Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарне планування з математики 4 клас

НУШ

Для кого: 4 Клас

29.08.2021

358

22

0

Опис документу:
Календарне планування з математики 4 клас до підручника О.М.Гісь, розраховане на 4 години на тиждень. При складанні планування використовувала пропозиції з планування О.М.Гісь. За потреби кожен може внести свої корективи. Діагностувальні роботи брали із зошита "Діагностичні роботи. Математика 4 клас" до підручника Гісь О.М. від видавництва "Ранок" 2021р.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МАТЕМАТИКА

(4 год на тиждень)


п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки


Числа. Дії з числами




1

Повторення за 3 клас. Трицифрові числа. Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. Розрядний склад числа с.7-10, № 1-8




2

Додавання і віднімання на основі нумерації. Компоненти дій першого ступеня. Розв’язування задач у прямій і непрямій формах с.8-15, № 9-18




3

Прийоми усного множення і ділення (круглі числа). Компоненти дій другого ступеня. Розв'язування задач у прямій і непрямій формах с.15-18, № 19-30




4

Прийоми усного множення і ділення чисел у межах 1000. Прості задачі, що містять трійки взаємозв’язаних величин, та обернені до них с.18-20, № 31-38




5

Числові вирази, які містять декілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Складання виразів до задач с.21-24, № 39-46




6

Буквено-числові та буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання і множення, розподільний закон множення с.24-27, № 47-57




7

Розв’язування рівнянь із діями додавання і множення. Розв’язування задач на знаходження частини від числа с.27-29, № 58-65




8

Розв’язування рівнянь із діями віднімання і ділення. Розв’язування задач на знаходження числа за його частиною с.30-32, № 66-73




9

Залежність результатів дій додавання і множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому с.32-34, № 74-83




10

Залежність результатів дій віднімання і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому с.34-37, № 84-93




11

Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Перевірка оберненою дією. Відновлення цифр у числі с.37-40, № 94-101




12

Порівняння числових виразів. Підбір розв’язків нерівностей із однією змінною. Упорядковування запитань і дій при розв’язуванні задачі с.41-44, № 102-110




13

Подвійні числові нерівності. Розв’язування задач способом зведення до одиниці та обернених до них с.44-46, №111-121




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

14

Діагностувальна робота № 1 за темою «Дії з числами. Математичні вирази. Рівності. Нерівності. Сюжетні задачі»




15

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.





Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі




16

Письмове множення на одноцифрове число. Алгоритм множення на одноцифрове число. Визначення кількості цифр у добутку до початку обчислення с.47-50, № 122-130




17

Письмове множення круглого числа на одноцифрове число. Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці с.50-52, № 131-137




18

Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного способом відношень с.52-55, № 138-142




19

Творча робота над задачею: зміна числових даних з метою застосування способу відношень с.56-58, № 143-150




20

Письмове ділення на одноцифрове число. Алгоритм ділення на одноцифрове число. Складання обернених задач, які розв'язуються способом відношень с.58-61, № 151-157




21

Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею с.61-64, № 158-168




22

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 564: 4 і 687: 3 с.64-67, № 169-175




23

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 147 : 7. Визначення кількості цифр у частці до початку обчислення. Перевірка множенням. Задачі з табличними даними с. 67-72, № 176-181




24

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 147 : 7. Визначення кількості цифр у частці до початку обчислення. Перевірка множенням. Задачі з табличними даними с.72-74, № 182-188




25

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення виду 168 : 3 та 548 : 4. Перевірка ділення дією множення с.74-76, № 189-198




26

Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису числа; у кінці запису числа. Перевірка письмового множення і ділення с.77-79, № 199-200




27

Закріплення знань, умінь і навичок письмового множення та ділення на одноцифрове число с.80-81, № 201-205




28

Закріплення знань, умінь і навичок письмового множення та ділення на одноцифрове число с.81-84, № 206-211




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

29

Діагностувальна робота № 2 за темою «Письмове множення. Ділення з остачею. Задача на знаходж. четвертого пропорц.»




30

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.




31

Лічильна одиниця — тисяча. Арифметичні дії з тисячами. Розряди і класи с.84-89, № 212-223




32

Лічба розрядними одиницями в межах мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Запис числа за сумою його доданків с.90-94, № 224-234




33

Утворення багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Задача на подвійне зведення до одиниці с.94-97, № 235-245




34

Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Розв’язування задач с.97-100, № 246-255




35

Закріплення вмінь визначати склад числа. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці с100-103, № 256-265




36

Порівн. багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею на подвійне зведення до одиниці с.103-106, № 266-274




37

Закріплення вмінь порівнювати багатоцифрові числа. Множення і ділення на 10, 100, 1000. Творча робота над задачею с.107-110, № 275-285




38

Римські числа. Сірникові головоломки. Додаткова тема с.110-113, № 286-297




39

Тисячоліття. Наша ера. До нашої ери. Додаткова тема с.114-118, № 298-308




40

Одиниці довжини, маси і вартості. Повторення за 3 клас с.119-121, № 309-317




41

Перетворення різнойменних іменованих чисел в однойменні. Виділення більших одиниць вимірювання із менших с.122-126, № 318-325




42

Закріплення вмінь перетворювати, порівнювати іменовані числа. Задачі, спрямовані на розуміння поняття «економія коштів» с.126-129, № 326-337




43

Нестандартні перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач с.129-131, № 338-344




44

Час. Годинник. Повторення за 3 клас с.132-136, № 346-352




45

Перетворення одиниць часу. Тривалість події, її початок та кінець. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу с.136-140, № 353-362




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

46

Визначення тривалості події, її початку та кінця. Задачі з табличними даними с.140-143, № 363-371




47

Перетворення менших одиниць часу в більші. Визначення терміну зберігання продуктів с.143-146, № 372-378




48

Ділення іменованого числа, вираженого в одиницях часу, на неіменоване с.147-149, № 379-387




49

Ділення іменованих чисел, виражених в одиницях часу с.149-151, № 388-398




50

Діагностувальна робота № 3 за темою «Дії з багатоцифро-вими числами. Перетворення іменованих чисел»




51

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.





Числа. Дії з числами. Рівняння. Сюжетні задачі




52

Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Усне додавання і віднімання круглих чисел. Складені рівняння с.152-154, № 399-409




53

Задача на пропорційне ділення. Рівняння з однією змінною, у якому одна частина представлена числовим виразом с.155-158, № 410-417




54

Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число с.158-161, № 418-426




55

Ділення виду: 8000 : 400, 8400 : 600. Множення виду 30 · 40, 20 · 400. Розв’язування складених рівнянь с.161-163, № 427-434




56

Ділення на двоцифрове число виду 6400 : 16. Складання виразів до задач із буквеними даними с.163-166, № 435-442




57

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел та іменованих чисел с.166-169, № 443-452




58

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач с.169-171, № 453-459




59

Закріплення вмінь виконувати дії з іменованими числами. Задачі з табличними даними с.172-176, № 460-467




60

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задача на знаходження невідомих за двома різницями с.176-179, № 468-476




61

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задача на знаходження невідомих за двома різницями с.179-181, № 477-484




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

62

Ділення з остачею на 10, 100, 1000. Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове с.182-185, № 485-494




63

Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (3330 : 9; 5648 : 8). Ділення іменованих чисел с.185-188, № 495-501




64

Письмове множення і ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа. Поняття про середнє арифметичне значення чисел с.189-193, № 502-511




65

Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Ускладнені задачі на знаходження середнього арифметичного с.193-195, № 512-520




66

Діагностувальна робота № 4 за темою «Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел. Рівняння з однією змінною. Задача на пропорційне ділення»




67

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.




68

Рівномірний прямолінійний рух: поняття середньої швидкості. Прості задачі на рух с.196-199, № 521-532




69

Письмове ділення багатоцифрового числа на кругле з остачею. Розв’язування задач на знаходження відстані (шляху) с.199-202, № 533-545




70

Виділення хвилин із секунд, годин — із хвилин. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом с.203-205, № 546-552




71

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач на рух с.205-208, № 553-560




72

Розклад на множники. Прості числа. Прості множники. (Додаткова тема) с.208-211, № 561-576




73

Прості числа. Прості множники. Ознаки подільності на 2, 5, 10; на 3, 9 с.212-215, № 577-593




74

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Складені задачі на рух с.216-219, № 594-605




75

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці одержуємо дві цифри с.220-223, № 606-615




76

Складені задачі на рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів назустріч один одному с.7-10, № 1-8 (2 частина)




77

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове з остачею. Розв’язування задач на рух двох об’єктів назустріч один одному с.11-15, № 12-19




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

78

Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в записі частки містяться нулі. Складені задачі на рух у протилежних напрямках с.16-19, № 20-29




79

Розв’язування задач на рух двох об’єктів з однієї точки у протилежних напрямках. Рівняння, у якому один із компонентів є числовим виразом с.20-24, № 30-39




80

Ділення багатоцифрового числа на трицифрове, коли в частці отримуємо одну цифру. Розв’язування задач на рух. Розв’язування рівнянь с.25-27, № 40-49




81

Ділення на трицифрове число, коли в частці отримуємо дві цифри. Розв'язування задач на рух с.28-29, № 51-57




82

Рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів у одному напрямку —рух із відставанням (віддаленням) (додаткова тема) с.30-33, № 58-67




83

Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох об’єктів у одному напрямку — рух навздогін (зближення) (додаткова тема) с.34-37, № 68-76




84

Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях швидкості с.38-40, № 77-84




85

Порівняння різних типів задач на рух с.41-44, № 85-92




86

Діагностувальна робота № 5 за темою « Прості та складені задачі на рух. Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове»




87

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.




88

Множення на дво- і трицифрове числа, коли в записі множників є нулі с.45-47, № 93-104




89

Удосконалення обчислювальних навичок письмового множення та ділення. Задачі на рух на знаходження невідомих за двома різницями с.48-50, № 105-115




90

Рівняння, у якому один із компонентів дії є виразом зі змінною (додаткова тема). Задачі на спільну роботу с.51-53, № 116-124




91

Вправляння у розв'язуванні складених рівнянь із поясненням. Формування вміння розв'язувати типові задачі на спільну роботу с.54-57, № 125-132




92

Задачі, що є оберненими до задач на спільну роботу. Розв'язування рівнянь с.58-61, № 133-139




93

Ускладнені задачі на спільну роботу с.62-65, № 140-149




94

Півпериметр прямокутника с.66-69, № 150-160




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

95

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.70-72, № 161-167




96

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.72-75, № 168-176




97

Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач вивчених типів с.76-77, № 176-180




98

Діагностувальна робота № 6 за темою «Випадки множення і ділення на дво-, трицифрове число. Задача на спільну роботу»




99

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.





Просторові відношення. Геометричні фігури




100

Просторові відношення . Геометричні фігури. Види кутів. Креслення кутів с.78-83, № 181-193




101

Креслення кутів. Види трикутників за кутами. Види трикутників за сторонами с.84-88, № 194-208




102

Геометричні тіла: куб, куля, конус, циліндр, піраміда, паралелепіпед с.89-93, № 209-222




103

Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.94-98, № 223-229




104

Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.99-102, № 230-236




105

Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра. Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра с.102-106, № 237-246





Величини. Сюжетні задачі




106

Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за площею с.107-113, № 247-263




107

Площа і периметр с.114-117, № 264-273




108

Нестандартні задачі на знаходження площі фігур с.118-122, № 274-284




109

Одиниця площі - квадратний сантиметр с.123-127, № 285-292




110

Інші одиниці площі: квадратний міліметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр. Співвідношення між ними с.128-131, № 298-310




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

111

Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі с.132-323,

311-323




112

Практичні задачі, що передбачають перетворення усіх вивчених одиниць площі с.136-139, № 324-334




113

Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою його площею. Креслення плану в зменшеному вигляді. Розв’язування задач с.140-144, № 335-345




114

Практичні задачі на знаходження площі прямокутників с.145-147, № 346-354




115

Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них с.148-151, № 355-366




116

Розв’язування практично-орієнтованих задач с.152-154, № 367-378




117

Практичне застосування найпростіших навичок знаходження площі прямокутника, довжини прямокутника за його площею та шириною с.155-158, № 379-388




118

Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на знаходження площі та невідомої сторони прямокут. с.159-161, № 389-398




119

Діагностувальна робота № 7 за темою «Креслення кутів. Розпізнавання геометричних фігур. Коло і круг. Задачі на знаходження периметра і площі прямокутника»




120

Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань.





Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі




121

Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Запис дробу за малюнком. Ілюстрування дробу с.162-165, № 399-412




122

Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів із однаковими знаменниками с.166-169, № 413-424




123

Порівняння дробів із однаковими чисельниками. Знаходження дробу від числа с.170-173, № 425-438




124

Задачі на знаходження дробу від числа с.174-176, № 439-452




125

Знаходження числа за його дробом с.177-180, № 453-465




126

Знаходження числа за його дробом с.181-184, № 466-478




127

Розв’язування задач за допомогою відрізків (додаткова тема) с.185-187, № 479-485




128

Розв’язування задач за допомогою відрізків (додаткова тема) с.188-189, № 486-493




п/п

Зміст уроків

Календ.строк

Дата провед

Примітки

129

Розв’язування задач за допомогою відрізків (додаткова тема) с.190-191, № 494-499




130

Діаграми (додаткова тема) с.192-199, № 500-510




131

Повторення вивченого у 4 класі с.200-203, № 511-522




132

Повторення вивченого у 4 класі с.204-208, № 523-533




133

Повторення вивченого у 4 класі с.209-212, № 534-542




134

Повторення вивченого у 4 класі с.212-215, № 543-553




135

Повторення вивченого у 4 класі с.216-219, № 554-564




136

Повторення вивченого у 4 класі с.220-223, № 565-573




137

Підсумкова діагностувальна робота. ДПА.




138

Аналіз підсумкової діагностувальної роботи.




139

Узагальнення і систематизація знань учнів.




140

Математичні цікавинки. Підсумковий урок за рік.










Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.