Календарне планування з історії України, 7клас

Історія України

Для кого: 7 Клас

24.08.2021

111

2

0

Опис документу:
Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р. Підручник: Дрібниця В. О., Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма

для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р.

Підручник: Дрібниця В. О., Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О.

Клас/Дата


Тема уроку

Домашнє завдання

Прим.

7

РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ-УКРАЇНИ

7 годин

1.


Вступ. Розселення слов’янських племен територією України в У-УІІ ст.

Прочитати §1-2. Виконати №1, с. 16 (ДА).


2.


Виникнення східнослов’янської держави

Прочитати §3. Виконати №3, с. 20 (ДА).


3.


Київська Русь за часів Олега та Ігоря.

Прочитати §4. Виконати №2, с. 28 (МТ).


4.


Русь-Україна за Ольги та Святослава.

Прочитати §5. Виконати №1, с. 34 (МТ)


5.


Практичне заняття №1. Русь-Україна від літописних антів до Святослава.

Повторити §1-5.


6.



Узагальнення.

Повторити §1-5.


7.



Тематичний контроль.



РОЗДІЛ 2. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-УКРАЇНА) НАПРИКІНЦІ Х – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІ СТ.

7 годин

8.


Київська Русь за часів Володимира Великого.

Прочитати §8-9. Виконати завдання ДА.


9.


Київська Русь за часів Ярослава Мудрого.

Прочитати §10. Виконати №2, с. 55 (МТ).


10.


Політичний устрій та суспільно-господарське життя.

Прочитати §11. Виконати завдання МТ.


11.


Культура Київської Русі.

Прочитати§12. Виконати №1 (МТ).


12.


Практичне заняття №2. Розквіт Русі-України.

Повторити §8-12.


13.



Узагальнення.

Повторити §8-12.


14.



Тематичний контроль.



РОЗДІЛ 3. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІІІ СТ.

8 годин

15.


Передумови та причини політичного роздроблення Русі.

Прочитати §15. Виконати завдання МТ.


16.


Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого.

Прочитати §16. Виконати №2, с. 83 (МТ).


17.


Роздробленість Русі: розвиток удільних князівств.

Прочитати §17. Виконати завдання МТ.


18.


Галицьке та Волинське князівства. Крим.

Прочитати §18. Виконати завдання МТ.


19.


Розвиток культури.

Прочитати §19. Виконати завдання МТ.


20.


Практичне заняття №3. Русь-Україна від Ярославичів до політичного роздроблення.

Повторити §15-19.


21.



Узагальнення.

Повторити §15-19.


22.



Тематичний контроль.



РОЗДІЛ 4. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)

8 годин

23.


Утворення Галицько-Волинської держави.

Прочитати §22. Виконати №3 (ДА).


24.


Монгольська навала.

Прочитати §23. Виконати завдання МТ.


25.


Королівство Руське за Данила Галицького.

Прочитати §24. Виконати №2, с. 122 (МТ).


26.


Галицько-Волинська держава за наступників Данила Галицького.

Прочитати §25. Виконати №1, с. 126 (ДА).


27.


Розвиток культури.

Прочитати §26. Виконати №1, с. 131 (ДА).


28.


Практичне заняття №4. Королівство Руське та монгольська навала.

Повторити §22-26.


29.


Узагальнення.


Повторити §22-26.


30.


Тематичний контроль.




РОЗДІЛ 5. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО

годин

31.


Українські землі у складі Великого князівства Литовського.

Прочитати §29. Виконати №6, с. 142 (ЗН).


32.


Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії, Османської імперії. Князівство Феодоро. Кримське ханство.

Прочитати §30. Виконати №1, с. 151 (МТ).


33.


Господарський та культурний розвиток українських земель.

Прочитати §31-32. Скласти кросворд до теми на 25 питань.


34.


Практичне заняття №5. Українські землі під владою іноземних держав. Кримське ханство.

Повторити §29-32.


35.


Узагальнення.

Тематичний контроль.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.