Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
5 клас
І семестр
№ | Дата Прим. | Змістові лінії | Тема | Мовний інвентар | Комунікативні види мовленнєвої діяльності | ||||||||
Рецептивні | Інтеракційні | Продуктивні | |||||||||||
Фонетика | Граматика | Лексика | Зорове сприймання | Сприймання на слух | Усна взаємодія | Писемна взаємодія | Онлайн- взаємодія | Усне проду-кування | Писемне проду-кування |
Привіт!
1 | Привіт! Доброго дня! | Впр.1 (с.4) | Впр.1,4, 5а,6 (с.4-6) | Впр.2 (с.4) РЗ.впр.1,2,3 (с.2,3) | Впр.3.5ь,7 (с.4-6) РЗ.впр.4 (с.3) | Впр.3.5ь,7 (с.4-6) РЗ.впр.4 (с.3) | |||||||
2 | Як тебе звуть? | Впр.1 (с.7) | Порядок слів у простому реченні | Впр.2,5 (с.7,8) | РЗ.впр.1 (с.4) | Впр.3 (с.7) РЗ.впр.2,3 (с.4-5) | Впр.4,6 (с.8-9) | РЗ.впр.1 (с.4) | Впр.4,6 (с.8-9) | РЗ.впр.4 (с.5) | |||
3 | Так чи ні? | Впр.1 (с.9) | Впр.2а | Впр.3 | Впр.2ь | Впр.4а | Впр.5 | ||||||
4 | Хто це? | Впр.1 (с.10) | Дієслово “sein” у 3-ій особі одн. та мн. Питальний займенник ”wer?” | Впр.3 (с.10) | Впр.2,4 (с.10-11) РЗ.впр.1 (с.6) | РЗ.впр.4 (с.6) | Впр.5,6 (с.11) | РЗ.впр.1- 3 (с.6) | Впр.5,6 (с.11) | РЗ.впр.5 - 7 (с.6) | |||
5 | Що це? | Впр.1 (с.12) РЗ.впр.5 (с.9) | Питальний займенник ”wаs?” Рід іменників. Артикль | Впр.2 (с.12) РЗ.впр.2 (с.8) | Впр.2,5 (с.12-13) РЗ.впр.1 (с.8) | РЗ.впр.1 (с.8) | РЗ.впр.3 (с.9) | Впр.6 (С.13) | Впр.3,4 (с.12-13) РЗ.впр.4,6 (с.9) | ||||
6 | Ти – Тіна? | Впр.1,2 (с.14) | Порядок слів у питальному реченні | Впр.5 (с.15) РЗ.впр.2 (с.10) | РЗ.впр.1 (с.10) | РЗ.впр.3 (с.10) | Впр.6 (с.15) | РЗ.впр.1,2 (с.10) | РЗ.впр.4 (с.10) | Впр.3,4 (с.14-15) | РЗ.впр.6 (с.11) |
7 | Скільки тобі років? | Впр.1,2 (с.16) | Кількісні числівники від 1 до 12 Впр.3 (с.16) | Впр.3 (с.16) РЗ.впр.2 (с.12) | РЗ.впр.1 (с.12) | РЗ.впр.5 (с.13) | Впр.4-7 (с.17) | РЗ.впр.1 (с.12) | Впр.4-7 (с.17) | РЗ.впр.3, 4 (с.13) | |||
8 | Як у тебе справи? | Впр.1 (с.18) | Впр.2,3 (с.18) РЗ.впр.2- 5,7 (с.14- 15) | РЗ.впр.1 (с.14) | Впр.4 (с.19) | Впр.5 (с.19) | РЗ.впр.1 (с.14) | РЗ.впр.6,8 (с.15) | |||||
9 | Це правиль- но? | Впр.1,2 (с.20) | Заперечення «kein » та «nicht» Впр.3,5 (с.20-21) | РЗ.впр.2,4 (с.16) | Впр.3,6 (с.20-21) РЗ.впр.1 (с.16) | РЗ.впр.3 (с.16) Впр.4 (с.20) | Впр.7 (с.21) | РЗ.впр.1 (с.16) | РЗ.впр.6 (с.17) | Впр.7 (с.21) | РЗ.впр.5,7 (с.17) | ||
10 | Ми знаємо весь алфавіт | Впр.1-3 (с.22) | Впр.4 (с.22) | Впр.3 (с.22) | РЗ.впр.3 (с.18) | Впр.5-7 (с.23) | РЗ.впр.1 (с.18) | Впр.5-7 23(с.) | РЗ.впр.2,4 (с.18-19) | ||||
11 | Повторення. Тестові завдання |
Моя сім’я і мої друзі
12 | Моя сім’я | Впр.1 (с.26) | Особові займенники. Присвійний займенник «mein(e)» Впр.4 (с.27) | РЗ.впр.1,2 (с.22) | Впр.1(с.26) РЗ.впр.3 (с.22) | Впр.3(с.27) | Впр.5,6,7 (с.27-28) РЗ.впр.6 (с.23) | РЗ.впр.4 (с.23) | Впр.5 (с.27) | РЗ.впр.5 (с.23) | |||
13 | Мої рідні | Впр.1 (с.29) | Особові займенники Впр.2 (с.29) | РЗ.впр.1 (с.24) | Впр.3,4 (с.29-30) РЗ.впр.2,3 (с.24) | Впр.5(с.30) РЗ.впр.5 (с.25) | Впр.6 (с.30) | РЗ.впр.4 (с.25) | Впр.6 (с.30) | РЗ.впр.6 (с.25) | |||
14 | Які рідні в тебе є? | Впр.1 (с.31) | Дієслово haben у тепер. часі | РЗ.впр.1, (с.26) | Впр.6(с.33) | Впр.7 (с.33) | РЗ.впр.4 (с.27) | РЗ.впр.5 (с.27) | Впр.5(с.32) РЗ.впр.6 |
15 | Скільки рокі цим людям? | Впр.1а (с.34) | Кількісні числівники від13 до 100 Впр.1б,2,3,5,6 (34-35) РЗ.впр.1 (с.28) | Впр.2,3,5,6 (с.35) | Впр.4(с.35) РЗ.впр.4 (с.28) | Впр.7(с.36) | РЗ.впр.2 (с.28) | РЗ.впр.3 (с.28) | Впр.7(с.36) | РЗ.впр.5 (с.28) | |||
16 | Яка в тебе адреса? | Впр.1 (с.41) | РЗ.впр.1,2 (с.33) | Впр.2,3 (с.41-42) | Впр.5(с.42) | Впр.4 (с.42) | РЗ.впр.3 (с.33) | Впр.5 (с.42) | РЗ.впр.4,5 (с.34) | ||||
17 | Де ти живеш? | Впр.1 (с.43) | Географічні назви РЗ.впр.2 (с.35) | РЗ.впр.1 (с.35) | Впр.2(с.43) | РЗ.впр.3 (с.35) | Впр.3,4,5 (с.43-44) | РЗ.впр.4 (с.36) | Впр.3,4,5 (с.43-44) | РЗ.впр.5 (с.36) | |||
18 | Звідки ти? | Впр.1 (с.45) | Географічні назви РЗ.впр.1 (с.37) | Впр.2(с.45) РЗ.впр.3 | Впр.3,4,5 (с.46-47) | Впр.2 (с.45) РЗ.впр,2,3 (с.37-38) | Впр.6(с.47) РЗ.впр.4 (с.38) | ||||||
19 | Повторення. Тестові завдання |
Школа
20 | Що ми робимо в школі? | Впр.1 (с.53) | Сильні (неправильні) дієслова в теп. часі Впр.3(с.53) РЗ.впр.2,3(с.43) | РЗ.впр1 (с.43) | Впр.2,4,5 (с.53-54) | РЗ.впр.5 (с.44) | Впр.2,4,5 (с.53-54) | РЗ.впр.4,6 (с.44) | |||||
21 | На уроці німецької мови | Впр.1 (с.55) | Сильні (неправильні) дієслова в теп. часі Впр.3(с.56) РЗ.впр.1-3(с.45) | Впр.2,4 (с.55-56) | Впр.5(с.57) | Впр.2,4,6 (с.55-57) | РЗ.впр.4 (с.45) | Впр.2,4,6 (с.55-57) | РЗ.впр.5,6 (с.46) | ||||
22 | Наша класна кімната | Впр.1 (с.58) | Множина іменників Впр.4,5(с.58-59) | Впр.2,3 (с.58) РЗ.впр.1 (с.47) | Впр.5(с.59) | РЗ.впр.3 (с.48) | Впр.7(с.59) | Впр.3,6 (с.58-59) | РЗ.впр.5 (с.48) | РЗ.впр.2,4 (с.47-48) |
23 | Шкільні речі | Впр.1 (с.63) | Займенник «кеіп» як заперечення Впр.3 (с.63) | Впр.2(с.63) РЗ.Впр.1,2 (с.51) | Впр.4,5 (с.64) | РЗ.впр.3 (с.51) | Впр.4,5 (с.64) | РЗ.впр.4,5 (с.52) | |||||
24 | Діти,вчіть німецьку! | Впр.1 (с.65) | Наказовий спосіб дієслів Впр.2,3(с.65-66) | Впр.3(с.66) | Впр.3,4,5,6 (с.66-67) | РЗ.впр.1,3 (с.53) | Впр.7 (с.67) | РЗ.впр.4,5 (с.54) | |||||
25 | Контроль читання | ||||||||||||
26 | Контроль аудіювання | ||||||||||||
27 | Контроль письма | ||||||||||||
28 | Контроль мовлення | ||||||||||||
29 | Повторення. Тестові завдання |
Впр.3,4 (с.77-76)Свята і пори року
30 | Пори року і місяці | Впр.1 (с.68) | Кількісні числівники (повторення) | Впр.2,3 (с.72-73) РЗ.впр.1 (с.58) | Впр.4(с.73) | Впр.6 (с.74) РЗ.впр.2 (с.59) | Впр.5 (с.74) | РЗ.впр.3 (с.59) | Впр.6 (с.74) | РЗ.впр.4 (с.59) | |||
31 | Зимові свята | Впр.1 (с.75) | Особові займенники в давальному відмінку | Впр.2(с.75) РЗ.впр.2,3, 4 (с.60-61) | Впр.3(с.76) | Впр.5 (с.76) | Впр.4 (с.76) РЗ.впр.4 (с.61) | Впр.5 (с.76) | РЗ.впр.1,5 (с.60-61) | ||||
32 | Ми любимо святкувати | Впр.1 (с.77) | Впр.2(с.77) РЗ.впр.1 (с.62) | Впр.3, 5 (с.77) РЗ.впр.4 | Впр.2(с.77) | Впр.5 (с.76) | Впр.3,4 (с.77-76) | Впр.3,4 (с.77-76) | РЗ.впр.3 |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»