Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарне планування з музичного мистецтва

Музика

Для кого: 4 Клас

16.08.2021

354

19

0

Опис документу:
Календарне планування з музичного мистецтва 4 клас до підручника Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової . За програмою під керівництвом О.Я. Савченко. З очікуваними результатами. На І семестр. З яскравим оформленням.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

уроку

Тема

Очікувані результати

Дата

1

Мистецтво українського народу. День знань. Гімн. Урочисте виконання Державного Гімна України.

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор, називаючи жанри виконуваних пісень (колискові, закличні, веснянки, щедрівки тощо), виконує прості канони; добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку, штрихи, тембр), необхідні для створення образу пісні, пропонуючи різні варіанти; пояснює значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції (вимови), фразування;

стежить за співацькою поставою, диханням; імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести, хода, мовлення, зміна темпоритму);

пластично інтонує інструментальну музику (без слів), передаючи настрій; самостійно добирає і пояснює виразні засоби різних мистецтв для створення синтетичного образу(темп, тембр голосу, динаміка, рухи, міміка, колір і форма костюму, гриму, деталей оформлення простору), покладаючись на власний досвід;

створює сценічні інтерпретації пісенних образів, виконує нескладні ролі (в тому числі, пісні «у ролях»);

рухається під музику, використовуючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні, спортивнітощо) відповідно до стилю музики; емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; відтворює емоційні враження мистецтва різними художніми засобами;

пояснює, щоподобається або не подобається у творі; характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, визначає за допомогою вчителя/ вчительки необхідні для самовдосконалення дії; обирає (за допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення та може його пояснити; презентує створені художні образи, обираючи за допомогою вчителя спосіб презентування; виконує різні дії / ролі в коллективному творчому процесі; дотримується правил взаємодії і творчої співпраці, виявляє повагу до інших.







2

Український героїчний літопис. Дума. Кобзарі (бандуристи та лірники). Прослуховування фрагменту «Думи про козака Голоту». Виконання поспівки. Виконання пісні «Їхав козак на війноньку».


3

Український героїчний літопис. Історичні та козацькі пісні. Прослуховування пісні кобзаря «Ой кряче ворон» й української народної пісні «Козака несуть». Виконання пісні «Їхав козак на війноньку».


4-5

Народні обряди та свята. Українська народна пісня «Прилетіли янголята». Веснянка «Вийди, вийди, Іванку». Купальська пісня «Зозуленька». Зажинкові, жнивні та обжинкові пісні. Жниварська пісня «Вийшли в поле косарі». Розучування та виконання пісні «Чи не той то Омелько».


6

Краса народного танцю. Гопак. Козачок. Метелиця. Народні інструменти під які виконують народні танці. Розучування та виконання пісні «По дорозі жук, жук». Ритмічна гра «Луна».


7-8

Душа українського народу. Жартівливі пісні. Симфонія. Методи обробки народної пісні. Розучування та виконання пісні «Ой під вишнею, під черешнею».


9

Україна – багатонаціональна родина. Петро Чайковський «Симфонія №2». Виконання ритмічних вправ у парах. Прослуховування пісні А. Олєйнікової «Батьківщина – Україна». Створення ритмічного малюнку за віршованими рядками.


10

Палітра мистецтва Криму. Фольклорне музичне мистецтво. Пісні-частівки. Народні інструменти кримськотатарського народу. Розучування та виконання пісні А. Олєйнікової «Батьківщина – Україна». Танець «Хайтарма». Пригадування пісні Наталії Май «А я живу на рідні Україні»


11

Віночок дружби. Прослуховування молдовської народної пісні «Івонне» й румунської «Назад Сейт». Народні танці «Жок», «Сирба», «Хора», «Молдовеняска». Виконання поспівки. Музична гра «Запитання – відповідь».


12

Веселковий водограй. Мелізми. Прослуховування хорової пісні «Грає флейта», «Родовська», «Хоро» та «Ричиніца». Розучування та виконання «Веселкова пісня»


13

Мистецька мозаїка. Угорський танець «Чардаш». Виконання ритмічного супроводу «Чардашу». Расподія. Виконання у групах «Веселкова пісня».


14

Підсумковий урок. Мистецтво рідного краю. Фестиваль «Україна – багатонаціональна родина».




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.