Календарне планування з музичного мистецтва за підручником О.Лобової

Опис документу:
Календарне планування з музичного мистецтва 3 клас до підручника Ольги Лобової. За програмою під керівництвом О.Я. Савченко. З очікуваними результатами та освітніми галузями. На І семестр. З яскравим оформленням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

№ уроку

Тема

Освітні галузі

Очікувані результати

Дата

1

Розмаїття мистецького світу.

Україна Муз. М. Ведмедері, сл. Н. Іванюк

МИО

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання;

виконує в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, маракас, дзвіночки, барабан, тріскавки, сопілка, (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо); орієнтується в нотному записі (за доцільності для виконання); читає запис найпростіших ритмів; імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах; імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести); пластично інтонує музичні образи; виконує нескладні ролі (в тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку); вправляється над інтонацією мовлення, диханням; дикцією, мімікою, жестами; рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні); комбінує знайомі художні техніки, звуки, ритми, рухи, лінії, кольори, форми, фактури, матеріали тощо для втілення ідеї в художньому образі; виокремлює і фіксує в доступний спосіб цікаві явища довкілля; відтворює їх у творчій діяльності (імпровізаціях мелодій, інсценізації пісень, пластичному інтонуванні); дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо); емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; розпізнає прості музичні форми (двочастинна, тричастинна, куплетна); цілісно охоплює увагою художній твір; зосереджується на характерних деталях; порівнює музичні та візуальні, хореографічні образи; зіставляє твори мистецтва та явища довкілля (за допомогою вчителя); розрізняє засоби виразності та характеризує музичні твори вокальні та інструментальні; характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; пояснює, що вдалося чи не вдалося; визначає за допомогою вчителя/ вчительки труднощі; обирає (за допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення; презентує результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) перед рідними, однолітками; пояснює задум; бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, виставках, фестивалях, інсценізаціях народних обрядів, арт-мобах, тижнях мистецтва тощо), у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів улюбленого виду мистецтва і художньо-творчої діяльності; виконує різні дії / ролі в колективному творчому процесі, виявляючи повагу до інших.

2

Народне та авторське, давнє й сучасне

Їхав козак за Дунай Українська народна пісня

МИО

3

Види музичного мистецтва

Ой ходить сон .

Українська народна пісня

МИО

4

Таємниці вокальної музики

Як складається пісенька?

Муз. О. Антоняка, сл. А. Орел

МИО

5

Царина музичних інструментів

МИО

6

Мінливий світ мистецтва рухів

МИО

7

Види театрального мистецтва

МИО

8

Твої мистецькі канікули

МИО

9

Види образотворчого мистецтва

МИО

10

Графіка – основа малювання

МИО

11

Мистецтво «живого писання»

МИО

12

Об’ємний світ скульптури

МИО

13

Декоративно-прикладне мистецтво

МИО

14

Мистецтво створення споруд

МИО

15

Магічне мистецтво кіно

МИО

16

Твої мистецькі канікули

МИО

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»