Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування з історії України 9 клас 2020-2021 н.р.

Історія України

Для кого: 9 Клас

26.08.2020

5260

402

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування розроблено згідно з оновленою навчальною програмою «Історія України. 5-9 класи», затвердженою Наказом МОН України від 21.02.2019 № 236, відповідно до Листа МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з історії України за оновленими програмами, 9 клас

Історія України (52 години на рік)

Історія України: підруч. для 9-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ Ф.Г. Турченко, В.М. Мороко  —  Київ  :  Генеза,   2017. —  384  с.  :  іл.

з/п

Дата

Д/З

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

§1

Вступ. Сутність Нового часу. Ранній новий час в історії України. «Довге» ХІХ ст.: доба модернізації та національного відродження в Європі. Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій.

Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIXст.

2

§ 2

Політика Російської імперії щодо українських етничних територій.

3-4

§ 3-4

Соціально-економічне становище. Села і міста

5

С.5

Початок українського національного відродження. Кирило – Мефодіївське братство

6

§ 7

Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. Соціальні рухи

7

§ 6

Практичне заняття:

«Програмові документи Кирило-Мефо- діївського братства»

(проаналізувати (усно або письмово) програмні документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них минулого/майбутнього України або/і з позиції формування прав і свобод людини;)

8

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIX ст.

9

§ 9

Політика Австрійської імперії щодо українських територій.

10

§ 10

Початок українського національного відродження.

11

§ 11

Європейська революція 1848 – 1849 років в українських регіонах Австрійської імперії

12

§12

Практичне заняття: «Русалка Дністровая».

(підготувати повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая», проаналізувати його зміст під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху.)

13

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця XVIІІ - першої половини XIX ст.

14

§ 14

Умови розвитку культури. Освіта. Поступ науки.

15

§15

Розвиток української літератури.

16

§16

Мистецтво.

17

§ 18

Наш край в кінці XVІІІст. – першій половині XIX cтоліття

18

§ 17

Повсякденне життя мешканців України Практичне заняття. підготувати міні-проект про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) в першій половині ХІХ ст.

19

§20

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст.

20

§20

Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська війна)

21

§ 21

Ліквідація кріпацтва та реформи 1860 – 1870-х років

22-23

§ 22-23

Модернізація промисловості й сільського господарства

24

§ 24

Громадівський рух у 1860-1890-х роках

25

§ 25

Зародження робітничого і соціал-демократичного рухів.

26

§26

Практичне заняття:

«Валуєвський циркуляр і Емський указ.» (проаналізувати політику російської імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру, Емського указу та інших доступних офіційних актів (на вибір учителя) й підготувати відповідне резюме;)

27

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст.

28

§ 28

Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів

29

§ 29

Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»)

30

§ 30

Радикальний рух у Галичині.

31

§ 31

Утворення політичних партій.

32

§ 33

Наш край у другій половині ХІХ ст.

33

§ 32

Практичне заняття.

Особливості українського руху в Російській і Австрійській імперіях у ХІХст. (скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.)

34

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 6. Україна початку ХХ ст. перед викликами модернізації

35-36

§ 35-36

Особливості соціально-економічного розвитку Індустріальна модернізація

37

§ 37

Суспільно-політичне та соціально-економічне життя на західноукраїнських землях

38

§ 38

Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні

39

§39

Події російської революції 1905 – 1907 рр. в Україні

40

§40

Наддніпрянська Україна в 1907 – 1914 рр. Столипінська аграрна реформа та її вплив на Україну

41-42

§41-42

Наростання національного руху в Західній Україні в 1900-1913

43

§ 43

Практичне заняттякласти порівняльну таблицю «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини»

44

Узагальнення . Тематичне оцінювання

Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст.

45

§ 45

Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука.

46

§ 46

Література.

47

§ 47

Мистецтво.

48 49

§ 50

Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.

50

§48-49

Повсякденне життя. Практичне заняття. підготувати презентацію «Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України»

51

Узагальнення . Тематичне оцінювання

52

Узагальнення до курсу. Ранній новий час в історії України.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.