Календарне планування з французької мови в 9 класі"

Опис документу:
Календарне планування з французької мови в 9 класі" на перший семестр за підручником Юрій Клименко 2019 рік 32 години 4 контрольні : контроль читання,контроль говоріння, контроль письма , контроль аудіювання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

+

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

1

Робота і професія

ст.84

Займенники;

le/ la /les/en

Пише особисті листи й запис-ки,пов’язані зі сферою загальних потреб

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 3 ст.85

2.

Адміністрування. Послуга.

ст.88

Пасивна форма

Розуміє короткі прості тексти

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 7ст.88

3.

Найкращі професії.

ст.94

Часи дієслів

Вміють порівняти свої ціннісні пріоритети

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 9 ст.98

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

4.

Молодь та

майбутнє .

ст.99

Часи дієслів

Вміють порівню-вати безосеред-нє спілкування з віртуальним

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 4 ст.100

5.

Вибір професії.

ст.104

Часи дієслів

Формулюють особисті ціннісні пріоритети

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 3 ст.100

6.

Працювати це вдача .

Ст.108

Часи дієслів

Веде прості пов-сякденні розмо-ви без надмірних зусиль

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 10 ст.103

7

Граматичний урок

Часи дієслів

Спілкується використовуючи різні часи дієслів

Уміння вчитися упродовж життя.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

8.

Молодіжна культура.

ст.132

Герундій

Розуміє короткі прості тексти

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 3 ст.133

9.

Молодь та культура.

ст.133

Минулий завершений час

Розуміє достат-ньо,щоб задовольнити конкретні потреби

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 8 ст.135

10.

Мова молоді .

ст.137

Дієприкметиник

Спілкується он-лайн на побу-тові теми

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 5 ст.140

11.

Культура навчання.

ст.142

Герундій

Розміщує в мере-жі інтернет короткі описові дописи

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 7 ст.145

12.

Культура та пристрасть.

Ст.155

Герундій

Обмінюється простими коментарями з іншими користувачами

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 8 ст.150

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

13.

Граматичний урок

Герундій та минулий час

Спілкується використовуючи Герундій

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 9 ст.150

14.

Україна

ст.156

Майбутній час

Пише низку простих фраз і речень

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 7 ст.160

15.

Великі міста України

ст.156

Сполучник

Описує або представляє людей

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 9 ст.174

16.

Визначні місця й історичні пам’ятники України

ст.171

Сполучник

Пише особисті листи й записки

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 8 ст.173

17.

Подорож до України

ст.172

Сполучник

Обмінюється простими комен-тарями з іншими дописувачами

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 3 ст.171

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

18.

Франція

ст.157

Майбутній час

Веде прості пов-сякденні роз-мови без надмір-них зусиль

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 2 ст .157

19.

У Франції

ст.159

Майбутній час

Ставить запитан-ня і відповідає на запитання

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 7 ст.160

20.

Французьки міста

ст.161

Майбутній час

Описує або представляє місця або людей

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 1ст.161

21.

Історія міста Тулуз

ст.162

Майбутній час

Спілкується досить легко у реальних ситуаціях

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 3 ст.163

22

Місто Ансі

ст.163

Майбутній час

Обмінюється думками та інформацією на знайомі теми

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 8 ст.165

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

23

Корсіка –острів краси

Ст.180

Майбутній час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 8 ст.169

24

Граматичний урок

Майбутній час

Спілкується використовуючи майбутній час

Вправа 4 ст.183

25.

Одяг

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Простий минулий час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 5 ст.183

26.

Мода

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Простий минулий час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 8 ст.185

27.

Елементи одягу

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Простий минулий час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 9 ст186

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

28.

Граматичний урок.Підготовка до контрольної роботи.

29.

Контрольна робота.(Письмо)

30.

Контрольна робота.(Аудіювання)

31.

Контрольна робота.(Читан-ня )

32.

Контрольна робота.(Усне мовлення)

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1

Я та мої друзі.

Ст.26

Прикметники

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 3 ст.5

2

Відомі люди.

Прикметники

Спілкується використовуючи займенники

+

+

Вправа 5 ст.8

3

Великі люди та їх досягнення .

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Прикметники

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 7 ст.9

4

Моя сім'я .

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Присвійні прикметники

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 4 ст.11

5

Єднання сім'ї

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Присвійні прикметники

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 9 ст12

+

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

6.

Свята в сім'ї

ст.26

Прикметники

Жін.чол.рід

Пише особисті листи й запис-ки,пов’язані зі сферою загальних потреб

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 5 ст.14

7.

Проведення днів народження в сім'ї.

ст.26

Прикметники

Жін.чол.рід

Розуміє короткі прості тексти

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 9ст.16

8.

Найкращі оформленні документи.

ст.20

Узгодження прикметників.

Вміють порівняти свої ціннісні пріоритети

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 4 ст.19

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

9.

В школі з іноземними мовами .

ст.20

Прикметники

Вміють порівню-вати безпосеред-нє спілкування онлайн.

+

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 8 ст.20

10.

Природа Франції.

ст.28

Синоніми та антоніми

Формулюють особисті ціннісні пріоритети

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 4 ст.29

11.

Прогноз погоди .

Ст.29

Безособові дієслова

Веде прості пов-сякденні розмо-ви без надмірних зусиль

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 9 ст.30

12.

Забруднення атмосфери.

С.33

Безособові дієслова

Спілкується використовуючи різні часи дієслів

+

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Вправа 6ст.33

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

13.

Забруднення атмосфери.

ст.33

Прикметники

Розуміє короткі прості тексти

+

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 8 ст.34

14.

Зробимо нашу особисту планету.

ст.36

Прикметники

Розуміє достат-ньо,щоб задовольнити конкретні потреби

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 4с.36

15.

Наша планета .

ст.37

Узгодження прикметників

Спілкується он-лайн на побу-тові теми

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 9 ст.38

16.

Навколишнє середовище .

ст.41

Безособові форми+початкова форма дієслова

Розміщує в мере-жі інтернет короткі описові дописи

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 3 ст.40

17.

Навколишнє середовище та ми.

Ст.42

Безособові форми+початкова форма дієслова

Обмінюється простими коментарями з іншими користувачами

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 9с.43

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

18.

В місті.

Ст.46

Негативні та позитивні причини.

Спілкується використовуючи Герундій

+

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Вправа 4 ст.46

19.

В місті без особистого транспорту.

ст.48

Негативні та позитивні причини.

Пише низку простих фраз і речень

+

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 9 ст.48

20.

Науковці та технічний прогрес.

ст.59

Минулий незакінчений час

Описує або представляє людей

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 3 ст.59

21.

Визначні науковці.

ст.61

Минулий незакінчений час

Пише особисті листи й записки

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 8 ст.61

22.

Наука та інтелект

ст.65

Минулий незакінчений час

Обмінюється простими комен-тарями з іншими дописувачами

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Вправа 3 ст.64

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

23.

Все добре що добре закінчується.

Ст.64

Питальні речення

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 8 ст.67

24.

Сучасне підприємство.

Ст.69

Простий минулий час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 2 ст.69

25.

Електроні автомобілі.

Ст.72’

Складний минулий час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 9 ст.72

26.

Наука та продовольства.

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Складний минулий час

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 3 ст.75

27.

Контроль аудіювання.

Повторити

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

28.

Наука та продовольства.

Ст.76

Складний минулий час

Описує або представляє людей,різних національностей

+

+

Спілкування іноземними мовами

Вправа 7 ст.76

29.

Контроль письма.

Повторити

30.

Контроль читання.

Повторити

31.

Наука та продовольства.

Папка ,,роздатковий матеріал’’

Складний минулий час

Описує або представляє людей,різних країн.

+

Ініціативність і підприємливість

Вправа 8 ст.77

32.

Контроль усного мовлення.

Повторити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!