Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно – тематичне планування
1 клас ІІ семестр (НУШ)
за підручником С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва.
№ п\п | Дата | Тема Підтема | Інтегровані змістові лінії | Мовний інвентар | Комунікативні види мовленнєвої діяльності | ||||||||||
Рецептивні | Інтера-кційні | Продуктивні | |||||||||||||
фонетика | Граматика | Лексика | Зорове сприймання | Сприймання на слух | Взаємодія( усна,писемна, онлайн) | Усне продукування | Писемне продукування | ||||||||
Моя родина | |||||||||||||||
33 | Батьки, бабуся і дідусь. Введення нових ЛО. Читання. Письмо. | Предметні — уміння називати деяких членів родини німецькою мовою з опорою на наочність; писати літери «Аа», «Мm», «Оо» й «Рр» і читати слова з ними; розповідати про родини дітей за поданою інформацією; розуміти на слух розповідь про родину і співвідносити почуте з малюнками; ключові — уміння використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності (спілкування державною мовою)-, оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 50) Звуки [а:] - [а], [m], [о:] - [з], [р]. Впр. 2 (с. 50) | Die Мата, der Рара, (die Ота, der Ора. Впр. 2 (с. 50); РЗ, впр. 3 (с. 27) | Впр. 4 (с. 50); РЗ, впр. 2 (с. 27) | Впр. 1, 2,
| Впр. 6 (с. 51) | Впр. 3, 4 (с. 50), 7 (с. 51); РЗ, впр. 1 (с. 26) | |||||||
34 | Моя родина. Введення нових ЛО. Читання. Письмо. | Предметні — уміння називати своїх найближчих рідних, уживаючи займенник; писати літери «Ее», «Іі», «Nn і буквосполучення «еі» і читати слова з ними; розуміти на слух короткі повідомлення дітей про їхні родини; розповідати про свою родину; ключові — уміння розуміти важливість родини для кожної людини й шанобливо ставитися до всіх членів родини (громадянська відповідальність)', оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися упродовж життя) | Звуки [е:] - [є], [і:] ~ [і], [n], [аe]- ' Впр. 2 (с. 52) | Присвійний займенник «mein/dеin». Впр. 1, 2 (с. 52); РЗ, впр. 2 (с. 29) | Die Мата, der Рара, dіе Ота, dеr Ора, теіп/ теіпе. Впр. 1, 2 (с. 52) | Впр. 4 (с. 52) | Впр. 1, 2 (с. 52), 5, 6 (с. 53); РЗ, впр. 3 (с. 29) | Впр. 7 (с. 53); РЗ, впр. 4 (с. 29) | Впр. 3, 4 (с. 52); РЗ, впр. 1 (с. 28) | ||||||
35 | Як їх звати? Розвиток навичок діалогічно-го мовлення. Читання письмо. | Предметні — уміння розпитувати однолітка про його родину, sie,вживаючи займенники ; писати літери «Вb», «Jj»і «Ll» і читати слова з ними; розуміти на слух розповідь дитини про її родину; називати імена своїх найближчих родичів; ключові — уміння толерантно спілкуватися з іншими (соціальна та громадянська компетентності); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звуки [b], [j, [l]. Впр. 1, 2 (с. 54) | Особові займенники «еr» , «sie ». Присвійний займенник «deine/dein». Впр. 2, 5 (с. 54) | Der Bruder, die Schwester, er,sie,dein, deine. Wie heißt dein,deine… Впр. 2, 5 (с. 54) | Впр. 4 (с. 54) | Впр. 1, 2, 5 (с. 54); РЗ, впр. 3 (с. 31) | Впр. 5 (с. 54), 6, 7 (с. 55) | Впр. 3, 4 (с. 54); РЗ, впр. 1 (с. ЗО), 2, 4 (с. 31) | ||||||
36 | Діти. Розвиток навичок письма, читання та усного мовлення. | Предметні — уміння розпитувати однолітка про його ім’я та вік; розрізняти імена на слух; давати заперечні відповіді на запитання; розповідати про дітей, називаючи їхні імена й вік; писати літери «Gg», «Тt» і «Uu» й читати слова з ними; ключові — уміння розуміти важливість родини для кожної людини й шанобливо ставитися до всіх членів родини (громадянська відповідальність); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися упродовж життя) | Впр. 1 (с. 56) Звуки [g], [t], [u:] - [u]. Впр. 2 (с. 56) | Особові займенники «еr» i «sie» Заперечення «nicht». Впр. 4 (с. 56) | Der Sohn, die Tochter,die Kinder,er,sie Впр. 5, 6 (с. 57) | Впр. 4 (с. 56) | Впр. 1, 2, 4 (с. 56), 5 (с. 57); РЗ, впр. 2, 3 (с. 33) | Впр. 4 (с. 56) | Впр. 6 (с. 57) | Впр. 3 (с. 56); РЗ, впр. 1 (с. 32), 4 (с. 33) | |||||
37 | Брати і сестри. Введення нових ЛО та МЗ. Читання. Письмо. | Предметні — уміння запитувати в однолітка про його братів і сестер; розповідати про своїх братів і сестер, уживаючи займенники ,розуміти на слух короткі повідомлення дітей про їхніх братів і сестер; писати літери «Сс», «Dd», «Kk» і «Rr» і читати слова з ними; ключові — ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 58) Звуки [d], [k], [r]. Впр. 2 (с. 58) | Особові займенники Присвійний займенник Впр. 5 (с. 58), 6, 7 (с. 59) Кількісні числівники 1—10. РЗ, впр. 2, 3 (с. 35) | Die Geschwister, der Bruder, die Schwester, er, sie, Впр. 5 (с. 58), 6, 7 (с. 59) | Впр. 4 (с. 58) | Впр. 1, 2, 5а (с. 58); РЗ, впр. 3 (с. 35) | Впр. 5Ь (с. 58), 6, 7 (с. 59) | РЗ, впр. 2 (с. 35) | Впр. 3, 4 (с. 58); РЗ, впр. 1 (с. 34), 4 (с. 35) | |||||
38 | Одна родина . розвиток навичок усного мовлення,читання та письма. | Предметні — уміння розповідати про свою родину, вживаючи в мовленні займенник розуміти на слух розповіді дітей у повільному темпі про їхні родини; писати літери «Ff>, «Ss», «Vv» й читати слова з ними, складати зі слів невеличкі речення про родину; ключові — уміння толерантно спілкуватися з іншими (соціальна та громадянська компетентності)', оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звуки – [ f]-[ v], [ s]- [ z], Впр. 1 (с. 60) | Присвійний займенник Будова простого розповідно-го речення. Впр. 6 (с. 61); РЗ, впр. 4 (с. 37) | Впр. 6 (с. 61) | Впр. 3 (с. 60) | Впр. 1 (с. 60), 4 (с. 61); РЗ, впр. 2, 3 (с. 37) | Впр. 5 (с. 61) | Впр. 2, 3 (с. 60); РЗ, впр. 1 (с. 36) | ||||||
39-40 | Повторе-ння вивченого матеріалу. | Предметні — уміння рахувати до 10; складати й розв’язувати загадки про імена дітей; робити коротке повідомлення про родину дитини за поданою інформацією; робити презентацію своєї родини; ключові — уміння толерантно спілкуватися з іншими (соціальна та громадянська компетентності); самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 62) | РЗ, впр. 1 (с. 38) | Впр. 2 (с. 62); РЗ, впр. 2 (с. 38) | Впр. 4 (с. 63) | Впр. 3, 4 (с. 63); РЗ, впр. 4 (с. 39) | Впр. 2 (с. 62); РЗ, впр. 2 (с. 38), 3 (с. 39) | |||||||
41 | Проект «Моє родинне дерево». Розвиток навичок мовлення. | Предметні — уміння працювати над проектом; робити короткі повідомлення про своїх рідних; сприймати на слух знайомі запитання про родину й відповідно реагувати на них; ключові — уміння працювати в команді на результат (соціальна та громадянська компетентності); ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); інтеграція між навчальними предметами ' |
Впр. 1—3 (с. 64) | ||||||||||||
Школа | |||||||||||||||
42 | На уроці. Введення новий ЛО. Читання . Письмо. | Предметні — уміння називати німецькою мовою різні види діяльності на уроці; писати букву «Нh» і буквосполучення «сh», «зсЬ», «аі» і читати слова з ними; розуміти на слух короткі повідомлення дітей про те, що вони роблять у школі; ключові — уміння використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя (громадянська відповідальність); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 65) Звуки [c], [h], [s], сполучення звуків [st]. Впр. 4 (с. 66) | Дієслова в теперішньому часі (форми 1-ї, 3-ї осіб однини). Впр. 5—7 (с. 66) | Lesen, malen, schreiben, singen, turnen, die Schule, in der Schule Впр. 2 (с. 65); РЗ, впр. 2 (с. 41) | Впр. 4 (с. 66) | Впр. 1, 2 (с. 65), 4, 5 (с. 66); РЗ, впр. 3 (с. 41) | Впр. 6 (с. 66) | Впр. 3 (с. 65), 4 (с. 66); РЗ, вgh. 1 (с. 40) | ||||||
43 | Ми добре вчимося. Розвивати вміння вести діалог. Читання. Письмо. | Предметні — уміння запитувати про навчання й відповідати на такі запитання; розуміти на слух розмову дітей у повільному темпі про навчання; писати літери «Üü», «ß» і буквосполучення «eh», читати й писати кілька слів із ними; розповідати, що діти добре вміють робити у школі; ключові — уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звуки [e:], [s], [у:] - [у]. Впр. 1 (с. 67) | Означений Неозначений артикль. Впр. 2 (с. 67), 5 (с. 68) Дієслова в теперішньому часі (форми однини й 3-ї особи множини). Впр. 6 (с. 68), 7 (с. 69); РЗ, впр. 4 (с. 43) | Впр. 2 (с. 67), 5 (с. 68); РЗ, впр. 3 (с. 43) і | Впр. 4, 5 (с. 68); РЗ, впр. 2 (с. 43) | Впр. 1, 2 (с. 67), 6 (с. 68) | Впр. 6 (с. 68), 7 (с. 69) | РЗ, впр. 3, 4 (с. 43) | Впр. 3 (с. 67), 4 (с. 68); РЗ, впр. 1 (С. 42) | |||||
44 | На перерві. Розвивати навички діалогічно-го мовлення, читання, письма. | Предметні — уміння запитувати однокласників/однокласниць про їхні дії на перерві й відповідати на такі запитання; розуміти на слух розповідь у повільному темпі про те, що діти роблять на перерві; писати літеру «Yy» і буквосполучення «аu», «іе», «sр», читати й писати слова з ними; ключові — уміння використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя (громадянська відповідальність); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) ... | Звуки [і:], [у:] — [у], [аo. сполучення звуків [sр]. Впр. 2 (с. 70) | Дієслова в теперішньому часі (форми однини й 3-ї особи множини). Впр. 6 (с. 71) | Gymnastikmachen, laufen, spielen, sprechen, springen, in der Pause Впр. 1, 2 (с. 70), 5 (с. 71); РЗ, впр. 2 (с. 45) | Впр. 4, 5 (с. 71) | Впр. 2 (с. 70); РЗ, впр. 2, 3 (с. 45) | Впр. 6 (с. 71) | Впр. 3 (с. 70), 4 (с. 71); РЗ, впр. 1 (с. 44) | ||||||
45 | Моя класна кімната. Розвивати вміння розуміти і-цію на слух. Читання . Письмо. | Предметні — уміння називати із зоровою опорою деякі предмети в класній кімнаті; розуміти на слух коротку розповідь дітей про класну кімнату; писати літеру «Z» і буквосполучення «uh» й читати слова з ними; описувати свою класну кімнату; ключові — уміння усвідомлювати необхідність дбайливого ставлення до предметів у класній кімнаті (підприємливість і фінансова грамотність); використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності (спілкування державною мовою); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звук [u:], сполучення звуків [ts]. Впр. 1 (с. 72) | Дієслово «Sein» у конструкції «Das ist-/ sind..». Неозначений артикль «еіn/ еіnе». Впр. 5 (с. 73); РЗ, впр. 3 (с. 47) | Das Klassenzimmer, der Suhl, die Tafel, der Tisch Впр. 1 (с. 72), 6 (с. 73); РЗ, впр. 2 (с. 47) | Впр. 3 (с. 72) | Впр. 1 (с. 72), 4 (с. 73) | Дискусія рідною й іноземною мовами за темою «Моя класна кімната» з метою формування дбайливо-го ставлення до оточую-чих предметів | Впр. 5 (с. 73) | Впр. 2, 3 (с. 72), 6 (с. 73); РЗ, впр. 1 (с. 46), 3 (с.47) | |||||
46 | У класній кімнаті. Розвивати навички монологіч-ного та діалогічно-го мовлення. | Предметні — уміння називати кольори німецькою мовою з опорою на наочність; називати колір деяких предметів у класній кімнаті; розуміти на слух опис класної кімнати, що звучить у повільному темпі; розповідати про свою класну кімнату; ключові — уміння взаємодіяти з іншими на результат (соціальна та громадянська компетентності); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 74) | Означений артикль «der,die,das». Дієслово «sein» у теперішньому часі (форма 3-ї особи однини). Впр. 5, 6 (с. 75) | Blau, rot, braun, grau, grün, schwarz, weiß Впр. 2, 3 (с. 74); РЗ, впр. 2 (с. 48), 4 (с. 49) | Впр. 1, 3(с. 74), . 4 (с. 75); РЗ, впр. 3 (с. 49) | Впр. 6 (с. 75) | Впр. 5 (с. 75) | Впр. 2 (с. 74); РЗ, впр. 1, 2 (с. 48) | ||||||
47 | Що лежить у рюкзак ку? Розвивати вміння ініціювати усну взаємодію. | Предметні — уміння називати шкільне приладдя німецькою мовою з опорою на наочність; писати літеру «Хх» і буквосполучення «ch», «ck», «ih», читати слова з ними; розповідати про шкільне приладдя дітей, ключові — уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звуки [х], i:] [k], сполучення звуків [кs]. Впр. 2 (с. 76) | Присвійні займенники «mein/meinе», «dein/deine», «sein/seine», «іhг/іhге». Впр. 2 (с. 76), 5, 6 (с. 77) | Der Block, das Buch, das Heft, der Kuli, das Lineal, der Rucksack, der Stift Впр. 1 (с. 76); РЗ, впр. 2, 4 (с. 51) | Впр. 4 (с. 76); РЗ, впр. 4 (с. 51) | Впр. 1, 2 (с. 76) | Впр. 6 (с. 77) | Впр. 5 (с. 77) | Впр. 3, 4 (с. 76); РЗ, впр. 1 (с. 50), 2, 3 (с. 51) | |||||
48 | Мої шкільні речі. Розвивати навички усного мовлення, читання та письма. | Предметні — уміння називати й описувати шкільне приладдя; писати літеру «Qq» й буквосполучення <qu», «eu», читати й писати слова з ними; розповідати про свої шкільні речі, називаючи їхній колір та інші властивості; ключові — уміння усвідомлювати необхідність дбайливого ставлення до власних речей (підприємливість і фінансова грамотність)', використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності (спілкування державною мовою)', оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звук [ ], сполучення звуків [кv]. Впр. 4 (с. 79) | Означений Неозначений артикль. Особові займенники «еr», «sie, es Дієслово «sein» у теперішньому часі (форма 3-ї особи однини). Впр. 2 (с. 78), 5 (с. 79) | Groß, klein, lang, kurz, dünn, dick, alt, neu, schön Впр. 1, 2 (с. 78), 6 (с. 80); РЗ, впр. 3 (с. 53) | Впр. 4 (с, 79) | Впр. 2 (с. 78); РЗ, впр. 2 (с. 53) | Дискусія рідною й іноземною мовами за темою «Мої шкільні речі» з метою формування дбайливого ставлення до власних речей | Впр. 5 (с. 79) | Впр. 3, 4 (с. 79); РЗ, впр. 1 (с. 52) | |||||
49-50 | Повторе-ння. Розвиток навичок мовлення. | Предметні — уміння називати з зоровою опорою шкільне приладдя, деякі предмети в класній кімнаті, колір предметів, дії учнів у школі тощо; описувати класну кімнату за малюнком; ключові — уміння використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя (громадянська відповідальність); самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 81) | Впр. 2 (с. 81); РЗ, впр. 1, 2 (с. 54), 4 (с. 55) | РЗ, впр. 4 (с. 55) | Впр. 1 (с. 81); РЗ, впр. 3 (с. 55) | Впр. 4 (с. 82) | Впр. 3 (с. 81); РЗ, впр. 5 (с. 55) | РЗ, впр. 1, 2 (с. 54) | ||||||
51 | Проект « Я і школа» | Предметні — уміння працювати над проектом; робити короткі повідомлення про людей і предмети; сприймати на слух знайомі запитання й відповідно реагувати на них; робити презентацію за темою «Моє шкільне життя»; ключові — уміння працювати в команді на результат (соціальна та громадянська компетентності); ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); інтеграція між навчальними предметами |
| ||||||||||||
Дозвілля | |||||||||||||||
52 | Після школи. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання та письма. | Предметні — уміння розпитувати однолітка про його вільний час; розуміти на слух короткі повідомлення дітей про їхнє дозвілля; писати літеру «Ww», буквосполучення «аh», «оh» і «tsch», читати слова з ними; розповідати про свій вільний час; ключові — уміння розуміти базові правила безпечної поведінки на дозвіллі (здоров’я і безпека); використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності (спілкування державною мовою); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звуки [а:], [о:], [v], Впр. 1, 2 (с. 85) | Дієслова в теперішньому часі (форми однини й 1-ї особи множини). Впр. 1 (с. 85), 4, 5 (с. 86), 6 (с. 87) | Computer spielen, malen, Rad fahren, Roller fahren, spielen, tanzen Впр. 1 (с. 85); РЗ, впр. 2 (с. 57) | Впр. 4 (с. 86) | Впр. 1, 2 (с. 85), 5 (с. 86); РЗ, впр. 3 (с. 57) | Впр. 5 (с. 86), 6 (с. 87) + Дискусія рідною мовою про безпечні види відпочинку | Впр. 7 (с. 87) | Впр. 3 (с. 86); РЗ, впр. 1 (с. 56) | |||||
53-54 | Що ти любиш робити? Розвиток навичок діалогічно-го мовлення ю. | Предметні — уміння називати й розпізнавати на слух дні тижня; розуміти на слух короткі розповіді дітей у повільному темпі про те, що вони охоче роблять на дозвіллі; розповідати про свої улюблені розваги на дозвіллі; ключові — уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 88) | Дієслова в теперішньому часі (форми однини). Впр. 2 (с. 88), 6, 7 (с. 89) | der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donners tag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag, Впр. 3, 4 (с. 88), 5, 7 (с. 89); РЗ, впр. 1, 2 (с. 58), 4 (с. 59) | РЗ, впр. 1 (с. 58) | Впр. 1, 3, 4 (с. 88), 5, 6а (с. 89); РЗ, впр. 3, 4 (с. 59) | Впр. 6, 7 (с. 89) | Впр. 2 (с. 88) | РЗ, впр. 2 (с. 58) | |||||
55 | Ми граємося. Розвиток навичок усного мовлення та вміння ініціювати усну взаємодію. | Предметні — уміння називати деякі іграшки німецькою мовою з опорою на наочність; розуміти на слух короткі повідомлення однолітків про іграшки; описувати іграшки й називати їхній колір; ключові — уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 90) | Означений/ Неозначений артикль. Особові займенники Дієслово «зеіn» Впр. 4, 5 (с. 91) | Das Auto, der Ball, das Fahrrad, die Puppe, der Roboter, der Teddy Впр. 2 (с. 90); 6 (с. 92); РЗ, впр. 2 (с. 60) | Впр. 3 (с. 90) | Впр. 1, 2 (с. 90); РЗ, впр. 3 (с. 61) | Впр. 5 (с. 91), 7 (с. 92) | Впр. 4 (с. 91); РЗ, впр. 2 (с. 60), 4 (с. 61) | Впр. 3 (с. 90), 6 (с. 92); РЗ, впр. 1 (с. 60) | |||||
56-57 | Мої улюблені іграшки. Розвиток навичок діалогічного мовлення, читання та письма. | Предметні — уміння називати німецьку абетку; описувати іграшки, називаючи їхній колір; розуміти на слух короткі розповіді про іграшки; писати буквосполучення «рh» і читати слова з ним; порівнювати текст із малюнком і виправляти неточності; ключові — уміння усвідомлювати необхідність дбайливого ставлення до власних речей і відмови від зайвого споживання (підприємливість і фінансова грамотність)-, використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності (спілкування державною мовою); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Німецька абетка. Впр. 1 (с. 93); РЗ, впр. 2 .(с. 62) | Означений артикль «dеr/ dіе/das». Впр. 2 (с. 93) Присвійні займенники «mein/meine», «sein/seine», «іhr/іhге». Впр. 5 (с. 94), 7 (с. 95) | Das Alphabet, das Auto, der Ball, das Fahrrad,die Puppem, der Roboter, der Teddy Впр. 2 (с. 93); РЗ, впр. 4 (с. 63) | Впр. 6 (с. 95) | Впр. 1 (с. 93), 4 (с. 94); РЗ, впр. 3 (с. 62) | Дискусія рідною й іноземною мовами за темою «Мої іграшки» з метою формування дбайливого ставлення до власних речей і відмови від зайвого споживання | Впр. 5 (с. 94), 6, 7 (с. 95); РЗ, впр. 5 (с. 63) | Впр. 3 (с. 93); РЗ, впр. 1 (с. 62) | |||||
58-59 | Повторення. Розвиток навичок усного мовлення. | Предметні — уміння розрізняти й називати німецькою мовою дні тижня, деякі іграшки та їхній колір; розповідати про улюблені дії на дозвіллі; ключові — уміння розв’язувати комунікативні та навчальні завдання із застосуванням логіко - математичного інтелекту (математична компетентність); самостійно працювати з підручником і іншими джерелами інформації (уміння вчитися впродовж життя) | РЗ, впр. 1 (с. 64) | Впр. 1 (с. 96), 2, 3 (с. 97); РЗ, впр. 2 (с. 64) | РЗ, впр. 4 (с. 65) | Впр. 5 (с. 98) | Впр. 4 (с. 97); РЗ, впр.З (с. 65) | •• | |||||||
60 | Проект «Мої іграшки». Розвиток навичок мовлення. | Предметні — уміння працювати над проектом; робити короткі повідомлення про предмети та їхні властивості; сприймати на слух знайомі запитання й відповідно реагувати на них; робити презентацію за темою «Мої іграшки»; ключові — уміння працювати в команді на результат (соціальна та громадянська компетентності); ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); інтеграція між навчальними предметами |
| ||||||||||||
Природа | |||||||||||||||
61-62 | Тварини у лісі. Введення нових ЛО. Розвивати навички сприймання і-ції на слух. | Предметні — уміння називати німецькою мовою з зоровою опорою деяких лісових тварин; писати літери «Äa», «Оö» й буквосполучення «chs», читати слова з ними; розуміти на слух загадки про тварин і відгадувати їх; ключові — уміння цінувати й бережливо ставитися до природи (екологічна безпека та сталий розвиток); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Звуки [e:] - [e], [o:] - [оe], сполучення звуків [ks]. Впр. 1, 2 (с. 101) | Будова стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова. Впр. 5 (с. 102) | Der Bär, der Fuchs, der Hase, der Igel, die Maus, der Wolf, böse, schnell Впр. 1, 2 (с. 101); РЗ, впр. 2 (с. 66) | Впр. 4 (с. 102) | Впр. 1, 2 (с. 101) | Впр. 5 (с. 102) | РЗ, впр. 2, 3 (с. 66) | Впр. 3, 4 (с. 102); РЗ, впр. 1 (с. 66) | |||||
63-64 | У зоопарку. Розвивати навички мовлення, читання та письма. | Предметні — уміння називати тварин, що живуть у зоопарку, німецькою мовою з опорою на наочність; описувати цих тварин; писати й читати буквосполучення «оо», «оh> і слова з ними; розповідати про тварин у зоопарку за малюнком; ключові — уміння висловлюватися про важливість допомоги тваринам і виражати своє ставлення до утримання тварин у зоопарках (екологічна безпека та сталий розвиток); використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності (спілкування державною мовою); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр. 1 (с. 103) Звук [о:]. Впр. 4 (с. 104) | Множина іменників. Впр. 2 (с. 103), 6,7 (с. 105) Неозначений артикль «еіn/ еіnе». Особові займенники Впр. 5 (с. 104) | Der Affe, der Elefant, die Giraffe, das Krokodil, der Löwe, der Tiger, komisch, orange-schwarz Впр. 2 (с. 103), 5 (с. 104); РЗ, впр. 2 (с. 69) | Впр. 4 (с. 104) | Впр. 1, 2 (с. 103); РЗ, впр. 3 (с. 69) | Впр. 7 (с. 105) + Дискусія рідною та іноземною мовами за темою «Тварини в зоопарку: за і проти» | Впр. 5 (с. 104), 6 (с. 105); РЗ, впр. 4 (с. 69) | Впр. 3, 4 (с. 104); РЗ, впр. 1 (с. 68) | |||||
65 | Любі тварини. Розвивати вміння сприймати інформацію на слух та аналізувати її. | Предметні — уміння розрізняти й описувати диких тварин; описувати тварин; розуміти на слух загадки про тварин і розв’язувати їх; складати загадки про диких тварин; ключові — уміння обговорювати питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища (екологічна грамотність і здорове життя); оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Означений/ Неозначений артикль. Впр. 1, 2 (с. 106) | Komisch, schnell, schlau, stark, ….kommt aus Europa,Afrika Впр. 1, 2 (с. 106), 3 (с. 107); РЗ, впр. 1, 2 (с. 70) | Впр. 4 (с. 107); РЗ, впр. 3 (с. 71) | РЗ, впр. 4 (с. 71) | Впр. 5 (с. 108) | Впр. 4 (с. 107) | Впр. 2 (с. 106); РЗ, впр. 2 (с. 70) | ||||||
66-67 | Моя тваринка. Розвиток навичок усного мовлення. Читання. Письмо. | Предметні — уміння називати домашніх тварин німецькою мовою з опорою на наочність; описувати домашніх тварин за поданою інформацією; розуміти на слух короткі розповіді дітей про їхніх домашніх улюбленців; розповідати про свою домашню тваринку; ключові — уміння цінувати й дбайливо ставитися до природи й тварин як її невід’ємної частини (екологічна безпека та сталий розвиток)', оцінювати власні навчальні досягнення (уміння вчитися впродовж життя) | Впр.1 с.(109) | Впр.2 (с.109)5 (с.111)РЗ впр.2(с.72) | Впр.1(с.109), 3(с.110)бРЗ впр.4 (с.73) | Впр.3 (с.110), впр.4 (с.111) | Впр.2(с.109), РЗ впр.3 (с.73) | РЗ впр.1 (с.72) | |||||||
68-69 | Повторення. | Предметні — уміння називати й описувати різних тварин; розповідати про свою домашню тварину; ключові — уміння цінувати й дбайливо ставитися до природи й тварин як її невід’ємної частини (екологічна безпека та сталий розвиток); самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації (уміння вчитися впродовж життя) | Впр.2 (с.112) | Впр.1 (112), РЗ впр.1,2 (с.74) | Впр.1 (с.112) | Впр.5 (с.114) | Впр.2 (с.112) 4 (с.113)РЗвпр.3,4 (с.75) | Впр.3(с.113) РЗ впр.1,2 (с.74) | |||||||
70 | Проект « Тварини». Розвиток навичок мовлення. | Предметні — уміння працювати над проектом; взаємодіяти з іншими з метою отримати персональну інформацію; продукувати короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію; сприймати на слух знайомі запитання й відповідно реагувати на них; ключові — уміння працювати в команді на результат (соціальна та громадянська компетентності)’, ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації (ініціативність і підприємливість); інтеграція між навчальними предметами |
|
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»