Орієнтовне
календарно-тематичне планування уроків
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
( за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко,
О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2019)
№ з/п | Дата проведення | Проблеми/дослідницькі чи проблемні запитання | Примітки | Теми для Щоденника вражень |
Тема 1. Зміни |
| | |
| | | | |
Тиждень 2 Пропонований зміст: ГІО: Визначаю свої знання та вміння. ПРО: Спостереження за рослинами та тваринами у різні пори року. Особливості життя рослин і тварин у різні пори року. Плоди і насіння. Добування олії з насіння соняшника. МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань. ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей. МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі. ІФО: Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. |
1. | | Як змінилися способи передавання повідомлень? | Підручник: С. 13-16 | Моє життя неможливе без змін. |
2. | | Чому відбуваються зміни в природі? | Якби я був(ла) сонечком… |
3. | | Які причини змін у природі восени? | За що я люблю/не люблю осінь. |
4. | | Зміни в житті рослин восени | Що я б змінив(ла) би восени? |
5. | | Зміни в житті тварин восени | Якби я був(ла) чарівником/чарівницею… |
6. | | Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова | Інформатика. | |