Календарне планування з німецької мови 2 клас (НУШ) І СЕМЕСТР

Опис документу:
Календарне планування з німецької мови для 2 класу (НУШ) І СЕМЕСТР складено за програмою Шияна , за підручником С. І. Сотниковoї, Г. В. Гоголєвої "Deutsch lernen ist super" та державним стандартом початкової освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

2 клас

І семестр

за підручником С. Сотникова, Г. Гоголєва « Deutsch lernen ist super»

ЗЛ №1 екологічна безпека та сталий розвиток

ЗЛ №2 громадянська відповідальність

ЗЛ.№3 здоров’я і безпека

ЗЛ №4 підприємливість та фінансова грамотність

№ п\п

Да-

та уро-ку

Підтема

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні види

мовленнєвої діяльності

Очікувані результати

Дом. завд

Приміт-ка

Фонетика

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

З

Л№

1

З

Л№

2

З

Л

3

З

Л

4

Сприймання на слух ня

Зорове спиймання

Усна взаємодія

Писемне продукавання

Я та мої друзі.

1

Новенькі в класі. Знайомство.

v

Впр.1с.6

Hallo!

Wie heißt du?

Wie ist deine Name?

Ich komme aus….

Впр1,3 с.6

Впр.2,4,5 с. 6

РЗ

Запитати однолітка про його ім’я , називати своє,запитувати людину про те,звідки вона приїхала і сказати звідки сам,співати пісеньку про знайомство

2

Як справи? Розвиток навичок діалогічного говоріння.

v

Впр.1,2 с.8

Wie geht es dir?

Wie geht es Ihnen?

Danke, gut, sehr gut, nicht sehr gut.

Prima

Впр. 4,5 с.7

Впр.4,6,7с.8

РЗ

Запитати про ім’я іншої людини,звернутися до старших осіб,запитати про справи,і сказати про свої.

3

4

У мене багато друзів.

Введення нових МЗ

У мене багато друзів

Розвивати вміння вести розмову.

v

v

Особо-ві займенники ich; du

Ich habe einen Freund, eine Freundin, Freunde

Впр.1,2,3 с.10

Впр.4 с.11

Впр. 5,6 с.11

Називати ім’я свої друзів і сказати,що у мне є один або декілька друзів, співати пісеньку про друзів

5

6

Скільки років твоїм друзям? Читання

Скільки років твоїм друзям? Розвиток навичок усного мовлення

v

Особо-ві займен-ники ich; du, числівники 1-10

Das ist meine Freundin/ Freund

Er heißt

Sie heißt

Er/Sie ist…Jahre alt

Впр.1,2,3, с.12

Впр.4,с.12

Впр.5,67 с. 11

РЗ

Запитати однолітка про вік,називати вік своїх друзів чи однолітків, розповісти лічилку.

7

Повторення. Узагальнення лекс.та грамат.матеріалу

v

v

-запитувати однолітків про вік

- називати вік своїх друзів

8-9

Проект «Наші друзі»

Розповісти про своїх друзів, про їх вік та звідки вони.

Моя родина

10

Це моя родина. Розвиток читання.

v

v

Присвійний займе-нник

mein

Die Mutter

der Vater

der Opa die Oma

die Schwester

der Bruder

die Familie die Großelterndie Geschwis-ter

Впр.1,2 с.18

Впр.4 с.18

Впр.5,6 с.19

Впр.3 с.18

Розуміти розповіді інших дітей про їхні родини, запитати іншу людину про її родину, писати короткі повідомлення

11

У тебе є брати й сестри? Розвиток діалогічного мовлення.

Запере-чний займе-нник kein

Ich habe keinen/ keine

/kein

Впр.1,2 с.20

Впр.3,4,5 с.21

Розуміти розповіді інших дітей про їхніх братів і сестер та розповідати про своїх.

12

Наші брати і сестри. Розвиток навичок письма.

v

v

Відмінювання дієсло-вa haben

Кількісні числ.

Впр.1,2 с.22

Впр.3 с.23

Впр.4,5 с.23

Запитати про кількість братів і сестер та розповідати про своїх.

13

14

Його родина. Її

родина. Розвиток навичок читання.

Розвиток навичок говоріння.

v

Особо-ві займен. sein/ihr

Sein

Seine

Ihr

Ihre

впр.1,2 с.24

Впр.4 с.24

Впр.5,6 с.25

Впр.3 с.24

Розповідати про родини інших дітей, знайти людей на малюнку, прочитавши текст про них, скласти прості речення зі слів.

15

Скільки їм років? Розвивати вміння вести діалог.

v

Поряд-кові числ. 13-20

dreizehn veirzehn fünfzehn sehzehn siebzehn achtzehn neunzehn zwanzig

Впр.1,2,3 с.26

Впр.5 с.27

Впр.6,7 с.27

Називати цифри до 20, називати вік людини до 20 років,розповісти про вік братів і сестер.

16

17

Моє родинне дерево. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Впр.1 с.28

Впр. 2 с.28

Впр.3 с.28

Впр.4,5,6 с.29

Намалювати своє родинне дерево, розповісти про свою родину за допомогою дерева.

18

19

Мій день. Введення нових ЛО та МЗ

Мій день

Розвивати навички усного мовлення.

v

Впр.1,2 с.30

Ein Buch lesen, schlafen, essen, malen, den Eltern helfen, in die Schule gehen, für die Schule lernen, Computer spielen

Впр.3,4 с.30

Впр5 с.31

Називати час,розпові-сти про свій робочий день,запитати інших дітей про їхній день,співати пісеньку про час.

20

21

Повторення.

Впр2 с.32

Впр1, с.32

Впр4,5 с.33

Впр3 с.32

22

Проект «Родинний альбом».

Харчування

23

Смачного. Продукти харчування. Введення нових ЛО

v

Впр.1с.35

Die Suppe

das Brot der Brei der Salat die Nudeln der Brei

essen frühstück Mittages-sen Abendes-sen

Впр.2,3 с.35

Впр.45,6 с.36

Називати деякі страви, розповідати про свій сніданок, обід та вечерю, запитувати інших,що їдять,співати пісеньку про обід.

24

25

Ми їмо корисну їжу. Розвиток вміння сприймати і-цію на слух та аналізувати її.

v

v

Впр.1 с.37

Das Gemüse der Fisch die Milch das Wasser das Obst.

gesund, nicht gesund.

Впр.2 с.37

Впр3 с.37

Впр.4,5,6 с.38

Називати продукти харчування, розрізняти корисну та шкідливу їжу, розповідати про свою улюблену.

26

Чи смакує? Розвиток навичок говоріння.

v

v

Ich esse gern/ nicht gern

Впр.1 с39

Впр2,3с.39

Впр.4,5,6 с.39

Називати продукти харчування, сказати,чи смакує страва, запитувати однолітків.

27

28

Скільки це коштує? Розвивати вміння вести розмову.

v

v

Впр.1,2 с.41

Der Apfel

die Banane die Mandari-ne die Kirschen die Aprikose die Kiwi

Kilo,Euro

Впр.3 с.41

Впр.4,5,6 с.42

Називати продукти харчування, запитати про ціну та розуміти відповідь, давати відповідь про ціну.

2930

Повторення. Узагальнення матеріалу.

Впр.1,2,3,4,5с.43-44

31

Проект «Корисна їжа».

v

Школа.

32

Уроки. Введення нових ЛО.

v

Впр.1 с.46

der Stundenplan‚ die Stunde(die Stunden)‚ das Ukrainisch‚ das Deutsch‚ das Englisch‚ die Mathe‚ die Musik‚ das Werken‚ der Sport‚ die Kunst

Впр. 2,3 с.46

Впр.4 с.47

Впр5,6 с.47

Називати деякі шкільні предмети та розповідати,що учні роблять на уроках.

33

34

Розклад уроків. Розвиток навичок читання.

v

Впр.1 с.48

Der Montagder Dienstagder Mittwochder Donnerstagder Freitag‚ der Samstag‚ der Sonntag‚ die Woche

впр.2,3 с.48

Впр.4 с.48

Впр.5, 6 с. 49

Називати дні тижня, розуміти ін-цію про розклад уроків та розказати про свій, співати пісеньку про дні тижня.

35

На уроці. Розвивати вміння сприймати і-цію на слух та аналізувати її.

v

Basteln, rechnen laufen turnen Musik hören schreіben

Впр.1,2 с.50

Впр.3,4 с.50

Впр.5,6 с.51

Запитувати своїх однокласників,що вони роблять на уроках,розповідати,що вони роблять на різних уроках.

36

37

Що ти любиш робити? Розвиток навичок читання

v

Впр1,2 с.52

Відмінюва. дієс-лів

Musik hören

Texte lesen

Ball spielen

Dialoge spielen rechnen

Впр.4 с.52

Впр.5,6 с.53

Запитувати однолітків, що вони люблять,а що вони не люблять робити на уроках та про себе.

38

На уроці німецької мови. Розвивати навички усного мовлення.

v

Наказовий спосіб діє-

слів.

Schreibe, Zähle, Male, Spring, Spiele, Gib mir bitte!

Впр.1,2 с.54

Впр3,4 с.55

Впр.5 с.55

Розуміти прохання та висловити прохання до одного або декількох однолітків і до дорослої людини.

39

40

Шкільне приладдя. Введення нових ЛО.

v

v

Der Ranzen, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergu-

mmi…..

Впр.1,2 с.56

Впр.3 с.57 впр.4,5,6 с.57

Називати шкільне приладдя,розповісти про свій портфель, попросити однокласників дати необхідні речі.

41

42

Наша класна кімната. Розвиток навичок письма.

v

v

Das Fenster, die Tafel, die Tür, der Tisch, der Stuhl

der Schrank

die Schulbank

Впр.1с.58

Впр.4 с.58

Впр.2 с.58

Впр.3 с.58

Впр.5,6,7 с.59

Називати кольори,називати предмети в класній кімнаті за кольорами.

43

44

Що є у класній кімнаті? Розвиток навичок читання.

v

v

Присвійzs займенники

Впр.1,2 с.60

Впрю4 с.61

Впр.3 с.60

Впр.5,6 с.62

Запитувати про предмети у класній кімнаті, описувати свою класну кімнату.

45

46

Повторення.

47

48

Проект «Наш клас»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00