Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування з математики за підручником Н.Листопад

Математика

Для кого: 4 Клас

04.08.2021

9012

1356

7

Опис документу:
Календарне планування з математики 4 клас до підручника Наталії Листопа . За програмою під керівництвом О . Я . Савченко . З очікуваними результатами та яскравим оформленням . Сподіваюсь комусь стане в нагоді.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення

№ уроку

Тема уроку

завд. у підр.

Очікувані результати

Дата


Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач

1 – 13

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозвязок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; володіє навичкою табличного множення і ділення; володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; виконує ділення з остачею; розуміє, що остача має бути меншою за дільник; перевіряє правильність ділення з остачею;

застосовує прийоми раціональних обчислень; прогнозує результат множення і ділення, перевіряє правильність обчислень; відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

читає і записує числа, утворює числа різними способами; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі;

створює математичну модель задачі;

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; складає сюжетні задачі; читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм;

обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації;

вносить дані до таблиць; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.








Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами

14 – 24



Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами

25 – 34



Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури

35 – 44



Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури

45 – 55



Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури

56 – 66



Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота

67 – 76



Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури

77 – 86



Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів.

87 – 98



Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу

99 –110



Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача знаходження часу закінчення події

111 – 121



Множення на кругле двоцифрове число. Задача знаходження часу початку події

122 – 132



Знаходження значень числових та буквених виразів. Розвязування нерівностей. Знаходження тривалості події

133 – 143



Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Самостійна робота

144 – 154



Письмове ділення. Задачі на спільну роботу

155 – 164



Письмове ділення. Задачі на спільну роботу

165 – 173



Письмове ділення. Задачі на спільну роботу

174 – 183



Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота

184 – 193



Знаходження значень числових та буквених виразів. Розвязування задач. Діаграма

194 – 203



Діагностувальна робота № 1




Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин



Нумерація чисел у межах мільйона. Величини



Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча

204 – 214




Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів

215 – 225



Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми

226 – 237



Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані

238 – 251



Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота

252 – 266



Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею

267 – 280



Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач

281 – 292




Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач

293 – 302



Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота

303 – 310



Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма

311 – 319



Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними

320 – 332



Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа

333 – 343



Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа.

344 – 356



Множення і ділення чисел як розрядну одиницю.

357 – 371



Порівняння натуральних чисел

372 – 384



Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. Самостійна робота

385 – 397



Урок узагальнення знань




Діагностувальна робота № 2




Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин




Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини

398 – 411



Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси

412 – 424



Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини.

425 – 435



Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу

436 – 451



Площа фігури. Знаходження периметра фігури.

452 – 462




Одиниця площі – 1 см2

463 – 471




Площа прямокутника. Одиниці площі 1 мм2, 1 м2, 1 дм2

472 – 480



Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата

481 – 491



Обернені задачі до задач знаходження площі прямокутника

493 – 501



Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі

502 – 514



Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки

515 – 525



Обчислення площі

526 – 534



Повторення вивченого.

Самостійна робота




Урок узагальнення знань




Діагностувальна робота № 3




Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин




Додавання і віднімання багатоцифрових чисел




Дія додавання Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання

535 – 543




Додавання і віднімання 0.

544 – 554




Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання

555 – 563




Віднімання суми від числа

564 – 572




Віднімання числа від суми. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового

573 – 592




Знаходження значень виразів. Розвязування рівнянь та нерівностей

593 – 601




Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розвязування задач за допомогою рівнянь. Розвязування рівнянь та нерівностей

602 – 613




Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розвязування рівнянь. Види кутів

614 – 624




Письмове додавання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів

625 – 633




Залежність зміни суми від зміни доданка

634 – 643




Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа.

644 – 652




Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розвязування рівнянь

653 – 663




Залежність зміни різниці від зміни від’ємника

664 – 673




Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси

674 – 684




Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини

685 – 693




Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь

694 – 704




Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу

705 – 716




Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами

717 – 726




Повторення вивченого. Самостійна робота





Урок узагальнення знань





Діагностувальна робота № 4





Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.