і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Календарне планування уроків зарубіжної літератури 11 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Зміст навчального матеріалу

Теорія літератури

Дата

Пр

  1. Вступ. Із драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століть

1

Основні тенденції розвитку драматургії наприкінці XIX – на початку ХХ ст.

«Нова драматургія», її засадничі принципи. Творчі знахідки та здобутки Г.Ібсена, А.Чехова, Дж. Б. Шоу.

1

2

Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської «нової драматургії». «Ляльковий дім» як соціально-психологічна дра­ма.

поняття «нова драма»

1

3

Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі.

поняття «зовнішня і внутрішня дія»

1

4

Аналітична композиція твору. Новаторство Ібсена-драматурга. Роль Ібсена в розвитку нової європейської драматургії («ібсенізм»).

1

5

ПЧ №1. Б. Шоу. «Пігмаліон». Проблема­тика й художні особливості твору, його «філологічний конфлікт» і соціально-дидактична спрямованість.

1

2. Із літератури першої половини ХХ ст.

6

Складність і неоднозначність художнього процесу І пол. ХХ ст. Глибокий структурний переворот в естетичній свідомості та художній творчості, формування нових принципів і структур естетико-художнього мислення та нової системи літературних напрямів, стилів і жанрів.

1

7

поняття «модернізм»,

«авангардизм» (у літературі).

1

8

Загальна характеристика модерністських явищ у художній прозі першої половини ХХ ст.

Франц КÁФКА (1883–1924). «Перевтілення»

Життєвий і творчий шлях письменника. Кафка – австрійський письменник-модерніст. Своєрідність світобачення в оповіданні «Перевтілення».

поняття «гротеск», «міфотворчість», «експресіонізм».

1

9

Грегор Замза та його родина.

1

10

Особливості стилю Кафки, специфіка поєднання реальності та міфотворчості в гротесковому художньому світі письменника.

1

11

РМ №1 (ус.) Усний твір-міркування на тему: «Грегор Замза – людина чи комаха?»

1

12

Джеймс ДЖОЙС (1882–1941). «Джакомо Джойс»

Життєвий і творчий шлях письменника. Джойс – ірландський письменник-модерніст. Харак­терні риси поетики творів Джойса.

1

13

Психологічне есе «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер.

поняття «потік свідомості», «інтертекстуальність»

1

14

КР № 1 (комбінована) з тем «Вступ. Із драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століть». «Із літератури першої половини ХХ ст.» (за творчістю Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса)

1

15

Життєвий і творчий шлях М.Булгакова. Булгаков і Київ.

Роман «Майстер і Маргарита» , проблематика й система образів твору.

1

16

Особистість і влада, різні аспекти потрактування проблеми.

1

17

«Майстер і Маргарита» як роман-міф, його джерела, трансформація міфічних мотивів. Поєднання реальності та фантастики в романі.

1

18

«Московські» та «єршалаїмські» розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку.

1

19

Особливості композиції твору.

особливості композиції твору (роман в романі)

1

20

РМ №2 (письм.) Твір-роздум на тему: «Що таке істина?» за романом Михайла Булгакова «Май­стер і Маргарита»

1

21

Глибинні зрушення в поезії початку ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.

Рáйнер Марíя РÍЛЬКЕ (1875–1926). «Орфей, Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось...»

Життєвий і творчий шлях письменника. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезії австрійського поета Р.М.Рільке. Вираження традиції відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом.

Рільке і Україна.

Поняття

«мо­дернізм», «авангардизм».

1

22

ҐІЙÓМ Аполлінéр (1880–1918). «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»

Життєвий і творчий шлях письменника, його еволюція від неоромантизму до кубофутуризму. Реакція на символізм, ствердження активно-творчого ставлення до життя.

1

23

Федерíко Гарсíа ЛÓРКА (1898–1936). «Балада про чорну тугу», «Гітара», «Газела про темну смерть», «Касида про сон під зорями»

Життєвий і творчий шлях іспанського поета Гарсіа Лорки, його міфопоетика. Синтез у творах міфології і фольклору з поетикою модернізму. Персоніфікація природних сил і стихій.

1

24

КР № 2. Письмовий твір-роздум на тему: « « за творчістю М. Булгакова, Р. М. Рільке, Г. Аполлінера, Ф. Г. Лорки

1

25

«Срібна доба» російської поезії, розмаїття її напрямів і течій.

1

26

Олексáндр БЛОК (1880–1921). «Незнайома», «Весно, весно, без меж і без краю...», «Скіфи»

Життєвий і творчий шлях письменника. О.Блок – найвидатніший поет російського символізму.

поняття «символізм»

1

27

Аннá АХМÁТОВА (1889–1966). «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь ти сутужную», «Реквієм»

Життєвий і творчий шлях Анни Ахматової. Акмеїзм, його естетичні засади і поетика у її твор­чості.

Пізня поезія Ахматової («Реквієм»). Анна Ахматова і Україна.

поняття «акмеїзм»

1

28

Пізня поезія Ахматової («Реквієм»). Анна Ахматова і Україна.

1

29

Борúс ПАСТЕРНÁК (1890–1960). «Визначення поезії», «По стіні збігали стрілки...», «Зимова ніч»

Життєвий і творчий шлях письменника. Неоднозначність стосунків поета з російським футуризмом. Еволюція поезії Пастернака.

поняття «футуризм»

1

30

КР № 3 (комбінована) з теми: «Із літератури першої половини ХХ ст.» за творчістю О. Блока, А. Ахматової, Б. Пастернака

1

«Погоджено» «Затверджено»

на І сем. 2018 – 2019н.р. на І сем. 2018 – 2019н.р.

заст. дир. – ра_____Сукова О.Б. директор школи_____Масюта Є.І.

Перевірено»

І сем. 2018 – 2019н.р

кер. м/о_____Томіленко Н.М.

Календарно – тематичне планування

уроків зарубіжної літератури для 11- А,Б класів

учителя Миколаївської

загальноосвітньої школи

І – ІІІ ступенів № 51

Мукан Наталі Михайлівни

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарне планування складене відповідно до Програми затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Робоча програма
  • Переглядів
    2221
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    25
  • Номер матеріала
    XQ257245
  • Вподобань
    1
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь