Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • Календарне планування уроків української мови за програмою О.Савченко до підручника "Українська мова та читання" К.Пономарьової та Л.Гайової для 4 класу НУШ І семестр та І. Красуцької. 4 клас І семестр

Календарне планування уроків української мови за програмою О.Савченко до підручника "Українська мова та читання" К.Пономарьової та Л.Гайової для 4 класу НУШ І семестр та І. Красуцької. 4 клас І семестр

Українська мова

Для кого: 4 Клас

03.09.2021

225

44

0

Опис документу:
В матеріалі надано орієнтовнне календарне планування уроків української мови за програмою О.Савченко до підручника "Українська мова та читання" К.Пономарьової та Л.Гайової для 4 класу НУШ І семестр 2021 -2022 н.р. з рекомендованими домашніми завданнями. Тематику уроків розвитку зв'язного мовлення та роботу в зошитах з друкованою основою вчителі можуть обирати самостійно з урахуванням програми та методичного забезпечення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків української мови

4клас І семестр 2021 -22 н. р.

за програмою О.Савче

До підручника О.Пономарьової та О.Гайової

з/п

Дата

Тема уроку

Ст.підр.

Ст.зош.

Д/з

примітки

1.


Ознайомлення з підручником та робочим зошитом





Повторюю знання про звуки і букви


2


Пригадую, що я знаю про звуки і букви

4-5


Впр.8 ст.5 правило ст.4


3


Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками е ти и в коренях слів

6-7


Впр.9 ст.7 слова ст .7


4


Пригадую слова з подовженими приголосними звуками та апострофом

8-9


Впр.9 правило ст. 9


5


Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу

9-11


Впр.10 ст.11


6


Правильно наголошую слова

11-14


Впр.11 ст.14, правило стор. 12


7


РЗМ.





8


Розташовую слова в алфавітному порядку.

Стор.14 -15


Впр.5 стор. 15


9


Правильно поділяю слова для переносу

Ст.15 -16


Впр.7 ст.16, правило ст.15


10


Діагностична робота №1





11


Аналіз діагностичної роботи. Робота зі словниковими словами





Спостерігаю за значенням слів


12


Розрізняю пряме і переносне значення слів

17-18


Впр.10 ст. 18


13


Добираю синоніми і антоніми

19-20


Впр. ст.20


14


РЗМ





15


Розпізнаю багатозначні слова

21 - 22


Впр.8 ст.22


16


Досліджую фразеологізми

23 -24


Впр.8 ст.24, правило ст. 23


17


Діагностична робота №2





18


Аналіз діагностичної роботи. Робота зі словниковими словами





Пригадую будову слова


19


Визначаю будову слова

25 -26


Впр.9 ст.26


20


Розрізняю співзвучні префікси і прийменники

27- 29


Впр.10 ст. 29


21


РЗМ





22


Досліджую слова із префіксами пре- та при-

29- 31


Впр. 7 ст. 31.Правило ст. 30


23


Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів

31-32


Впр. Ст.32


24


Діагностична робота № 3






25


Аналіз діагностичної роботи. Робота зі словниковими словами.





Дізнаюся більше про іменник


26


Розрізняю іменники – назви істот і неістот, власні та загальні назви

33-34


Впр.8 ст. 34, правило ст. 33


27


Визначаю рід і число іменників

35 - 37


Впр.9 ст.37


28


РЗМ





29


Досліджую відмінки і відмінкові питання

37-39


Впр. 8 ст. 39, правило ст. 37


30


Змінюю іменники за відмінками

39-40


Впр.7 ст.40


31


Визначаю початкову форму іменників

41-42


Впр.7 ст. 42, правило ст. 41


32


Спостерігаю за чергуванням приголосних у давальному та місцевому відмінках однини

48-50


Впр.8 ст. 50, правило ст. 48, 49


33


Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників

50 -52


Впр.7 ст.52, правило ст. 51


34


Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини

52-55


Впр.9 ст. 55, правило ст. 53


35


РЗМ





36


Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини

55- 57


Впр.6 ст. 57, правило ст 56,57


37


Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини

58-59


Впр.7 ст. 59,правило ст. 58


38


Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини

60- 61


Впр.6 ст. 61, правила ст. 60


39


Розбираю іменник, як частину мови

61-62


Впр. 2 ст.61- усно, впр.8 ст.62


40


Діагностична робота №4





41


Аналіз діагностичної роботи. Робота зі словниковими словами





42


РЗМ





Дізнаюся більше про прикметник


43


Пригадую вивчене про прикметник

63-65


Впр.11 ст. 65, правила ст.63, 64


44


Спостерігаю за відмінюванням прикметників

65-68


Впр.9 ст.68, правило ст. 66


45


Визначаю початкову форму прикметників

68-69


Впр. 6 ст.69, правило ст.68


46


Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках

70-71


Впр.9 ст.71,правило ст.70


47


Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів

72-74


Впр. ст. 74


48


Досліджую прикметники із суфіксами –ськ-, -цьк-, -зьк-

74-75


Впр.9 ст.75


49


РЗМ





50


Визначаю рід, число і відмінок прикметників

76-78


Впр.8 ст. 77


51


Розбираю прикметник, як частину мови

78-79


Впр.8 ст.79


52


Діагностична робота №5





53


Аналіз діагностичної роботи. Робота над словниковими словами.





54


Вправи на розвиток вміння утворювати нові прикметники за допомогою префіксів і суфіксів.





55


Узагальнюючий урок за І семестр





56


РЗМ











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.