Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування з курсу "Громадянська освіта" ,10 кл

Громадянська освіта

Для кого: 10 Клас

05.09.2020

689

31

0

Опис документу:
На допомогу молодому вчителю - календарне планування, 10 клас ,ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс). (Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.) (70 год.) Підручник: ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс, рівень стандарту): підр.для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К.: Літера ЛТД, 2018.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

10 клас

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс).


(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.)

(70 год.)

Підручник: ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс, рівень стандарту): підр.для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К.: Літера ЛТД, 2018.

з/п

Дата

Тема, зміст уроку

Примітки

1.

2.

3.

4.

Розділ І. Особистість та її ідентичність

1

Що таке ідентичність

2

Що означає бути громадянином/громадянкою України

3

Як соціалізація допомагає нам знайти своє місце в суспільстві

4

Як сім’я впливає на успішність соціалізації індивіда

5

Молодіжні субкультури. Хто вони?

6

Ціннісні орієнтири – основа життєвого вибору та успішної самореалізації особистості

7

Практичне заняття «Як ідентифікувати наше середовище» або Хто я?» (усвідомлення своєї ідентичності)

8

Узагальнення до розділу І Особистість та її ідентичність»

Розділ ІІ.Права і свободи людини

9

Який зв’язок існує між людською гідністю та правами людини

10

Звідки беруться права людини та яку вони мають історію

11

Які права як люди ми маємо

12

Хто відповідає за дотримання та забезпечення прав людини

13

Які права мають діти

14

Як розуміти ,що твої права порушують

15

Які механізми захисту прав людини існують

16

Практичне заняття «Як захистити свої права в Європейському Суді з прав людини»

17

Узагальнення до розділу ІІ «Права і свободи людини»

Розділ ІІІ. Людина в соціокультурному просторі

18

Що таке суспільство і як воно виражає себе через культуру

19

У чому суть багатокультурності, і як вона проявляється в українському суспільстві

20

Як розпізнати стереотипи і протистояти дискримінації

21

Яким чином толерантність та інклюзія торують шлях до суспільства рівних можливостей

22

Конфлікти у нашому житті, і чому їх необхідно вирішувати

23

Як подолати шлях від конфлікту до порозуміння

24

Якою є сутність та особливості комунікації у житті людини та громадянина

25

Чому невербальна комунікація є важливою в соціокультурному просторі

26

Практичне заняття «Мистецтво спілкування»

27

Практичне заняття «Розв’язання конфліктів у нашій школі»

28

Узагальнення до розділу ІІІ «Людина в соціокультурному просторі»

Розділ ІV. Демократичне суспільство та його цінності

29

Що таке демократія

30

Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у демократичній державі

31

Яку роль відіграють політичні партії та громадянські організації у розвитку демократії

32

Що таке громадянське суспільство і яка роль у ньому належить правовій державі

33

Якими є умови та форми активної громадянської участі ужитті суспільства

34

Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства, держави. Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси

35

Дитячі і молодіжні громадські об’єднання

36

Як і для чого створюються і діють

37

Практичне заняття «Створюємо шкільні правила разом» (написання та внесення змін до шкільного статуту)

38

Практичне заняття «Участь шкільної молоді у прийнятті рішень в місцевій громаді»

39

Узагальнення до розділу ІV «Демократичне суспільство та його цінності»

Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

40

Що таке мас-медіа. Як медіа впливають на людину і суспільство

41

Медіа і демократія

42

Права і відповідальність медіа: де баланс? Як функціонує медіаринок ( медіаринок і медіавласність)

43

Як медіа маніпулюють аудиторіями та провокують конфлікти

44

Для чого існують стандарти подання інформації

45

Чому необхідно бути медіаграмотним

46

Твоя цифрова ідентичність. Як убезпечити тебе у віртуальному світі

47

Практичне заняття «Створюємо шкільні медіа»

48

Узагальнення до розділу V «Світ інформації та мас-медіа»

Розділ VІ. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту

49

Для чого необхідна економіка

50

Як забезпечити сталий розвиток

51

Як працює ринкова економіка. Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів

52

Яку роль в ринковій економіці відіграє держава. Навіщо ми сплачуємо податки

53

Домашнє господарство як власник і споживач. Домашнє господарство на ринку грошей

54

В чому полягає суть підприємництва

55

Що продається на ринку праці

56

Як корупція краде можливості

57

Практичне заняття «Створюємо бізнес-план власного підприємства»

58

Практичне заняття «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме»

59

Узагальнення до розділу VІ «Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту»

Розділ VІІ. Україна, Європа, світ

60

Яким є вплив глобалізованих процесів на економіку, культуру, довкілля, людину

61

Якими є сучасні міжнародні відносини

62

Що загрожує стабільному і безпечному існуванню цього світу

63

Як здійснюється співробітництво в Європі та світі.

64

Яким є становище України в Європі та світі. Які можливості дає співпраця з міжнародними організаціями

65

Як і чому відбувається процес європейської інтеграції

66

Як реалізується європейський вектор розвитку України

67

Практичне заняття «Молодіжні ініціативи та волонтерство в різних країнах світу»

68

Узагальнення до розділу VІІ «Україна, Європа, світ»

69

Підсумкове узагальнення

70

Урок резерву

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.