Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарне планування "Всесвітня історія 11 клас" до підручника П. Полянського

Всесвітня історія

Для кого: 11 Клас

21.06.2021

472

24

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування до підручника: Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / Павло Полянський. – К. : Грамота, 2019. – 256 с.: іл. Готово до друку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвітня історія 11 - А клас – 35 годин

Підручник: Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти/Павло Полянський. – К.: Грамота, 2019. – 256 с.: іл.

уроку

Дата


Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

Дата

Корегування



Коригуюче повторення






Коригуюче повторення






Коригуюче повторення




Розділ 1. Облаштування повоєнного світу



Реалізація ялтинсько-потсдамських домовленостей лідерів провідних держав антигітлерівської коаліції: здобутки та невдачі

§1

С. 7 – 16




Початок «холодної війни».

§2

С. 16 – 24




Оформлення біполярного світу

§3

С. 24 – 31


Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства



Процеси демократизації в повоєнному світі

§4

С. 38 – 46




Рухи за права людини та громадянські права

§5

С.46 – 54





Соціально-економічні зміни у світі

§6

С.54 – 64




Становлення постіндустріального (інформаційного суспільства)

§7

С. 64 – 71




Практичне заняття №1. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

§7

С. 64 – 71




Інтеграційні процеси

§8

С. 71 – 79





Узагальнення та тематичний контроль до розділів 1 та 2

С. 31 – 36

С. 79 - 83


Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси



Центрально- та східноєвропейські країни після Другої світової війни

§9

С. 85 – 92




Комуністичні режими в 50-60-х рр.. ХХ ст.

§10

С. 92 – 101





Крах комунізму в країнах Центрально-Східної Європи

§11-12

С. 101 – 116




Практичне заняття №2. Портрет національного лідера на тлі епохи

§11-12

С. 101 – 116




Узагальнення та тематичний контроль до розділу 3

С. 116 – 119


Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку



Японія

§13

С. 121 – 129




Китай. Індія

§14-15

С. 129 – 144




Країни Близького Сходу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§16

С. 144 – 153




Країни Африки в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§17

С. 153 – 162




Латинська Америка

§18

С. 162 – 171




Практичне заняття №3.Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав

§13 - 15

С. 121 – 144




Узагальнення та тематичний контроль до розділу 4

С. 171 - 175


Розділ 5. Міжнародні відносини



Міжнародні відносини періоду «холодної війни»

§19

С. 176 – 187




Міжнародні відносини на межі ХХ – ХХІ ст. Практичне заняття №4. Міжнародні відносини на межі ХХ – ХХІ ст.: точки перетину інтересів

§20

С. 187 – 196




Агресія Росії проти України (2014). Російсько-українська війна

§21

С. 196 – 205




Узагальнення та тематичний контроль до розділу 5

С. 205 – 208


Розділ 6. Повсякденне життя і культура



Основні напрями науково-технічної революції та її вплив на життя людей

§22

С. 209 – 218




Становлення постіндустріального суспільства

§23

С. 218 – 226





Практичне заняття №5. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

§23

С. 218 – 226




Основні тенденції розвитку літератури, театру, музики, образотворчого мистецтва, архітектури, кіно та спорту

§24

С. 226 – 236




Узагальнення та тематичний контроль до розділу 6

С.236 - 239




Урок підсумкового узагальнення знань

С. 239 – 241







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.