"Календарне планування з фізичної культури для 8 класу "

Опис документу:
Календарне складається з 5 модулів, розроблених під свою матеріальну базу. Включає в себе 105 годин. В перший місяць навчання контрольні нормативи не планував. Працюю сам за цим календарним. Мені і дітям все підходить

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарне планування з фізичної культури для учнів 8 класу

Зміст завдань уроку

Дата

1.

ЛЕГКА АТЛЕТИКА

Олімпійський урок на тему: «Сучасні Олімпійські Ігри»

2.

. 1.Ознайомити учнів з завданням на І семестр.

2. Правила гігієни і санітарії під час занять фізичними вправами.

3..Правила безпеки на уроках л/атлетики.

4. Повторити стройові вправи: перешикування в шерензі, колоні, повороти на місці.

5. Повторити низький старт, стартовий розгін 3х15м.

6.Гра «Виклик номерів».

7. Домашнє завдання: низький старт.

3.

1. Загально-розвиваючі і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час стрибка у довжину.

2. Повторний біг 4х30м / фінішне прискорення/

3. Стрибок у довжину з розбігу/фаза польоту/

4.Біг з рівномірною швидкістю 1000(хл.), 500м (дівч.)

5. Домашнє завдання: біг стрибками.

4.

1 Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

3. Розучити старт з опорою на одну руку. Повторний біг 4х30.

4. Стрибок у довжину з розбігу / стрибок у «кроці» з наступним пробіганням /.

5. Біг з повторним прискоренням 15-20 м. і вільний біг між ними 500м.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку (в темпі 68-70 стрибків за 30 сек.).

5

1. Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості.

3. Біг по віражу. (4х100м) – хл; ( 3х100м) –дівч.

4. Стрибок у довжину з розбігу ( приземлення).

5. Біг без врахування часу 1500м ( хл. ) 1000м (дівч) з рівномірною швидкістю.

6. Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед 4х15м.

6

1. Відродження Олімпійських ігор сучасності.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час стрибків.

3. Біг на 60м.(фінішування)

4. Стрибок у довжину на дальність .

5. Біг 1500м (хл.), 1000м ( дівч.)з середньою швидкістю.

6. Домашнє завдання: стрибок у довжину з місця.

7

1.Особливості бігу на короткі,середні і довгі дистанції.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

3 . Повторний біг 4х30м

4 Метання м’ячика з п’яти кроків розбігу

5 Стрибок у довжину з розбігу.

6. Повільний біг 1000м – хл; 800м – дівч. З рівномірною швидкістю.

7. Домашнє завдання: імітація метання з 3-х кроків.

8

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Стрибок у довжину з розбігу на дальність.

3 Метання м’ячика з розбігу – закріплення техніки розбігу.

4.Повторний біг 2х200м.(дівч), 3х200м (хл).

5. Домашнє завдання: стрибок у довжину з місця.

9

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей

2. .Повторний біг 4х30м з білямаксимальною швидкістю.

3. Метання м’ячика техніка виконання розбігу з 5 кроків з обовязковим виконанням перехресного кроку .

4. Біг з середньою швидкістю 1000м.

5. Домашнє завдання: підтягування.

10

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Біг на 30м – біг по дистанції (звернути увагу на роботу рук і ніг).

3. Метання м’ячика з п’яти кроків розбігу

4 Біг 1500м-хл., 1000м – дівч.з рівномірною швидкістю .

5. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін біля опори.

11

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Біг 30м – техніку бігу.

3. Стрибок у довжину з розбігу.

4. Біг1500м хл., 1000м – дівч. з середньою швидкістю.

5. Домашнє завдання: повільний біг 7-8хв.

12

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Біг 30м – техніку бігу.

3. Стрибок у довжину з розбігу.

4. Біг1500м хл., 1000м – дівч. з середньою швидкістю.

5. Домашнє завдання: Стрибки на одній нозі.

13

1.Особливості бігу на короткі,середні і довгі дистанції.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

3 . Повторний біг 4х30м

4 К.Н. - Метання м’ячика з п’яти кроків розбігу

5 Стрибок у довжину на результат.

6. Повільний біг 1000м – хл; 800м – дівч. З рівномірною швидкістю.

7. Домашнє завдання: імітація метання .

14

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Біг 30м – техніку бігу.

3 К.Н. - . Стрибок у довжину з розбігу.

4. Біг1500м хл., 1000м – дівч. з середньою швидкістю.

5. Домашнє завдання: Повільний біг 10-12 хв.

Тематичне оцінювання з модуля легка атлетика.

15

фУТБОЛ

1. Теоретичні відомості з футболу: історія українського футболу, правила змагань; правила безпеки.

2. Загально розвиваючі вправи на місці і в русі.

3. Різновиди бігу ( боком приставним кроком , перехресним , біг спиною вперед).

4. Удари по м’ячу , що котиться внутрішньою стороною підйому.

5. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи.

6. Домашнє завдання: зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи.

16

1. Теоретичні відомості: спортивний режим і харчування юного футболіста.

2. Різновиди бігу ( боком приставним кроком , перехресним , біг спиною вперед).

3 Поєднання прийомів пересування з володінням мячем.

4. Удари по м’ячу , що котиться внутрішньою стороною підйому.

5. Ведення м’яча вивченими способами з наступним ударом по воротах.

6. Домашнє завдання: зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи.

17.

1. Основні поняття суддівства( жести суддів)

2. Рівномірно-перемінний біг на 30, 60, 100м.

3. Різновиди бігу ( спиною вперед, боком).

4. Рухливі ігри і естафети з м’ячем.

5. Удари лівою і правою ногою зовнішньою стороною стопи по м’ячу , що котиться.

6. Зупинка м’яча грудьми.

7. Жонглювання м’ячем перемінно стопою, головою, коліном , плечем.

8. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем.

18

1. Правила загартування тепловими та холодовими процедурами.

2. ЗРВ на місці і в русі для розвитку координації рухів.

3. Рухливі ігри та естафети з м’ячем.

4. Ведення м’яча внутрішньою і зовнішньою стороною стопи.

5. Удари по м’ячу , що котиться правою і лівою ногою вивченими способами.

6. Зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи.

7. Жонглювання м’ячем.

8. Домашнє завдання: удари по м’ячу вивченими способами правою і лівою ногою.

19

1. значення занять фізичною культурою для підтримання розумової працездатності.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості (прискорення та ривки з м’ячем

3. Пересування по полю з м’ячем і без м’яча.

4. Удари по м’ячу , що котиться вивченими способами на точність.

5. Ведення м’яча вивченими способами.

6. Удари по м’ячу головою з місця та в стрибку.

7. Жонглювання м’ячем.

8. Домашнє завдання: удари по м’ячу головою в стрибку.

20

1. Засоби розвитку швидкісно-силових якостей. та методи контролю.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності

3. Удари по м’ячу, що котиться вивченими способами по воротах з 11м.

4. Удари по м’ячу головою з місця і в стрибку.

5. Ведення м’яча правою і лівою ногою з обведенням перешкод.

6 Жонглювання м’ячем.

7. Домашнє завдання : ведення м’яча.

21.

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості( повторний біг 2 х 300м 3 інтервалом відпочинку 30-40 сек.)

2. Вкидання м’яча з місця з різних вихідних положень.

3. Удари по м’ячу головою з місця і в стрибку.

4. Удари по воротах з 11м з місця у задану половину воріт.

5. Техніка гри воротаря: вибивання м’яча з землі та з рук.

6. Домашнє завдання: вибивання м’яча з рук на дальність.

22

1.Шкідливі звички і їх вплив на здоров'я підлітків.

2.Поєднання прийомів пересування з технікою володіння мячем.

3. Удари по воротах на точність вивченими способами.

4 Ведення м’яча з обведенням перешкод і наступним ударом по воротах.

5. Удари по воротах з місця з11м на точність.

6 Техніка гри воротаря : вибивання м’яча з рук на дальність.

7. Індивідуальні дії в нападі: раціональне використання вивчених технічних прийомів гри.

8. Домашнє завдання: вкидання м’яча на точність.

23.

1.Прийоми самоконтролю під час занять футболом.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку ( повторний біг 3х30м. 2х60м, прискорення та ривки без м’яча і з м’ячем.)

3. Удари на точність вивченими способами.

4. Вкидання м’яча на дальність.

5. Техніка гри воротаря: вибивання м’яча з рук на точність.

6. Індивідуальні дії в нападі: маневрування на полі.

7. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність.

24

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості ( перемінний біг 1500м.)

2. Удари по воротах з місця на точність вивченими способами.

3. Ведення м’яча з обведенням перешкоді і наступним ударом по воротах.

4. Удари по м’ячу головою з місця на точність.

5. Техніка гри воротаря : вибивання м’яча з землі на точність.

6. Індивідуальні дії в нападі: відкривання, відволікання.

7. Домащнє завдання: удари головою з місця на точність.

25.

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

2. Удари по м’ячу головою з місця на дальність.

3. Удари по м’ячу що летить вивченими способами на точність.

4. Удари по воротах з місця вивченими способами з11м

5. Техніка гри воротаря: вибивання м’яча з землі на дальність.

6. Індивідуальні дії в захисті: уміння протидіяти передачі, веденню та удару по воротах.

7. Домашнє завдання : удари по воротах на точність.

26.

1.Прийоми самоконтролю під час занять футболом.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку ( повторний біг 3х30м. 2х60м, прискорення та ривки без м’яча і з м’ячем.)

3. Удари на точність в гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з 11м. - складання навчального нормативу.

4. Вкидання м’яча на дальність.

5. Техніка гри воротаря: вибивання м’яча з рук на точність.

6. Індивідуальні дії в нападі: маневрування на полі.

7. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність.

27

1. значення занять фізичною культурою для підтримання розумової працездатності.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості (прискорення та ривки з м’ячем

3. Пересування по полю з м’ячем і без м’яча.

4. Удари по м’ячу , що котиться вивченими способами на точність.

5. Ведення м’яча вивченими способами.

6. Удари по м’ячу головою з місця та в стрибку.

7. Жонглювання м’ячем.

8. Домашнє завдання: удари по м’ячу вивченими способами.

Тематичне оцінювання з модуля футбол

28

ВОЛЕЙБОЛ

1. Теоретичні відомості з волейболу: правила безпеки.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Повторити передачу м’яча двома руками зверху в парах, до стіни, над собою.

4. Ознайомлення з технікою виконання прямого нападаючого удару: підвідні вправи для нападаючого удару.

5. нижня бокова і пряма подачі з-за лицевої лінії. Прийом м’яча знизу обома руками.

6. Домашнє завдання: імітація прямого нападаючого удару з місця.

29

1. Теоретичні відомості з волейболу: особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Повторити передачу м’яча двома руками зверху в парах, до стіни.

4. Прямий нападаючий удар-підготовчі вправи, розучування техніки виконання.

- стрибки з місця вгору;

- стрибок з імітацією удару.

- стрибок з імітацією удару з двох , трьох кроків розбігу.

- удари по м’ячу до підлоги біля стіни з місця, потім в стрибку.

5. Нижня пряма і бокова подачі з-за лицевої лінії. Прийом м’яча знизу обома руками.

6. Домашнє завдання: швидкі скачки на одній нозі.

30

1. Теоретичні відомості: місце для гри, устаткування, інвентар.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передачу м’яча двома руками зверху в парах.

4. Дальше розучування техніки виконання прямого нападаючого удару:

- стрибки з місця вгору;

- стрибок з імітацією удару.

- стрибок з імітацією удару з двох , трьох кроків розбігу.

- удари по м’ячу до підлоги біля стіни з місця, потім в стрибку.

5. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання:стрибки через скакалку.

31

1. Теоретичні відомості:історія розвитку волейболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передачу м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку.

4. Прямий нападаючий удар:

- стрибок з імітацією удару з місця і двох – трьох кроків розбігу.;

- метання тенісних м’ячиків в парах з розбігу через низьку сітку а потім через сітку нормальної висоти. З зон 4,3,2.

- удари по м’ячу до підлоги біля стіни з місця, потім в стрибку.

5. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії на точність по зонах.

6. Домашнє завдання: стрибки через різкі предмети з поворотом на 90, 180 , 270, 360 градусів.

32

1. Теоретичні відомості: правила та хід гри.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передачу м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку.

4. Прямий нападаючий удар:

- стрибок з імітацією удару з місця і двох – трьох кроків розбігу.;

- метання тенісних м’ячиків в парах з розбігу через низьку сітку а потім через сітку нормальної висоти. З зон 4,3,2.

- почергові удари по м’ячу до підлоги в парах на місці.

- нападаючий удар з власного підкидування.

5. Верхня пряма подача із вкороченої відстані 6 – 7м.

6. Домашнє завдання:поперемінне згинання і розгинання рук в упорі біля стіни при максимальному тильному згинанні в променевозап’ясних суглобах.

33

1. Теоретичні відомості:активна рухова діяльність.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах.

4. Прямий нападаючий удар:

- стрибок з імітацією удару з місця і двох – трьох кроків розбігу біля сітки.

- почергові удари по м’ячу до підлоги в парах на місці.

- - нападаючий удар з власного підкидування

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання: поперемінне згинання і розгинання рук в упорі на пальцях біля стіни при максимальному тильному згинанні в променевозап’ясних суглобах.

34

1. Теоретичні відомості:оптимальний життєвий режим.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах.

4. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання:присідання і різке випрямлення ніг із змахом рук вгору.

35

1. Теоретичні відомості:оптимальний руховий режим.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів:.

3. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах;до стіни.

4. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання: безперервні стрибки на обох ногах вгору на підвищення (лавка,колода і. ін..).

36

1. Теоретичні відомості:режим харчування.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів:

3. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах;до стіни.

4. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці.

5. Блокування одиночне. (підвідні вправи)

- пересування приставними кроками вправо і вліво обличчям до сітки.

- стрибки з місця вгору біля стіни або біля сітки з імітацією блокування.

- те саме , що попередня вправа, але з виносом рук над сіткою.

- те саме , але по сигналу вчителя.

6. Домашнє завдання:стрибки з місця і розбігу відштовхуючись обома ногами, вперед, назад, вправо, вліво.

37

1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості спритності і координації рухів.

3. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки.

5. Блокування одиночне. (підвідні вправи)

- пересування приставними кроками вправо і вліво обличчям до сітки.

- стрибки з місця вгору біля стіни або біля сітки з імітацією блокування.

- те саме , що попередня вправа, але з виносом рук над сіткою.

- те саме , але по сигналу вчителя.

6. Домашнє завдання:серія стрибків на обох ногах на місці протягом 15с. на швидкість.

38

1. Теоретичні відомості:шкідливі звички.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Прийом та передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки.

5. Блокування одиночне. (підвідні вправи)

6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі.

39

1. Теоретичні відомості:шкідливі звички.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. . Домашнє завдання: 10 підскоків на місці, після цього імітація блокування або нападаючий удар.

40

1. Теоретичні відомості:профілактика травматизму.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передача двома руками зверху в парах через сітку - підготовка до складання навчального нормативу.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання: піднімання тулуба з положення лежачи

41

1. Теоретичні відомості:правила контролю під час занять волейболом.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів.

3. Передача двома руками зверху в парах через сітку - складання навчального нормативу.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання:присідання на одній нозі.

42

1. Теоретичні відомості:перевтома . її фізіологічна суть.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Передача двома руками зверху за спину в парах та через сітку.

4. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання:діставання в стрибку долонями різних предметів.

43

1. Теоретичні відомості:розвиток фізичних якостей волейболіста.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування.

5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії.

6. Домашнє завдання:підкидання м’яча вгору і ловіння його в стрибку .

44

1. Теоретичні відомості:основні засади суддівства.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах - складання навчального нормативу.

4. Верхня пряма подача - підготовка до складання навчального нормативу.

5. Навчальна гра: дія гравців під сіткою.

45

1. Теоретичні відомості:основні жести судів.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Спритності і координації рухів

3. Верхня пряма подача - складання навчального нормативу.

4.Навчальна гра:взаємодія гравців передньої і задньої лінії під час гри.

46

1. Теоретичні відомості:правила центральної і задньої лінії.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів.

3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу і зверху в парах.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування.

5. Навчальна гра: дія гравців під сіткою в зоні №3.

6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

47

1. Теоретичні відомості:обов’язки гравця «ліберо», покарання.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів

3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу і зверху в парах.

4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

Тематичне оцінювання з модуля волейбол.

48

БАСКЕТБОЛ

1. Теоретичні відомості з баскетболу: правила безпеки, правила змагань.

2. Пересування різними способами в стійці баскетболіста.

3. Повторення передач і ловіння м’яча двома руками від грудей.

4. Ведення м’яча в кроці і в повільному бігу.

5. Кидки в корзину з подвійного кроку після ведення.

6. Домашнє завдання: правила змагань з б/болу.

49

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

- біг спиною вперед, правим і лівим боком перехресним кроком.

- човниковий біг 2х6-2х9-2х12-2х18м.

- багатоскоки на одній і другій нозі почергово.

2. Передача м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі.

3. Ведення м’яча без зорового контролю правою і лівою рукою.

4. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху в стрибку(хл), двома руками зверху з місця (дівч).

5. Естафета з веденням і передачею м’яча.

6. Домашнє завдання: присідання на одній нозі./ з підтримкою/

50

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей:

2. Передача м’яча двома і однією рукою з відскоком від підлоги.

3. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю правою і лівою рукою.

4. Кидки однією рукою зверху в стрибку з близької відстані.

5. Домашнє завдання.: імітація кидка в корзину в стрибку.

51

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей:

- повільний біг з переходом на прискорення і навпаки,

- човниковий біг 2х4- 2х6-2х8- 2х10м.

- різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах./

2. Передача м’яча вивченими способами в зустрічному русі , в трійках, у «вісімці».

3. Асинхронне ведення м’яча з маневруванням під час проходу під корзину.

4. Кидки м’яча в корзину з подвійного кроку після ведення з середньої відстані.

5. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук в упорі.(три серії до відказу з відпочинком30сек.)

52

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2. Чергування різних прийомів ловіння і передач м’яча в умовах активного опору.

3. Кидки однією рукою зверху в стрибку з близької і середньої відстані;

4. Штрафні кидки.

5. Ведення м’яча з застосуванням активного опору.

6. Тактика нападу: вибір місця для дій гравців різних ігрових амплуа.

7. Домашнє завдання: позиційні кидки.

53

. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2. Передачі м’яча на швидкість .і на точність.

3. Ловіння м’ячів , які відскочили від щита в стрибку в умовах активного опору.

4. Кидки м’яча в русі вивченими способами з застосуванням опору захисника.

5. Тактика нападу: вибір моменту для атаки корзини.

6. Домашнє завдання. кидки однією рукою в стрибку.

54

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2. Передачі м’яча над плечем дальньою і ближньою рукою.

3. Позиційні кидки з середньої і далекої відстані; штрафні кидки.

4. Тактика нападу: організація позиційного нападу з одним центровим гравцем.

5. Домашнє завдання:. штрафні кидки.

55

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху (хл), двома руками зверху з місця (дівч).- складання навчального нормативу.

в корзину з подвійного кроку після ведення - підготовка до виконання на оцінку.

3. Накривання м’яча спереду і ззаду під час кидка у русі.

4. Тактика захисту: вибір позиції для опіки центрового гравця.

5. Штрафні кидки.

6. Домашнє завдання: кидки в корзину з подвійного кроку.

56

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей.

2. Кидки в корзину після ведення з подвійного кроку .

3. Штрафні кидки.

4. Навчальна двостороння гра.

5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

57

1. Теоретичні відомості: правила безпеки на уроках баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів:

3. Повторити передачу м’яча на місці і в русі двома рукам

и від грудей, однією рукою від плеча.

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою в швидкому темпі з наступною передачею партнеру.

5. Кидки м’яча в корзину з подвійного кроку після ведення з близької і середньої відстані.

6.Домашнє завдання: стрибки через скакалку.

58

1.Теоретичні відомості: спеціальна підготовка баскетболіста.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів

3. Повторити передачу м’яча на місці і в русі двома руками від грудей, однією рукою від плеча з застосуванням опору.

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою в швидкому темпі з наступною передачею партнеру. Виривання і вибивання м’яча.

5. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху в стрибку після ведення з близької і середньої відстані.

6. Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів.

59

1.Теоретичні відомості: складові здорового способу життя.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів

3. Передача м’яча двома руками збоку і знизу, з відскоком від підлоги. Виривання і вибивання м’яча.

4. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю.

5. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху в стрибку з близької і середньої відстані. Штрафні кидки.

6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук в упорі.

60

1.Теоретичні відомості:історія розвитку баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості

3. «Перекладання» м’яча при опорі захисника під час ведення.

4. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю.

5. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху в стрибку з близької і середньої відстані. Штрафні кидки.

6. Домашнє завдання: підтягування у висі.

61

1.Теоретичні відомості: оптимальний руховий режим.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом; «ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»,рухливі ігри, естафети.

3. Передача м’яча в стрибку. Накривання м’яча.

4.Ведення м’яча з обведенням перешкод з наступним кидком в корзину.

5. Кидки в корзину з місця з окремих точок з-за меж штрафного майданчика однією або двома руками зверху. Штрафні кидки.

6. Домашнє завдання:піднімання тулуба з положення лежачи на спині.

62.

1. Теоретичні відомості: фізична культура в сучасному суспільстві.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів:

3. Кидки в корзину з місця з окремих точок з-за меж штрафного майданчика однією або двома руками зверху. Штрафні кидки.

4. Ведення м’яча з обведенням перешкод з наступним кидком в корзину.

5. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита. Накривання м’яча.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку.

63.

1. Теоретичні відомості:гігієна тіла, одягу, місць занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності,

3. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю з наступним кидком в корзину.

4.Різні способи передач в парах, трійках у «вісімці».

5. Кидки в корзину з місця з окремих точок з-за меж штрафного майданчика однією або двома руками зверху. Штрафні кидки.

6. Домашнє завдання: стрибки вгору з упору присівши.

64.

1. Теоретичні відомості:шкідливі звички та їх профілактика.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів

3. Поєднання різних способів пересування, зупинок, стійок із технічними прийомами гри.

4. Кидки в корзину з місця з окремих точок з-за меж штрафного майданчика однією або двома руками зверху. Штрафні кидки.

5. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита. Накривання м’яча.

6. Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах з просуванням вперед.

65.

1. Теоретичні відомості: місце для гри, устаткування, інвентар.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності.

3. Кидки в корзину з місця з окремих точок з-за меж штрафного майданчика однією або двома руками зверху. Штрафні кидки.

4. Різні способи передач в парах, трійках у «вісімці».

5. Навчальна гра: взаємодія з партнерами під час нападу і захисту.

66.

1.Теоретичні відомості:правила та хід гри.

2. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів:

- біг приставними кроками правим і лівим боком,спиною вперед;

- ривки з різних вихідних положень з раптовою зупинкою і поворотом.

- різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах., рухливі ігри, естафети.

3. Штрафні кидки – складання навчального нормативу.

4. Різні способи передач в парах, трійках у «вісімці».

5. Навчальна гра: взаємодія з партнерами під час нападу і захисту.

6. Домашнє завдання:вистрибування на опру висотою 50-60см поштовхом обох ніг.

67.

1.Теоретичні відомості:фізична культура в сучасному суспільстві.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів

3. Штрафні кидки – повторна перездача навчального нормативу.

4. Поєднання різних способів пересування, зупинок, стійок із технічними прийомами гри.

5. Навчальна гра: взаємодія з партнерами під час нападу і захисту.

6. Домашнє завдання:вправи з обтяженнями.

Тематичне оцінювання з модуля баскетбол.

68

ГІМНАСТИКА з елементами акробатики

Правила техніки безпеки на уроці.

Стройові вправи на місці.

Загально-розвивальні вправи на місці.

Елементи ритмічної гімнастики.

Стійка на голові і руках (хл), міст і шпагат (дів)

69

Стройові вправи в русі..

Загально-розвивальні вправи на місці.

Елементи ритмічної гімнастики.

Стійка на голові і руках (хл), міст і шпагат (дів)

Акробатичні комбінації.

70

Стройові вправи в русі..

Загально-розвивальні вправи на місці.

Елементи ритмічної гімнастики.

Стійка на голові і руках (хл),

«Міст» і « Шпагат» (дів)

Акробатичні комбінації.

71

Стройові вправи в русі..

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою..

Елементи ритмічної гімнастики.

Акробатичні комбінації.

Комбінація елементів на колоді.

72

Правила техніки безпеки під час занять гімнастикою.

Організовуючі вправи на місці.

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою..

Елементи художньої гімнастики.

Акробатичні комбінації.

Комбінація елементів на колоді.

73

Організовуючі вправи в русі.

Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею.

Елементи художньої гімнастики.

К.Н - Акробатичні комбінації.Комбінація елементів на колоді.

Підтягування на високій перекладині (хл) і у висі лежачи (дів).

74

Організовуючі вправи в русі.

Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею.

Елементи художньої гімнастики.

Комбінація елементів на колоді.

Підтягування на високій перекладині (хл) і у висі лежачи (дів).

75

Стройові вправи на місці

Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею.

Танцювальні вправи.

Комбінація елементів на колоді.

Підтягування на високій перекладині (хл) і у висі лежачи (дів).

76

Стройові вправи на місці

Загально-розвивальні вправи з гумовим джутом.

Елементи художньої гімнастики.

К.Н. - Підтягування на високій перекладині (хл) і у висі лежачи (дів).

Вправи на паралельних брусах. (хл)

Вправи на різновисоких брусах (дів).

77

Правила техніки безпеки під час занять гімнастикою.

Стройові вправи в русі.

Загально-розвивальні вправи з гумовим джутом.

Танцювальні вправи.

Підтягування на високій перекладині (хл) і у висі лежачи (дів).

Вправи на низькій перекладині.(хл)

Тематичне оцінювання з модуля Гімнастика з елементами акробатики.

78

ФУТБОЛ

1. Теоретична підготовка футболіста: фізична підготовка юного футболіста.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності.

3. Різновиди стрибків з імітацією ударів головою і ногою.

4. Жонглювання м’ячем.

5. Удари лівою і правою ногою по м’ячу , що котиться вивченими способами.

6. Удари по м’ячу головою на дальність і точність з різних положень.

7. Домашнє завдання: удар головою в стрибку на дальність.

79

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.

2. Жонглювання м’ячем.

3. Удари лівою і правою ногою по м’ячу, що котиться з різних положень вивченими способами.

4. Удари по м’ячу головою з різних положень на точність і дальність.

5. Відбирання м’яча різними способами.

6. Домашнє завдання: удари на дальність.

80

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.

2. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем.

3. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням перешкод з наступним ударом по воротах.

4. Відволікальні дії (фінти) «відходом», «ударом». «зупинкою».

5. Удари по м’ячу, що летить вивченими способами.

6. Тактика нападу: раціональне використання вивчених технічних прийомів, маневрування на полі.

7. Гра в квадраті.

8. Домашнє завдання: відволікальні дії.

81

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили.

2. Різновиди ведення м’яча з обвідкою перешкод різними способами.

3. Удари по м’ячу що котиться правою і лівою ногою на дальність.

4. Зупинка м’яча вивченими способами.

5. Тактика захисту: вибір позиції та страхування.

6.Двосторонні ігри 3х3, 4х4.

7. Домашнє завдання: удари по м’ячу, що котиться на точність.

82

83

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Поєднання способів пересування з технікою володіння м’ячем.

3. Різновиди ведення м’яча з наступним ударом по воротах.

4. Вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і розбігу.

5. Удари по м’ячу , що котиться правою і лівою ногою на дальність і точність.

6. Двостороння гра: 3х3, 4х4.

7. Домашнє завдання: вкидання м’яча з розбігу.

84

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності.

2. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’яча.

3. Різновид ведення м’яча вивченими способами з наступним ударом по воротах.

4. Удари по м’ячу на дальність і точність правою і лівою ногою.

5. Зупинка м’яча вивченими способами.

6. Вкидання м’яча вивченими способами.

7. Гра в квадраті.

85

1. . ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.

2. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем.

3. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням перешкод з наступним ударом по воротах.

4. Відволікальні дії (фінти) «відходом», «ударом». «зупинкою».

5. Удари по м’ячу, що летить вивченими способами.

6. Тактика нападу: раціональне використання вивчених технічних прийомів, маневрування на полі.

7. Гра в квадраті.

8. Домашнє завдання: відволікальні дії.

86

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості.

2. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем.

3. Удари по м’ячу , що летить вивченими способами правою і лівою ногою.

4. Зупинка м’яча вивченими способами.

5. Відволік альні дії з активним опором.

6. Ведення м’яча з обведенням перешкод в швидкому темпі.

7. Двостороння гра 4х4,3х3.

8. Домашнє завдання: зупинка м’яча грудьми.

87

88

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили.

2. Удари на дальність і точність.

3. 5(п’ять) спроб обведення стійок (фішок) – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Відволікальні дії.

5. Тактика захисту: протидія удару по воротах.

6. Двостороння гра3х3, 4х4.

7. Домашнє завдання: вибивання м’яча з рук на точність.

89

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності.

2. Гра воротаря: вибивання м’яча з землі на точність

3. Обманні рухи під час виконання 11-метрових ударів.

4. Ведення м’яча ( 5 спроб) з обведенням перешкод в швидкому темпі - складання навчального нормативу.

5. Тактика нападу: гра в один дотик.

6. Двостороння гра 4х4.

7. Домашнє завдання: вибивання м’яча з землі.

90

1 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості.

2. Ведення м’яча з обведенням стійок (фішок)

3. Удари по м’ячу , що летить правою і лівою ногою різними способами.

4. Техніка гри воротаря: вибивання м’яча ногою з землі та з рук на дальність і точність.

5. Двостороння навчальна гра.

6. Домашнє завдання: удари ногою по м’ячу, що летить.

91

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

2. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем.

3. Ведення м’яча з обведенням стійок (фішок) з наступним ударом по воротах.

4. Двостороння гра з застосуванням вивчених технічних і тактичних прийомів гри.

5. Підсумки за навчальний рік.

6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

Тематичне оцінювання з модуля футбол.

92

ЛЕГКА АТЛЕТИКА

1. Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки на уроках л/атлетики, правила змагань з стрибків у висоту.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

3. Повторити низький старт; стартовий розбіг.(4х15м).

4. Гра «Виклик номерів».

5. Домашнє завдання: стрибки через скакалку.

93

94

1. Теоретична підготовка: розвиток швидкісно-силових якостей.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

3. Повторний біг 3х60м.(біг по дистанції)

4. Гра «До фінішу стрибками».

5. Домашнє завдання: діставання в стрибку ногою різних предметів.

95

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.

2. Стрибок у висоту з розбігу - політ і приземлення.

3. Повторити високий старт, човниковий біг 4х9м. з високого старту.

4. Повторний біг 3х60м.(фінішування)

5. Ріномірний біг 1000м(хл), 500м(дівч).

6. Домашнє завдання: присідання на одній нозі-3х10разів (на кожній нозі).

96

97

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

2. Стрибок у висоту на результат.

3. Біг 60м з змагальною швидкістю.

4. Біг з рівномірною швидкістю 1500м(хл), 1000м (дівч)

5. Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів.

98

99

1. Теоретико-методичні знання: відродження Олімпійських ігор сучасності.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

3. Біг 60м – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Повільний біг 1500м(хл), 1000м(дівч).

5. Домашнє завдання: стрибок у довжину з місця.

100

1. Теоретичні знання: особливості дихання під час бігу на короткі і довгі дистанції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.

3.Біг 60м - складання навчального нормативу.

4. Повільний біг 1500м(хл), 1000м(дівч).

5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

101

1.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості.

2. Біг 1500м(хл), 1000м(дівч).- підготовка до складання навчального нормативу.

3. Стрибок у довжину з місця.

4.Домашнє завдання: повільний біг 5-7хв.

102

1.Теоретичні відомості: місце л/атлетики в системі фізичного виховання.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.

3. Біг 1500м(хл), 1000м(дівч).- складання навчального нормативу

4. Ігри за вибором дітей.

5. Домашнє завдання: стрибок у довжину з місця.

103

1. Теоретичні відомості:перша допомога при нещасних випадках.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

3. Стрибок у довжину з місця

4. Біг 60м на результат.

5 Ігри за вибором дітей.

6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

Тематичне оцінювання з модуля Легка атлетика.

Підбиття підсумків за семестр та за рік.

104

Резервний урок

105

Резервний урок

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!