Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарне планування з музичного мистецтва за підручником Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової ІІсеместр

Музика

Для кого: 3 Клас

08.01.2021

214

9

0

Опис документу:
Календарне планування з музичного мистецтва 3 клас до підручника Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової . За програмою під керівництвом О.Я. Савченко. З очікуваними результатами та освітніми галузями. На ІІ семестр. З яскравим оформленням.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

№ уроку

Тема

Очікувані результати

Дата

Різдвяні пісні. Виконання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Тричастинна форма. Слухання: П. Чайковський «Зимовий ранок». Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мотив»; О. Кімряк, А. Олєйнікова «Зимовий сон». Музична гра «Запитання-відповідь»

стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу; орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, схеми диригування (на 2/4); створює варіанти ритмічного супроводу до пісні на музичному інструменті за вибором; грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється в них, зокрема, імітує характерні рухи, ходу, звуки, міміку тощо); узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом); створює сценічні інтерпретації пісенних образів; вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу, зокрема із сюжетною (літературною) програмою (мелодія, темп, динаміка, гучність, ритм, тембр (голос та деякі музичні інструменти), лад (мажор, мінор); обирає твори відповідно до свого настрою; пояснює, від чого дістає насолоду; добирає твори для поліпшення свого настрою; відтворює емоційні враження від твору мистецтва улюбленими художніми засобами; порівнює свої настрій та почуття із тими що втілені у художньому творі (на основі діалогу між автором та глядачем);

Двочастинна форма. Колискові пісні. Слухання: колискові пісні у виконанні Н. Матвієнко і К. Цісик. Виконання: українська народна пісня «Котику сіренький». Слухання: П. Чайковський «Солодка мрія». Виконання: Ю. Рибчинський, В. Полянський «Мрії збуваються». Музична гра «Запитання-відповідь»

Засоби музичної виразності. Тривалість нот. Слухання: Д. Кабалевський «Три подружки». Виконання: поспівка; Ю. Рибчинський, В. Полянський «Мрії збуваються»

Кек – уок. Перегляд: фрагменти мультфільму «Дитячий альбом». Слухання: К. Дебюссі «Ляльковий кек – уок». Виконання: Н. Свойкін, Н. Антоник «Іграшки». Ритмічна гра «Музичний капелюшок»

Складання ритмічної вправи «Пісенька бурульок». Виконання: О. Вратарьов, О. Злотник «Масляна»

Симфонія. Слухання: Л. Ревуцький «А ми просо сіяли» (уривок із симфонії). Виконання: українська народна пісня-гра «А ми просо сіяли»

Перегляд: відео про український театр ляльок «Золотий ключик». Виконання: в ансамблі або хором вивчених пісень. Лібрето. Слухання: М. Лисенко «Коза-Дереза» (фрагмент опери). Виконання: «Пісня Лисички» з опери «Коза-Дереза»

Кінематограф. Балет. Перегляд: уривок з балету П. Чайковського «Лебедине озеро»; епізоди «Троль» і «Герда та мім» із балету О. Шима «Снігова королева». Виконання: Л. Ратич, А. Олєйнікова «Побачити бароко»

Музична інтонація. Веснянки. Слухання: Е. Ґріґ «Навесні». Виконання: К. Перелісна, Н. Шевченко «Веснянка». Гра «Музична розмова»

Слухання: Л. Дичко «Писанки». Виконання: поспівка «Гра з писанками»; Є. Левченко, А. Олєйнікова «Великодній цвіт»

Слухання: В. Сокальський фрагмент симфонії соль мінор. Виконання: поспівка за рядками вірша Н. Поклад. Музична гра «Запитання-відповідь»

Рондо. Слухання: К. Мясков «Українське рондо». Виконання: поспівки «Ми-третьокласники», «Ми хлопчики», «Дівчатка ми»; К. Перелісна, Н. Шевченко «Веснянка»

Саундтрек. Слухання: пісня Карлсона з мультфільму «Карлсон, який живе на даху»; саундтрек до мультфільму « Микита Кожум’яка». Перегляд: 1 серія мультсеріалу «Чарівний горох». Виконання: Н. Май «Що таке щастя?»

Слухання: Е. Морріконе «Зелене листя літа». Виконання: улюблені пісні. Гра «Музичний капелюшок». Підсумок за рік

Змістова лінія «Художньо-творча діяльність», Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва», Змістова лінія «Комунікація через мистецтво»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.