Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування з математики 1 клас ІІ семестр (4год)

Математика

Для кого: 1 Клас

20.05.2021

74

1

0

Опис документу:
Календарно тематичне ппанування з математики для першого класу за програмою О.Я.Савченко, до підручника Н. Листопад. Дане планування розроблене з очікуваними результатами допоможе педагогам краще спостерігати за навчальним поступом учнів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

за навчально-методичним комплектом

«Математика. 1 клас» Н. П. Листопад

ІІ семестр

(4 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

64.

Повторення вивченого . Обчислення значень виразів. Задачі

14.01

застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування в натуральному ряді, частинами, на основі переставного закону додавання, на основі взаємозв’язку дій додавання і віднімання; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10, знає одиницю вимірювання місткості — літр; розуміє, що посудини об’єкти мають місткість; порівнює об’єкти за місткістю; записує результати вимірювання місткості розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане; визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі

65.

Місткість. Літр (ст.68).

15.01

66.

Обчислення значень виразів. Задачі (ст.69).

25.01

67.

Повторення вивченого (ст. 70). Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

26.01

68.

Урок узагальнення і систематизації (ст.72).

27.01

Числа 11 – 20 ( 17 год)

69.

Десяток. Лічба десятками. Доповнення чисел до 10. Розв’язування задач (ст.73).

28.01

вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будьякого числа до вказаного; відтворює послідовність чисел у межах 20; читає і записує числа,

утворює числа різними способами, визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

70.

Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка (ст. 74).

01.02

71.

Числа 16 – 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Додавання виду 10+5. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту (ст. 75).

02.02

72.

Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка (ст. 76).

03.02

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій

називає попереднє і наступне число до даного; встановлює порядковий номер об’єкта при заданому напрямку лічби; вживає у мовленні відповідні кількісні й порядкові числівники, вимірює і порівнює величини: довжину,

73.

Наступне і попереднє числа. Суміжні числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. (ст.77). Парні і непарні числа другого десятка.

04.02

74

Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Вимірювання і порівняння довжини відрізків (ст. 78).

08.02

75.

Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Вимірювання довжини відрізків (ст.79).

09.02

називає попереднє і наступне число до даного; встановлює порядковий номер об’єкта при заданому напрямку лічби; вживає у мовленні відповідні кількісні й порядкові числівники, вимірює і порівнює величини: довжину,

використовує короткі позначення величин (сантиметр – см) користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

76.

Додавання виду 10 + 4. Складання і обчислення виразів за малюнками. Складання задач за малюнком і запитаннями (ст.80).

10.02

77.

Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини (ст.81).

11.02

розуміє довжину як властивість об’єктів навколишнього світу мати протяжність; знає одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, вимірює довжину відрізка за допомогою лінійки вимірює довжину оточуючих предметів;

78.

Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків заданої довжини (ст.82).

15.02

відтворює послідовність чисел у межах 20;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розв ’ язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка; складає задачі за рисунками, схемами, виразом

розпізнає за істотними ознаками геометричні фігури — пряму, криву, промінь, відрізок;

моделює геометричні фігури з підручного матеріалу; зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану.

79.

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини (ст.83).

16.02

80.

Обчислення виду 13 + 2. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Розв’язування задач (ст.84).

17.02

81.

Обчислення виду 16 – 2. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Обчислення виразів за допомогою числового променя. Побудова відрізка заданої довжини (ст.85).

18.02

82.

Обчислення значень виразів на дві дії в межах 20. Обчислення ланцюжком. Ламана лінія. Розв’язування задач. Рух по вказаному маршруту (ст.86).

22.02

83.

Повторення вивченого (ст. 87). Побудова прямокутника.

23.02

84.

Повторення вивченого (ст.88). Побудова квадрата.

24.02

85.

Урок узагальнення і систематизації. Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

25.02

Числа 21 – 100 (19 год)

86.

Лічба десятками в межах 100. Обчислення виразів. Аналіз задачі. Відтворення малюнка (ст.89).

01.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел

чисел розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

вимірює довжину відрізка за допомогою лінійки вимірює довжину оточуючих предметів; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць

87.

Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею (ст.90).

02.03

88.

Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Позиційне значення цифр. Задача на збільшення числа на кілька одиниць (ст. 91).

03.03

89.

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Розв’язування і порівняння задач (ст.92).

04.03

90.

Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Побудова відрізків заданої довжини (ст. 93).

09.03

91.

Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач (ст.94).

10.03

92.

Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини (ст.95).

11.03

93.

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду

49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка (ст.96).

12.03

94.

Числа 41 – 90. Читання і запис двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання (ст.97).

15.03

95.

Числа 41 – 90. Читання і запис двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Вимірювання довжини відрізка (ст.98). Побудова прямокутника, квадрата.

16.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел

чисел розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

знає одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр, їх скорочене позначення, співвідношення між ними

вимірює довжину відрізка за допомогою лінійки вимірює довжину оточуючих предметів; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць

знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями знає одиниці вартості (гривня, копійка) і співвідношення між ними виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; оперує грошима у ситуації купівлі-продажу

96.

Числа 91 – 100. Сотня. Порівняння чисел у межах 100. Задача на знаходження невідомого доданка (ст.100).

17.03

97.

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння (ст.101).

18.03

98.

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. Утворення і записування чисел (ст.102).

29.03

99.

Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами (с. 103).

30.03

100.

Повторення вивченого (ст.104). Одиниця маси – центнер.

31.03

101.

Повторення вивченого (ст.105). Створення макетів реальних та уявних об’єктів.

01.04

Арифметичні дії в межах 100 ( 10 год)

102.

Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Знаходження невідомого доданка (ст.106).

02.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

103.

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел (ст.107).

05.04

104.

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної (ст.108).

06.04

105.

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Творча робота над задачею

07.04

106.

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу (ст.110).

08.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

107.

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком і числовими даними. Визначення маси (ст.111).

12.04

108.

Порівняння виразу і числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур (ст.112).

13.04

109.

Повторення вивченого (ст.113).

14.04

Арифметичні дії в межах 100 ( 15 год)

110.

Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Творча робота над задачею (ст.115).

15.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.

вимірює довжину відрізка за допомогою лінійки вимірює довжину оточуючих предметів; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць

111.

Віднімання виду 48 – 5. Задача на знаходження невідомого від’ємника (ст.116).

19.04

112.

Додавання круглих чисел у межах100. Задача на знаходження невідомого від’ємника (ст.117).

20.04

113.

Додавання виду 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від’ємника (ст.118).

21.04

114.

Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (ст.119).

22.04

115.

Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізка заданої довжини. Розв’язування задач (ст.120).

26.04

116.

Закріплення віднімання виду 45-20. Творча робота над задачею. Дні тижня (ст.121).

27.04

117.

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур (ст.122). Створення макетів реальних та уявних об’єктів.

28.04

118.

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії (ст.123).

29.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.

119.

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (ст.124).

05.05

120.

Віднімання двоцифрових чисел. Визначення відстані маршруту. Розв’язування задач (ст.125).

06.05

121.

Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур (ст.126).

07,05

визначає час за годинником із точністю до годин; користується годинником і календарем для відстеження подій свого життя

122.

Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитанням. Побудова відрізків (ст.127).

11.05

123.

Повторення вивченого (ст.128). Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

12.05

124.

Урок узагальнення і систематизації (ст.129). Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

13.05

Повторення

125.

Числа 1-10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур (ст.130).

17.05

застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування в натуральному ряді, частинами, на основі переставного закону додавання, на основі взаємозв’язку дій додавання і віднімання; обирає прийом додавання залежно від випадку обчислення; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10; розуміє залежність суми ві

126.

Склад числа. Вимірювання довжини та побудова відрізків. (ст.130).

18.05

127.

Числа 1-20. Дії з числами. Розв’язування задач (ст.131).

19.05

вміє лічити числа від 11 до 20, в прямому і зворотному порядку від будьякого числа до вказаного називає попереднє і наступне число до будьякого числа в межах 20;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних

128.

Розв’язування задач. Обчислення виразів. Порівняння іменованих чисел (ст.132-133).

20.05

129.

Числа 1-100. Перетворення іменованих чисел (ст.134).

24.05

вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будьякого числа до вказаного називає попереднє і наступне число до будьякого числа в межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних

порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості)

130.

Числа 1-100. Перетворення іменованих чисел (ст.134).

26.05

131.

Порівняння іменованих чисел. Творча робота над задачею (ст.134).

27.05

132.

Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.

28.05

133

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

31.05

вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будьякого числа до вказаного називає попереднє і наступне число до будьякого числа в межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних

порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості)

134

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

01.06

135

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

02.06

136

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

03.06

137

Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.

07.06

138

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

08.06

139

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

09.06

140

Підсумковий урок за рік.

10.06

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили