Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарне планування "Всесвітня історія 9 клас" до підручника І.Я. Щупака

Всесвітня історія

Для кого: 9 Клас

22.06.2021

309

51

0

Опис документу:
Катендарно-тематичне планування до підручника: Всесвітня історія: підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти/І.Я. Щупак. – К.: ГУОВЦ «Оріон», 2017. – 208 с.: іл. Прописані домашні завдання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвітня історія 9 - Б клас – 35 годин

Підручник: Всесвітня історія: підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти/І.Я. Щупак. – К.: ГУОВЦ «Оріон», 2017. – 208 с.: іл.

з/п

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

Дата

Корегування



Повторення. Людина в епоху Нового часу.





Вступ. Світ наприкінці ХVІІІ – у ХІХ ст.

§1

С. 5 – 11


Розділ І. Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн



Початок Великої французької революції кінця ХVІІІ ст.

§2

С. 11 – 22




Завершення Великої французької революції кінця ХVІІІ ст.

§2

С. 11 – 22




Консульство та імперія у Франції. Наполеон.

§3

С. 22 – 33




Практичне заняття №1. «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я».

§4

С. 33 – 38




Урок узагальнення і тематичного оцінювання №1

С. 11 – 38


Розділ ІІ. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання

(1815 – 1870 рр.)



Початок становлення індустріального суспільства

§5

С. 38 – 44




Практичне заняття №2. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення.

§6

С. 44 - 49




Велика Британія. Парламентські реформи. Чартизм. «Майстерня світу».

§7 – 8

С. 49 – 60




Франція. Реставрація Бурбонів. Липнева монархія.

§9

С. 60 – 66




Революції 1848 – 1849 рр. «Весна народів».

§10

С. 66 – 74




Об’єднання Німеччини та Італії.

Практичне заняття №3. Історичний портрет лідера національного руху (на вибір)

§11 – 12

С. 74 – 86




Австрійська та Російська імперії. Росія у першій половині ХІХ ст.

§13

С. 86 – 92




США. Громадянська війна у США. Реконструкція Півдня.

§14

С. 92 – 101




Урок узагальнення і тематичного оцінювання №2.

§15

С. 101 – 103


Розділ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ ст. – на початку ХХ ст. пробудження Азії



Монополізація економіки.

§16

С. 103 – 108




Практичне заняття №4. Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

*Підготувати інформацію самостійно




Франко - прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Ж. Клемансо.

§18

С. 111 – 117




Німецька імперія. Канцлерство О. фон Бісмарка. Вільгельм ІІ.

§19

С. 117 – 122




Велика Британія: втрата промислової першості. Посилення експансії.

§20

С. 122 – 128




Практичне заняття №5. Порівняльна характеристика реформаторських заходів, що здійснювались у ХІХ ст.

§17

С. 108 – 111




США. Експансіонізм. «Чесний курс» В. Вільсона.

§21

С. 128 – 134




«Великі реформи» в Росії. Революція 1905 – 1907 рр. Столипінська реформа.

§22

С. 134 – 141




Австро – Угорщина – дуалістична монархія. Утворення незалежних держав на Балканах.

§23

С. 141 – 146




Японія. «Доба Мейдзі».

§24

С. 146 – 151




Китай. Сунь Ятсен. Сінхайська революція.

§25

С. 151 – 156




Спроби модернізації Османської імперії.

§26

С. 156 – 160




Урок узагальнення і тематичного оцінювання №3.

С. 162 – 164


Розділ ІV. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.)



Практичне заняття №6. Міжнародні відносини напр. ХІХ – на поч. ХХ ст.

§29

С. 164 – 172


Розділ V. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)



Форми та напрямки освіти. Наука і техніка ХІХ ст.

§30 – 31

С. 172 – 183




Практичне заняття №7. Масове виробництво. «Масова культура».

§32

С. 183 – 187




Практичне заняття №8. Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.

§33

С. 187 – 194




Урок узагальнення і тематичного оцінювання №4.

§35

С. 198 – 199




Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття.

С. 194 – 198




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.