Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування уроків української мови в 4 класі 2 семестр за посібником «Українська мова та читання» К. Пономарьової, Л. Гайової

Українська мова

Для кого: 4 Клас

29.08.2021

148

34

0

Опис документу:
Календарне планування уроків української мови в 4 класі за посібником «Українська мова та читання» К. Пономарьової, Л. Гайової частина 1 складено з урахуванням Програмних вимог за програмою О. Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків української мови в 4 класі

(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова

частина 1

Вчитель __________________________________________

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин =____ уроки (святкові дні_______________________)

(67 годин української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення)

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Робота з медіа продуктом

Словникові слова

Примітка


Пригадую числівники

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (Англія)

Ст. 80-81

Впр 1-10


П’ятсот шістнадцять шістсот

Рік. Пори року


Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 90, 100

Ст.82-84 впр.1-8


Шістдесяти п’ятдесяти вісімдесяти



Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби

Ст..84-85 впр.1-6





Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання діалогу, смс повідомлень






Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби






Правильно вживаю форми числівників






Діагностична робота: списування з тестовими питаннями






Аналіз діагностичної роботи



Мільйон



Досліджую займенник

Розпізнаю займенники

Ст..84-86 впр.1-9





Досліджую особові займенники

Ст..85-89 впр.1-8





Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої та 2 особи

Ст.90-92 впр.1-8

меню




Урок розвитку зв1язного мовлення::






Редагування речень із займенниками






Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (Фінляндія)

Ст 92-94 впр.1-10





Розбираю займенники як частину мови

Ст..94-96 впр.1-9





Редагую текст, використовую займенники






Діагностична робота: диктант із завданням






Аналіз діагностичної роботи






Дізнаюся більше про дієслово

Розпізнаю дієслова (Японія)

Ст..97-98 впр.1-10


Цунамі сакура

сенкан


Урок розвитку зв1язного мовлення:: редагування речень шляхом підбору влучних дієслів






Розпізнаю неозначену форму дієслова

Ст.99-101 впр.1-8





Змінює дієслова за числами

Ст.101-103 впр.1-7





Визначаю часи дієслів

Ст..103-105 впр.1-9

оголошення




Змінюю дієслова за часами






Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (Китай)

Ст..106-107 впр.1-7





Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

Ст..108-109 впр.1-8

продукт




Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

Ст..110-111 впр.1- 8


емблема



Урок розвитку зв1язного мовлення:: редагування тексту шляхом зміни часу дієслів






Утворюю дієслова минулого часу (Індія)

Ст. 112-113 впр.1-9





Досліджую дієслова на -ся

Ст..114-115 впр.1-9





Розбираю дієслово як частину мови

Ст..116-117 впр. 1-8





Діагностична робота: мовна перевірка






Аналіз діагностичної роботи






Досліджую прислівник

Спостерігаю за прислівниками (Австралія)

Ст..118-119 впр.1-120


Вліво вправо навесні попереду



Розрізняю прислівники і прикметники

Ст.120-122 впр.1-10


Вночі вдень зранку



Урок розвитку зв1язного мовлення::






Правильно записую прислівники

Ст..123-124 впр.1- 7

купюри

Щороку навесні вперед зліва



Правильно записую прислівники



назад вчора завтра



Правильно записую прислівники



Тепер



Утворюю прислівники

Ст.124-125 впр.1-125


Вдома пам’ять



Діагностична робота% тестова перевірка






Аналіз діагностичної роботи



щогодини



Будую речення

Пригадую знання про речення (Єгипет)


Ст..126-128 впр.1-10





Урок розвитку зв1язного мовлення:: робота з деформованими реченнями різних видів






Розпізнаю і будую речення різних видів

Ст..128-129 впр.1-6





Визначаю головні і другорядні члени речення

Ст..130-131 впр.1-7





Встановлюю зв’язок слів у реченні

Ст..132-133 впр. 1-10


Пустеля



Спостерігаю за однорідними членами речення (Туніс)

Ст.134-135 впр 1-6


Трамвай тролейбус



Складаю речення з однорідними членами речення (Канада)

Ст.136-138 впр.1-10


Океан



Визначаю речення з однорідними членами речення






Застосовую знання про речення

Ст..138-139 впр.1-8



числівники


Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання плану до тексту. Письмовий переказ за складеним планом






Діагностична робота: диктант із завданням






Аналіз діагностичної роботи






Застосовую знання про текст

Пригадую будову речення (США)

Ст.140-141 впр 1-11





Визначаю тему і мету тексту

Ст..142-143 впр 1-8



числівник


Складаю план тексту

Ст..144-146 впр.1-8



Л. Денисенко «Про Шушу»


Розрізняю різновиди текстів (Мексика)

Ст.146-148 впр.1-8





Будую текст опис

Ст..149-150 впр.1-8





Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання тексту-розповіді на вільну тему






Будую текст міркування

Ст.151-152 впр.1-8

Про продукт




Складаю есе (Бразилія)

Ст.152-154 впр1-8


Футбол шеренга



Розрізняю стилі текстів

Ст..154-155 впр.1-6

Об’ява




Складаю текст за плагом






Діагностична робота: мовна перевірка






Аналіз діагностичної роботи






Повторюю і застосовую вивчене

Пригадую вивчене (Україна)

Ст..156-157 впр.1-7


держава

Текст, речення. Частини мови


Урок розвитку зв1язного мовлення:: написання есе «Мої канікули»






Застосовую знання з мови

Ст..158-159 впр.1-9

Рекламний плакат




Застосовую знання з мови






Діагностична робота: підсумкова робота






Аналіз діагностичної роботи






Застосовую знання з мови






Підсумковий урок за рік







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.