Календарне планування з французької мови в 2 класі"

Опис документу:
Календарне тематичне планування в початковій школі . Я вирішила поділитися тому що це дуже важливо і потрібно для вчителів французької мови. Тому що тільки вчителі французької мови знають що таке писати планування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

+

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

1

Я представляю тобі мого друга

ст.7

Представляти один одного

+

Уміння вчитися упродовж життя.

2.

У мене багато однокласників.

ст.9

Розуміє короткі прості тексти

+

Уміння вчитися упродовж життя.

3.

Цей маленький хлопчик милий.

ст.94

Вміють порівняти свої ціннісні пріоритети

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

4.

Моя подружка-хороша оповідачка .

ст.13

Вміють порівню-вати

+

Уміння вчитися упродовж життя.

5.

Ця учениця дуже розумна.

ст.15

Формулюють особисті ціннісні пріоритети

+

Уміння вчитися упродовж життя.

6.

Книжка казок .

Ст.17

Веде прості пов-сякденні розмо-ви .

+

Уміння вчитися упродовж життя.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

7

Мені подобається цей персонаж.

Ст.19

Спілкується використовуючи персонажі

Уміння вчитися упродовж життя.

8.

Фух, я втомлений

ст.23

Розуміє короткі прості тексти

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

9.

Я рада тебе бачити .

ст.25

Розуміє достат-ньо,щоб задовольнити конкретні потреби

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

10.

У мене болить живіт.

ст.27

Дієприкметиник

Спілкується про частини тіла

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

11.

Що в тебе болить

ст.29

Розміщує на картках частини тіла

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

12.

У мого котика велика голова.

Ст.31

Обмінюється простими коментарями з іншими учнями

+

Обізнаність та самовираження у сфері культури

13.

Я малюю дракона

Ст.33

Спілкується використовуючи частини тіла

Обізнаність та самовираження у сфері культури

14.

Розклад уроків

ст.37

Порівнює розклад зі своїм

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

15.

У кабінеті французької мови

ст.39

Описує або представляє людей

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

16.

Шкільний медпункт

ст.41

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

17.

Ходімо в їдальню

ст.43

Обмінюється простими комен-тарями

+

Спілкування дер-жавною( і рідною у разі відмінності) мовами

18.

У моїх класній кімнаті

ст.45

Майбутній час

Веде прості пов-сякденні роз-мови

+

Спілкування іноземними мовами

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

19.

Перерва

ст.47

Ставить запитан-ня і відповідає на запитання

+

Спілкування іноземними мовами

20.

Я люблю осінь

ст.51

Описує або представляє місця або людей

+

Спілкування іноземними мовами

21.

Осінні місяці

ст.53

Спілкується досить легко у реальних ситуаціях

+

Спілкування іноземними мовами

22

Я люблю фрукти і овочі

ст.55

Майбутній час

Обмінюється думками та інформацією на знайомі теми

+

Спілкування іноземними мовами

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підриємливість та фінансова грамотність

23

В осінньому саду

Ст.57

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

+

Спілкування іноземними мовами

24

Ми робимо осінню аплікацію

Спілкується використовуючи осінню аплікацію

+

25.

Прогулянка під дощем

Ст.61

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

26.

Прогулянка під дощем

Ст.61

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

27.

Брр, надворі холодно

Ст.65

Описує або представляє людей,смаки та уподобання

+

Ініціативність і підприємливість

29.

Перший сніг

Ст.67

++

30.

Ходімо надвір

Ст.69

+

31.

Зимові ігри

Ст.71

+

32.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний -інвентар

лексика

Мовний –інвентар грамати-ка

Очікувані результати

Інтегровані змістові

лінії

Ключові

компетент-ності

Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!