Календарне планування уроків зарубіжної літератури 11 клас

Опис документу:
Календарне планування складене відповідно до Програми затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зміст навчального матеріалу

Теорія літератури

Дата

Пр

  1. Вступ. Із драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століть

1

Основні тенденції розвитку драматургії наприкінці XIX – на початку ХХ ст.

«Нова драматургія», її засадничі принципи. Творчі знахідки та здобутки Г.Ібсена, А.Чехова, Дж. Б. Шоу.

1

2

Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської «нової драматургії». «Ляльковий дім» як соціально-психологічна дра­ма.

поняття «нова драма»

1

3

Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі.

поняття «зовнішня і внутрішня дія»

1

4

Аналітична композиція твору. Новаторство Ібсена-драматурга. Роль Ібсена в розвитку нової європейської драматургії («ібсенізм»).

1

5

ПЧ №1. Б. Шоу. «Пігмаліон». Проблема­тика й художні особливості твору, його «філологічний конфлікт» і соціально-дидактична спрямованість.

1

2. Із літератури першої половини ХХ ст.

6

Складність і неоднозначність художнього процесу І пол. ХХ ст. Глибокий структурний переворот в естетичній свідомості та художній творчості, формування нових принципів і структур естетико-художнього мислення та нової системи літературних напрямів, стилів і жанрів.

1

7

поняття «модернізм»,

«авангардизм» (у літературі).

1

8

Загальна характеристика модерністських явищ у художній прозі першої половини ХХ ст.

Франц КÁФКА (1883–1924). «Перевтілення»

Життєвий і творчий шлях письменника. Кафка – австрійський письменник-модерніст. Своєрідність світобачення в оповіданні «Перевтілення».

поняття «гротеск», «міфотворчість», «експресіонізм».

1

9

Грегор Замза та його родина.

1

10

Особливості стилю Кафки, специфіка поєднання реальності та міфотворчості в гротесковому художньому світі письменника.

1

11

РМ №1 (ус.) Усний твір-міркування на тему: «Грегор Замза – людина чи комаха?»

1

12

Джеймс ДЖОЙС (1882–1941). «Джакомо Джойс»

Життєвий і творчий шлях письменника. Джойс – ірландський письменник-модерніст. Харак­терні риси поетики творів Джойса.

1

13

Психологічне есе «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер.

поняття «потік свідомості», «інтертекстуальність»

1

14

КР № 1 (комбінована) з тем «Вступ. Із драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століть». «Із літератури першої половини ХХ ст.» (за творчістю Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса)

1

15

Життєвий і творчий шлях М.Булгакова. Булгаков і Київ.

Роман «Майстер і Маргарита» , проблематика й система образів твору.

1

16

Особистість і влада, різні аспекти потрактування проблеми.

1

17

«Майстер і Маргарита» як роман-міф, його джерела, трансформація міфічних мотивів. Поєднання реальності та фантастики в романі.

1

18

«Московські» та «єршалаїмські» розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку.

1

19

Особливості композиції твору.

особливості композиції твору (роман в романі)

1

20

РМ №2 (письм.) Твір-роздум на тему: «Що таке істина?» за романом Михайла Булгакова «Май­стер і Маргарита»

1

21

Глибинні зрушення в поезії початку ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.

Рáйнер Марíя РÍЛЬКЕ (1875–1926). «Орфей, Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось...»

Життєвий і творчий шлях письменника. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезії австрійського поета Р.М.Рільке. Вираження традиції відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом.

Рільке і Україна.

Поняття

«мо­дернізм», «авангардизм».

1

22

ҐІЙÓМ Аполлінéр (1880–1918). «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»

Життєвий і творчий шлях письменника, його еволюція від неоромантизму до кубофутуризму. Реакція на символізм, ствердження активно-творчого ставлення до життя.

1

23

Федерíко Гарсíа ЛÓРКА (1898–1936). «Балада про чорну тугу», «Гітара», «Газела про темну смерть», «Касида про сон під зорями»

Життєвий і творчий шлях іспанського поета Гарсіа Лорки, його міфопоетика. Синтез у творах міфології і фольклору з поетикою модернізму. Персоніфікація природних сил і стихій.

1

24

КР № 2. Письмовий твір-роздум на тему: « « за творчістю М. Булгакова, Р. М. Рільке, Г. Аполлінера, Ф. Г. Лорки

1

25

«Срібна доба» російської поезії, розмаїття її напрямів і течій.

1

26

Олексáндр БЛОК (1880–1921). «Незнайома», «Весно, весно, без меж і без краю...», «Скіфи»

Життєвий і творчий шлях письменника. О.Блок – найвидатніший поет російського символізму.

поняття «символізм»

1

27

Аннá АХМÁТОВА (1889–1966). «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь ти сутужную», «Реквієм»

Життєвий і творчий шлях Анни Ахматової. Акмеїзм, його естетичні засади і поетика у її твор­чості.

Пізня поезія Ахматової («Реквієм»). Анна Ахматова і Україна.

поняття «акмеїзм»

1

28

Пізня поезія Ахматової («Реквієм»). Анна Ахматова і Україна.

1

29

Борúс ПАСТЕРНÁК (1890–1960). «Визначення поезії», «По стіні збігали стрілки...», «Зимова ніч»

Життєвий і творчий шлях письменника. Неоднозначність стосунків поета з російським футуризмом. Еволюція поезії Пастернака.

поняття «футуризм»

1

30

КР № 3 (комбінована) з теми: «Із літератури першої половини ХХ ст.» за творчістю О. Блока, А. Ахматової, Б. Пастернака

1

«Погоджено» «Затверджено»

на І сем. 2018 – 2019н.р. на І сем. 2018 – 2019н.р.

заст. дир. – ра_____Сукова О.Б. директор школи_____Масюта Є.І.

Перевірено»

І сем. 2018 – 2019н.р

кер. м/о_____Томіленко Н.М.

Календарно – тематичне планування

уроків зарубіжної літератури для 11- А,Б класів

учителя Миколаївської

загальноосвітньої школи

І – ІІІ ступенів № 51

Мукан Наталі Михайлівни

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!