Календарне планування з історії для учнів 6 класу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3

Календарно-тематичне планування

6 клас

Всесвітня історія. Історія України

(інтегрований курс) (70 годин)

уроку

Дата

Тема, зміст уроку

Примітки

Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА

1

Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником.

2

Теорії походження людини. Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична).

3

Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу.

4

Урок узагальнення.

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

5

Як працюють археологи.

6

Природні умови та спосіб життя первісних людей.

7

Суспільна організація, світорозуміння і мораль первісних людей.

8

Практичне заняття.

Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України.

9

Трипільська археологічна культура.

10

Практичне заняття. Описати спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел.

11

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

12

Що в історії називають цивілізацією.

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.

13

Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

14

Писемність і мистецтво Давнього Єгипту. Будівництво пірамід.

15

Міфологія та релігія Давнього Єгипту.

16

Практичне заняття. Підготувати повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у Стародавньому Єгипті.

17

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

18

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя.

19

Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя.

20

Практичне заняття.Правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії(на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) .

21

Міфологія, писемність і мистецтва держав Дворіччя. Епос про Гільгамеша.

22

Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя.

23

Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

24

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело.

25

Практичне заняття. Зіставити умови розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого.

26

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ

27

Періодизація історії давніх Греції та Риму.

Природно-географічні умови Балканського півострова.

28

Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.

29

Давньогрецьке суспільство. Афіни.

30

Давньогрецьке суспільство. Спарта.

31

Практичне заняття. Зіставлення суспільного устрою Афін і Спарти, повсякденного життя населення цих міст.

32

Урок узагальнення.

33

Греко-перські війни.

34

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

35

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

36

Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.

37

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців.

38

Підкорення Греції Філіпом II. Александр Македонський.

39

Елліністичні держави. Культура елліністичної доби.

40

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

41

Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї).

42

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

43

Кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни.

44

Практичне заняття. Охарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (за книгою «Мельпомена» з Геродотової «Історії в дев’яти книгах»).

45

Урок узагальнення.

46

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

47

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.

48

Військова експансія Риму.

49

Диктатура Цезаря.

50

Римська імперія. Октавіан Август.

51

Практичне заняття: Формулювання життєвої позиції історичного персонажа на основі висловів з його творів (на вибір учителя).

52

Пантеон римських богів. Римське право.

53

Мистецтво Давнього Риму.

54

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

55

Кризові явища в Римській імперії.

56

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

57

Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.

58

Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян.

59

Суспільне та господарське життя і духовний світ.

60

Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України.

61

Практичне заняття. Позначення на контурній карті прабатьківщини слов’ян і напрямків їх розселення, територіальні межі союзів антів і склавинів.

62

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ

63

Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя.

64

Практичне заняття. Добрати інформацію про правила і переконання (звичаї, юридичні норми, фразеологізми тощо), а також елементи побутової культури (будівлі, меблі, одяг, їжа), запозичені українцями в давніх греків і римлян.

65

Китайська цивілізація.

66

Індійська цивілізація

67

Ісламська та інші цивілізації. Цивілізаційні взаємодії.

68

Практичне заняття. Зіставити господарство, суспільне життя й культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого.

69

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

70

Підсумкове узагальнення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!