роблять діти. | ||||||||||||||
54 55 | Ми мандруємо. Розвиток навичок читання . Ми мандруємо. Розвиток навичок читання та письма. | Цінувати і бережно ставитися до природи | Пропагувати здоровий спосіб життя | Впр.1 с.74 | Будова простих розповідних речень РЗ впр.3 с.43 | Wandern, Pilze sammeln, picknicken, fotografieren, Tiere beobachten Was machst du gern? | Впр.1,2 с.74 | Впр.5 с.75 | Впр.3с.74 | Впр.4 с.75 Рз | Розповісти,що можуть робити діти під час мандрівки, знайти невідповідності на малюнку й у тексті,розповісти римування. | |||||||||||||
56 57 | У селі. Введення нових ЛО та МЗ. У селі. Активізація ЛО та МЗ. Розвиток навичок говоріння. | Цінувати і бережно ставитися до природи і тварин,як невід’ємної частини | Впр1 с.76 | Множина іменників впр.3а с.76, 3Ь с.77 РЗ впр.2 с.44 | Das Pferd, der Hahn, das Schaf, die Kuh, das Huhn, das Schwein, die Ziege, die Ente | Впр.1,2,3а с.76 | Впр.2 с.76 | Впр.3б,4,5 с.77 | Рз | Називати свійських тварин; розповісти про тварини,які живуть в селі; розповісти про дозвілля у селі; заспівати пісеньку. | ||||||||||||||
58 59 | Наші домашні улюбленці. Введення нових ЛО Наші домашні улюбленці. Активізація ЛО | Впр1 78 | Множина іменників. Модальне дієслово «können» у теперіш-ньому часі. Впр.3-5 с.79 РЗ впр. 2 с.45 | Die Katze, der Hund, der Hamster, das Kaninchen, das Meerschweinchen | Впр.1,2 с.78 | Впр1 с.78 Впр4 с.79 | Впр.3,4,5 с.79 | Рз | Називати домашні тварини; описувати їх; розповісти,що вміють робити домашні тварини; розповісти про свого домашнього улюбленця. | |||||||||||||||
60 61 | Повторення. Діагности-чна робота | Впр.3 с.81 | Впр1 с.80 Впр3 с.80 | Впр1 с.80 | ||||||||||||||||||||
62 | Проект « Я знімаю фільм» |
| ||||||||||||||||||||||
Людина | ||||||||||||||||||||||||
6364 | Це людина. Введення нових ЛО та МЗ. | Виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їх фіф.та психолог. соціал. та. інших відмінностей. | Впр1 с.83 | Множина іменників. Впр.4,6,7 с.84 РЗ впр.2 с.48 | Der Kopf, der Hals, der Arm, der Finger, der Fuß, die Hand, das Bein, der Körper | Впр1,2 с.83 Впр. 4 с.84 | Впр2 с.83 | Впр3 с.83 | Рз | Назвати деякі частини тіла, розповісти,з чого складається тіло людини. | ||||||||||||||
65 66 | Обличчя. Введення нових ЛО. | Впр.1 с.85 | Дієслово sein у теперіш-ньому часі | Die Haare, das Ohr(en), das Auge(n) die Nase, der Mund, das Gesicht, | Впр.1, с.85 | Впр2,3 с.85 | Впр.4,5 с.86 | Впр.3 с.85 РЗ | Назвати частини обличчя; розповідати скоромовку. | |||||||||||||||
67 | Ми описуємо людей. Розвиток навичок мовлення. | Розпізнавати позитивні та негативні чинники,що вплив плив на здоров’я і емоційний стан людини | Впр.1 с.87 | Groß- klein, dick-dünn, lang-kurz, blond-dunkel, rund-oval, blau-braun | Впр1 с.87 | Впр1,2 с.87 Впр3 с.88 | Впр.4 ,5 с.88 | Рз | Описувати зовнішність; впізнати людину за описом. | |||||||||||||||
68 69 | Якою є Тіна? Якою є Макс? Розвиток навичок читання. | Впр1 с.89 | Інтонація розпові-дних і питальних речень. Впр.1 с.89 | Fleißig, lustig, glücklich, klug, faul, lachen, zaubern, weinen Wie ist Tina- Max? Sie ist.. Er ist…. | Впр.1,2 с.89 | Впр.2 с.89 Впр4 с.89 | Впр5,6 с.89 | Рз | Називати емоції; характеризувати людину або її поведінку; описувати людей і казкових персонажів. | |||||||||||||||
70 | Одяг. Введення нових ЛО. | Усвідомлювати необхідність дбайливого ставлення до власний речей і відвід від зайвого споживання | Впр1 с.91 | Дієслово «tragen» у теперішньому часі. Впр.3 с.91, 4,5 с.92, РЗ впр.2 с.54 | Das Kleid, die Hose, die Schuhe, der Rock, das Hemd, die Jacke, die Bluse, der Mantel Ich trage heute eine..einen…ein.. | Впр.1-3 с.91 | Впр2 с.91 | Впр.3 с.91 впр.4,5 с.92 | Рз | Назвати деякі предмети одягу; описувати свій одяг і одяг ін. людей. | ||||||||||||||
71 72 | Так багато одягу! Розвиток навичок монологічного мовлення. | Впр.1 93 | Множина іменників | Множина іменників попереднього уроку | Впр.1 с.93 | Впр2 с.93 | Впр.3 с.93 Впр4,5,6 с.94 | Рз | Називати предмети одягу; вживати в мовленні слова «hier“,“da“. | |||||||||||||||
73 74 | Що ти любиш носити? Розвиток навичок діалогічного мовлення та читання.. | Впр1 с.95 | Дієслово «tragen» у теп. часі. Впр.5,6 с.96 | Впр.1 с.95 | Впр2,3 с.95 Впр4 с.96 | Впр5,6 с.96 Впр.4 с.96 | Рз | Описувати одяг за кольором; розповісти ,який одяг я залюбки ношу я і запитувати іншу людину про її вподобання щодо одягу. | ||||||||||||||||
75 76 | Повторення. Діагности-чна робота | Ініціювати усну взаємодію для розв’язання коняре-тної життєвої ситуації. | Впр3 с.97 | Впр.2 с.97 | Впр.4,5 с.98 | Впр.1,3 с.97 | ||||||||||||||||||
77 | Проект «Гарний одяг.» |
| ||||||||||||||||||||||
Свята і традиції. | ||||||||||||||||||||||||
78 | Ми охоче святкуємо. Розвиток навичок усного мовлення та письма. | Впр1 с.100 | Будова простих розповід-них речень впр. 5 с.101, 3 с.100 | Der Nikolaustag, der Geburtstag, des Neujahr, Weihnachten, das Geschenk, die Blumen, die Party, die Torte | Впр.4 с.101 | Впр. 3 с.100 | Впр.,2 с.100 Впр6 с.101 | Впр5 с.101 | Називати німецькі свята; називати символи свят; розповісти про традиції святкування дня народження. | |||||||||||||||
79 80 | День народження. Розвиток навичок мовлення. День народження. Розвиток навичок письма. | Уміння толерантно спілкуватися з іншими | Ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. | Впр.1 с.102 | Знахідний відмінок особових займенників. Впр.3,4 с.102, 5 с.103, РЗ впр.1 с.63 | Ich -mich, du - dich, er- ihn, es- es, sie- sie, wir - uns, ihr –euch, Sie - Sie | Впр1,3с.102 | Впр.5 с.103 | Впр.2 ,4 с.102 | Впр. 6 с.103 | Привітати людину з дн. нар.; розповідати про подарунки ; писати запрошення та розуміти його зміст. | |||||||||||||
81 82 | Вечірка з нагоди дня народження. | Впр.1 с.104 | Складні іменники. Впр.1 с.104, РЗ впр.1 с.65. Кількісні числівники 1-12. Дієслова в теперішньому часі. Впр. 2 с.104, РЗ впр.2 с.65 | Впр.1 с.104 | Впр3 с.105 | Впр.2,3,4 с.104 | Впр. 5 с.105 | Розповідати про святкування нового року;розуміти ін-цію про святкове меню; складати меню;сказати, яка подобається їжа | ||||||||||||||||
83 | Великдень. Введення ЛО та МЗ. | Впр.1 с.106 | Складні іменники. Множина іменників. Впр.2 с. 106, РЗ впр.1 с.66. Інтонація стверджу-вальних і запереч-них речень. впр. 1 с.106 | Das Ostern, die Osterkarte, Osterkarten schreiben, Ostereier bemalen, Ostereier suchen, Osterlieder singen | Впр.1,21 с.106 | Впр4,5с.106 | Впр.4,5 с.107 | РЗ | Називати традиції святкування Великодня у Німеччині; розповісти віршик. | |||||||||||||||
84 | Вітання з Великоднем! Розвиток навичок усного мовлення. | Уміння толерантно спілкуватися з іншими | Ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. | Впр1 108 Впр4 с.109 | Складні іменники. Впр.2 с. 108. Інтонація окличних речень із привіта-ннями. впр. 1 с.108, 4 с. 109 | Впр.1 с.108 Впр4 с.109 | Впр1,3 с.108 | Впр2 с.108 впр.4 с.109 | Впр.5 с.109 | Привітати рідних та друзів з Великоднем; заспівати пісеньку про великодніх зайців; грати в гру | ||||||||||||||
85 86 | Повторення Діагностична робота | Впр.3,4,5 с.110-111 | Впр2 с.110 | РЗ | ||||||||||||||||||||
87 | Проект « Вітальні листівки» |
| ||||||||||||||||||||||
Природа | ||||||||||||||||||||||||
88 89 | Пори року. Введення нових ЛО та МЗ. | Уміння сприймати природу як цілісну систему і бережно ставитися до неї. | Впр.1 с.113 | Інтонація переліку. Впр. 1 с. 113 | Der Winter, der Frühling, der Sommer, der Herbst, Januar, Februar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember | Впр.1-3 с.113 Впр5 с.114 | Впр. 4 с. 114 | Впр.3 с. 113 | Називати німецькою мовою пори року й місяці. Розрізняти місяці й відносити їх до певної пори року. | |||||||||||||||
90 91 | Осінь. Введення нових ЛО та МЗ. | Впр1 с.115 | Інтонація розповід-них речень. Будова розповід-них речень. Впр. 5 с. 116. | Der Baum – die Bäume, das Blat – die Blätter, die Wolke – die Wolken, bunt, ohne Blätter. Es regnet. Das Thermometer zeigt plus…..Grad. | Впр1,2 с.115 | Впр. 4 с. 116, РЗ впр. 2 с. 74 | Впр. 5 с. 116 | Впр3 с.116 | Описувати погоду восени. Розв’язування анаграми. Розповідати віршик про осінь. | |||||||||||||||
92 93 | Зима . розвиток навичок мовлення. | Уміння сприймати природу як цілісну систему і бережно ставитися до неї. | Толерантно ставитися до думки товаришів. | Ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. | Впр.1,2 с.117 | Інтонація розповід-них речень. Будова простих розповід-них речень. Впр. 1,2 , 4 с. 118 | Esistkalt. Esschneit. DieStraβensindglatt. ÜberallliegtvielSchnee. Das thermometer zeigt minus …Grad. | Впр1,2 с.117 Впр3 с.118 | РЗ впр. 2 с. 76 | Впр. 5,6 с. 118 | Впр4 с.118 | Називати зимові природні явища. Розвовідати про погоду взимку. | ||||||||||||
94 | Зима приносить задоволення. Розвиток навичок читання. | Впр.1 с.119 | Інтонація стверджу-вальних і запереч-них речень. Складні іменники. Впр. 2 с. 119. РЗ впр. 1 с. 78 | Rodeln, einen Schneemann bauen, Ski laufen, Schlittschuh laufen, Eishockey spielen, im Winter, gern. | Впр.1-3 с.119 Впр4а с.120 РЗ впр. 3 с. 79 | Впр. 4, 6 с. 120 | Впр. 5 с. 120, РЗ впр.2 с. 78 | Розповідати про зимові розваги дітлахів. Розповідати , що я охоче роблю взимку на вулиці. | ||||||||||||||||
95 96 | Весна настає. Розвиток навичок говоріння. | Впр.1 с.121 | Множина іменників. Впр. 4,5 с. 122. РЗ впр. 3,4 с.81. Дієслово «sein» у теперіш-ньому часі. | Der Himmel, die Sonne, das Gras- die Gräser, der Wald – die Wälder, der Vogel – die Vögel, das Schneeglöckchen – die Schneeglöckchen. | Впр.1,2 с.121 Впр. 4 с.122 | Впр. 5 с. 122 | Впр. 6 с. 122, РЗ впр. 2 с. 121 | Впр.5 с.122 | Називати й характеризувати елементи природи. Описувати малюнок із зображенням природи. | |||||||||||||||
97 98 | Погода навесні. розвиток навичок читання та письма. Діагностична робота: аудіювання | Впр1 с.123 | Es ist warm. Die Sonne scheint hell. Der Schnee taut. | Впр.1 с.123 | Впр3 с.123 Впр4 с.124 | Впр4,5 с.124 | Впр.2 с.123 РЗ | Описувати весняну погоду. Знаходити невідповідності у тексті й на малюнку. | ||||||||||||||||
99 100 | Влітку. Удосконалення навичок читання. Діагностична робота: читання | Враховувати думку товаришів під час вибору того чи іншого виду відпочинку та толерантно ставитися одне до одного | Впр1 с.125 | der Sommermonat, der Juni, der Juli, der August, | Впр1,3 с.125 | Впр.2 с.125 | Впр3,4 с.125 Впр5,: с.126 | РЗ | Розповісти про літо; розповісти про улюблену пору року; порівнювати пори року. | |||||||||||||||
101 | Літо – чудова пора. Розвиток вміння сприймати інформацію на слух на аналізувати її. | Впр 1,2 с.127 | Baden, in der Sonne liegen, schwimmen, Boot fahren, angeln. | Впр1,2 с. 127 Впр4 с.128 | Впр5,6 с.128 | Впр3 с.127 | Назвати літні розваги дітлахів; заспівати пісеньку про літо; розповісти,що я охоче роблю влітку й розпитати інших про розваги | |||||||||||||||||
102 103 | Повторення Діагностична робота: письмо | Впр1,2 с.129 | Впр3 с.130 | Впр.1,2 с.129 Впр4 с.130 | Впр3 с.130 | |||||||||||||||||||
104 | Проект «Пори року» |
| ||||||||||||||||||||||
105 | Діагностична робота : говоріння |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»