Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарне планування з біології 6 клас (ІІ семестр)

Біологія

Для кого: 6 Клас

12.01.2021

269

7

0

Опис документу:
Календарне складено до навчальної програми: " Програма з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів ( оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 μ 804. За підручником: Біологія, 6 клас, Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш; Київ, Генеза: 2014
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Біологія 6 клас ІІ семестр

з/п

Дата

Тема уроку

Практичні

завдання

Примітка

Тема 3. Рослини (20 годин )

33

Тривалість життя листків. Видозміни листка.

§ 29

34

Транспорт речовин. Взаємозв’язки між різними

частинами рослини.

Дослідницький практикум: Транспорт речовин по рослині

§ 30

35

Рухи рослин.

§ 31

36

Розмноження рослин.

Дослідницький практикум: Вегетативне розмноження рослин

§ 32

37

Квітка як орган статевого розмноження рослини. Будова і різноманітність квіток.

Лабораторне дослідження : «Будова квітки.»

§ 33

38

Суцвіття.

§ 34

39

Запилення рослин.

§ 35

40

Запліднення у квіткових рослин. Будова насінини. Лабораторне дослідження : «Будова насінини.»

§ 36

41

Проростання насіння.

Дослідницький практикум: Дослідження умов проростання насіниння.

§ 37

42

Різноманітність плодів. Лабораторне дослідження: «Будова плода.»

§ 38

43

Ріст і розвиток рослин.

§ 39

44

Узагальнення з теми «Рослини»

§ 39 повт.

Тема 4. Різноманітність рослин (12 годин)

45

Поняття про класифікацію рослин.

§ 40

46

Водорості. Лабораторне дослідження: «Будова зелених нитчастих водоростей.»

§ 41

47

Мохи. Лабораторне дослідження: « Будова моху.»

§ 42

48

Плауни, хвощі, папороті. Лабораторне дослідження: « Будова папоротей.»

Міні-проект Як утворився торф і кам’яне вугілля?

§ 43

49

Голонасінні. Лабораторне дослідження: « Будова голонасінних.»

§ 44

50

Покритонасінні, або Квіткові.

§ 45

51

Практична робота № 3: « Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.»

§ 45 повт.

52

Сільськогосподарські рослини.

§ 46

53

Екологічні групи рослин.

§ 47

54

Життєві форми. Рослинні угруповання.

Зв’язки рослин з іншими організмами.

§ 48

55

Типи рослинних угруповань.

§ 49

56

Значення рослин для життя на планеті Земля та людини.

§ 50

57

Практична робота №4: « Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.»

§ 50 повт.

58

Узагальнення з теми «Різноманітність рослин»

Контрольна робота № 2

§§ 40-50

повт.

Тема 5. Гриби ( 9 годин)

59

Загальна характеристика грибів.

§ 51

60

Екологічні групи грибів. Лабораторне дослідження: «Будова цвілевих грибів.»

§ 52

61

Лишайники – приклад симбіотичних організмів.

§ 53

62

Шапинкові гриби. Лабораторне дослідження: «Будова шапинкових грибів.»

§ 54

63

Їстівні та отруйні шапинкові гриби.

§ 55

64

Практична робота №5: «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.»

§ 55 повт.

65

Гриби-паразити.

§ 56

66

Значення грибів у природі та житті людини.

§ 57

67

Узагальнення з теми «Гриби»

§§ 51-57 повт.

68

Узагальнення та життєдіяльність організмів

ст. 219-221

69

Екскурсія «Рослини шкільного подвір’я.» Інструкція з БЖД.

70

Узагальнення курсу «Біологія 6 клас»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.